Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 11:16
Cecilio kiggede ned på Lyuba, det var utrolig så tilpas hun var til trods for at de var fremmede der skulle giftes om 40 dage. Men sådan var det vel med nogen, de var klar over at det var en ting der ville ske i livet, modsat Cecilio som  stadig havde leget med tanken om at blive gift med kærlighed, for blot et par dage siden.
"Nej, han lever ikke mere," Cecilio's øjne blev lidt triste i det. "Jeg tror det var nogle Mørkets Krigere der kom og slog dem alle sammen ihjel, jeg var heldig at jeg ikke blev fundet. Min nuværerende gruppe var en jeg selv var med til at samle, siden da," indrømmede han. Det gjorde dem også mere specielle til ham, men det gjorde stadig ondt at tanke på den gamle gruppe, selvom han i starten blot havde været en slave for dem. Det var jo dem der havde fået en ild til at brænde i ham, når det kom til gøgleriet. En ting han aldrig havde oplevet ellers, da det før i tiden ikke var noget der havde interesseret ham overhovedet, til trods for at Angel havde været en. Dengang havde han nok bare ikke haft tid til at drømme.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 11:26
Lyuba hævede øjebrynene lidt. Han havde selv startet hele gruppen som kunne hamle op med hendes egen om publikummet på markedspladsen? Det var ikke særligt ofte Lyuba kunne, men hun måtte indrømme det var ret imponerende. Det mindede hende en anelse om første gang hun havde vadet forbi en af Cecilios optrædender sammen med en kvinde fra han gruppe uden tvivl. Et øjeblik havde hun været lidt misundelig på kvinden, men det var hurtigt forsvundet igen efter hun havde forladt pladsen.
Nu sad Lyuba med en indre fornemmelse af en personlig sejre som samtidig føltes underlig siden det var noget hun bare havde fet rakt ud i strakt arm til sig.

"Men du er lykkelig nu? For det liv du har opbygget dig?" spurgte hun så da hun lagde  mærke til at hun bare havde siddet lidt og stirret på ham.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 11:31
At sidde tæt på en der sad og stirrede på en, det var en ting Cecilio nok sjældent ville blive helt vant til, og han blev da også nødt til at rømme sig lidt, da hun blev ved, heldigvis sagde hun endleig noget. "Ja, meget. Det var uheldige omstændigheder, at jeg kom ind i det her liv, men min sjæl brænder for det ligeså kraftigt som Shara's flammer," sagde han, da det var den eneste sammenligning han kunne komme på. Det var virkelig hans kald i livet, og det var han sikker på. Til tider savnede han sin familie, men det var aldrig så slemt at han ikke kunne finde den samme tryghed hos de andre gøglere.
"Hvad med dig? Du er født ind i det her liv, er du ikke?" spurgte han nysgerrig og studerede Lyuba denne her gang. At være født ind i livet, ville nok gøre det svære at forlade det, hvis man ikke var tilfreds med det. Men Lyuba lignede ikke sådan en, selvom Cecilio måtte indrømme at han aldrig havde set hende optræde, ærgerligt, men han håbede da på at kunne se det inden de blev gift.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 11:44
Lyuba kunne ikke lade være med at smile bredt af sammenligningen han lavede. Det undrede hende heller ikke hvilken gudinde han holdt til. Der var ret mange i hendes gruppe der var bundet til den samme. Heldigvis var de ret åbne for at alle guder og gudinder eksisterede, men man havde frit valg til at tilbede den man fandt passende.

Det brede smil falmede lidt og hun fik et lidt alvorligt ansigtsudtryk over sig. "Ja.. jeg det er jeg. Min far var en Lovkach som giftede sig med en lokal handlers datter i Azurien. Præcis 9 måneder efter kom min bror til verden. 7 år efter hvor han endelig kom tilbage og blev længe nok hos min mor kom jeg til verden." fortalte hun, men så smilte hun endnu engang lidt. "Ja jeg er vokset op med fællesskabet, traditionerne og magien der gik i arv. Plus jeg var ikke tæt på at miste mine hænder." drillede hun med et kort grin bagefter. 
Det var meget muligt da hun var yngre havde hun haft lysten til at gå ud og udforske verden, men nu var hun taknemmelig for at hende mor havde holdt hende tilbage. Lyuba ville ikke bytte sit liv og familie ud for noget i verden.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 11:51
Cecilio havde aldrig haft et problem med de andre guder og gudinder, for man skulle tilbede hvem end man fandt kærest til sit hjerte, og som en mand af Topalis slægt, havde det altid været Shara for ham, selvom han ikke dyrkede det i ligeså høj grad som nogle af stammefolkene af Topalis slægten.
Han lyttede interesseret til hendes historie, og trak da også på smilebåndet, da hun nævnte at hun ikke var ved at miste sine hænder. "Nogen er vidst heldigere end andre," sagde han grinende. "Så du har en bror? Er I tætte?" spurgte han så. For Cecilio var søskende ligeså vigtige some forældre, men på den anden side, var han dårligt klar over hvem er var hans søskende og hvem der var hans fætre og kusiner. Det var ikke blevet meget bedre som han blev ældre og så dem mindre. I det mindste vidste han hvem der var hans forældre, så det hjalp en smule på det, når han skulle tænke over det, men for det meste var det ikke noget han bekymrede sig om.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 12:03
Hun sad og tænkte lidt over hans spørgsmål. "Mhm.. Manden jeg snakkede om som ikke var til at leve op til? Neagu. Tror aldrig jeg har stødt på en så talentfuld mand som ham. Lige meget hvad jeg har gjordt hele livet, har han altid være liiiige et skridt foran mig." hun satte sig op på knæende imens hendes hænder talte mere end hendes mund gjorde med fagter og bevægelser. "Kvinder Bogstaveligt talt besvimer for ham. Virkelig, jeg så ham engang blinke til en og hun besvimede!" hun tog sig til hovedet over hvor dumt det var. "Det var ligemeget hvad vi prøvede at lære var ham bare bedre. Men det problem ligger nok også lidt til familien.. Jeg holder meget af ham og vi har støttet hinanden siden vi var små" afsluttede hun imens hun trak på skuldrene. Når det galt hendes bror var det svært ikke at sammenligne alle og enhver med ham. Det var nok også grunden til at hun ikke havde fundet sig en mand, før en blev presset på hende. Men at få det arrangeret var nok også bedst, så skulle hun ikke gennemgå arbejdet i at finde en der skulle bare kunne måle sig med Neagu. Det var i hvertfald den tanke der havde fået hende til at acceptere.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 12:11
Oh, så det var hendes bror hun havde snakket om. Noget af et broder kompleks måtte man sige, men det var ikke som om at det rørte Cecilio meget. Det var da rart at vide at han ikke kom imellem Lyuba og en forelskelse, men at det bare et søskende forhold, men på den anden side. Hvis de var så tætte som Lyuba gav udtryk for, så var han ikke sikker på at han havde lyst til at komme imellem dem heller. Men broderen måtte vil vide at Lyuba var blevet lovet ud.
"Han lyder som en god mand," sagde han, selvom h an lidt tvivlede på det med at kvinde havde besvimte, så svage i sindet var kvinderne vel ikke. Men han havde ikke nogen plan om at pointere, for Lyuba lød meget overbevist. "Der er ikke noget der kan erstatte en storebror, men... jeg synes ikke jeg så ham her i teltet. Hvorfor var han her ikke?" spurgte Cecilio. Den tætteste familie ville typisk komme med, om ikke andet fordi at de ikke kunne klare at vente, men han synes ikke at han havde set en ung mand af dem der var mødt.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 12:21
En lille tshk lyd kom fra hende imens hun rullede øjnene. "Han tager godt fra vores far og rejser selvfølgelig rundt som det passer ham" det var først efter Lyuba havde sagt sætningen at hun indså hvor bittert det lød omkring en traditionel ting ved hende kultur. Om det var misundelse på at han fik lov til at se hele verden eller om det var fordi hun blev efterladt tilbage hver eneste gang han rejste afsted viste hun ikke. Hun rystede hurtigt på hovedet og viftede lidt med hænderne "Men det kan være ligegyldigt, ikke noget du behøver at bekymre dig om" sagde hun med et genvundet smil. "Nu hvor det faktisk er aktuelt.. for tiden. Har du mistet nogle former for magi? De fleste i vores rejste gruppe har haft lidt svært ved at miste virkelig talenter fra det ene øjeblik til det andet" spurgte hun så da hun selv havde mistet sin evne til at kopiere andres talenter og magier. Noget der havde føltes som at blive røvet for en vigtig del af hende selv.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 12:28
Cecilio løftede lidt et øjenbryn. Hun lod ikke helt glad for at hendes bror var rejst, hvilket var forståeligt, hvis de var så tætte, men at lyde så bitter, det overraskede alligevel Cecilio. Han sagde dog ikke noget, siden hun tydeligvis ikke ville snakke om det, de havde jo også massere af tid til at bringe sådan nogle ting op senere.
Om han mistede nogle former for magi, joo, det måtte han jo nok indrømme. "Ja, men det er ikke ligefrem noget magi jeg er afhængig af, så jeg er ikke ligeså hårdt ramt som andre," svarede han. F.eks. Seona var hårdt ramt, da hun ikke længere kunne tale med sine fantastiske dyr, og hun var tydeligvis plaget af det. "Har du også mistet magi?" spurgte han, for han var faktisk ikke klar over familie magien der lå over Lovkach familien, men han var klar over at det havde ramt nogen hårdt. Cecilio var bare lidt trist over at det var sværere at snige sig ud af situationer som ikke var gode, men så måtte han bruge sine naturlige talegaver.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 12:36
Hun trak en smugle på skuldrene. Det var nok det samme for hende, det var ikke en livsnødvendig ting for hende. men der var en smugle stolthed over at have det. Plus så er det nemt at blive lidt for afhængig af bare at kunne kopiere sig til at kunne diverse ting uden overhovedet at prøve.

"Det har jeg, men heller ikke noget der forhindrer mig i at fortsætte hverdagen." sagde hun og tænkte lidt over det. "Jeg har altid kunne kopiere talenter og magi, det gjorde naturligvis alting meget nemmere. Men det at de er væk nu gør så også at jeg sætter pris på det jeg reelt kan" sagde hun imens hun så lagde hovedet på skrå som et spørgsmål til hvad han kunne før magikatastroferne begyndte at vende landet på hovedet.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 12:41
Nu når Lyuba havde røbet hvad hun kunne, så kunne Cecilio ikke rigtig holde sig tilbage. Men hendes magi var da ganske fascinerende modsat hans egne. At kunne kopiere alt var næsten lidt overdrevet, og så var det da også klart at visse ting ville falde nemmere til hende. På det punkt var Cecilio lidt misundelig, men måske alting ville være for let, hvis man bare kunne være det.
"Jeg kan.." han prøvede at finde de rigtige ord, uden at skulle bruge ordet fortryllende. "beordre folk til at gøre hvad jeg vil have, når jeg synger," bestemte han sig for at bruge som forklaring. Der var selvfølgelig nogle mennesker det ikke virkede på, hvilket da gjorde det sværere at bruge, men ganske praktisk når han bare skulle løbe væk fra nogle vagter. Butiksejere var dog så gridske at at han sjældent kunne bruge dem mod dem, for at lade ham gå, når hans fingre havde været lidt for lange.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 12:48
"Hvaaad?" udbrød Lyuba forbavset. Hun havde aldrig hørt om sådan en form for magi før og hun blev næsten helt ærgerlig over at han ikke kunne vise hende det nu. At han kunne få folk til at gøre som han ville bare med sang kunne hun slet ikke kapere. Hun viste der var tankelæsere, endda seere der kunne spå fremtiden nutiden og fortiden. Men at ham kunne ændre folks vilje!? "Hvordan?!" udbrød hun ivrigt imens hun satte sig tættere på ham.
Eftersom deres samtale var skredet fremad var hun blevet mere komfortabel med ham og derfor mere afslappet. Hvilket nok også betød at hendes mere interesserede og ikke mindst lidt barnlige side viste sig frem. Det var normalt kun noget hun viste frem for sin moder eller bror men fra tid til anden kunne hun også åbne lidt op for andre hvis tiden og stemningen var til det.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 12:56
Cecilio lavede et ryk bagud, da hun pludselig begyndte at udbryde og vise meget stor interesse for hans magi. Den reaktion havde han aldrig oplevet før, måske fordi han var omkring mennesker med ligeså interessant magi måske? Hvem vidste, men han kunne dog ikke lade vær med at ryste på hovedet. "Jeg ved det ikke... det er magi, er der en forklaring? Jeg synger bare hvad jeg vil have dem til, og nogen gange er folk åbenbart lidt mere hårdføre og nægter, men for det meste gør folk det. Det er vel ganske godt for at komme uden om ubehagelige situationer," indrømmede han og trak på skuldrene. Magi var svært at forklare, han vidste bare hvad han gjorde for at få det til at virke.
"Jeg er mere interesseret i din magi. At kopiere alt, det må da være en fantastisk evne at have," pointerede han. Måske ikke evne han selv ville have, men en evne der var interessant, og han kunne helt klart se formålene med den.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 13:04
"Hmm ja indtil folk finde ud af at man gør det" sagde hun og rykkede tilbage igen siden han havde lavet et ryk selv. På trods af hvordan hun havde antaget han ville være før de mødtes her var han meget anderledes. Venlig, hensynsfuld.. lidt skrøbelig måske endda?
Hendes magi var måske ret praktisk, men på når man havde begrænsningen at man skulle have lov var den ret svær at bruge uden at man skulle til at snyde sig til det. Hvilket ikke mange var synderligt glade for. "Hele Lovkach familien der har evnen er blevet, så længe nogen husker, stemplet som snydere og tyve. Vi skal have tilladelse af personen for at kopiere dem og det er meget sjældent man kan få det bare sådan. Så.. at snyde sig til det er bare lidt nemmere. Desuden så stjæler vi det heller ikke. Vi låner det. Det længste jeg har kunnet spille ordentligt på noget instrument var 12 minutter" forklarede hun som om hun skulle retfærdiggøre sig selv.
Cecilio kunne lige så godt få så meget at vide som muligt om hendes familie arv nu end at det skulle komme fra en anden senere.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 13:10
Cecilio lyttede interesseret til det, så det havde sine begræsninger, langt flere begræsninger end Cecilio's egen evne havde. Det var alligevel noget der overraskede ham en del. han var ikke klar over at magiske evner kunne have den mængde begræsningerne. Var det guderne der sørgerede for at ingen kunne blive for magtfuld.
"Den lyder ikke ligeså praktisk nu du har fortalt om den," indrømmede Cecilio med et lille smil. "Folk har vidst aldrig været særlig glade for at dele, men det er jo ikke nogen undskyldning for at kalde jer tyve. Det er jo ikke fordi at I tager talentet fra den anden person, vel?" han var ikke helt sikker på at han havde forstået det rigtigt, men det var i hvert fald som han havde forstået det. Det var jo dårligt at låne det, det var bare at lære fra en anden person, dog bare langt hurtigere end man burde. Ville han selv lade Lyuba kopiere ham? Muligvis, måske ikke lige med hans sangstemme, det var en ret skræmmende evne at besidde, og hvis andre besad den.... Cecilio ville helst ikke selv styres på den måde af andre.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 13:27
Lyuba grinte en smugle imens hun rystede på hovedet. "Nej, men folk er bare ikke glade for at noget de har enten lært eller arvet bliver gentaget af en anden uden nogen problemer. Eller de bliver bange da de ved hvad deres magi er i stand til" sagde hun imens hun begyndte t binde en af hendes fletninger op og bandt den om igen.

Det var tydeligt at høre udenfor at markedets sælgere var begyndt at blive erstattet af larmen fra gøglertruppernes musik og forskellige optrædender. Og ikke mange sekunder efter Lyuba havde afsluttet sit arbejde blev teltet slå op af den let genkendelige dame der bare et lige så stort smil som da hun havde efterladt dem tidligere. "Lyuba! Vi kan da ikke lade er være spærret inde her hele aftenen!" udbrød Samira imens hun gik med hastige skridt hen imod parret. 
Med en arm omkring sin datter og sin nye svigersøn løftede hun dem begge op og stå. "Oh Cecilio!" udbrød hun bare imens hun kikkede fra den ene til den anden med sådan et stolt ansigts udtryk. 
"Vi?" spurgte Lyuba til sin moders formulering hvilket hun ikke fik noget svar på før de blev trukket med udenfor.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 13:34
Cecilio nikkede forstående. "Ja, jeg ville nødig være udsat for min egen magiske evne," indrømmede han, og han var jo også selv klar over hvor stor skade den kunne forvolde. Det havde han i hvert fald fundet ud af, da magien var ude af kontrol. Det havde været skræmmende. Heldigvis kunne det meste ordnes med nok viljestyrke, men det havde været svært.

Han kiggede op, da Samira kom tilbage ind i teltet. Hans kommende svigermor. HUn virkede heldigvis ganske venlig, ligesom sin datter, så han mente ikke at han ville have problemer med at komme godt ud af det med hende, alligevel løb det ham koldt ned af ryggen, da hun sagde hans navn. Hvad havde Seona fortalt hende? Seona vidste alt for meget, og det var Cecilio pludselig ikke tryg ved. Han skulle have bedt en anden om at fungere som hans værge tydeligvis.
"Hvad sker der?" spurgte han, som de blev trukket ud af teltet. Skulle der nu være fest? Hvis man skulle stole på lydene udenfor, så var det enten det eller også en optræden, men det var ikke som om at ham og Lyuba kunne optræde sammen.... vel?

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 13:43
Det var lige før Lyubas fødder ikke kunne følge med sin mors tempo før de begge var blevet skubbet ud af teltets indgang. "Vi!" bekræftede moderen hvilket fik dem lige uden for indgangen til at juble og klappe i hænderne. Det var tydeligt at de fleste var sigøjnere og andre rejsende som godt viste hvad der foregik og resten var der bare fordi de viste at forlovelser i normade kulturen betød fest. Og masser af det.

Inden Lyuba nåede at vendte hovedet og se på Cecilio blev hun hevet afsted af tre piger hun normalt optrådte med. De snakkede løs og trak hende ind i mængden af mennesker. Undskyld! Nåede hun dog lige at mime tilbage til Cecilio inden hun næsten blev slugt væk.
Hvilket efterlod ham med Samira som tog fat om hans skuldre sammen med en anden kvinde på nogenlunde samme alder som Lyuba selv. "Så jeg har hørt gode ting om dine danse" erklærede hun og smilte venlig ned til ham.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 13:49
Cecilio gav et lille vink efter Lyuba, som nu var blevet trukket væk, og Cecilio stod tilbage med Samira og ligesom så meget andet denne her dag, følte han sig ikke helt tryg i sin egen krop. Forhåbentlig ville det blive bedre, inden de 40 dage var op, han ville gerne have at han bare kunne have det sjovt på sin bryllupsdag, i stedet for at være bekymret for om de besluttede sig for at han ikke var god nok.
"Jo, jeg er vel en udemærket danser," sagde han og kiggede på Samira. Det var nok udentvivl Seona der havde solgt ham ud omkring det, det eller de selv havde set ham optræde, selvom han tvivlede på det. Han følte da godt nok en smule indeklemt mellem de to kvinder men nævnte ikke noget. "Hvor blev Lyuba trukket hen?" spurgte han så, for han var i det mindste mere tilpas i hendes selskab, siden de havde haft mulighed for at snakke og lære hinanden at kende. Desuden var det ikke en svigermor. Han havde altid hørt hvordan svigermødre var slemme fordi det var så nervepirrende omkring, og det var første gang at Cecilio rigtig hvad kunne mærke det.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 14:15
"Sådan skal det lyde!" svarede Samira entusiastisk imens hun ignorerede eller ikke hørte Cecilios spørgsmål. Til gengæld reagerede den den lavere men bestemt ikke tyndere kvinde der havde taget fast omkring Cecilios arm. "Det er sjovest hvis det forbliver en overraskelse, men siden det er dig der ER overraskelsen så bør du nok få lidt mere af vide." "Mascha! Shhh!" afbrød Samira drilsk imens de begge begyndte dirigere Cecilio igennem folkemængden.
"Men han skal da vide noget før vi smider ham derop" fortsatte den lave kvinde. "Det er jo meningen det skal være så spontant og improviseret som muligt. Men nuvel!" gav Samira sig inden de begyndte at nærme sig en scene. Den var hævet en anelse over jorden og folk stod rundt om den og ventede på at der skulle ske noget. For enden af den, oppe på scenen, var Lyuba blevet placeret sammen med sine veninde der sad og grinte og snakkede med hende imens de flettede flere perler ind i hendes tykke hår. Og hun så faktisk ud til at nyde selvskabet og stemningen.

"Kan du vise din udemærket dans for min lille Lyuba?" spurgte Samira så omme bag ved Cecilio med en langt roligere stemme. "Det er tradition at skulle vise sine talenter og kvaliteter frem som sin udkårende hele forlovelsesdagen" forklarede Masha der stadig stod ved hans side og gav nu edelig slip på hans underarm. "Ingen pres dog." fortsatte Samira med himlende øjne. "Hvis hun ikke allerede kunne lide dig ville du nok vide det med det samme
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, der er super lang. Cecilio og Lyuba indgår en arrangeret forlovelse, og det her er en lang tråd med alle traditionerne de to gøglergrupper har, som de skal gennemgå i forlovelsen. Den var en fryd at skrive, igen fordi det bare kørte derud af uden problemer. Men det var også interessant at sidde og bruge utrolig meget tid på at finde sangen de kunne danse til, til så bare at skippe lettere elegant over deres dans, fordi ingen af os kunne finde ud af at skrive det xD”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1