Tidfordriv. (Foxy)

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 30.05.2016 19:54
Foxy havde kun lige fået et glimp af hvor Kench sad da hun satte neglene i gulvet eller mere klørene og lå mere eller mindre i smerte.
"K...Kench... hjæ....hjælp mig!" pludselig var lyden af knogler der ryggede sig som fyldte rummet og hår var allerede ved at dukke op på hendes nøgne krop som hun skød ryggen i vejret.

Hendes pupiler sank ind og hendes tænder blev masive og savl dryppede allerede på gulvet som hun langsomt kravlede op på alle fire igen og kiggede over mod den anden.

En dyb knurren kom fra hende da der også allerede var vokset en hale ud og hun så også ud til at vokse sig større i kropstype. Hun lignede mere eller mindre noget der kunne ligne en vareulv i forvandling.

Drawings done by lovely friends :)
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 30.05.2016 20:03
Kench stod bare stille imens hendes hoved lagde sig lidt på skrå. De sidste par dage havde været hårde for hende at skeldne imellem hende illusionsmagi og hvad der var rigtigt. Så nu skulle hun så vælge om hun ville tro på hvad der foregik foran hende, eller om det ikke kun var hendes magi der var snurret ud af kurs og Foxy's også gik agurk for tiden. "hehe heh.." kom det fra hende imens hun tog tunge skridt fremad. hun kom frem i lyset af den åbne dør hvor man kunne se hendes blege hun der næsten var lettere grållig. Efter at have observeret hvad der foregik satte hun så på hug foran det der efterhånden var en fuldt forvandlet ulv. "Så det er ikke bare mig der har.." sagde hun og kikkede ned på ridserne der var lavet i gulvet "Hey!... hvem tror du der skal reparere det?" sagde hun eller lettere snøvlede hun som om hun havde indtaget lidt mere alkohol end hvad godt var.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 30.05.2016 20:14
Foxy kiggede på Kench og jagede ud efter hende med hendes klør og viste tænder, hun var større end hendes ulve form og bevægede sig op på to ben.
noget var galt, sådan her så hun normalt ikke ud men stod nu på 2 ben, fyldt med pæls og 3 haler bag hende mens hun stirrede på kench som et rovdyr efter sit bytte og hun knurrede nu igen.

Der var intet menneskeligt, ud over noget af kroppen som nu var et mix a menneske og dyr og hun stod nu på 2 ben og stirrede ned på kench igen idet hun også prøvede at bide ud efter hende.
Alt hun gjorde nu var noget hun ikke kunne styrre og hendes dyriske instinkter havde taget overhånd.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 30.05.2016 20:21
Okay, det var nok ikke en af hendes egne illusioner var Kench kommet frem til nu i det at hun var hoppet en smugle tilbage da Foxy havde langet ud efter hende første gang og der var kommet et lille vindpust derfra. "Som jeg skulle til at sige.. Så er jeg vist ikke den eneste som ikke kan kontrollere min magi for tiden... Der er flere der er kommet hertil i håb om at jeg kunne hjælpe, men desværre.." hun blev endnu engang afbrudt af Foxy der nu bed ud efter hende. Kench hoppede dog roligt til siden og slog hende let men bestemt over snuden. Hun havde oplevet folk i dyre form der ikke havde helt håndteret det og acceptere si selv som bytte var den sidste ting man skulle gøre. "Vil du godt lade være med at afbryde!" råbte hun næsten og lagde armene over kors.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 30.05.2016 20:31
Foxy fik et slag over snuden og gav et mindre piv fra sig, men startede igen med at knurre som hun satte forbenene ned i gulvet igen og bevægede sig imod Kench igen. Hun skulle ikke tro hun kunne sætte hende på plads bare sådan og så prøvede hun at bide ud efter hende igen.

halerne bevægede sig efter hende og hårene på ryggen slog børster.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 30.05.2016 20:38
"Jheg har selv..." og for tredje gang blev Kench afbrudt i sin fordrukne enetale om hendes oplevelser og hun brød sig bestemt ikke om det. Hun trak vitterligt maven ind da Foxy bed ud efter livet på hende og hun fik den samme tur med en lille svirp over snuden med bagsiden af hånden. "Vil... vil du godt lige styre dig lidt! Jeg kan ikke koncentreremigomattalesamtidigmedatjegskalhånteredig" sagde hun imens hun holdt en hånd op for munden. Med et par skridt bagud lod hun sig falde ned på en overdyngede sofa fyldt med dyner og puder så hun næsten sank ned i dem. I hendes tåge af hjemmebryg havde hun absolut ingen ide om situationen hun var i.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 30.05.2016 20:58
Da foxy blev slået endnu engang virkede slaget hårdere og hun gik nogle skridt tilbage og endte med at vælte ind i den nærmeste væg, hun prøvede at hoppe imod og svinge en arm mod den anden, men stoppede undervejs da hendes krop begyndte at ryste igen.

Nu var hun begyndt at tabe hår langsomt igen og hun lod et mindre brøl komme ud efter hun tog sig til hovedet og køllede sammen på knæ, nu gik forvandlingen den anden vej igen og hun blev mindre i størrelse igen og hendes nøgne menneskekrop blev atter synlig.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 30.05.2016 21:03
Kench fik et bredt smil på læberne da hun ikke længere skulle forsvare sig. "Nuvel.. med alle de forskellige personer djer er komme og gjået både på brung af djeres egne mager men skam også på grund af min. Det går fuldtstændigikaostiltiderogdererintetatgørevedjeg... Hendes talestrømfortsatte ud til en lettere mumlen som blev lavere og lavere indtil hun bare sad med et udtryksløst ansigt der så ud til at stirre på noget i loftet. "Og derfor kan jeg ikke finde ud af om du er ved at blive slugt af en slange på størrelse med dig selv eller ej, men jeg ville nok enten flytte mig en anelse til højre eller være ret lige glad"
Hendes opmærksomhen kom nu tilbage til Foxy der virkede til at blive lidt sig selv igen. Hun gjorde ikke mere andet end at vente nu.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 30.05.2016 21:18
Foxy rullede rundt på gulvet og vred sig da hendes knogler hoppede ind på plads og hun dermed tabte resten af hendes pæls, derefter kravlede hun om på maven og slog en knytnæve ned i gulvet et par gange da hun lod et mindre hæst brøl komme ud til sidst.

Efter nogle sekunder var hun atter normal igen og hun stod på på alle fire, ret nøgen og trak vejret hårdt, men var normal igen.
Derefter kiggede hun op over på kench endnu engang med svedfyldt pande og halvtrætte øjne.
"S...Så du siger der ikke er n...noget at gøre?" hun satte sig på knæ og forsøgte at trække vejret mere normalt nu.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 19.07.2016 21:59
Kench rakte ud efter en flaske på gulvet hvor halvdelen af indholdet var sivet igennem gulvet. Hun rystede den lidt for at tjekke hvor meget der var tilbage i den og gav et skuffet suk fra sig. Dog satte hun den for munden og tog et par slurke. "daaah.... næppe. Jeg har i hvertfald ikke mirakelkuren. Ser du, jeg er ikke den klogeste her i landet. Jeg gjør mig ikke rigtigt i det der med at læse hvad andre ved" startede hendes ramblen igen med et nostalgisk smil. "Jeg læser masser af historier som folk finder på og jeg finder skam også selv på ting for andres fornøjelse... Mjeeen intet af det er rigtigt. Indtil nu i hvertfald. Nu hvor magien går i fuldstjentigt jabbertvark så kan de faktisk blive til virkelige ting.
Og som hun sagde det hørtes et bump, en KRASH og glump bag ved hende da noget var faldet ned fra loftet og knast direkte igennem gulvet ned i mosevandet som hytten var bygget ovenpå. Kench kikkede bagud med et knapt så interesseret eller fornøjet blik, men det blev hurtigt rettet tilbage til Foxy imens hun pegede tilbage på hullet i gulvet som et 'se?'. 
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 19.07.2016 22:17
Foxy var stadig svedig, men hun bevægede sig mod den ene af de poser hun havde haft med til hytten hvor hendes tøj lå i og begyndte langsomt at hoppe i det igen så det ikke ville blive alt for awkward for hende eller i det hele taget koldt bare at sidde der på gulvet.
Der kom et lille hop fra hende da noget faldt ned fra loftet og lavede et hul i gulvet og hun hev hurtigt hendes trøje ned over sig da hun bevægede sig tættere på.

"lige nu virker din hytte heller ikke så sikker...." 

hun vidste ikke hvordan hun skulle håndtere det hele, andet end at hun nok skulle holde sig fra menneskelig kontakt så meget som muligt.... hendes familie også, men hvor skulle hun opholde sig? Kench så ud til at kunne håndtere hende fint før og en hånd bevægede sig kort over hendes egen næse idet hun tænkte det.

"godt være du nok ikke er den klogeste her i landet, men du virker stadig til at kunne håndtere hvad der lige nu foregår i landet...." hun holdte en kort pause før hun begyndte igen.
"og du så også ud til at kunne håndtere min lille forvandling før..." hun bed sig lidt i underlæben og holdte lidt om sig selv. 

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 07.08.2016 00:38
Med søvntrængende øjne kikkede hun fra hullet i gulvet og op på pigen eller hvad hun nu kunne beskrives som. Kench lagde så hovedet på skrå over hendes udtalelse om at hun åbenbart kunne håndtere hvad der foregik med magien. "På ingen måde" sagde hun. "Mit hjem og min verden falder fra hinanden, jeg kan nærmest ikke tjene til min egen overlevelse mere" forklarede hun da hun jo knapt nok kunne bruge sin illusionsmagi normalt så hun ville bestemt ikke ende ud i at bruge dem på andre. Det kunne ende slemt for dem og endnu værre for hende selv hvis folk krævede erstatning for hvad hendes magi gjorde.

"men tjoo når man har boet her i sumpen selv før tingene blev mere stille og rolige så lærer man at håndter folk som.. dig" forklarede hun imens en smil bredte sig på hendes læber. Teknisk set var det ikke ofte hun havde været i konfrontation med væsenerne der havde gemt sig i den mørke sump og skov. Men de gange hun havde var intimidering den eneste måde at slippe med livet i behold.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 07.08.2016 18:56
Foxy sad og lyttede på hvad den anden sagde mens hun langsomt kravlede tættere på.

hun var lidt stille i noget tid mens hun lod tanker flyde rundt i hendes hovede.
Det var nærmest som om hun fik ondt af Kench men det var svært sådan helt at mærke hendes følelser, så hvordan den anden havde det var et mysterium til hende.

hun fik rakt ud efter en anden pose på vejen som havde blevet halvt om halvt kastet af helvedes til under transformationen og forsigtigt rakte hun den til Kench som stadig sad ned.

Hun havde stadig en svag smerte til brystet og hendes hjerte bankede også stadig, men hun ville nok ikke forvandle sig tilbage foreløbig og skulle nok holde sig i hendes menneskeform resten af dagen før hun ville overveje at bruge den igen.

Da hun rakte stof posen som indeholdte det kød hun havde indfanget var det som om hendes ene hånd dannede et rift der kom ud af ingen ting, hendes hud havde langsomt åbnet sig i et aflangt lille sår som hun også lagde mærke til, men det sveg kun lidt så hun prøvede at ignorere det og prøvede at smile lidt tilbage.

Det lod til at hendes healings magi også var temmelig ustabil nu. 

"Du ville stadig kunne overleve, jeg har ikke noget imod at komme med kød til dig fremover.... også efter aftalen er over"

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.08.2016 19:39
Kench kom med et af sine skæve smil der karakteriserede hendes ansigt når hun var i et okay humør. Om kvinden foran hende var generøs eller bare snot dum gad hun ikke prøve at finde du af så hun rakte bare hånden ud og lagde den ovenpå hovedet af hende. "Se..? med en hundi, ulverrh... hmm hvad du nu er, skal jeg nu nok kunne klare det lidt endnu. Det er forhåbentligt bare et spørgsmål om tid" sagde hun en smule opmuntrende, men hun kunne godt mærke den kølige fornemmelse ned ad ryggen af skrækken for at det var en permanent ting. 
"Årh det lyder næsten som om du vil af med mig jo" kunne det lavmælt høres omme bag ved Foxy hvor en Kuld sort silhuet af en kvinde på samme højde som Kench stod med armene over kors. Det eneste de rikke var sort var de vide tænder der viste sig i et smil der næsten gik fra øre til øre.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 08.08.2016 20:36
Foxy lod den anden placere sin hånd på hendes hoved og smilte kort.
"jeg er ulvedæmon... så godt gættet" sagde hun og hvis hun havde en hale, ville den nok logre lidt allerede.

Pludselig blev hun stille og hendes øre røg op idet hun hørte nogen snakke bag hende.
Hendes nakkehår løftede sig næsten og i ren refleks, vendte hun sit hoved om idet hun så den sorte skikkese.

Foxy vendte sig fuldt om og hoppede næsten op på huk, hvor hendes øre røg tilbage i en mere beskyttende kind of way.
Hun var en smule forvirret og knurrede ikke, men den sorte skikkelse så en smule uvenlig ud så hun var ihvertfalde varsom og klar til at reagere, hvis noget skete.

"H...hvad?" hendes hovede røg lidt på skrå, da hun ikke var helt indforstående med, hvad der lige var blevet sagt.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.08.2016 21:01
Smilen blev nærmest vendt på hovedet på silhuetten til et ansigt udtrykt der viste mere foragt end vrede. "Jeg talte ikke til dig køter.." snerrede hun inden hun forsvandt i en blå luft for at dukke op ved siden af Kench siddende præcis som hende. Bortest fra det brede smil der var vokset tilbage kunne man hurtigt se at det egentlig var en kopi af Kench selv. "Hvad er der i vejen Ireth? kan du slet ikke lide mig mere? vi har jo været partnere i århundrede efterhånden" beklagede den sig. "Og jeg troede bare det var dig og mig imod den store onde verden, men du lukker så mange fremmede ind i din indre hytte for tiden... skadedyr endda" afsluttede skyggen og rettede blikket hen imod Foxy igen. Et par tydelige øjne havde nu givet sig til kende, sammen med ansigts former og svage hentydninger af tøj, negle og en hårgrænse. Hvilket gjorde lighederne imellem dem endnu tydeligere. Det eneste der var bestemt forskelligt på de to var hvordan kopiens hår næsten svævede omkring hendes ansigt som var hun konstant under vandet.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 08.08.2016 21:27
Foxy kunne ikke lade hver med at knurre tilbage af kommentaren skyggen kom med og var bestemt ikke glad for at blive kaldt en køter. 

Hendes øre var stadig lagt tilbage, men hendes øjne bevægede sig tilbage på kench nu igen idet hun fik både et lidt bekymret men også forvirret blik, mens hendes øjne skiftevis gik fra kopien og til kench.

Hun lyttede stille med, men så ikke just glad ud for den anden kommentar der tydeligt var rettet imod hende igen og hun knurrede kort igen.

"jeg er intet skadedyr" 

hvad var det der skete her? hvorfor var der pludselig en kopi af kench? hvad var dens formål? var det hendes magi der lavede tricks? eller var det en anden i nærheden der prøvede på noget?.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 06.09.2016 21:35
"Ikke det?" spurgte den næsten tro kopi af Kench. Hendes ansigts udtryk så næsten overrasket ud. "Oh, jamen så må du jo være Ireths nye kæledyr! Vi har ikke haft sådan et siden den unge kentauer plagede os fra tid til anden.. Hvad blev der egentlig af h-" hendes blik vendte tilbage til Kench der havde grebet fat i en lok hår der havde forvildet sig rundt. Med et lille ryk forsvandt illusionen i et besynderlig røgsky. 
Kench gav et langt og træt suk fra sig. At hendes illusioner skulle vende imod hende selv når hun ikke kunne kontrollere dem ordentlig havde hun godt nok aldrig regnet med at opleve. Og at de skulle til at rive op i gamle minder og sår var endnu mere uventet. Man skulle tro de var på samme side. "Det beklager jeg" sagde hun til Foxy imens hun strøg sig over panden og skubbede sit pandehår tilbage som for at kunne få luft.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 13.09.2016 06:27
Foxy så lettere bekymret og stadig meget forvirret ud, mens alt det der lige skete for hende stadig kørte rundt i hendes hovede.
Det var bare en illusion? men hvorfor var den så fjendlig? måtte være pga. magien som gik amok for tiden.
Det kunne kun være derfor, men at magien fik sin egen personlighed var lidt noget hun ikke havde oplevet før.
hun rettede atter hendes opmærksomhed mod den anden igen da hun kom ud af de tanker som farede rundt i hovedet på hende og rystede let på hovedet.

"hvad var det? en illusion af dig?" spurgte hun så da hun stadig var en smule forvirret over hvad der lige havde været sket.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.11.2016 10:45
Kench så en anelse tænksom ud. Hvordan skulle hun forklare den?
"hmm altså du er ikke helt dig selv for tiden.." startede hun imens hun rejste sig op og gik hen til en kommode hun begyndte at rode lidt i. "Lige som dig så går magien lidt hen og får sit eget liv. Den aktiveres når den har lyst og får en til at gøre mærkelige ting." hun kikkede tilbage på Foxy, da hun faktisk var lidt på tåspidserne, svejende tåspidser, men stadig. "Bare hvor du bliver helt overtaget af din magi, kommer min sådan lidt ved siden af mig. Og siden det er mig der har skabt den tager den form som mig, ved lige så meget som jeg og fra tider til anden er den også i lige så skidt humør som jeg.
Kench stoppede med at snakke da hun fandt en kugle rund, sort sten frem i et lille net af kæder der virkede som en pose for at holde den på plads i snorren den hang i. Hun tog den omkring halsen og sukkede lidt små irriteret.
"Men heldigvis fungerer magineutralisering stadig. Det lukker bare for al magi overhovedet" sagde hun og vendte sig om igen. Jo det var nemt at slukke for al hendes magi og det der plagede hende dag ud og dag ind. Men hun havde været afhængig af sine tankelæser evner siden hun var omkring 6 år gammel og det var den eneste måde hun kunne fornemme andres humør og intentioner. Så når det blev lukket ned var det næsten som at hendes syn blev mindsket dræstigt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0