Hvad der lurer mellem træerne (Makoto og Kench)

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 21:59
Ireth var begyndt at få nok at hestedamen de havde med at gøre og uden at tage blikket fra hende sagde *Makoto... jeg tror hun hellere vil have bevis. Og hvis hun vil have det så må hun jo bare følge med stille og roligt*.
Hun slog sværdet i jorden på den sløve side så hun ikke selv skulle tage skade. Derefter trådte hun hen over det og videre fordi kentauren.
Hvis hun ville have bevis på at hun nok skulle lade hendes landsby være i fred som Ireth havde gjordt de sidste generaioner så var det nu der skulle følges med ellers ville hun bare forsvinde ind i mørket af skoven.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 23.11.2015 22:04
Alethea overvejede lidt situationen, men konkluderede at det nok så var bedst at følge med mod hvor end de var på vej hen. Heldigvis ville Alethea jo vide, hvis de var på vej mod Midnatsborgen, og så kunne hun da være sikker på at de ikke var godsindet. Det var det gode ved at være vokset op i Mørkets Skov og gik på eventyr med jævne mellemrum gennem årerne. Skoven var ikke så slem at navigerer når man kendte den ud og ind. Hun lagde dog ikke sværdet væk, især da ånderne omkring dem stadig ikke var faldet til ro og enten var det dem foran hende der var faren, eller også var der stadig noget der lurerede mellem træerne, hvilket ikke ville være usandsynligt. "Men det første tegn på Midnatsborgen og I er døde," svarede hun bestemt. Hun gad ikke have flere af dem rendende. De lavede ikke andet end ballade.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 22:18
Makoto nikkede lidt og begyndte at gå. Han kiggede i ny og næ sig selv over skulderen fordi hende den smukke kentaur fulgte efter dem. Han syntes ikke det var så charmerende at hun skulle glo på hans røv hele turen, så han pressede halen mellem ballerne og gik lidt stift, mest fordi han havde følelsen af at hun ville hugge sværdet i hans bagdel hvert sekund det måtte være og han kunne ikke nå at reagere når han havde numsen til. Noget strejfede i samme øjeblik hans bagben og panisk sparkede han bagud som en refleks :o
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 22:29
Hun fotsatte af småstigerne imod vest men vendte sig om i det Makoto sparkede ud i luften. *Jeg sagde inden vi tog afsted at her ikke er særlig rart.. og jeg tror ikke det ligger i god fod at sparke vores nye medrejsende* sagde hun med armene over kors som en anden mor der skulle lære af sig.
Der gik ikke længe før en enorm tåge banke omgav dem men Ireth fortsatte bare sin gang langs stien. Da der ikke var mere stil tilbage og det kun ende ud i dyb sump stoppede hun og og satte sig i hug. *vi er teknisk set fremme nu* sagde hun med det var svært at høre da Ireth koncetrerede sig om andet end tanke tale nu.
Hun løftede den højre hånd langsom op som så mødte hendes venstre og som var der en vind der tog den vat tykke tåge fremviste sig et hus midt i sumpen bygget på planker.
Hun trådte op på den tilbyggede bro ud dertil og sjaskede afsted *velkommen*
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 23.11.2015 22:35
Alethea nåede kun lige at undgå sparket og fnøs irriteret over at Makoto ikke engang kunne klare de små dyr der løb rundt på jorden. Hvis hun ikke havde haft så gode reflekser havde hun helt sikkert ikke undgået sparket fra hingsten. Det her var en af grundene til at hun ikke brød sig om mænd. De kunne ikke engang klare den barske natur mange gange, og skulle bare opføre sig store og stærke. Dette var da også denne overbevisning der havde gjort at ingen af mændene kunne kommenderer i deres lille hær, fordi de mente de ikke kunne forholde sig rolige nok.
Hun kunne heldigvis se at de ikke kom til Midnatsborgen, men sumpen, dog ikke hvor kentaurerne havde en indgang til sumpen og Alethea kunne nu se hvorfor, og det klikkede inde i hendes hoved, for hun havde da hørt det her før. "Du er er sumpheksen, er du ikke?" sagde hun og lagde sit sværd tilbage i sin skede. Det betød at der ikke var nogen fare lige nu, men fulgte dog efter Kench alligevel, for hun var alligevel lidt nysgerrig.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 22:49
Makoto landede på alle fire igen og hoppede lidt rundt og buksprang i et forsøg på at gøre sig fri af hvad det nu end var der havde rørt ved ham. Mørket gjorde ham utilpas og fik ham til at tro der var bæster overalt omkring ham. Selvom han troede på det gode i alle, var han ikke så pjattet med at små rovdyr skulle bide hans hove af. Han vendte tilbage til tøserne da han var ved at sakke bagud og gik mellem dem somom intet var hændt indtil de kom til sumpen hvor han måtte se ned for at orientere sig i tågen. Han var slet ikke vant til så dunkle forhold men ssagde ikke noget. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige. Han hældte sig i muddervandet da Ireth gik op på noget bjælke agtigt som ikke så helt holdbart ud. Han tænkte at han ikke kunne gå på det uden det gik i stykker, så han holdte sig på jorden. "Fint sted du har her :3"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 07:34
Denne her gang kunne Ireth ikke holde en smugle a sin latter inde. Hun vendte op midt på molen *Sikke tanker du har omkring mig.. men jo, det er vist det jeg bliver kaldt fra tid til anden* sagde hun selvtilfreds over sin titel. Det var lige morsomt hver eneste gang en ny person nævnte det. Hun så sig ikke selv som en heks, endnu, hun kunne ikke engang lave fysisk magi... endnu.
Ireth nikkede lidt og begyndte at gå hen til sit hus igen *Jeg gentager mit spørgsmål Makoto. Hvad vil du nu?* spurgte hun da hun var interesseret i hvad hingsten havde i sig at smutte tilbage til Medianen gennem skoven helt alene eller om han havde en anden plan.

// hvis i nu skulle være interesserede i hvordan det ser ud ;) // [img]http://i395.photobucket.com/albums/pp38/Plazter/swamp_zpsvszf3qq7.png[/img]
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 08:43
Alethea havde ingen problemer med at gå på bjælkerne, da hun var vant til samme slags i hendes egen landsby og hun ville desuden langt hellere gå på bjælker frem for i det mudret vand, for hun var da godt klar over at det nok ikke kun var gode ting der var i det. Desuden havde hun jo hørt fra sine med-kentaurer, hvordan de havde besøgt 'sumpheksen' før. Hvilket også var grunden til at hun havde hørt at sumpheksen kunne sprede tågen.
Det var alligevel ret utroligt at Alethea aldrig havde stødt på Kench før, for hun havde historier om sumpheksen i mange år efterhånden, men det kunne muligvis være at man ikke begav sig in i tågen, uden at vide hvor man var på vej hen, da man ellers kunne fare vild, så Alethea havde bare ikke fået undersøgt denne her del af sumpen.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 12:20
Makoto tøvede, han vidste ikke hvad han ville gøre nu. Han havde ikke tænkt så langt som til at han også skulle hjem igen. "Jeg ved det ikke, måske på eventyr." han smilede skævt og en smule usikkert for han havde ikkke særlig meget lyst til at skulle ud gennem skoven igen. Han betragtede hoppen lidt tid og undrede sig over hendes tøj, han havde jo aldrig selv haft tøj eller råd til tøj eller i det hele taget haft ejendele. Han lærte en masse nyt om andre kentaure ved at se på hende. Så kentaure gik altså med tøj.. og havde tattoveringer og brugte sværd.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 13:23
Ireth tvivlede meget på Makotos evner til at gå på eventyr i området, men undlod at markere på det da det nok bare ville bringe ham helt i kuldkælderen. *Hvis du vil bevæge dig op på molen kunne jeg godt lave noget mad inden du vil afsted så? spurgte hun og begyndte at tage lidt raske skridt. Det var ikke synderlig ofte hun fik middagsgæster så det var lidt af et frisk pust. *Hvis du stoler nok på mig må Eder også godt komme med ind* sagde hun til den kvindelige kentaur lidt triumferende men nu mere bare for at hovere over at hun faktisk boede i sumpen og der ikke havde været nogen grund til at angribe Makoto og hende tidligere.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 13:30
Alethea hævede et øjenbryn af Makoto. Ham? Gå på eventyr? Det var næppe muligt med hvor skræmt han havde været over ingenting tidligere, men hun lod vær med at kommentere på det. Hun behøvede jo ikke at få ham til at føle sig værre end han tydeligvis allerede gjorde. "Jeg tager chancen," sagde hun med et smil, for hun var da godt klar over at Kench ville blive drevet væk af de andre kentaurer, hvis de fandt ud af at hun havde gjort noget ved deres høvding. Ikke fordi at Alethea havde lyst til at de skulle drive krig mod nogen som helst, men nu var de også et meget tæt fællesskab. Hun havde det ikke dårligt over at hun havde truet dem tidligere, da hun skulle være forsigtig i de her tider.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 13:52
Makoto nikkede lidt og trådte tøvende op på molen. Den knirkede og gav sig og han brød sig ikke helt om det, tænk hvis han ødelagde noget. Han ville så nødigt gøre sin nye ven ked af det. "Jo tak ^^" smilede han og gik med indenfor Han måtte dukke sig en del for at komme indenfor i den lille hytte, men hyggeligt så det ud. "Waow.. Jeg gad godt at jeg havde mit eget sted at bo. Det er jo fedt det her." sagde han rosende og så så mod kentaurhoppen.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 13:57
Ireth lavede et 'årrh lad vær' sving med hånden og samlede en ordentlig bunke bøger op fra sofaen og satte dem hen i et hjørne istedet. Hun kikkede sig lidt om da der ikke var meget plads Makoto og den nye gæst kunne være så hun skubbede et bord til siden og rykkede igen et par bunker så der var mere gulvplads.
Hun smed sin kutte hen over en stol men beholdt sit maske på. *jeg har ingen kød så jeg prøver mig bare lidt frem* sagde hun og løftede en lettere stor gryde hen til et slukket ildsted som hun begyndte at arbejde på at få tændt op.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 14:00
Alethea kiggede sig rundt i hyttten, og siden hun var på højde med Makoto, havde hun også været nødt til at at bøje sig for at komme ind. Det her var ulempen når man gik steder hende der ikke var beregnet til kentaur. Nok derfor at Alethea foretrak kentaur-landsbyen fremfor menneskers hytter. "Her er ganske nydeligt," kommenterede hun og gik lidt længere ind i hytten for at se sig omkring. "Hvornår kom du her til sumpen?" spurgte Alethea som nu opførte sig langt mere civiliseret end hun havde gjort bare for fem minutter siden.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 14:05
"Det gør ikke noget :D Alt mad er godt mad!" storsmilede Makoto og kom til at stå lidt tæt med hoppen da hun også trådte herind. Han rødmede lidt og så ned i et forsøg på ikke at blive kigget på. Han var måske en smule forlegen, for han havde aldrig set en kvinde af hans slags før, måske børtset fra dengang han blev smidt ud af sin første flok. Han fik øje på en masse bøger og valgte at skifte emnet. "Kan i to læse?" spurgte han. "Jeg kan ikke, har aldrig gået i skole."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 14:16
Efter lidt kamp med det meget fugtige træ som skulle bruges som brænde fik hun liv i ildstedet.
Ireth satte sig i en skrædderstilling med en sæt rodfrugter ved sin side og en skål i skødet. Hun havde en begrænset udsyn med masken på så hun tog det endelig af og afslørede hin hud der lignede slangeskind der var begyndt at skifte ham. Og så gav hun sig til at skrælle rødbeder.
*Meeeeeeeh kan ikke huske det helt... tror det er en 130-140 år siden. Men det er jo ret svært at finde det* Sagde hun og trak på skuldrene uden at se op fra sit arbejde.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 14:23
Alethea tog sin kappe af, da der blev tændt op, hvilket vel egentlig bare gjorde Makoto's udsigt bedre, siden halvdelen af hendes ryg var bar indenunder. Hun tog den lange kappe over armen og kiggede på nogle af de mange ting som Kench havde. Hun nikkede lidt, da Kench svarede, så var der jo nok god grund til hvorfor Alethea havde hørt om hende det meste af hendes liv. "Selvølgelig kan jeg læse," svarede hun hingsten, fordi det kunne godt være hun ikke brød sig om det eller var den bedste, men det ville være patetisk ikke at kunne være det, når man var leder af kentaurerne.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 14:40
Makoto var lige begyndt at blive tryg ved omgivelserne da hoppen smed kappen og derved blottede sin bare ryg og sin hestekrop Han mærkede det dunke i kroppen de helt forkerte steder og stod igen og stirrede på hende med åben mund denne gang. Han kunne ikke gøre for det. Det var den dyriske del af ham der tændte for nogle instinkter. Det var altid noget hun ikke var i brunst, for så havde det gået helt galt. Eller det mente han i hvertfald ikke hun var på de feromoner han kunne opsnappe i luften omkring dem. Han skyndte sig at ryste på hovedet for at komme tilbage til virkeligheden og lagde sig straks og ret brat ned da noget slog mod maven forneden. Han tog en bog og begyndte at kigge i den i et forsøg på at abstrahere.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 15:14
Ireth grinte lidt for sig selv, tog fat i en ny rodfrugt og gav sig i kast med den.
Hun kikkede op på hingsten der efterhånden så ud til at hoppens tilstedeværelse slog han langsomt ihjel. *den dog der har ikke nogle særligt kønne billeder Makoto.... Ny rodfrygt. *men hvis du gerne vil lære at læse har jeg ikke særligt mange kunder for tiden så tid har jeg masser af*. Ny rodfrugt. *hvis du kan fylde gryden halv op med vand fra tønden der står udenfor* sagde hun og sendte gryden hun fandt tidligere glidende henad det fugtglatte gulv.
*og...* sendte hun KUN til Makoto *slå lige noget koldt vand i ansigtet* hun sænkede så blikket igen med et skævt smil.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 15:33
Alethea var ganske vant til bare at ignorere hvis hingste havde problemer, for det var jo ikke hendes problem hvis de ikke kunne styre deres lyster og hun gik altså klædt som hun ville. Endelig lagde hun sig ned i nærheden af Kench, så hun havde bedre rum til hende, da hytten ikke virkede til at være bygget til kentaurer. "Hvad kommer mit folk til dig for at få fat i? For jeg har da hørt rygterne, men ingen siger hvad de får fat i når der komme her," spurgte Alethea og stirrede lidt på ilden før hun kiggede på Kench's ansigt. Det var ret tydeligt nu at det ikke var et almindeligt menneske det her var.

Billedet fundet her
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7