Muri 20.11.2008 17:19
Hauru vender straks blikket mod Akira, da han høre hende. Han smiler skævt, ved tanken om, at der var andre til stede. Det har altid moret ham meget. Han bliver dog stående, da han ikke har lyst til at gøre denne person bange.
Lu 20.11.2008 17:31
Akira fornemmede at den anden ikke havde opdaget hende, men at vedkommende heller ikke bevægede sig. hun kiggede på vedkommende og opdagede at det var..."Hauruu!!!" råbte hun og sprang fra skyggerne og lige op til halsen om ham.
Try not to be a yerk this time - okay??
Muri 20.11.2008 17:39
Da Akira råber hans navn, lægger han hovedet let på skrå. Da hun så kommer helt hen til ham, og han opdager hvem det er, kommer et smil frem på hans læber, og han lægger armene om hende."Akira ..?!" siger han kort, lettere spørgende og overrasket.

Lu 20.11.2008 17:42
Akira så på Hauru og sendte ham et smil, hun havde lagt armene omkring hans hals, og lod sig så glide langsomt ned igen."jeg har bare savnet dig" sagde hun med et smil, og slog så blikket ned og rødmede
Muri 20.11.2008 17:51
Han slipper hende langsomt, mens han bare ser på hende."Jeg har også savnet dig..," siger han kort og smiler fortsat bare.
Men jeg må indrømmde, at jeg egentlig ikke har tænkt så meget over det ... tænker han bare. Et svagt skævt smil kommer frem på hans læber, kort efter denne tanke.

Lu 20.11.2008 17:54
Akira kiggede på Hauru og sendte ham et smil, hun lagde dog hoved en lille smule på skrå."er du okay??"" sagde hun så spørgende, hun fornemmede det.
Muri 20.11.2008 18:07
Han ryster kort på hovedet, for lige at komme til sig selv."Øhm .. Ja ..." siger han kort.
"Jeg er bare ... lidt overrasket over at se dig igen," lyver han. Dog er han rimelig god til at skjule, det var en løgn, da et helt normalt glad smil kommer frem.

Lu 20.11.2008 18:14
Akira kiggede på ham, og bed sig så i læben og lagde hoved på skrå. hun troede ikke på ham, men lod ham vinde"undskyld hvis jeg forskrægget dig" sagde hun med et smil.
Muri 20.11.2008 18:16
Han griner lavt."Det er okay. Jeg har prøvet det der var værre," siger han smilende. Han stikker hænderne i lommerne igen.

Lu 20.11.2008 18:18
Akira lænte sig op af væggen og så bare på ham."okay, det er da altid noget" sagde hun med et smil. hun lod en hånd glide ned af den stav hun havde siddende på låret. den var foldet sammen, men kunne nemt blive foldet ud, det var det gode ved den.
Muri 20.11.2008 18:21
Han nikker let, men siger intet. Han går så nogle skridt tilbage, så han til sidst står lænet op af den store mur, med ryggen. Kort efter glider han ned at sidde. Han har begge ben bøjet, og armene hvilende på knæet.
Lu 20.11.2008 18:26
Akira blev stående som hun stod og kiggede på ham. "du ligner en der har meget at tænke på" sagde hun stille og lod sig så glide ned. hun træk knæende op under sig, og lagde armene om benene, og kiggede bare på ham
Muri 20.11.2008 19:00
Han vender kort blikket mod jorden, før han straks ser på hende igen."Ja.. Jeg har fået en del problemer siden vi så hinanden sidst ... Men måske kan du vel huske hvor god jeg er til at rode mig ud i noget ..." siger han bare og smiler skævt.

Lu 20.11.2008 19:14
Akira kiggede på ham og lagde hvoed let på skrå."jeg vil gerne lytte hvis du vil fortælle om det" sagde hun stille "ofte hjælper det at snakke om tingene" hun sad stille og kiggede på ham
Muri 20.11.2008 19:29
Han ser fortsat på hende, før han ryster svagt på hovedet og ser mod jorden."Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke rigtig det er noget du har lyst til at hører ..," siger han bare.

Lu 20.11.2008 19:50
Akira kiggede på ham, og kravlende så på knæ og hænder hen foran ham og kiggede ham direkte i øjnene."sig det nu bare" sagde hun stille men direkte. hun blev siddende på alle fire og kiggede. hendes ansigt var ret så tæt på hans
Muri 20.11.2008 20:05
Hauru ser på hende igen. Han holder bare et helt roligt blik på hende hele tiden."Okay .. Min kæreste er ude på at dræbe mig, det er alle andre vidst også, byvagterne er efter mig, fordi jeg har voldtaget ... en masse ... og jeg skal snart giftes, men er hende alligevel utro..," siger han kort. Han smiler roligt.
"Det var vidst det..,"

Lu 20.11.2008 20:28
Akira blev stående mens han talte. hun lyttede Wow det var godt nok en del tænkte hun stille for sig selv. hun kiggede på ham og satte sig så ned så hun stadig sad på hendes knæ"noget jeg kan gøre for at hjælpe??" sagde hun så og kiggede nysgerrigt på ham
Muri 20.11.2008 20:32
Han smiler skævt, hæver så let det ene øjenbryn."Neej... Jeg vil ikke rode dig ud i alt det ..," siger han bare. Han rejser sig kort efter op og sukker lavt.

Lu 20.11.2008 20:58
Akira blev siddende og kiggede bare op på ham. hun hørte ham sukke og slog blikket need"jeg ville nu stadig ønske" sagde hun stille
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet