Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 01:54
Da Astrid foreslog at de kunne finde noget at kæmpe om smilede han bare til hende. Uhhh hvad skulle han nu vælge at foreslå? Hvad havde han, som han godt kunne tænke at få ud af hende. Han overvejede at kræve et kys fra hende, men han ville ikke tvinge hende ved noget i den stil. Det gik derfor langsomt op for ham at han faktisk ikke rigtigt kunne finde ret meget som han gerne ville have hende til. Han fik dog en ide, og han havde det mest flabede og skæve smil på læberne. "Sååå, hvad siger du... Hvis jeg vinder den næste, så skal du vaske min ryg for mig?" Han smilede. Hvad mon hun ville kræve.

Han begyndte langsomt at gå rundt. Han var klar på hendes reaktioner. Fuldstændig klar på hvad hun kunne finde, for uanset hvad de kæmpede om havde han ingen intentioner om at tabe til hende.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Adelig | Arving | Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 02:16
Hans forslag fik hende til at rynke på brynene kortvarigt. Hvad skulle hun dog kræve af ham? Så langt havde hun ikke selv lige tænkt. Hun bed sig kort i læben, som hun overvejede hvad hendes krav skulle være. ”Hvis jeg vinder ærligt, får du kys af mig,” hun smilte bredt på læben, som hun udmærket vidste hun stillede ham lidt i et dilemma. For det var flertal. For hvornår ville hun kunne vinde, helt fair and square? Hvornår ville det være for tydeligt at han lod hende vinde?

Astrid valgte hurtigt at gå for et helt basic angreb. Hun gik nemlig efter at stikke ham i brystkassen, med en ret så strakt arm.

Everything you've ever wanted
is on the other side of fear

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 02:21
Alaric stod helt klar og afventede hendes svar og hendes reaktion. Han havde sit sværd hævet og klar til at værge for sig så snart hun kom mod ham. Dog da hun sagde hvad hun ville vædde om. Blev han så chokeret at han var fuldstændig ude af fatning. Han fik aldrig svaret hende, og da hun stak ud efter ham var han så uopmærksom fordi det eneste han hørte i hans hoved var det hun havde sagt. Han bukkede sig lidt bagover da hun ramte ham i brystet.

"Hey, jeg var uopmærk..." Han tog sig selv i at komme med en dårlig undskyld for at have tabt til hende. Han afventede nu at der ville komme en ret akavet stemning, fordi man kunne jo argumentere for at hun nu havde vundet ærligt.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 02:29
Hendes forslag havde overrasket ham. Tydeligvis nok til at hun fik stukket ham i. Hun smågrinte og rystede lidt på hovedet af ham, som han var ved at forklare. Det var tydeligt at han stoppede sig selv for ikke at komme med dumme undskyldninger – men var det fordi han faktisk mente det var en ærlig sejr eller var det fordi han gerne ville have hendes kys? Hun var sådan set ligeglad med hvad han syntes, så hun trak sværdet til sig og nærmede sig ham, med sværdet kun i sin højre hånd. Den frie hånd lagde sig så blidt på hans kind, som hun så ham i øjnene og kort bed sig i underlæben. Hun lænede sig derefter ind for at give ham et af de kys hun havde væddet om.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 09:05
Han stod stadig lidt forbavset da hun begyndte at nærme sig ham. Han så frem til det, men på samme tidspunkt var der noget ved det der gjorde at han ikke helt kunne tro at hun rent faktisk havde tænkt sig at kysse ham. Han konkluderede derfor at hun nok bare kyssede ham på kinden.
Da hendes læber rørte hans, var hans reaktion hurtig. Han gengældte med det samme kysse, og sværdet han havde stået med faldt til jorden. Hans hånd gled op til hendes nakke i en hurtig bevægelse som han begyndte at nusse hendes nakke.
Hans venstre arm fandt også en plads omkring hende, den lagde sig roligt omkring hendes lænd og talje.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 09:20
Hendes læber plantede sig solidt på Alarics læber. Hun havde stadig stået med en lille afstand til ham, men det blev hurtigt mindsket, som hun måtte tage et lille skridt tættere på ham, da han lagde sin hånd om hendes nakke og sin arm om hendes lænd og talje. Hendes lænd var stadig lidt øm fra slaget tidligere, men lige nu, var det ikke noget der ville afbryde hende. Hånden i hendes nakke, gav hende kuldegysninger.

Lyden af ham der slap sit sværd, bekræftede at det sværdene godt kunne holde til at blive sluppet, og hun slap sit sværd, kort efter ham og lod den blidt tage fat i hans skjorte, på hans skulder. Hun måtte dog ret hurtigt bryde kysset for at trække vejret noget bedre, eftersom hun var en del mere forpustet end ham. Det varede dog ikke længe før hun gav ham endnu et kys og trådte tættere på ham.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 09:24
Da hun langsomt slap kysset for at trække vejret, lænede Alaric sig en smule frem mod hende, han hvilede sin pande mod hendes indtil hun havde fået vejret igen. Han smilede bredt fra øre til øre og gengældte straks det nye kys så snart Astrid begyndte det igen.
Hun kom tættere på ham og han bakkede et enkelt skridt bagud sammen med hende. Han trak hende dog ind til sig sådan at han ikke kom til at øge afstanden mellem dem  ved et uheld.

Hans negle gled langsomt mod hendes nakkeskind, ikke hårdt eller noget de markede sig bare lige kort før han igen nussede hendes nakke med så blide fingerspidser han kunne. Hans venstre arm gled en smule ned af hendes ryg. Havde han haft en hånd på den arm havde den nok været placeret faretruende tæt på hendes ene balle.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 09:53
Det var rart, hun fik lov til at trække vejret et øjeblik. Hun havde ikke nogen intentioner om at stoppe med at kysse ham lige nu, så hun ville nødig have at hun besvimede af mangel på luft. Astrid så kort, hvordan han smilede bredt, og det smittede da kortvarigt af på Astrids læber inden hun plantede dem på ham igen.

Neglene der gled mod hendes nakke, fik hende til at skubbe sit bryst en anelse tættere på ham. Ikke fordi det var ubehageligt, men blot fordi hun ikke lige havde regnet med det. Brystet sank da også en anelse, da han vendte tilbage til blot at bruge fingerspidserne mod hendes nakke. Hånden på hans kind flyttede sig til hans nakke. Hun brød kysset et kort sekund, før hun hurtigt plantede sine læber på hans igen – man ville måske diskutere om det overhovedet var et brudt kys.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 10:00
Han smilede da hun trykkede sig tættere mod ham. Hans hjerte var begyndte at slå hurtigere end det havde da de havde fægtet. Det var tydeligt at der her fik hans blod igang noget så kraftigt. 

Han gjorde kysset en anelse dybere da han mærkede hendes hånd i hans nakke, og igen bakkede han et par skridt bagud. Hvilket betød at hans ben ramte en bænk. Alaric var en smule overrasket over følelsen og endte med at sætte sig ned på bænken.
Han havde ingen anelse om, om Astrid ville følge med eller om det ville få hendes til at afbryde kysset helt.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 10:13
Mens hendes hånd var på hans nakke, kunne hun mærke hans puls mod sin arm. Umiddelbart var deres puls tæt på hinanden, hvis ikke hendes var lidt højere.

Astrid fulgte med, som han bakkede igen. Da han så endte med at sætte sig, lænede hun sig med frem. Kjolen hun bar, gjorde dog hun ikke endte oven på ham, men blot stod lænet ind mod ham. Hun gjorde sit bedste for ikke at afbryde kysset, da hun satte sig ned ved siden af ham. Det var det eneste hun selv følte hun kunne gøre, sådan som hendes kjole begrænsede hende.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 10:30
Alaric drejede hovedet som Astrid satte sig ned ved siden af ham. Det var nok ikke den nemmeste stilling for nogen af dem, men lige nu var alt han kunne tænke på hendes bløde læber.
Alaric holdte blot kysset, gjorde så lidt som muligt der kunne få det til at stoppe. Han kune som kysset fortsatte, godt mærke at det ikke var den mest behagelige stilling, og han lagde sin hånd om den ene af hendes hænder og hev hende med op at stå igen.

"Undskyld..." Mumlede han mod hendes læber som han undkyldte for sådan at hive hende rundt. Først ned på bænken og nu op igen, at være endt på bænken havde dog ikke været en del af hans plan.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 12:08
Det var klart mere keglet at sidde ved bænken, end at være oppe og stå. Da han så trak hende op og stå igen smågrinede hun lidt og rystede kort på hovedet af ham, da han undskyldte. "Shh.." tyssede hun lavt, inden hun begav sig til at give ham flere kys. Hun havde efterhånden ikke tal på hvor mange kys hun havde givet ham, men det kunne vel også være lige meget, da hun ikke selv havde begrænset antallet.

Hun lagde kærligt begge hænder om hans nakke, som hun trak ham tættere.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 12:19
Han smilede, og klukkede lidt da hun tyssede på ham. Det var underligt at opleve hende som hun var nu, så kærlig og ret så agressiv. Det var ikke som da hun havde været beruset aftenen før. Det virkede for Alaric mere ægte. Han følte næsten det var ham der blevet hevet afsted af hende istedet for omvendt, hvilket gjorde at han ikke kunne andet end at give sig mere og mere hen.

Da hun lagde hænderne om hans nakke og trak ham tættere på hende, lod han sine arme falde. Han lod dem glide langsomt ned af hendes ryg, indtil de var mere eller mindre om hendes talje og lænd. Han trak hende så tættere ind mod ham selv.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 14:54
Roligt nussede hun ham i nakken, inden hun tog mod til sig og åbnede sin mund for blidt at lade sin tunge røre hans læber.

Hun holdt ham tæt ind til sig og lod langsomt sine arme glide tættere om ham. Hun følte selv at verdenen omkring dem var lige gyldig og fik undertrykt hændelsen udenfor mere og mere. Det var næsten euforiserende at stå i hans favn, og hville egentligt kun have mere. Grådigt næsten.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 15:29
Han blev ret så overrasket da han pludseligt mærkede hendes fugtige tunge røre hans læber. Han svarede dog modigt tilbage med hans egen. Det blide kærtegn af hendes tunge sendte en rystelse ned gennem hans ryg. Han kunne ikke lade være, hans hånd gled rundt om hendes talje som han hev hende endnu tættere på, rettede hans ryg og lænede sit hoved en anelse ind over hende.

Han lod sin egen tunge blidt kærtegne hendes læber og tunge, han forsøgte at få så meget fra hende, at smage hvad han kunne og nyde nuet det øjeblik det varede. Han slap langsomt kysset og kiggede på hende stakåndet, hans øjne hvilede i hendes. Han kunne mærke hans krop ville have mere, men han stoppede det, han skubbede forsigtigt og blidt Astrid fra sig.

"Jeg tror ikke, jeg kan fortsætte uden at forsøge på for meget." Han måtte erkende at hans krop ønskede mere og lystede efter hende, men at det var uanstændigt at gøre.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 15:46
Astrid sukkede nydende som han gengældte det intime kys. Hun nød at han tætnede sit greb om hendes talje. Hun følte sig sikker i hans greb.

Det varede dog ikke længe… Han stoppede kysset, og de stod begge ret så stakåndet og så ind i hinandens øjne. Hun gav ham et let skævt smil, for at fortælle hun altså havde det okay, men han trak sig selv og den euforiserende aura væk fra hende. Hele verdenen havde været så farverig som de stod i hinandens arme, men nu hvor han trak sig væk, begyndte alt at blive mere gråt og monotont. Hendes puls bankede stadig derud af og hendes åndedræt var store og langsomme.

Da han forklarede sig, så hun blot væk – ikke fordi hun var fornærmet, men fordi hun indså at hun måske selv havde gået for langt. ”Beklager,” lød det fra hende, som hun lagde armene om sig selv og langsomt pakkede følelserne ind igen. ”J-jeg brude måske også se til Maria,” fortalte hun, som den dårligste undskyldning for at komme ud fra lokalet. Hun gik hen og samlede sit træsværd op og satte det tilbage på plads, så hun som det mindste havde ryddet op efter sig selv, inden hun gik.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 15:58
Han havde også nydt det hele, han kunne mærke hans blod pulsere hurtigere rundt i hans krop end normalt, og det var endda trods hvordan det havde en tendens til at samle sig lidt under bæltet.

Da Astrid undskyldte og lagde armene om sig selv, kunne Alaric ikke modstå det. Han følte sig ond og dum overfor hende. Han stod og tænkte hvad pokker skulle han gøre, og fik bare fremstammet et "N-nej det var ikke sådan..." Han stod og kiggede på hende og som hun samlede hendes træsværd op fra jorden trådte han hurtigt hen til hende og lagde armene om hende bagfra.
"Jeg... Øhm... Jeg var bare nervøs for at krydse dine grænser igen, men måske var det forkert af mig at antage jeg ville, måske jeg skulle stole på du ville sige stop istedet." Han smilede som han lænede sig ind over hendes skulder. Han kyssede hende blidt på kinden, og forsøgte at få hende til ikke at bebrejde sig selv for det. Han ville slet ikke have at hun gik.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 16:12
Astrid prøvede at ignorer hans små ord, om at det ikke var ment sådan, som hun havde tolket det. Hun følte allerede at rummets temperatur var ved at sænke sig, og at ’kulden’ var begyndt at smyge sig om hende.

Hun nåede kun lige at rette sig op, efter at have samlet træsværdet op, før han lagde armene om hende. I en let forskrækkelse tabte hun sværdet ned på gulvet. Hun lyttede bare til hans forklaring og hun udgav et lille suk inden han plantede et kys på hendes kind. ”Nej, nej, Alaric. Det fint nok… Jeg overskred nok bare mine egne grænser,” lød det fra hende. Det var måske ikke helt rigtigt. Hun ville jo gerne blive ved i noget længere tid, og ikke afslutte så brat, men måske gjorde hun bare alt det her for at føle sig tryg et sted, efter situationen udenfor?

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 16:25
Han blev blot stående med armene om hende selvom hun sagde at det var fint. Det var tydeligt at hun ikke var helt så glad som hun kunne have været. Det var også derfor at han forsøgte at vende hende rundt så de kunne stå ansigt til ansigt som han snakkede.
"Gjorde du? Eller føler du dig tvunget til at sige det grundet vores position?" Han var nød til at stille det spørgsmål. Ikke fordi det ikke var en god grund, men fordi han ville kende Astrid. Ikke arvingen til Isenwald, hende havde alle hørt om, og mange mødt. Nej for ham var det kvinden Astrid han havde interesse i.

"Jeg lader dig ikke gå lige nu, jeg nyder at holde om dig, jeg nød din kys. Jeg bare det at du er her." Han kunne godt mærke at hans krop kæmpede for at vække noget i ham igen nu hvor han stod med hende, men han gjorde sit bedste for at være seriøs.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 16:37
Hun blev snildt vendt rundt og så op på ham, som han snakkede til hende. Hans ord gjorde dog ondt, for de ramte lige dér hvor de skulle. Hun var overbevist om at hvis hun ikke havde været arving, og havde fundet ham som komtesse… Måske ikke komtesse… Men hvis hun ikke havde været adelig, og de bare havde været helt almindelige krystalisianere, så ville de sikkert være gået meget længere. Hun følte ikke for at sige direkte: ja, jeg føler mig tvunget til at holde mig tilbage, fordi jeg er arving. I stedet prøvede hun at tale sig lidt udenom. ”Vi kan gøre noget ved vores position. Vi bliver nød til at rette os ind,” hendes øjne så skiftevis fra hans ene øje, til det andet. Frustreret over situationen hun selv havde bragt sig i.

Hun trak tøvende på sit smil, som han fortalte han ikke ville lade hende gå og hvor meget han nød at være sammen med hende. Ligesom tidligere lod hun blidt sin hånd kærtegne hans kind, men denne gang lænede hun sig ikke ind for at give ham et kys – selvom meget prøvede at skubbe hende ind i et.

- Astrid af Isenwald

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Fia
Nomineringsårsag:
“Jeg elsker denne tråd ufatteligt meget. Der sker så mange ting (sidetallet i sig selv siger en del) og jeg elsker hvordan deres forhold til hinanden blomstre og hvordan dramaet svinger igennem hele tråden! Jeg ser frem til at forsætte deres eventyr! <3”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2