Forbandet... Jeg må lære at kontrollere det!! tænker han fustreret.. Men okay, han har ikke brugt sin magi længe, så den ligger bare og hober sig op i hans kræfter.
"Jeg.. formoder at mine magiske evner har forstyrret energierne i luften her.." han bider sig skråt lidt bekymret i sin underlæbe..
Hans brune øjne slår sørgmodigt blikket i sandet foran de fine støvler.. som nu er temmeligt sandet til.. egentlig er det ikke lysets kriger dragten.. Men umiddelbart ville man ikke være i tvivl om at han var inden for de kredse.. farverne macher jo ganske godt.
Cassas blik fanges dog så af Miara som rækker hånden præsenterende frem..
Han trækker den ene handske af så en fin, solbrun slank hånd kommer frem.. Han trykker let hendes hånd, og gør et dybt, høfligt buk.
"Mig en glæde at træffe Dem, Senorita Miara." han ranker sig op igen.
"Mit navn er Cassa... Blandt kolegaer dog oftest Nova.." han smiler et varmt og imødekommende smil inden han slipper hendes hånd igen.
"Alt forladt-" begynder han med samme varme tone.. Hentydet til at hun er ny i brancen. "-Det er ikke så nemt i starten.. Men jeg håber da, at De vil finde Dem til rette i Deres nye erhverv.. Hvis der er noget De mangler af den ene eller anden art, kan De blot opsøge mig.. Palæet i udkanten af byen.. Bare følg hovedvejen i nordlig retning, så kan De ikke undgå at få øje på det.. Der er De altid velkommen.. om De mangler husly, ammunition eller proviant..." Straks slynges den høflige og venlige gæstfrihed afsted.. Miara må have fået et lidt dårligt indtryk af ham først.. Det vil han gerne rette op på.. Plus det faktum at han agter at hans medarbejdere er klar over at de ikke står alene om opgaven, og at de aldrig vil komme til at mangle noget...
Nårh ja, det faktum at han har opkøbt kroen er jo også et plus... Der kan man jo også som lysets kriger, frit overnatte..
Krystallandet