Nao 25.11.2015 18:41
Det var lidt skuffende det svar han kom med efter han var smuttet og var kommet tilbage. "Nå.." Hun kiggede lidt skuffende på ham, "Det er der jo ikke så meget at gøre ved Makoto, så må jeg nøjes med håndklædet, sæbe og den lille balje, selvom det andet havde været rart at ligge i, længe. Har du det ikke også sådan?" spurgte hun interesseret, Makoto. Hun samlede sit tøj op fra stolen hvor det lå på og lagde det over på sengen, så hun kunne finde ud af om det var det hun ville have på denne dag, men hun vidste det ikke helt. Hun kiggede tilbage på Makoto, "Jeg har vel også opholdt dig al for længe, eller går det nok? For min skyld må du gerne blive hængende hos mig, det er hyggeligt at have selskab" smilede hun roligt og tog en trøje op foran hende for at se om det var noget. Taco 25.11.2015 20:44
Makoto sukkede, ked af at han ikke kunne hjælpe hende mere. "Jeg kan godt lide at bade i havet, men jeg har aldrig været i et badekar før." Forklarede han. Det var nok også derfor han ikke vidste om de havde så store kar at de kunne indeholde et helt menneske."Ja, jeg må nok hellere komme videre med rengøringen" svarede han og sendte hende et smil. "Ikke at jeg ikke vil blive hængende, men jeg vil heller ikke blive for sent færdig. Der kan jo komme kunder nårsomhelst. Men vi ses jo nok igen ^^"
Derefter gik han videre ud og gjorde rent og nynnede videre mens hans trold lagde sig igen.
//out
1 2
Chatboks
IC-chat▽