Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 14.12.2015 22:20
Florence så tilbage på Cecilio da han talte til hende. Hun gav så lidt forskrækket slip på hans hånd og pillede nervøst ved handskerne der dækkede hendes fingre fra solen. "Ja.. eller det ved jeg ikke det tror jeg" sagde hun og tog så blidt fat i hans ærme istedet og trak ham med i den samme retning. Da hun kom frem til destinationen havde hun da også fundet 4-5 boder linet op med forskelligt mad og hun så triumferende op på ham. "Frit valg på alle hylder" grinte hun idet hun gav slip på hans ærme.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 23.12.2015 22:28
Cecilio synes det var lidt ærgreligt at Florence gav slip på hans hånd, men kommenterede ikke på det, hun var nok ikke vant til at holde i hånden med andre. Han kiggede på boderne med mad og smilte til hende. "Skal du også have noget, eller er du ikke så god med rigtig mad?" spurgte han og tog blidt fat i hende og tog hende med over til en bod, hvor han bestilte noget mad, der var noget der lignede nogle grøntsager, kød og andre ting som Cecilio ikke helt kunne identificere.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 26.12.2015 20:13
Florence lod sig føre af ham men rystede på hovedet af hans spørgsmål. "Nej.. jeg har ikke haft særligt god opleveser med de gange jeg har prøvet det" sagde hun med et ansigt der næsten fortalt af sig selv at det ikke havde være noget kønt syn. "Det har gjordt mig sengeliggende i flere dage efter" fortalte hun med et kort grin inden hun satte sig på kanten af en brønd og rykkede så lidt til siden for t gøre plads til ham også. Hun havde været et par gange nødt til at spise med folk udefra klosteret og for ikke at virke mistænksom med hendes 'spisevaner' måtte hun sluge sin gode fornuft og spise sig dårlig i mad som senere ville komme samme vej ud igen alligevel.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 30.12.2015 00:11
Cecilio sendte hende et sympatisk smil og tog imod maden, før han fulgte hende hen til brønden og tog en plads ved siden af hende. "Jeg er ked af at høre at du ikke kan spise rigtig mad, mon ikke nogen finder på nogle varianter af blod før eller siden?" spurgte han lidt drillende og begyndte og spise af maden. Det smagte udemærket, intet som hans egen mors mad, men det var fint nok og lidt anderledes end hvad han var vant til.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 30.12.2015 00:18
Hun sendte ham et sideblik til og sagde i en belærende tone "Der er faktisk stor forskel på hvordan det smager fra person til person". Florence løftede næsen i sky med et kækt smil, men kunne ikke holde et grin tilbage. Det var dog rigtigt nok det hun havde fortalt om at nogles kunne blod kunne være væmmeligt bitters, sødt eller virkeligt uimodståeligt. Der var dog ikke nogle personer hvis blod smagte ens havde hun fået sig belært igennem sine 28 år. Hun lændte sig på sine hænder der holdt hende på kanten af brønden. Det havde nok også være en af grundende til hendes overfald af ham, hun priste sig lykkelig for at hun havde fået noget at spise den natten før hun var taget afsted idag.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 30.12.2015 00:22
Cecilio kunne ikke lade vær med at grine. "Det kan jeg jo ikke vide. Jeg drikker ikke blod," sagde han og måtte stoppe sig selv fra at tage en hånd op der hvor han var blevet bidt. Der havde ikke været nogle varige mén, men et var stadig en ting der lå i hans bagtanker. At blive angrebet på sådan en måde, var ikke noget man sådan lige glemte fra den ene dag til den anden, men han var ikke vred på Florence, det kunne han dog ikke være.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 30.12.2015 00:28
Hun vendte sig så igen bestemt imod ham og lagde en finger hen over munden på ham. "Det er ikke et samtaleemne passende til stedet. Jeg ved ikke hvem der lytter og ingen må vide jeg er her okay? og da slet ikke hvad jeg er " det sidste hviskede hun næsten med et bekymret blik og rettede derefter på hætten. Solen var godt nok ved at gå ned, men hun var på ingen måde klar til at tage hætten af. "Er du klar over hvor mange problemer jeg ville få hvis de viste der hjemme jeg var her" sagde hun så i en lidt mere munter tone og med det selv samme smil hun altid havde.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.01.2016 19:41
Cecilio kiggede undskyldende på Florence og nærmest slugte resten af sin mad. "Det var ikke min mening at give dig problemer, men du kan jo ikke være den eneste i byen, så det burde ikke være så forbudt at snakke om," pointerede han. Selvfølgelig kunne det godt være at det var slemt fordi at hun var en del af Isari-katedralen og vampyrer hørte ofte under Zaladin eller Kile, hvis man skulle dele racerne op efter hvem de tilhørte.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 05.01.2016 19:53
Hun rystede lidt på hovedet. "Jeg den eneste der ikke må være ude om dagen" forsikrede hun ham og rejste sig. "Du er rigtig dårligt indflydelse på mig" drillede hun med et skævt smil, men kunne ikke holde sig selv tilbage i at grine lidt. Egentlig var der nu nok noget om snakken da Florence aldrig var gået imod hendes forbud om udgang før nu. Hun ville dog ønske det ikke var nødvendigt med at holde sig skjult væk med både kappe og handsker. Det blev ved med at minde hende om hvor forskellige de to egentlig var.
"Vil du følge mig tilbage dog?" Spurgte hun med et lidt falmet smil. "Det varer ikke længe før de vil forsøge at vække mig, og så opdager de at jeg er væk" forklarede hun imens hun pillede ved stoffet handskerne var lavet af.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 06.01.2016 13:37
Cecilio nikkede. "Selvfølgelig, nu når det er min skyld at du bryder dit udgangsforbud," sagde han med et smil og gned deres skuldre lidt mod hinanden, før han smed ud det der havde holdt maden. "Men selvom du ikke må, så burde du komme herned til oftere, her er hyggeligt, synes du ikke?" spurgte han og sørgrede for at Florence var med før han begyndte at gå op mod templet.

//Out

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.01.2016 13:43
Florence smilte et lidt bittert smil til sig selv inden hun nikkede til ham. Han havde ret, det var alt hvad hun havde forestillet sig og mere, og formegentlig heller ikke sidste gang at hun kom herned.
Hun så sig lige lidt om igen for at få det sidste indtryk af livet ind hun fulgte efter Cecilio. Yup, dårlig indflydelse, tænkte hun.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1