Regn og korsetter (Nao) - Advarsel

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 19.02.2016 21:22
Etheldred takkede i sit sind Nao for at trække sig ud af hende, selvom det stadig var frustrerende at hun ikke kunne komme helt op i sit klimaks uden en smule 'hjælp' og at hun var så tæt på. Gav det lille rums tid hvor han var ude af hende tid nok til at fokusere på sin vejrtrækning og få lidt mere kontrol over den rystende krop. Hun åbnede en skuffe i skrivebordet og fik hevet et smykke ud, tydeligt var det til halsen, men istedet viklede hun den om sit håndled. Med hjælp fra det fortryllede smykke lykkedes det hende at få de efterhånden småømme vinger til at trække sig ind i ryggen på hende hvor de tilsyneladende forsvandt.
Blikket gled tilbage op på Nao med et lille smil. " Så er de ikke i vejen resten af tiden. " Lød forklaringen, inden han hev hende op og ud på gulvet til ham. Hendes blik gled over på hans bryst, hvor havde hun egentligt lyst til at lade hendes tunge og tænder lege med hans hud, hans brystvorter. Kysset der kom fra ham var ikke uventet overhovedet, og hun åbnede munden for at lade hendes tunge søge og lege med hans, passioneret som hun ikke havde været det længe.
En dæmpet klynken lød imellem kyssene idet hans fingre gled på opdagelse oppe i hende igen, imens hendes egen hånd gled op og greb et fast tag i hans lyse hår.. Indtil han valgte at stoppe kysset og vende hende om på bordet. Væggen var ikke ligefrem noget hun kunne kalde hverken spændende eller indbydende til denne form for akt, så hun drejede hovedet for at se bagud på Nao.
Hun kunne tydeligt mærke en våd plet hvor hun før havde siddet, men tog ikke synderlig notits af den, sikker på det bare var efterdønningerne fra hendes sekret og sved.
Benene blev fulgt ud på den rette plads før han var tilfreds og endnu engang stødte op i hende. En smule hårdere end før. Så han kunne lide det råt? Så var han da bestemt ikke alene. Etheldred smilede lidt hen for sig selv, som hun drejede hovedet tilbage til at stirre ind i den dueblå væg. Det tog ikke synderlig lang tid før små nydelsesstøn endnu engang gled over hendes læber. "Ja~" Lød det imellem de små nydelsesstøn, imens hun lukkede øjnene i så hun rigtigt kunne fokusere på nydelsen i underlivet, mens den ene hånd ubevidst sneg sig op for at begynde at tage på og massere sit eget bryst og brystvorten.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 19.02.2016 21:49
At Ethel havde fundet sig smykke frem og derved kunne få hendes ”vinger” til at forsvinde gav dem begge lidt mere plads at arbejde på, og det var sikkert også meget rart for hende ikke at ligge oven på dem, både for hendes ryg, men også vingerne.
Det var ikke den værste udsigt man kunne have derfra hvor han stod, blev Nao hurtigt enig med sig selv om, men han kunne også godt se at hun nok ikke havde så meget at kigge på, i den lidt uinteressante væg o det var slet ikke nemt for hende at dreje hovedet og kigge om på ham.
Men nu var de lige startet i denne stilling og der gik nok ikke længe før at hans orgasme ville rulle ind over ham, og han havde også kunne mærke på Ethel, fra før at hendes også havde været tæt på, så der skulle sikkert ikke meget til, for hende.
Tempoet havde ikke sænket sig, men nærmere blevet voldsommer og han prøvede at give alt hvad han havde i sig, det virkede også til at Ethel var til den mere rå sex, så det prøvede han virkelig at give hende.
”Åh, Ethel” stønnede han dybt, imens han kørte ud og ind af hendes meget våde underliv. Han fik listet en hånd ind under dem og på den måde kunne han samtidig med at han tog hende hårdt, massere hendes ydre underliv og på den måde give hende lidt mere nydelse.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 19.02.2016 22:38
Tempoet blev voldsommere, og hun følte mere og mere til hans hårde stød oppe i sig. Det var forbandet dejligt! Lyden af hud mod hud, fyldte værelset sammen med deres blandede stønnen og bordets rytmiske hamren ind i væggen.
Ethel sank noget, mens hun mærkede hvordan hun ennu engang nærmede sig orgasmen. Som hun mærkede Nao glide en hånd ind foran forsøgte hun at skabe noget rum til ham så hans håndled ikke endte med at blive mast op imod bordets hårde kant.
" AAah-nn.." Lød den nydende stønnen. En ør svimmelhed var nær ved at tage over mens Nao kærtegnede det ydre underliv. Hendes hænder greb ud, uden egentligt at have noget at gribe efter og tage fat i som orgasmen i en voldsom susen nærmest fik det til at sortne for hendes øjne idet den endelig kom. "N..aooo..." Lød det i en hed stønnen som hun nød den rystende voldsomme orgasme, hun følte ikke at hun havde fået sådan en orgasme i evigheder.. Ikke siden hun havde hygget sig med sin genfundne ven der også befandt sig i Lysets hær, dog som en almindelig kriger.
Som hendes orgasme var ovre eksede benene så meget under hende at hun vendte sig om idet hun så sit snit til det, og lod sig synke ned på gulvet, stående på sine knæer greb hun ud efter hans penis og førte den ind i munden hvor tungen begyndte at massere om det stive lem, nydende smagen af såvel sig selv som smagen af ham.
De grå øjne der virkede mere blå af ren og skær lidenskab, søgte op imod hans øjne for at fange hans blik.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 19.02.2016 23:03
Det hårde tempo havde helt sikkert en rigtig god påvirkning på Ethel, det havde Nao da også håbet, efter som hun var begyndt at stønne højere og hendes hænder greb om kanten på bordet og prøvede at få hendes kommende orgasme under kontrol. Han elskede hvordan hun skreg hans navn da orgasmen kom rullende og blev udløst i et langt støn og det virkede også på hendes krop at det var længe siden at hun havde fået en orgasme på den måde, og det var Nao da glad for at han kunne give hende. Det skulle bestemt ikke være sidste gang, hvis det stod til ham.
Han var selv på randen til at komme, men hun tog et træk som han måske ikke havde regnet med ville komme nu, men det var ikke noget han havde det mindste imod, og han prøvede derfor ihærdigt at holde hans egen orgasme tilbage, til at han havde nydt så meget af hendes mund som over hovedet muligt.
Hendes røde og bløde læber gled langsomt og vådt ned omkring det stive lem, og stille forsvandt den ind i hendes mund. Han lukkede øjnene af ren nydelse og følte hvor rart det var, når hun suttede op og ned af den. Han pressede hendes hoved i bund og lod hende tage den helt, holdt hende et par sekunder og gav derefter slip, og gjorde det et par gange. Det måtte meget gerne være råt og vildt.
Der skulle dog ikke meget til af hendes hurtige bevægelser med munden fik hans orgasme til at rulle og han følte hvordan kroppen eskalerede og han kom hårdt i hendes mund. Han lænede sig op ad border af ren udmattelse og smilede stort til Ethel, ”Hold da op, kære” han stemme var præget af en hurtig puls.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 19.02.2016 23:25
Det var vidst kun godt at hun var vandt til at håndtere pikke med munden, i al fald takkede hun sig selv for den erfaring hun havde gjort gennem årene til at vide hvordan hun undgik at pikken direkte fremprovokerede opkast fra hendes side, selvom det nok kun ville have vært mavesyre i hendes tilfælde lige nu da hun ikke havde fået noget at spise hele dagen; for mange desperate mennesker i gaderne og ting generelt at holde øje med, selv midt i den øsende regn.
Det var da også derfor hun valgte at bare indtage og sluge den sæd han kom med da han endelig kom.
Sensuelt og grundigt fik hun slikket hand manddom ren, inden hun endelig slap den og gav ham et kærligt klask på maveskindet idet hun rejste sig op.
"Jeg kunne sige det samme til dig." Sagde hun med en mild latter mens hun sikrede sig at hun ikke havde fået sæd rundt om munden eller ned på hagen.
" Det var skønt. Selvom det overraskede mig lidt med dit halsgreb. " Et undskyldede smil forlod hendes læber mens hun satte sig på stolen og betrageede den våde klump tøj på gulvet. Hun burde nok gøre noget ved det, hænge det op et eller andet sted, men for nu ville hun gerne lige hvile lidt, inden hun ville se om hun kunne få lokket lidt mere ud af Nao, han havde jo trods alt sagt at hun ville være hans resten af natten.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.02.2016 10:34
Det var lækkert og fantastisk, hvordan hun havde leget med hans lem med læberne og ikke mindst den ru tunge, det var bestemt ikke første gang hun havde prøvet det, og så var det bare frækt at hun slugte, efter han kom.
"Det skal ikke være sidste gang, det her Ethel" små grinede han til hende, "Du må undskylde det med halsen, det var ikke meningen af skræmme dig, mere at gøre legen mere rå, men jeg kunne godt se på dig at du var utilpas med det, så det var selvfølgeligt forkert"
Han kiggede på hende som hun sad på stolen, smuk og med det lange hår liggende ned over det ene bryst, man skulle virkelig være et skarn hvis man ikke kunne hende igen. Han tog roligt hendes hånd og trak hende med ind i hendes store seng, og lagde sig med hende på den, "kom her og hvis dig lidt, kære" sagde han roligt og smilende.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 20.02.2016 15:23
Ethel sendte ham et afslappet smil, glad for at han havde nydt det lige så meget som hende.
Hun rystede let på hovedet. " Du legede bare med din dominans hvilket også er frækt. " Indrømmede hun. " Og jeg tvivler på at du vil forsøge at kvæle mig midt under en sexleg. " En latter forlod hende, der var vel en grund til at han var i Lysets hær, hvor der var visse regler og restriktioner at følge. " Det ligger mere psykologisk i at min mand selv dominerer på måder der ikke er behagelige for mig i sengen.. Ærligt tænder han mig ikke engang, men det var et arrangeret ægteskab mellem vores fædre. " Hun trak let på skuldrene, ikke så meget at gøre ved det. " Han er desperat efter at få sig en søn selv så han går til yderligheder og presser på mit segl. " Hun pegede let hen imod det. " Det lammer mig.. Er skabt og lagt på mig fordi min far var bange for at der var for meget dæmon i mig. " Et mindre fnøs forlod hende inden hun rystede de negative tanker væk. Ingen grund til at tænke på fortiden.

Vidste Nao mon at hun var gift? Kom hun til at tænke på.. Hvad pokker, der lå vel også noget frækt i at vide at man kunne tilfredsstille en kvinde bedre end hendes husbond kunne.
Endnu engang faldt smilet hen over hendes læber som hun villigt fulgte ham over og op i sengen.
Naturligt gled hun ind i hans arme, hvilende sit hoved på hans arm med blikket vendt imod ham. " Du kan rigtigt godt lide at dominere..? At gøre det råt? " Ville hun vide, mens hendes hånd strøg op igennem hans hår indtil den fandt sig på hans brystkasse og hvilede der, mærkede hans hjerte hamre og roligt falde ned efter den voldsomme tur.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.02.2016 16:10
Nao var faktisk ikke klar over at Ehtel var gift, men det gik ham heller ikke på at havde knaldet hende selvom hun var gift, og han ville meget gerne gøre det igen. Især når det virkede til at hendes man ikke kunne finde ud af at behandle og tilfredsstille hende ordentligt, så måtte en anden jo træde til, og Nao var da glad for at det var ham. Han fandt en stor interesse i Ethel.
”Jeg ville aldrig gøre dig fortræd, Ethel. Det er vel bare en form, som du selv siger, at vise dominans og give det et råt tiltag. Men jeg vil aldrig gøre det igen mod dig” han talte i en rolig tone, for at give lidt beroligende ord til hende, ”Jeg er ked af det med din mand, at han ikke behandler dig ordenligt. Jeg vidste faktisk ikke at du var en gift kvinde, Ethel. Men jeg forstår godt at man mister lysten til ens mand når han behandler dig på den måde som han gør, og så samtidig med at det er et arrangeret ægteskab”

Han lagde hans ene arm rundt om hendes nøgne mave og aede den roligt, imens han med den anden holdt hans hoved oppe og stirrede på hendes smukke ansigt, ”Ja, det kan jeg vel” sagde han roligt ”Det gør ikke noget at det er råt og vildt, men andre gange vil man også gerne elske roligt og nyde hinanden. Jeg kan lide det hele, også når kvinden tager kontrollen og styrer showet.” Han lod sig hoved glide ned og kyssede hende op ad halsen og fandt til sidst hendes mund.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 20.02.2016 17:15
Hun dasede behageligt i hans arme mens kroppen 'kølte af' i hans arme. " Nej, det er iorden.. Hvis jeg skulle føle mig truet af nogle af de ting du gør skulle jeg nok lade dig vide det, så hold dig endelig ikke tilbage fra at få udfoldet dine fantasier. Så kvæl mig gerne igen, det tændte mig ærligt en smule." Hun strakte sig let og lod et ben søge bagud, ind imellem hans, og flettede hendes fingre ind i hans der lå på maven af hende. Hun kunne ikke forestille sig selv som gravid og især ikke med hendes husbonds barn. Heldigvis burde hun heller ikke kunne blive gravid efter hun havde fået et spyd ind i underlivet under krigen. Det havde været fandens smertefuldt, men arret beholdt hun.
"Jeg havde ikke mødt ham før til brylluppet. " Lød det dæmpet. Hvis hun på det punkt havde vidst noget om hendes fars planer for hende og for at lade hende få en mand der kunne få familien til at se godt ud, havde hun nok stukket af den dag. Manipulation...

Endnu engang blev hendes tanker afledt af Nao som han kyssede hende på halsen, som hun per automatik strakte så han kunne få lidt mere plads, med let åben mund tog hun imod kysset, og besvarede det dybt og inderligt, indtil hun afbrød det med et '' hnnn Nao... Du er en dejlig mand.." Hun vendte sig om så deres fronter var imod hinanden og lod en hånd massere ham kærligt i hovedbunden inden hun pressede ham i baghovedet til hans læber igen mødte hendes. Hvis Nao havde været hendes husbond istedet for Thomas ville hun så absolut intet have imod hverken ægteskabet eller ægteskabssengen, han lod til at være manden der kunne tilfredsstille hende men også holde sig til normal vanillesex.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.02.2016 19:09
Han mærkede hvor rart det var da hun trak sig længere ind til sig og flettede hendes fingre ind i hans. ”Så længe det ikke er mere ubehageligt, så kan vi jo altid kigge på det” lo han lidt, men regnede ikke med at det var noget at han ville gøre igen, der var sikkert andre ting som han endnu ikke havde afprøvet som nok skulle tænde hende, ”Der skal nok være mange ting, som jeg endnu ikke ved at, som tænder dig lidt mere end da jeg kvalte dig, kære” smilede han charmerende til hende.
Ikke at have mødt sin kommende mand eller kvinde, inden brylluppet ville være noget utroligt ubehageligt at opleve. Bare at blive smedet sammen med person som man slet ikke har mødt eller kendt, det måtte være frygteligt og derfor kunne han sagtens forstå hvorfor Ethel hadede sit ægteskab og ikke ville gøre noget godt for hendes mand, for fortjente hende gjorde han ikke og slet ikke at få et barn med den skønne kvinde.

Han kiggede roligt på hende med, igen, et charmerende smil og aede hendes kind, ”Og du er en utrolig dejlig kvinde og person. Hvis du ikke allerede havde en mand, så havde der ikke gået lang tid” lo han roligt, han ville slet ikke have noget imod at have så skøn en kvinde som brud og kone. Men det var nok for store drømme at gå rundt med. Hans mund fandt igen frem til hendes og legede roligt med hendes læber og ikke mindst den ru tunge. Hans hånd gled roligt rundt på hendes mave og fandt frem til hendes ene bryst og kørte roligt en finger rundt på det.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 20.02.2016 19:49
"Hrnn~ Helt sikkert hvis du fortsætter med at være så god. "
Hun smilte kort under hans kærtegn. " Endten det eller jeg ville have mig mange mænd i horehuset." Lo hun, for hun var ikke i tvivl om at hvis hun havde været født udenfor den adelige familie hun var født ind i og opvokset i ved strenge regler og krav som hun knapt kunne følge, at hvis hun ikke var blevet giftet bort eller uddannet sig til kriger for senere at blive ridder, at så ville hun have fundet et horehus at nedsætte sig i og få sine lyster stillet.
Endnu engang gled hendes tunge ind på opdagelse i Naos mund, mens hendes hånd der ikke var flettet ind i hans gled over på hans bagdel og tog et fast tag. Nu hun var kølet ned følte hun mere til sit endnu fugtige hår der stod i viltre krøller om hendes ansigt og gjorde hans varme arm fugtig. En sukken af velbehag lød fra hende. " Du kommer til at skylde mig et måltid i morgen.. " Kom det over hendes læber før hun kunne standse sig selv.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.02.2016 21:07
”Jeg vil altid være god, især overfor dig” lo han lidt og kom med et lille blink med det ene øje, ”Ahj, det ville være meget synd, hvis du skulle til at besøge hore husene for at få ordentligt sex.” Det synes han, at det ville være, hun var jo en utrolig smuk kvinde og skulle derfor have en mand som kun tilfredsstille hende, og ikke 30, i hvert fald ikke fra et horehus. Nao havde intet imod horehusene, han havde da selv besøgt det et par gange, men han synes ikke det skulle være et sted som en adelig som Ethel skulle besøge.
Han mærkede hendes hånd tage et fast greb om hendes ene balle og fik ham til at give et frækt smil fra sig. ”Et måltid? Det kan vi da godt aftale, så må vi jo finde et lækker sted at få lidt mad” Sagde han smilende. Hendes stadig fugtige hår satte fugtige spor rundt på ham hvor det nu var, men ellers var han ved at komme ned efter deres første tur og havde lyst til at gøre lidt mere ved den smukke Ethel, men om hun også var klar? Der var kun en måde at finde ud af det på.
Nao satte sig ovenpå Ethel og smilte ned til hendes ansigt og kiggede på hendes indbydende og lækre krop. De faste runde bryster strittede og nærmest stirrede hende, og den flotte mave var så veltrænet og smuk. Han lænede sig ned til hende og rykkede hendes hoved længere op og lod endnu en gang hans læber ramme den nøgen hals, som han satte læberne på og kyssede rundt, hvor efter han bevægede sig op ad hendes kind, op til øret og derefter ned til hendes røde læber, hvor endnu et af de mange inderlige kys startede.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 20.02.2016 22:15
"Endten det eller blive fast inventar der." Lo hun med et blink tilbage til ham. " Men krigerne er nu også meget dygtige elskere.. " Hun var ikke bleg for at nævne at hun havde været sin husbond utro utallige gange. Hvad Thomas ikke vidste havde han ikke ondt af, desuden var folk gode til at holde kæften lukket hvad det angik. Hun kneb let i hans balle, masserede den og nød i fulde drag følelsen af musklerne under fedtlaget idet han rejste sig op for at sidde overskrævs på hende.
" Hrnn jeg har hørt at Svinet skulle servere god mad, men om det er fornuftigt når pesten plager er så spørgsmålet.. Ellers må vi se om vi kan lokke for dronningens køkkenfolk til at lave os lidt lækkert." Hun smilte bredt, velvidende at det nok ikke lige ville ske uden dronningens tilladelse.
Men hvad pokker, man havde lov til at fantasere, hvilket hun da også gjorde.
Velvilligt lod hun sit hoved hive op, løfte overkroppen nok til at han også kunne komme til hendes bryster,hun nåede lige at synke en gang inden endnu et inderligt kys kom igang og blev besvaret med en vis iver. Hvor hun havde prøvet mange der kyssede med alt for våde læber og smattede tunger, var Naos kys nu langt mere tørre og behagelige i det uden at det kradsede. En let gysen gled igennem hendes krop.
" Lad os lege mere... " Lød det lille foreslag, mens hendes hånd begyndte at gå på eventyr fra ballen op langs hans rtygsøjle til hun ikke kunne komme længere uden at være nødt til at støtte sig på albuen, hvilket blot ville være en skam.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.02.2016 22:48
Han var glad for at Ethel havde samme tanke som Nao, hun var enig i at lege noget mere og om det så skulle være rolig sex, måtte tiden vise, det var hvert fald noget andet at ligge i sengen end at gøre det på et bord. Han havde fundet en god plads oven på hende, og lå lidt lænet hen over hende, ikke direkte men der var lidt luft i mellem dem. Hans læber forsvandt fra hendes og bevægede sig ned af hendes hals og han blev nød til at rykke sig lidt tilbage på hende, da han nåede ned til hendes bryster. Hans lod hans læber glide ned over det ene og suttede kraftigt på det, i mens hans tunge legede med hendes brystevorte inde i munden. Hans ene hånd gled ind i hendes fugtige, blonde og krøllede hår og legede med det. Hvis der var noget han ikke kunne modstå, så var det krøllet hår og det var derfor endnu en ting, som bare var fantastisk ved denne kvinde, som han nu, igen, skulle kneppe.
Han fjernede munden efter lidt tid og kiggede op på hende, ”Svinet har godt mad, men Dronningens kokke lyder bedre. Du får hvad du vil have. Men lige nu er jeg meget enig i at vi skal lege noget mere” sagde han smilende og bed lidt i hendes brystvorte og lod den forsvinde ind i hans mund igen.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 22.02.2016 21:07
Han sad nærmest behageligt ovenpå hende, som var hans krop skabt til at sidde lige hvor han sad. Et skævt smil gled over Ethels læber, mens Nao afbrød deres lidenskabelige kys. Hendes hænder gled om bag i nakken på ham og kærtegnede ham let mens kyssende satte små bølger af velvære gennem hendes krop hvor de ramte. " Hrnnn~ Drillepind." Hun elskede den ungdommelige virilitet der var i ham, mens det ærligt undrede hende at han ikke havde nogen hustru eller kæreste, i hvert fald ikke af hvad hun havde hørt af. Hendes hånd gled ned og begyndte at stryge ham ned af ryggen. " Ja, lad os snakke om maden senere, min krop er stadig ikke helt mættet af din. " Grinte hun, mens hun drillende, afprøvende, sate neglene en smule i så de krattede ham let. Når man ikke kendte til hvad en ny partner kunne lide og ikke kunne lide var det med at forsøge sig frem, hvis man ikke ville fremstå en smule tåbelig ved at spørge hele tiden til hvad der tændte og hvad der ingen effekt havde. Det svajede let i hendes ryg af ren velbehag som hun mærkede hans tænder imod sin følsomme brystvorte. Endnu engang begyndte hendes ben at stryge kærtegnende hen langs hans.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 22.02.2016 21:40
Han nød hvordan hendes negle kradsede ham blidt, så han gav hende et accepterende smil. Hun måtte hellere end gerne prøve sig frem, med det ene og andet, og især det med neglene var noget han godt kunne lide, og jo hårdere sex, desto hårde måtte hun gerne presse neglene ned i ham. Han gav endnu en gang slip på brystet og begyndte at kysse ned af dem veltrænede mave igen, og kom til starten på underlivet og kiggede glad og smilende op ad hende og fik øjn kontakt med hendes flotte øjne og kiggede bagefter ned på hendes underliv. Han lod roligt en hånd glide ned over og ned mellem hendes ben og følte roligt uden på hende, hvordan Ethel så småt allerede var begyndt at blive våd, og at han rørte hende her, gjorde kun ”værre”, selvom det kun var godt og han elskede følelsen. En finger gled roligt ind mellem hendes våde læber og lod den kørte op og ned og nussede hende på den måde. Den gled op og masserede hendes klit, med lidt pres på fingeren, så hun rigtigt kunne mærke nydelsen. Han kyssede rundt på hendes mave og omkring underlivet, uden at komme fortæt på hendes mere personlige del, hvor hans fingre legede og hans anden hånd tog et godt greb om hendes ene bryst og masserede det hårdt.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 23.02.2016 01:46
Som det anerkendende smil kom fra ham besvarede hun det med en dæmpet glad lyd, inden hun lod neglene gå en smule dybere ned, ikke dybt så det var ubehageligt og gjorde han fik smerter ved bevægelse, men lige dybt nok til at det stadig trak en smule blod. Som brystet gled ud af hans varme, og våde mund strittede brystvorten lystigt op i luften mens en gysen af velbehag gik igennem hendes krop, alt mens hun spændte for sine mavemuskler, velvidende hvor tiltrækkende de kunne virke, selv fandt hun dem også ganske tiltrækkend hvis hun selv skulle sige det.
Hun mødte smilende hans blik mens hans læber gik på opdagelse på hendes mave. Hun spillede lidt mere med musklerne, kunne simpelthen ikke dy sig for det.
Følelsen af hånden mellem hendes ben fik hende til automatisk at løfte for det ene ben nu hun alligevel ikke kunne nå hans og kærtegne for dem. Ved Zaladin hvor gjorde han hende våd. Det var først nu, som hun følte hans finger drillende kærtegne læberne at hun bemærkede hvor våd hun allerede var blevet... Og hun som troede at hun var kølet ordentligt ned, hah! Åbenbart ikke for længe.
Som fingeren endte fra mellem hendes våde kønslæber til hendes klitoris hvor han ovenikøbet lagde pres på, fik det hende til automatisk at løfte sin overkrop op imod hans mens hun holdt fat omkring ham bag hans ryg, som nærmest for at sikre sig at ingen af dem pludselig forsvandt. Hendes vejrtrækning var også ved a ændre sig til det mere tunge og sensuelt lystne . Hun åndede ham ind i øret nu hun alligevel havde læberne der, lod spidsen af tungen stryge hen langs hans øre indtil den stoppede ved øreflippen, som hun umiddelbart efter satte tænderne kærligt i og hev let i den.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.02.2016 07:57
Han smilede frækt til hende da hun bed i hans øreflip, han kunne slet ikke modstå hende, hun var så fræk. Han nød hvordan hendes negle borede mere i hans ryg, han kunne lide den svage smerte.
Hendes tunge åndedræt som ånede i hans ører fik ham til at lege vildere med hendes underliv, og jo mere våd hun blev, desto mere liderlig blev han, og alt hvad hun gjorde var med til, hans lem stod stift nu og var klar til at tage hende, bare ikke endnu. Han lod sit tag på hendes underliv forsvinde, og rejste sig op via, musklerne i skinnebenene og hvilede på dem. Han kravlede lægere op på hendes krop, og sad hvor hendes bryster sad. Han løftede op i hende, så hun sad lidt mere op ad væggen som sengen stod op ad, og hævede sig selv længere op. Han greb fat i hendes ene hånd og lukkede den rundt om hans stive lem, som stod lige ud for hendes ansigt, og var klar på at blive leget med.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 23.02.2016 16:31
Hun kunne knapt fatte at hun allerede var så våde igen, var hun virkelig så meget ude af form, eller var det bare Nao der var umådelig god til at tænde hende..? Eller var det den maskuline lugt af hans sved der fik hendes underliv til at ville have mere? Til at ville fyldes op igen. Et mindre lettelsens suk forlod hendes læber da han umiddelbart fik andre ideer, ideer hun langt bedre kunne være med til som hun sendte et bredt smil til hans lem idet hun blev presset mere op i en siddende position. hun forstod straks hintet, og var ikke sen til at tage et fast greb om hans rod som hann førte hånden op til, alt imens hun satte sig lidt bedre tilpas.En langefinger røg kælende bagud til hans bløde pung inden hun begyndte at arbejde på den stive og stolte manddom. Slikkede under skaftet og lod hånden køre let op og ned af penissen, mens hun fik den smurt mere og mere ind i hendes tunges salvier, den frie hånd hjalp den anden, mens hun også sørgede for at give pungen opmærksomhed, inden hun førte penis op til munden og endnu engang gav et blowjob lod tungen massere hen langs det sensitive skind, og lod så meget af munden omslutte uden det krævede at han tvang sig helt ned i halsen på hende. Blikket der før havde været på manddommen gled op imod Nao, for ligesom at sikre sig at han fandt det frækt nok.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.02.2016 23:52
Hun satte sig bedre op i sengen og Nao kiggede ned på hende og smilte til hende, mens hendes hånd, med rolige bevægelser, kørte op og ned af hans lem, og hendes finger legede med den bløde pung. Inden længe var hans pik våd efter hendes legen med tungen rundt om den, og hendes hånd havde smurt savlen ud på hele skaftet.
Han gav et lille støn fra sig, da hun skubbede den ind i munden og nærmest slugte den, uden at få den for langt ned i halsen. Hendes arbejden med både munden, læberne og ikke mindst tungen, på lemmet var fantastisk, og det var anden gang i aften han var kommet til den konklusion. Nao små stønnede som suttede den hurtigere og hurtigere, og han kunne næsten ikke blive mere tilfreds, selvom han vidste han ville blive det, når han skulle i gang med at tage hende hårdt.
Han gravede sin ene hånd ned i det blonde hår og roede rundt i det, og tog så et godt greb om en stor tot, og styrede på den måde tempoet på hendes sutten og hvor langt ind den kom i hendes mund. Den smule make up hun havde på, var så småt begyndt at blive udtvært og løb små, på grundt af den hårde behandling han gav hende. Men han håbede ikke det var for voldsomt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1