" Det ville være en smule underligt hvis det intet fysisk var ved dig, så det er jeg rimelig taknemmelig over " sagde han så med et kort lille nik før han lod blikket hvile lidt mod masken " selvom det stadig ville gøre det en del nemmere at tale til et ansigt " tilføjede han så lige kort med et halv skævt smil.
Han lod så blikket glide ned på posen han havde mellem sine hænder " du er sikker? du forære mig den bare sådan lige uden videre? " han kunne slet ikke forstå det, hvilket nok også var tydeligt. Det kunne være at stenen for hende ikke var så dyrebar som den ville være i Kakabels verden. " Jeg forstår " sagde han så lidt. Han ville da hellere end gerne tage imod stenen frem for at lokke andre ud i noget ulovligt hvis det var hvad der skulle til for at skaffe en. Han rettede så kort lidt op men bukkede så kort hovedet en enkelt gang " Men mange tak " tilføjede han lidt efter. Han havde nu en vidunderlig sten til sin samling, så var hans stjerne aften ikke helt spild af tid. Ikke fordi den havde været det ellers, han havde jo sådan set godt selskab og en smuk udsigt. Hun virkede hvert fald som godt selskab.
" Brænder mine fingre af hvis jeg rør den eller hvad vil der ske? bare lige for at være advaret " det var måske en god ting at vide, hvis han nu en eller anden dag ville få lyst til at studere den nærmere. Han kunne selvfølgelig også bare følge hendes eksempel og holde den uden direkte kontakt med huden.