Den store klippe på vandet ( Shadi )

Olympus Stormflod

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

KraveKage 08.10.2016 13:10
Olympus nød de sidste glæder i deres kys og de sidste glæder i at han rørte hende, for ligeså vel som det hele var startet var det hele også slut igen, ordet kone fik ham til at stoppe og træde et skridt tilbage " jeg har nydt denne stund men jeg er nød til at smutte nu, vores veje vil mødes igen og om det er her et andet sted eller i mit sove værelse det må tiden vise, men en ting skal du vide "  sagde han og gik helt hen til hende igen sådan deres kroppe rørte hinandens, hvor efter han placerede hans hånd på hendes kind, og lagde sin pane på hendes, imens han kiggede hende dybt i øjne.

" jeg er slet ikke færdig med dig, langt fra " smilede han til hvor efter han kyssede hende i nogle meget lange sekunder intenst, og intimt inden han til sidst forsvandt der fra.

///out
Shadi Golsham

Shadi Golsham

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Hobbit 13.10.2016 16:30
Ordet kone syntes at vække noget til live i den anden der derfør havde virket ret ligeglad med at han stod og befamlede en anden trods sine ægteskabelige løfter. Hos tropalis var ægteskab en anden størrelse. Stadig en hvis ære og forpligtelse var kombineret med det, men alligevel godt løsluppen.

Lederen bakkede lidt væk. Var han eftertænksom? Shadi lagde ikke meget i det og så blot roligt på ham, lod ham tage den beslutning han følte.
At de ikke var færdige med hinanden var egentlig heller ingen overraskelse - men shadi kommenterede intet. Smilede blot roligt til afsked og så ham forsvinde igen. Hun selv blev i vandet lidt endnu. Nød kulden som fulgte med natten, inden hun selv gik tilbage på stranden, lokaliserede sin kjole som hun lagde over armen, og derefter tilbage til sit eget hjørne af privathed. Shadi stilte ikke engang spørgsmål til hvad olympus lige pludselig skulle. Han var lederen. Nogle ting var vigtigere end at fjolle rundt med en præstinde

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 5