Hobbit 07.10.2017 03:04
At have skarpe kløer, vidste sig efterhånden at være effektivt i en nævekamp. Selvfølgelig kunne hun ikke selv undgå at komme til skade, men at kunne flå en anden mands øre af, ved brug af de lange negle var en dyb tilfredsstillende. De mænd der efterhånden var tilbage var af de krigeriske typer – og det var dem der var sjovest at lege med. Men hun var optaget af noget helt andet. Optaget af manden der havde forsøgt at flygte fra hende. Der efterhånden begyndte at forstå aftenens store fejl. At han regnede med at han kunne tage hende, dominere hende som en lille lydig hundehvalp. Han ville blive slemt skuffet.Shenzi sendte et stort tandsmil til Asha. ”Nej, det skal han fanme ikke. Holder du skansen?” Et par mænd havde forsøgt at komme hen til Shenzi men holdte stadig en solid sikkerhedsafstand. ”Gutter, gi mig lige et par minutter, og så skal jeg nok komme hen og lege” svarede hun med et skingert grin og en galskab malet i ansigtet der fik hende til at fremstå mere og mere som et dyr. ”Mig og mandslingen skal lige diskutere hvem der bestemmer først” Hun kastede ham ned på gulvet, ned på maven inden hun var over ham. Det var umenneskelige lyder der kom fra bag bordet. Lyde af smerte og udmygelse som hyænen vidste sin dominans og hun var ikke nænsom. Hun var nådesløs og ond, som hun holdte ham fast og fortsatte agten til han faldte klynkende til jorden med bukserne hængende om anklerne. En af de andre mænd der havde gjort an til at ville angribe, var stivnet og stod med et ansigt malet af foragt, frygt og forvirring. ”Hvem er næst?” spurgte hun nok en smule for entusiastisk.
Krystallandet