Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 05.08.2009 00:22
"Øh," lød det fra ham, da han så Voodoos ansigtsudtryk. Hun lignede nærmest en, der lige havde set et spøgelse - eller en kannibal. Lige meget hvad, så lignede hun i hvert fald en, der kunne falde død af af chok hvornår det skulle være. Da han sukkede, sukkede han med og nøjedes med at trække ligegyldigt på skuldrene over sit liv, der åbenbarrt var meget kedeligt. Tssh.
Han rystede på hovedet over Voodoos og-jeg-har-jo-ikke-noget-hus. Hvor mange gange havde hun snart brugt den undskyldning?
"Det er da dig, der ikke tænker dig ordentligt om. Hvorfor tror du måske, at der findes noget, der hedder et badehus, hva', tumpe?" sagde han og sukkede opgivende. "Du kan også nøjedes med at være primitiv og bade i en sø eller sådan noget."
Han kiggede lidt rundt i krostuen. Der var mange mennesker, men ikke helt fyldt op alligevel. Han fnøs over de gamle mænd, der sad og lo. Gamle grise. Derefter lod han igen sit blik vandre over på Voodoo. Han satte albueen i bordpladen og placerede sit ansigt i sin hånd mens han betragtede hende. Sikke et dumt barn, hun dog var. Der fandtes da ikke drager og prinsesser. Den slags ting hørte hjemme i eventyr.
"Fordi at det kan jeg ikke," sagde han. "Drager findes jo ikke engang! Og prinsesser er bare til besvær."

(bleh jeg havde lige skrevet en lang besked og så sletter min computer den selvfølgelig >__>)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 05.08.2009 00:40
Voo rakte tunge af ham. "Badehuset er lukket! Tumpe-dumpe!" brummede hun og sukkede højlydt. Og det var endda sandt! Badehuset VAR faktisk lukket. Det havde hun jo selv overværet. Flying Bird havde lukket det og sagt at det ville være lukket, indtil landet igen blev frit. Og indtil hun var blevet gift. Voo smilte for sig selv og sukkede opgivende.
"Selvfølgelig findes der drager! Der findes mange sjove ting! Hvorfor er du så kedelig! Du laver aldrig noget sjovt! Det er somom du er bange for at ha' det sjov'!" påpegede hun og nikkede for sig selv.
"Vi kunne gå ud og jage en drage! Eller du kunne slås imod Mørkets Lort (lol)! Og vinde! Og så ville du blive konge! Og så kunne jeg være prinsessen! Og så ville landet være et meget bedre sted! Og så skulle vi blive venner med dragerne og kanibalerne og kæmpe insekterne og tigerne med horn i panden og vinger! ... Sådan én kunne jge godt tænke mig at møde. Sådan en tiger med horn i panden og vinger. De er sikkert meget fredelige ! Ligesom enhjørninge! Det er en enhjørninge tiger! Tror du ikke? Det tror jeg! En sej og stærk enhjørninge tiger!"
Hun nikkede for sig selv og så rundt. Det gik op for hende, at nogle af mændene sendte hende blikke. Det var nok fordi hendes stemme var lys og skinger i forhold til mændenes dybe brummende stemmer. Hun sank en klump og forsøgte at blive mindre på stolen.
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 05.08.2009 00:50
"Og hvor skulle jeg så vide det fra? Tumpe!" sukkede han. Sådanne ting såsom at badehuset var blevet lukket, var der ikke nogen der fortalte ham!
"Vel er jeg ej bange for at have det sjovt," påpegede han. "Det er dig, der ikke kan finde ud af at have det sjovt, fordi du tuder hele tiden."
Han kiggede på hende med et træt og opgivende blik, der bare blev endnu mere sløvt efterhånden som hun fik fortalt om alle sine underlige ideer.
"Og hvorfor er det så liiiige at vi skal blive venner med kanibalerne og ikke tigerne? Kanibalerne æder os bare - så er tigere meget bedre."
Han bemærkede godt, hvordan flere og flere folk i kroen var begyndt at skæve hen imod deres bord. Det var også kun Voodoos skyld. Han tog sig ikke synderligt af det, selvom han godt bemærkede, hvordan hun forsøgte at blive mindre på stolen. Hvis det da overhovedet var muligt. Så lav som hun var, var det i forvejen ikke være meget, der kunne ses af hende, når hun sad på den høje stol.
"Hvis du er så flov over, at de kigger på dig, hvorfor holder du så ikke bare din kæft?" sagde han med et håbefuldt lille smil på læben.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 05.08.2009 01:10
Voo ville gerne sige noget men orkede det ikke. Og så alligevel ...
"Det kunne da godt være at kanibalerne slet ikke er så onde. Måske er de søde." mumlede hun og gabte. Hun så op Caine og lagde armene foran sig på bordet, hvorefter hun lagde hovedet derpå.
"Måske ... Er kanibalerne bange for os." påpegede hun søvnigt og missede med øjnene. "Ligesom tigerne og dragerne ... Og dæmoner og engle. Og havfruer og havmænd. Og søheste!"
Hun gabte igen og lå med hovedet i armene. "Måske er vi allesammen bange for Mørkets Lord. Måske kan vi først være glade igen når dronningen kommer tilbage. Måske er vi bare," hun gabte endnu en gang, "bange for mørket..." mumlede hun snøvlet og lå halvsovende ind over bordet. Hun var trods alt et lille barn der knapt kunne holde sig vågent mere end 7 timer.

( Undskyld ventetiden ! T___T )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 05.08.2009 01:21
"Hvad har alle de hav-ting med det hele at gøre? Og søheste..." mumlede han spørgende.
Men måske var hun ikke helt klar i hovedet, da hun sagde det. Hun så i hvert fald træt ud... meget træt.
"Jeg tror ikke, det er så smart at falde i søvn lige her," sagde han.
Han kiggede lidt rundt i krostuen. Mange af gæsterne i stuen var begyndt at rejse fra deres borde, skubbe stolene på plads og iføre dem deres overtøj. De var på vej hjem, sikkert også fordi de var begyndt at blive trætte. Men det forstod han ikke, for han var da ikke spor træt.
Han sukkede og prikkede til Voodoos lyshårede hoved. Det var ikke så smart, hvis hun faldt i søvn her. Når de, der var ansat i kroen, fandt hende engang i morgen, ville de sikkert bare tro, at hun var en eller anden lille tiggerunger, som havde sneget sig ind på kroen, sådan som hun så ud, helt mudret til.
"Vågn ooop," lød det fra Caine, og han prikkede igen til hendes hoved, denne gang lidt hårdere.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 05.08.2009 01:42
Hun vågnede da han prikkede hende hårdere. "Auvs... Lad vær' med det," klagede hun og rettede sig op. Hun gabte og gned sine øjne. "Hvorfor gjor' du det? Hvor skal alle folk hen? Hvor er vi? . . . Nåja. . . Hvor skal alle de andre gæster hen? Caine jeg er træt. Må jeg ikke sove i dit hus, selvom det er langt væk? Hvor ligger det egentlig henne?"
Det var helt utroligt: Hun var lige vågnet og straks begyndte den uendelige talestrøm. Det var ubegribeligt hvor hun fik det fra. Men uanset hvad så snakkede hun uafbrudt. Sådan var hun bare. Hun ville ikke kunne være stille i mere end et minut af gangen. Og det ville også være 'at stramme den'.
Hun satte sig op på stolen og betragtede de forskellige mennesker pakke deres ting sammen. Folk var vel på vej hjem? Gad vide hvordan det er at have et hjem, tænkte hun og gned øjnene igen. Hun betragtede Caine og vurderede om han mon også var træt.

( Jeg er i hvert fald, så lad os snart slutte, pleaaaase XD Orker ikke 3 tråde så sent *falde om* )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 05.08.2009 01:52
Hun havde først lige slået øjnene op, men lod allerede til at være lysvågen. Hvordan hun kunne snakke så meget efter lige at have sovet, forstod Caine ikke.
"Nej, det må du ikke, for jeg har ikke noget hus," sagde han.
Han kunne ligeså godt få det sagt, ellers ville hun sikkert bare blive ved med at plage ham om, om hun ikke kunne komme hjem til ham.
Han betragtede de andre mennesker, der alle var på vej ud af døren. Snart var kroen næsten helt tom, med undtagelse af ham, Voodoo og et par andre mennesker, der så ud til at more sig så godt, at de vist ikke ville forlade stedet lige med det samme.
"Du er altså underlig," sagde han henvendt til Voodoo. "Kan du ikke holde din mund lukket i mere end ti sekunder af gangen?"
Han gned sig lidt i panden, før også han rejste sig op fra bordet, klar til at forlade kroen.

(Okai, men så afslutter du XD)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 05.08.2009 02:04
"Øv altså. Nu troede jeg jo lige at jeg havde et sted at sove."
Hun så på ham med et skuffet udtryk i ansigtet. Så sukkede hun opgivende og rejste sig, da han selv gjorde det. Hun smuttede hurtigt over til ham og tog fat i hans hånd. Så smilte hun hjerteligt til ham og trak lidt i ham.
"Jeg tror faktisk jeg ved hvor vi kan overnatte. Der er tørt og godt! Det er en gammel stald af en art. Der lugter lidt af hø, men det er tørt og varmt!" påpegede hun og trak lidt i ham. "Det er ikke så langt her fra! Et par minutter hvis vi løber. Stol på mig. Kom nu komnu!" bad hun og trak ham hen til døren. Hun fik skubbet den op og kigget ud i mørket.
"Og der er en masse strå og hø og tæpper og det ligger ved siden af sådan en ... Hvad hedder det? Et sted hvor der popper gulerødder op af jorden. Det tilhørte sådan en nedbrændt gods-ting... Tror jeg." mumlede hun og trak ham ud af døren.
"Kom så skal jeg vise dig!" var det sidste mændene i kroen nåede at høre til den lille pige, før døren smækkede efter dem.

Out.
( Nu trækker hun ham bare udenfor XD Så outer vi sådan. Hvorvidt han overnatter i den stald eller ej, må du selv om XD Og godnaaat~h ! )
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.08.2009 21:59
Krodøren går op. Man kan næsten ikke set skikkelsen udenfor på grund af mørket. Venus træder ind i krostuen, hvis vægge har fået en varm og imødekommende kulør af stearinlysene på bordene.
Hun sætter kurs mod sin yndlingsvindueskarm lige ved krodesken. Derfra kan hun nemlig få noget at drikke uden at skulle flytte sig for meget ud af en behagelig stilling. Hun sukker veltilfreds og med svævende stemme beder hun om et glas vand. Det er til alt held gratis.

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 06.08.2009 22:08
Alexander ser op, idet kvinden træder ind ad døren. Det havde været en stille aften på Kroen, og han havde savnet selskab. Selvom der havde befundet sig et par stykker af de faste kunder, da han ankom tidligere på aftenen, var han ikke faldet i snak med dem. Svirrebrødre var ikke just de folk, han yndede at omgåes mest med.
Hans øjne følger hende, mens hun med hjemmevandte skridt går hen til en vindueskarm og slår sig ned. Hun ligner ikke en af de 'sædvanlige' drukkenbolte, og Alexander overvejer, om han skal rejse sig op og gøre hende selskab.
Mens han overvejer sine muligheder løfter han sit glas op for at drikke det sidste af indholdet. Det var en god cider, hvilket han ikke havde fået i lang tid.

Don't even think about peting me!
Alexander Arogno Saphiri

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 06.08.2009 22:14
Krodøren går op endnu engang, og Caine træder ind. Han er begyndt at komme her tit efterhånden, men hvor skulle han ellers tage hen? Mørket falder på tidligere og tidligere, så der er ikke rigtigt noget sjovt i at rende rundt udenfor.
Han kløer sig lidt på armen, idet han krydser krostuens gulv med kurs mod et af de eneste tomme borde, der er. Ved alle de andre borde sidder drukkenbolte, og det er ikke ligefrem den slags mennesker, han vil have selskab af. Han bemærker dog, at der også er andre slags folk. En mand, der ser noget mere anstændig ud end de andre - i det mindste ser han da ikke fuld ud - og en kvinde med rødt hår.
Han betragter kort de to fremmede, men finder dem ikke videre intressante, og vender derfor sin opmærksomhed imod bardisken. Mon han skulle bestille noget? Han er ikke rigtigt sulten, for han har næsten lige spist, men lidt kan man vel altid drikke.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 06.08.2009 22:27
Da krodøren gik op igen, var det første væsen der trådte ind, en pustende, langpelset, brun hund - Først derefter kom Kieran, ejeren, trampende ind med en sammenbidt, behersket mine.
Dumme hund, snerrede han i sine tanker, og sendte dyret et strengt blik. Alphonse så dog ikke ud til at lade sig påvirke, men stod rank og snusede ud i luften. Aldrig havde han været i kroen, og Kieran lovede sig selv, at den heller aldrig skulle få chancen igen. Lige siden deres sidste tur i skoven, havde hunden ikke kunne finde et øjebliks ro. Den lod til at længes efter mødet med kentaueren, og Kieran havde været dum nok til at tage ham med ind i byen her til aften, hvor gaderne ikke var så fyldte. Set i bakspejlet havde det resulteret i en spænen frem og tilbage for fyren uden kondition, og nu stod han endelig på kroen i næsten desperat søgen efter vand.
Han forbandede dyret bag sine sammenknebne læber, selv da den ellers lydigt fulgte efter ham op til disken, hvor han bad om et glas vand - tålmodigheden var ved at slippe op, og han gjorde sig ikke den ulejlighed at finde en stol, men blev stående og ventede.

(Vi starter op hvor for sig. God start! 8D)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.08.2009 22:40
(hvis det står til min oversociale Venus, varer det ikke længe x3)

Venus er heller ikke glad for drukkenbolde, men hun det rører ikke hendes gode humør så længe, de ikke gør hende noget. Hun ser nipper til sidst glas og ser rundt i kroen med sit sædvanlige svævende blik og får øjenkontakt med en lidt mindre fordrukken fyr. Hun smile venligt til Alexander og nikker. Det nytter ikke noget at bruge munden i denne her larm.
Hver gang døren går op og i, ser hun derover. Den første, der træder ind efter hende virker som en ret stille tybe. Nej, så vil hun hellere snakke med Alexander. Den næste er en hund, som lader til at være i strålende humør. Den liver efterfulgt af dens ejer, der ikke lader til at være særligt tilfreds. Hun bliver overrasket over det i hendes øjne unødvendigt strenge blik, som manden sender hunden. men den er da heldigvis ligeglad.. tænker hun og smiler. Så hopper hun ned og går målrettet hen for at sætte sig ved Alexanders bord. "Gør det noget, hvis jeg sætter mig her?" spørger hun afslappet og kun lige hørbart.

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 06.08.2009 22:49
Et forundret udtryk viste sig i Alexanders øjne. Han havde ikke forventet, at det pludseligt ville vælte ind med folk på Kroen. Han løftede glasset for at væde ganen igen og opdagede, at det nu var tomt. Nu skulle han enten bede om mere, rejse sig og gå eller blive siddende som en anden idiot, stirrende ud i luften… Ingen af mulighederne tiltalte ham, og hvis folk fortsatte med at dukke op på den måde, gjaldt det om at få bestilt et glas mere, så han slap for at vente på at andre fik deres bestillinger.
Alexander når at rejse sig halvt op, før den rødhårede kvinde sætter kurs mod hans bord og tiltaler ham.
”Nej, det skal De da være velkommen til!” svarer han med et smil og lader sig forbløffet dumpe tilbage på bænken. Han aner ikke rigtigt, hvad han skal sige, og de ting, der falder ham ind, passer ikke just for et samtaleemne med en vildt fremmed. Han ender med at ryste let på hovedet af sig selv og hans tavshed, før han lige så knapt hørbart konstaterer:
”Det er godt nok en stille aften…”

Alexander Arogno Saphiri

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 06.08.2009 22:56
(Iih, I skriver i forskellige tider, og det forvirrede mig!)

Caine hæver et øjenbryn ved synet af den brune hund. Er det overhovedet tilladt at have hunde med herind? Lige meget hvad, så burde den i hvert fald holdes udenfor, hvor sådanne dyr holder til – for i virkeligheden er den jo ikke andet end ulv, der er bukket under for menneskets magt. Men om det så havde været en ulv, der var trådt ind i kroen, så skulle den holdes udenfor lige gyldigt hvad, i hvert fald hvis det står til ham. Men han fortjener vist heller ikke ligefrem at vinde titlen som verdens største dyreelsker.
Han følger hundens gang op til disken og lader langsomt sit blik glide hen over dens herre, men ved synet af dennes ansigt, fnyser han højt og vender hurtigt sit blik i en anden retning. Og i det samme bemærker han, at den rødhårede kvinde nu har begivet sig over imod en anden mands bord. Han kan se, at hendes mund bevæger sig, men kan ikke høre, hvad hun siger, for der er så meget larm i krostuen. Alligevel går han ud fra, at hun spørger, om hun må sætte sig, får hun får i hvert fald et svar tilbage. Han kniber øjnene let i, idet han forsøger at opfange i det mindste bare nogle stumper af de tos samtale, men må hurtigt give op. Pokkers til larm! Hvorfor kan krostuen ikke være opdelt i små, lydtætte rum, så man slipper for at høre på alle de drukkenboltes absolut ligegyldige ordstrømme og øredøvende skrålen?
Han sukker og placerer sine håndflader på sine ører for at lukke larmen ude, men det hjælper ikke. Det kunne han have sagt sig selv.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 06.08.2009 23:09
(Jeg ved bare, at jeg ikke kan finde ud af at skrive i nutid xD Jeg ender altid i datid igen.)

Da han endelig fik sit vand, nikkede han kort bekræftende til krodamen, og vendte så ellers glasset i vejret. Slurk for slurk faldt hans øjenlåg mere og mere i, i absolut lettelse. Kieran kunne ikke huske, hvornår han sidst var i så dårlig form, og promte besluttede han sig også for, at gøre noget ved det. Dvs. flere timer udendørs, mere mad.. Hvad end der hjalp.
Færdig med sit glas, satte han det fra sig på disken og tog sig så endelig den frihed at se sig omkring. Kroen var fyldt med snak og drukkenbolte som altid, men der synes også at sidde anstændige mennesker blandt dem i aften. Diskret lod han blikket glide over et bord, hvorved et par sad og snakkede. Kvinden var rødhåret. Videre hen bemærkede han en "loner", hvis positur syntes frustreret. Højst sandsyndlig larmen, at dømme på hænderne, der lå om siderne på fyrens hovede. Også her var håret rødt, og Kieran måtte hæve et øjenbryn, da det gik op for ham, at han havde mødt denne før. Hvis han syntes så irriteret med kroens larm, hvorfor så være her?
Hans blik gled tilbage til det snakkede par, da Alphonse gøede end enkelt højlydt gang i søgen efter opmærksomhed.

"Al!" Kieran lagde en hånd på hundens hovede og så ned på dyret. "Stille."
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.08.2009 23:22
Hun griner lidt af Alexander, men det er ikke ondt ment. "Jeg ved nu ikke, om man kan kalde det her stille... Mit navn er Venus forøvrigt... og Deres navn er?" Hun ser rundt i kroen ukoncentreret, som hun er. De betyder dog ikke, at hun ikke vil høre, hvis han svarer. Fyren den kom ind efter hendes, sidder og betragter dem. Han er ikke svært at få øje på med den blege hud og det røde hår, der næsten er rødere end hende eget. For ikke at nævne den meget stillesiddende og irriterede attitude. Hun overvejer, om hun måske skulle invitere ham til sidde sammen med dem, i stedet for midt i flokken af fulderikker, men hun ved ikke, om hendes nye bekendtskab vil have mere selskab end højest nødvendigt, så hun siger ikke noget.
Så er der en hund der gør. Først kan hun ikke regne ud, hvor lyden kommer fra, men så får hun øje på en logrende hale, der måtte tilhøre hunden fra før. Hun studerer hundens ejer lidt, der har vendt sit blik mod Caine. Det virker næsten som om, de kender hinanden. Hun tager en slurk af sit glas vand og ser igen varmt smilende på Alexander.

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 06.08.2009 23:33
”Ikke det? Jeg havde ellers hørt rygter om Kroen på vej hertil, og disse rygter havde egentlig givet mig et indtryk af, at jeg skulle lede længe efter en siddeplads.” Han smiler skævt, og smilet når hans øjne. ”Åh ja, og mit navn er Alexander. Det er mig en glæde at møde Dem.” Svarer Alexander og nikker let til Venus.
Smilet spiller fortsat om hans læber da han siger:
”Der er vist nogen, der savner opmærksomhed.” Han nikker mod hunden, men ser op på ejeren og nikker derefter venligt til denne. En tavs opfordring til at slå sig ned ved bordet. Det var altid hyggeligt med nye bekendtskaber. Han fingererer lidt ved sit tomme glas, men beslutter sig for, at han ikke orker et glas mere. Hans tørst er slukket, og at forlade sin ’borddame’ ville være uhøfligt.

( - Jeg kender følelsen, Caine.)

Alexander Arogno Saphiri

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 06.08.2009 23:41
Endnu et kedsommeligt blik blev sendt rundt i kroen og efterfulgt af endnu et opgivende suk. Caine lod nu for anden gang sit blik glide over den rødhårede kvinde og manden, hun havde gjort selskab. Måske han også selv skulle finde sig en, som han kunne starte en samtale op med? Så ville han da få noget at beskæftige sig med. Men nah. Ikke lige nu.
Han rejste sig modvilligt fra sin stol og begyndte at gå op imod bardisken for at bestille, hvilket han egentligt burde havde gjort lige med det samme, han trådte ind i krostuen. Men da havde han haft for travlt med at finde et tomt bord, hvor han kunne slå sig ned.
På sin vej over til disken hørte han en hund gø. Og det kunne selvfølgelig kun være dén hund, for der var ikke andre hunde her. Kun Kierans hund.
”Hvis dit dyr er så stort et problem, hvorfor smider du det så ikke udenfor?” spurgte han i et helt neutralt tonefald, selvom det var tydeligt, at han var irriteret over dyrets tilstedeværelse.
Han stillede sig ved siden af Kieran med front mod baren. Til krodamen bag disken mumlede han noget om, at han bare skulle have et glas mjød, hvorefter hun forsvandt bag en dør, der med stor sandsynlighed førte ind til køkkenet. Derefter vendte han sig om, så han nu stod med ryggen til døren, lænet op af disken. Herfra havde han god udsigt til hele kroen.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 06.08.2009 23:53
Alphonse logrede med halen, i det Kieran rørte ham på hovedet. Det var trist så opmærksomhedskrævende dyret var. Det fik Kieran til at undre sig over, hvordan den mon var vokset op, før den dukkede op hos ham for snart elleve måneder siden.
Han fik pludselig øjenkontakt med fyren, der sad i selskab med den rødhårede kvinde. Det næsten gibbede synligt i ham, da han ikke havde forventet således. Han opfangede dog hurtigt den tavse opfordring til at slutte sig til dem. Han overvejede det, for hvad kunne det skade at holde sig lidt selskab og i det mindste prøve at være social, i stedet for bare at vende om på hælen og tage hjem, som han måske burde, med sin hund på slæb. Han drog et suk og tog sin beslutning. Lige da han dog ville sætte i bevægelse, stod Caine dog pludselig ved hans side. Kieran spærrede øjnene overrasket op; ikke bare over fyrens pludselige opdukken, men også over dennes ord.
"Jeg er ikke interesseret i at lade ham rende væk, Caine." Svarede han køligt uden at se på fyren. Han var virkelig ikke i humør til dennes attitude. Hans selvkontrol hang i en tynd tråd i forvejen.
"Men du har anskaffet dig penge, ser jeg." Kommenterede han, da Caine bestilte et glas mjød.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13