Anno 22.11.2016 11:28
En kort grin kom fra Merry da hun lagde det nye par handsker fra sig. Fabian havde desværre nok ret, en rig mand der viste hvordan man holdt fast på krystaller ville lette en del arbejde fra hendes skuldre, men "Det ville jo på ingen måde være sjovt ville det?" kommenterede hun imens hun vinkede sin midlertidige ansatte med sig. "Hvis jeg bare giftede mig af den grund ville min tilværelse blive umådeligt kedelig. Jeg skulle konstant gå og lede efter underholdning. Det vil ødelægge alt jeg finder interessant nu" Hun fortsatte ind i en anden afdeling af butikken der tilsyneladende var meget større end den gav sig ud for på ydersiden. Afdelingen de var kommet ind i nu var fyldt med skjorter, jakkesæt og diverse herre tilbehør. "Plus hvis jeg gifter mig værk bare sådan, så ejer jeg intet selv mere" afsluttede hun med et skævt smil tilbage til Fabian. Hun salmede tre forskellige stofprøver og holdt det op foran ham for at sammenligne farverne imens hun havde et undrende udtryk over sig. Som om hun prøvede at forestille sig en anden foran sig.