Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 22:18
"I det mindste er det et sted, hvor du kan bo midlertidig. Men hvor regner du med at flytte hen, når du engang har mulighed for det?" spurgte hun. Og hun kunne simpelthen blive ved med at stille spørgsmål, da det også var en af hendes ligegyldige, stærke sider.

Hendes fingre gled igen over strengene på sitaren, men denne gang begyndte hun helt ubevist at spille på den. Men det var kun en af de simple melodier, som hun havde lært da hun var langt yngre, så hun kunne den udenad. Den var så bekendt for hende, at hun ikke engang behøvede at koncentrere sig omkring den.

((Det er okay xD))

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 22:29
Han tænkte lidt over spørgsmålet. Hvor skulle hans næste sted egenligt være? Han besluttede sig at svare med det simpelste.
"Til det største slot verden endnu har set" han smilede ved tanken. Selvfølgelig var det udenfor hans rækkevidde, men han havde vel lov til drømme? Og bare det var niveauer over hans nuværende bosted, var han tilfreds.

Da hun begyndte at spille igen, lyttede han med. Han var og blev nysgerrig over hvilket instrument det var, men det skulle på ingen måde nævnes.
"Hvor har du lært at spille?"

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 22:39
Igen grinte hun en smule af det. Selvom Lucius ikke virkede ligeså glad og frisk som Ron, så var han nu meget sjov.
"Min oldemor lærte mig at spille på sitaren, da det nærmest ligger i min familie at have en passion for musik. De fleste i min familie, valgte dog at spille på nogle normale instrumenter. Men jeg kan meget bedre lide min sitar," grinte hun.

Selvom hun havde sagt alt det der, havde hun bare forsat med at spille. Der var ingen grund til at stoppe, hvis hun ikke behøvede at koncentrere sig. Desuden var melodien jo beroligende.
"Ved du noget om musik?"

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 22:47
Han lyttede interesseret med i hendes fortælling. Sitar? Det navn havde han aldrig gættet, men nu var han da fri for at vise sin uvidenhed.
"Det har hun gjort godt", han smilte kort. At sige hun var dårlig, var mere end en lille hvid løgn.
"Lidt klaver... Har vist også spillet på cello" svarede han, og tænkte tilbage på de få musiktimer han havde haft og hadet.

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 22:53
"Spændende. Jeg kan godt lide klaver, det laver sådan nogle rene toner, med mindre det ikke er stemt," grinte hun med et stort smil. Alt hendes musik viden og de instrumenter hun kunne spille, havde hun faktisk lært af sin oldemor. Det var utroligt at tænke på.

"Jeg har altid kun fået lov til at spille på gamle, brugte instrumenter. Bortset fra min sitar selvfølgelig. Min familie har aldrig haft vildt mange penge, men stadig så vi kan holde økonomien i orden. Så vi gemmer gamle instrumenter, og lærer de yngre at spille på dem. Eller de andre gør det. Jeg er nemlig den mindste..."

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 23:00
Han nikkede atter da hun var færdig. Gamle instrumenter? Tydeligt, huskede han, hvordan deres mor havde sørget for det nyeste grej og de mange musiktimer, som han kun havde deltaget i, når hun med tvang fik ham ind i musikrummet.
"Hm, så længe de kan spille, er det vel ikke det store problem", han vendte hurtigt blikket mod himlen og derefter tilbage på hende.
"Det lyder som om du kan spille en hel del."

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 23:08
"Jeg holder mig til strenge-instrumenter. Men det kan til tider blive forvirrende, da det er forskelligt hvor mange strenge der er på og sådan noget," sagde hun med et smil.
Hun gabte kort og stoppede fuldstændig med at spille. Hun var ved at blive godt træt efterhånden, og hun skulle også snart finde et sted at sove, selvom hun godt kunne lide at snakke med Lucius, det var jo ikke engang sikkert at de ville ses igen forløbig. Man vidste i hvert fald aldrig.

"Der er ingen mennesker?!" udbrød hun pludselig, da hun opdagede at der slet ikke var andre end hende selv og Lucius.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 23:19
"Mh... Selvfølgelig" han smilte. Hendes gaben mindede ham om hvor sent det var ved at blive. Han følte sig dog ikke træt, men sådan var det næsten hver aften.
Hendes pludselig udbryd chokerede ham let, og han kiggede sig omkring, og konstaterede at hun havde ret.
"Tiden går jo" sagde han med et lille smil. "Det er ved at være sent"

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 23:28
"Er der noget om. Jeg tror også snart jeg må finde et sted at sove, og gider ikke sove på en bænk, for så vågner jeg sikkert bare op og bliver stirret på. Det er ikke det sjoveste..." sagde hun stille, og holdte en hånd op foran munden, da hun gabte igen.

Hun var egentlig ved at blive ualmindelig træt. Hvordan kunne det pludselig bare ske? Normalt blev hun det langsom, og nu var det som om det bare pludselig ramte hende. Kunne det være fordi, at hun havde været så optaget i samtalen mellem Lucius og hende selv?

((Bliver snart nød til at gå xD... Så Ron smutter nok i mit næste indlæg xP))

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 23:34
((Fint fint, smutter bare nu så ^^))

"Jamen held og lykke så" svarede han, og kunne stadig ikke fatte, hun ikke havde gjort sig selv den tjeneste, at finde et fast sted at bo.
"Nå, men mon ikke jeg ville gøre klogt i, at tage hjem til mit... slot. Vi ses vel på et andet tidspunkt" han smilede skævt, løftede hånden og vinkede kort og forlod så gaden.

/out

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 23:36
Ron grinte da han sagde slot. Lucius var generel meget sjov ifølge Ron.
"Vi ses Lucius," grinte hun og vinkede efter ham, før hun stilte sig op, og bandt sin sitar fast på ryggen med en snor, hvorefter hun forlod gaden.

//Out

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.03.2009 22:19
Drea kommer gående ned af gaden og ser et flot springvand mit på pladsen.
hun står lidt og stirrer på vandet som der bare kommer op og ned, som en evigheds maskine.

hun går lidt tættere på og ser ned i vandet og ser sit spejlbillede,
hun smiler til sig selv og gir et lille vink, så begynder hun at skærer ansigter af sig selv og glemmer helt tiden.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 02.03.2009 22:24
Suki kommer gående i sine store støvler, som går hende til lige under knæende, sammen med en lyse brun læder frakke trukket over, så man kun lige kan se hendes nøgne lår, der tydeligvis ikke har bukser over sig...
Hun går mod vandfaldet, mens hendes lange blonde hår blæsser gennem den køllige aften vind, der giver et let hiv i kinderne, så de bliver røde.
Hun stiller sig ved stenkanten og lader sin kurv stå på den, mens hun sukker træt og dypper sine fingre i vandet, som hun plasker lidt op på sit ansigt for lige at vågne.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.03.2009 22:32
Drea kikker igen op efter sine utallige ansigts udtryk som hun lige før lavede.
hun ser en kvinde eller en pige, det kan hun ikke helt sige, men en af samme køn det var sikket.
Drea betragter pigen som tar vand i hovedet og bemærker at hun lige stilte en kurv ved siden af sig,
''det ville være et nemt bytte den kurv'' tænker Drea. men stopper sig selv i at tage den siden hun ikke vidste hvor den tanke kom fra.
hun studere derfor istedet kurven på afstand og smiler lidt, hvorfor vidste hun ikke men hun smilte til pigen.

hun bøjer hovdedet lidt ned og rasler lidt med sine armbånd, og ser på pigen,
''hej'' siger hun.
''hård aften?'' spørg Drea.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 02.03.2009 22:39
Suki trakker småt sit hår tilbage for ikke at få det vådt og tørre så sit ansigt med den anden hånd.
Hun ser småt op da der bliver sagt hej til hende og hun smiler lidt og nikker tilbage.
"Ja... Men det er begyndt at blive vane med alle de tilskadekommende..." kommentere hun og rykker lidt på sig for at sidde bedre på stenkanten.
Hendes hænder gnubber varme i hinanden, mens hun bare stirre på dem, med et indvendigt suk.
Hendes kurv har et par ting i dem, som tomme flasker, ubrugte urter og en brugt mortar.
Suki trækker sine store hvide potte-lignende handsker frem og trækker dem over hænderne da de er blevet varme, hvorefter hun retter blikket op på Drea med et varmt smil.

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.03.2009 22:46
Drea står stadig med kroppen lændt hen over vandet, hun ser på Suki og smiler,
''tjahh men der kommer vel penge i kassen når der er syge der'' siger Drea med et åbent smil.
hun retter sig op og retter lidt på sit hvide glatte hår, og lyden fra hendes armbånd rasler med den blide vind.
hun sætter sig da ned for ikke at skulle se ned på Suki men misser stenen og ryger i vandet.
''pokkers'' siger Drea stille,
hun sidder i vandet og rejser sig igen.

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 02.03.2009 23:00
Suki ler lidt for sig selv og ryster blidt på hovedet. "Neej.. egentligt ikke.. det er frit arbejde. Smilet mine patienter giver mig, er nok.." siger hun med et beroligende udtryk.
Hun står lidt og kigger på Drea da hun sætter sig i vandet, ikke helt sikker på hvad hun skal sige over hendes pudsige kommentar.
Hun sukker lidt og ser op mod himlen..
"Undskyld.. jeg må se og hjem ad, ellers for jeg nok ikke nok søvn til at kunne klare mig effektivt imorgen." siger hun med en mat tone og bugger lidt i hovedet, om forladelse.
"Fortsat god aften, frøken.." siger hun og tager kurven igen, hvorefter hun går mod udgangen af byen, med sine støvlers dunken; som det sidste man kan hører fra hende.

(Sorry. Er smadret.. nat nat ^^)

//Out

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 03.03.2009 07:56
Drea nikker et okey og smiler et lille smil, mens hun ser Suki gå ud af gade billedet.
Drea går ud af springvandet og ser ned af sig selv.
''æv det er mit eneste sæt tøj'' siger hun til sig selv.
hun holder om sig selv for at varme sin våde krop.
''jeg må hellere finde et sted at tøre mit tøj''
hun løber lidt og finder et tæppe på gaden, hun tar det rundt om sig og søger efter et sted hun kan få varmen.

//out

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 08.03.2009 19:37
Den tætte menneskemængde bevægede sig hurtigere og hurtigere som klokken nærmede sig spisetid, og kun få blev tilbage for at se på de få boder der ikke lukkede ned for aftenen. Uden at tage hensyn til de andre bevægede Samira sig rundt, med et tomt udtryk i øjnene. Tankerne var langt væk..hos FoX. En skyldfølelse over at hun var løbet fra ham havde sat sig fast i hende, og som en anden skødehund der var løbet hjemmefra ledte hun nu efter ham.
Det sorte hår hang filtret ned af hendes ryg, efter de lange løbeture og kroppen så mere tynd og hærget ud end normalt. De grønne øjne fokuserede på en gang på alt, og intet.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 08.03.2009 19:47
En stor sukken kunne anes ved en bænk, FoX sad og konstant rettede på den kjole, som samson havde tvunget ham til at tage på, nu da han pludselig var forvandlet til en pige, kjolen blev ved med at hænge løst, da den var en smule for stor til FoX, så han/hun var ved at blive sindsyg, hans/hendes fødder var også ved at omkomme af ømhed, da han ikke var vant til at gå i højhælede sko.. han ruskede sig selv i håret og tog en vandflaske af lædder som han havde fundet, og plaskede en smule vand i hovedet på sig selv "Der må være en måde at blive normal på igen.." Mummlede han imens han konstant sad med hovedet i hænderne.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12