Tøserne fnidrede stadig sammen efter kysset, mens Quinn var gået over til sin fars side og nysgerrigt fulgte med i foreslagene der kom; det kunne jo gå hen og blive nyttig viden senere hen når han selv fik magten over dæmonen.
Prøvende blev der hevet i halen for at se reaktionen på Galavant, mens denne sammenbidt måtte besvare på spørgsmål om hvor det gjorde ondt, om det overhovedet gjorde ondt..
Kolde fingre fik også fat og begyndte at trykke på bestemte punkter på ryggen i et forsøg på at se om hornene kunne trækkes tilbage, alt imens Galavant utålmodigt måtte forklare at nej, han havde aldrig selv oplevet en sådan mekaniske eller hvad man skulle kalde det. At så langt tilbage han kunne huske havde hornene været ude.
Til sidst fik han dog endelig lov til at tage kåben på igen, lige tidsnok til at bemærke David og Maximillians diskrete retur til selskabet. Begge så de mere afslappede ud, især mennesket der begyndte at indgå i en samtale med Charlot.
Galavant fik lov til at gå tilbage til sin tidligere plads, alt imens hans herre kom med et foreslag der fik det til at løbe koldt ned af hans rygsøjle. "Nu hvor De har sådan en god og lydig dæmon, kunne jeg mon lade min i Deres varetægt bare for en uges tid eller to? og se om han skulle være blevet mere lydig imellemtiden når jeg henter ham igen. Der skal selfølgelig nok betales for hvad end han ødelægger. "
Det var med slet skjult misbehag at Galavant sendte en skulen efter sin herre, derefter til Maximillian idet han passerede ham og stillede sig ved siden af ham, med hænderne vridende sig sammen bag ryggen.
I denne krop kalder han sig selv Magda.
Krystallandet