Lysere tider at gå i møde (Calcifar)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 02.09.2016 22:22
Angelica trak lidt på skulderne, og stilte sig med hænderne hvilende på hofterne, med rank ryg. Afslørede at hun nok var vant til lidt af hvert, men nægtede at bukke under for det. "Næh, desværre ikke. Men hey, det er mest deres tab. Man viser jo ikke nødvendigvis sin gode side til folk der ikke har fortjent det." Angelica deriblandt. Hun foretrak at lærer folk lidt mere at kende inden hun risikerede nakken for dem, men nogle scenarier talte direkte for sig selv. Denne var en af dem. Det havde været tydeligt i Calcifars træk og øjne, at hun ikke var farlig, men ked af at folk så hende sådan.

"Pas på ikke selv at stereotere dæmonerne bag de porte" advarede Angelica venligt med en hævet finger. "De fleste af dem var nok farlige og onde, men det betyder ikke alle" tilføjede hun roligt for hun havde jo fuldstændig ret. Man blev dømt for sin race, men folk glemte at ingen var ens. "Desuden, kan en mand være lige så ond som de påstår alle Dæmoner er, men det bemærker man først når han rent faktisk gør noget for at bevise sin skumle side"

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 30.09.2016 21:17
Cally så på Angel da hun talte. hun nikkede og forstod det godt. hun havde bare ikke nogle ide om hvordan man kun så det gode i folk der var onde ved en. hun trak vejret dybt og prøvede at være beroliget af det som lige var sket. da angelica så sagde hun ikke skulle dømme dem bag portene blev Cally faktisk lidt flov. "det var heller ikke meningen. men jeg høre kun dårligt om dem der inde bag portene. men vis jeg nogle sinde kommer der inde vil jeg huske det." hun smilte til angelica og var faktisk glad for hun havde mødt hende. hun gik stille og roligt over moddet tøj hun havde smidt og samlede det op og så om på sine vinger og prøvede at få dem ind igen men noget blokerede lidt for hendes evne. som om alt energi var taget ud af hende. noget hun ikke var så glad for i dette øjeblik. 
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 05.10.2016 11:35
Angel smilede venligt mens hun lod hånden hvile på hoften. Det var lidt en speciel udvikling af aftenen, men det gjorde hende nu ikke noget. Spændingen ved at møde fremmede, var altid dejlig - omend hun nok havde gjort sig lidt upopulær ved den noget højrystede kunde i kroen. "Med det sagt, skal du nok stadig være lidt påpasselig - jeg har hørt at manipulation er en egenskab mange generelt ejer" hende selv deriblandt! Ikke at hun lige nu benyttede den. Den gemte hun som regel til at hun ønskede at opnå noget til egen fordel - som regel krystaller.
"Hvor længe har du arbejdet her?" spurgte Angelica nysgerigt ind til, mens hendes blik fulgte Cally's bevægelser hen mod tøjet, og noget der mindede om stærk koncentration for at tvinge noget væk eller frem - Angel skød på at det var vingerne som var tale om i dette øjeblik.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 20.10.2016 13:06
Cally så på hende og forstod ikke rigtigt hvordan hun mente med manipulation. det var jo noget hun ikke rigtigt kendte til. hun havde ikke selv egenskaben til at manipulere. hun ønskede det heller ikke. hun var glad for det hun havde.
" jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener. men jeg vil prøve at være påpasselig."
hun smilte venligt og så på hende med nysgerige øjne. nu måtte hun til at tænke. hun havde arbejdet der så mange år at hun ikke kunne huske det. "det er godt nok længe siden jeg startede som kropige. så det kan jeg ikke rigtigt huske" sagde hun med et lille smil og  tænkte sig om men kunne simpelhen ikke huske det.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.10.2016 18:13
Angelica smilede roligt. Dæmonen virkede langt mere uskyldig end Angel havde regnet med. Hun tog afstand til det forfærdelige i verden og var utrolig varmhjertet og flink. Det var nyt for Angelica og hun valgte derfor at forklare lidt mere af hvad hun mnete. "Hvad jeg mener er, at selvom man ikke skal dømme en race udelukkende på race, findes der også mange som manipulere andre.. Dermed får dig til at tro de er gode, men i virkeligheden har helt andre intentioner." Det var lidt et kedeligt og træls emne - for man blev så mistroisk over for alt og alle hvis man altid levede sådan. "Jeg har prøvet det før - men jeg er her stadig, så helt slemt har det ikke været" Hun forsøgte at være lidt mere opløftende og smilende omkring det. "Så må du have været her længe." Angel gled ned af væggen og satte sig til rette op af væggen, mens hun kiggede på Cally.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 02.05.2017 11:40
/afsluttet

0 0 0

Chatboks