En bjæke her og der og ups. (Kvakket)

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 18:30
Kvakket havde ikke lagt mærke at solen stod lavere end før, men det var også fordi at Kvakket typisk først lagde mærke til det, når solen var væk, og så skulle hun skynde sig tilbage til skolen, især hvis hun ville have nogle forhåbninger om at få aftensmad. Hun studerede med sine gule øjne, hvad end det var Makoto helt præcist lavede med de bjælker. Det så egentlig også kedeligt ud. "Så hvorfor laver du det her? Jeg mener, du sagde det var til noget vedligeholdelse, men hvorfor skal du dog gøre det? Kan du lide at lave sådan noget her arbejde, for for mig, så ser det egentlig bare ret kedeligt ud," kommenterede Kvakket, og for ikke at sige at det også så udmattende ud.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 18:36
"Jeg gør det fordi jeg får mad og et sted at bo til gengæld. Lidt ligesom at du går i skole med professorer, lektier osv og får mad for det og alt muligt andet." forklarede han og begyndte at save igen. Så længe at han stod stille kunne han løfte sig selv lidt op på spidserne af hovene og undgå den mest irreterende smerte. "Så hvadkan du godt li at lave?" spurgte han så for at holde samtalen kørende.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 18:56
Kvakket kiggede lidt forundret på Makoto. Det gav egentlig rimelig god mening når hun nu tænkte over det, men man kunne da også godt klare sig uden at arbejde og gå i skole. Kvakket havde da fungeret rimelig godt inden hun blev fundet. Der var en masse lækre insekter man kunne leve af, men måske var Makoto for stor, og skulle bruge alt for mange insekter i forhold til den lille frø-pige. "Jeg elsker dyr," sagde hun begejstret, men den stoppede ikke der. "De har altid noget interessant at sige, så de er sjove at lege med, men mennesker er nu også okay at lege med, selv Cera, vi bor på værelse sammen, selvom hun vidst ikke er super glad for insekter, hvilket jeg ikek forstår, og kiggede hun også i starten mærkeligt på mine ben, men hun er ellers også super sjov, når hun ikke sidder og studerer. Og så elsker at jeg gå på Eventyr. Medanien er så stor, så man kan udforske virkelig meget uden at blive væk. Vidste du at der er et virkelig pænt vandfald ikke langt fra her? Der er fantastisk!"
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 19:51
Makoto hørte hende snakke og nikkede engang imellem mens han savede og ventede på at det blev hans tur til at tale. Han havde ikke noget imod at blive kaldt eller behandlet som et dyr. Han havde jo levet som et dyr i slavemiljøet hvor han var blevet ja behandlet som en slave. Han havde været heldig at Få job hos flint som behandlede ham mere som menneske. "Ja jeg kender godt vandfaldet. Jeg mødte en rigtig sød minotaur derhenne sidst jeg var i bad."
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 20:03
Hvis man ikke var hurtig og begyndte at tale når Kvakket holdt en pause, så var det ikke sikkert at man fik mulighed for at sige meget, hvis hun først rigtig begyndte, og det mest effektive var egentlig at afbryde hende, hvis hun gik for meget i selvsving. "En minotaur? Er det en af de der mennesker med sådan et kæmpe ko hoved? Jeg tror nok jeg lærte noget om dem på et tidspunkt, men jeg kan ikke huske det, for jeg er ikke særlig god til at være koncentreret særlig lang tid af gangen, og undervisningen er så lang tid, og man skal sidde stille og man må ikke sige noget før man får lov, og det er da ikke min skyld at jeg bare nogengange udbryder de spørgsmål jeg har på hjernen." endnu engang tog Kvakket en pause, så hun lige kunne få pusten inden hun sikkert havde noget mere at sige.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 20:29
Makoto rystede lidt på hovedet. "Ikke et kæmpe hoved, men jo de er vidst i familie med kvæg." Makoto syntes hun var lidt uhøflig, men hun havde selvfølgelig heller ikke mødt den meget smukke minotaur dame. "Ligesom at jeg er i familie med hesten." svarede han og vrinskede efterfølgende for at understrege sin pointe. Han var et kort øjeblik stoppet med at save fordi han ikke kunne multitarske.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 20:35
Kvakket var ikke ligefrem uhøflig med vilje, men det var ikke overraskende, at hun fremstod på den måde, da hun virkelig ikke kunne stoppe sig selv fra at sige hvad hun havde i tankerne. "Jamen, det forstår jeg godt, jeg er jo også selv i familie med frøerne," sagde hun grinende og klappede sine grønne ben. Det var næsten som om at han helt havde ignoreret at hun selv var en blanding, men det var lidt svært at ignorere når hendes hud var grønlig og de meget pragtfulde ben hun havde. "Men det kan godt være at tegningerne de viste os, havde gjort hovedet større end det var."
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 21:25
Makoto nikkede lidt. "Ja, præcis." svarede han og smilede til hende. Hun var nu ganske sød. Han rødmede lidt ved tanken. Han kunne godt li piger, men hun virkede en smule for ung til noget somhelst. Han nøjedes med at være venlig overfor hende. "Ja det kan være. Jeg har aldrig set en tegning før, men jeg har hørt om dem." forklarede han ganske roligt og gik i gang med at save igen hvorefter han tot en ordentlig tund bjælke over hesteryggen og gid mod indgangen til værtshuset. Hun måtte jo føålge med hvis hun ville snakke videre. Han skulle ind og have skiftet den gamle bjælke med denne her, nye.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 22:43
"De er ganske pæne og faktisk det meste interessante ved undervisningen. Alle de der tal og fakta er utrolig kedeligt," sagde hun og hoppede glad efter Makoto ind i kroen. Hun havde faktisk aldrig været inde på kroen fordi den var så nyligt åbnet igen, og hun kunne ikke huske at have været her før sit hukommelsestab, så i hendes optik havde hun aldrig været her. "Her er godt nok blevet fint. Da jeg første gang kom til byen, der lignede den noget der var løgn. Folk har virkelig gjort et godt job," sagde hun overrasket og kiggeder rundt i kroen. Her var ganske nydeligt. Måske hun skulle komme her lidt oftere, selvom hun ingen penge havde. Hun måtte vel godt være her alligevel.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 22:49
"Tak." svarede Makoto og placerede stolpen, vurderede lidt på øjemål inden han me bagbenene sparkede den gamle bjælke ud og bankede den nye i med samme metode. Hvem havde brug for en kkæmpehammer når men havde kraftfulde bagben med hove på? jeg rettede lidt til og hentede så noget udenfor igen for at hamre bjælken fast med nogle søm. Det så godt ud trods han var lidt forpustet af al den hoppen og spjætten.. og så havde han ondt i strålerne. Han vidste det ikke selv, men nu satte han spot af blod på gulvet med den ene baghov.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 18.11.2015 11:27
Kvakket have siddet på hug, hvilket var en maeget naturlig position for hende at stå stille i, da hun så hvilede bedre på sine ben, og set Makoto arbejde. "Det er imponerende, det ville jeg ikke havde kunne gøre," sagde hun grinende. Det havde selvfølgelig nok noget at gøre med at Kvakket var lav og svag, så hun var ikke ligefrem bygge til hårdt fysisk arbejde. Hun opdagede ikke blodet, da hendes øjne var meget fokuseret på at kigge op på Makoto, i stedet for ned på gulvet.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 18.11.2015 13:30
"Det handler om træning og vilje, så tror jeg alle kan skifte en bjælke." svarede han og gik udenfor igen for at ville save en ny bjælke. Igen måtte hun følge med hvis hun ville snakke. Han løftede med lidt problemer træstammen hen i lyset og lagde sig ned på brostenene for nemmere at kunne save når nu denne stamme lå på jorden. Han gav sig til at save med sin overkrop ret op og hestekroppen liggende på maven og på benene der var klappet sammen under ham.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 18.11.2015 15:07
Kvakket fulgte efter Makoto, for det her var alligevel lidt interessant. Hun mødte ikke mange der ville lade hende være i nærheden når de arbejdede, især når der var farlige ting som en sav. "Det tror jeg ikke alle kan. Jeg ville da slet ikke kunne løfte bjælken. Folk siger i hvert fald at jeg er svag," sagde hun og det kunne man egentlig også godt se på hende, da hun ikke ligefrem havde meget fedt eller muskler på kroppen. Faktisk så hun ikke ud af meget mere end skind og ben.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 18.11.2015 15:13
Makoto lagde saven fra sig. "Du kan jo prøve ^^" smilede han og blinkede til hende. vis hun prøvede at løfte stammen, ville han hjælpe hende og løfte den i smug så hun følte sig stærkere end hun egentlig var. Han var jo ikke ude på at give hende en nedtur af nogen art. Han ville bare gøre hende glad.
Desuden så var han jo god af sig. Han kunne ikke drømme om at lade hende løfte noget så tungt alene og evt få ondt nogen steder. Det ville han ikke resikere for prinsessen.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 18.11.2015 15:30
Kvakket grinte af Makoto's forslag. Det var jo latterligt, hun kunne da slet ikke sådan noget, og det var ikke fordi hun var ked af det, da hun jo stadig var ganske hurtig og adræt. Faktisk var idræt det fag hun var bedst til på skolen, når de altså ikke skulle lave noget af det der krævede muskler, og nogen plejede også at sige at hun snød når de skulle løbe, fordi hun hoppede, men det var detaljer. "Det går bare galt hvis jeg prøver," sagde hun grinende, for der skulle mere til end det her til at at slå hende ud. "Som professerne siger. Vi finder nok ud af hvad jeg er god til en dag, og lige nu er det ikke at løfte tunge ting."
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 18.11.2015 15:37
Makoto smilede venligt. Dagen var ved at gå på held og solen arbejdede sig ned mellem husenes tage. Makoto havde syntes hun havde været godt selskab, men savede videre på livet løs fordi han godt ville være færdig inden det blev mørkt. Snart efter måtte han rejse sig og opgive for i dag. Hans syn var ikke velegnet til tusmørke så chancen for at han savede forkert var stor. Han Begyndte at rydde op og lægge brædder og bjælker ind under halvtaget i tilfælde af at det skulle regne i nat. "Vi er alle gode til et eller andet. Jeg kan ikke lige komme på hvad jeg er god til, men der må være noget."
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 18.11.2015 15:44
"Du er god til at løfte tunge ting," sagde Kvakket grinende, for det så hun da som at være god til noget, og egentlig var hun jo også god til noget. Hun kunne hoppe højt, og det var der ikke mange hun kendte som kunne. Hun lagde mærke til at det var begyndt at blive mørkt, og måske hun skulle overveje at komme tilbage til skolen, hvis hun overhoved kunne komme tilbage, ellers var der nok nogen ude og lede efter hende på det her tidspunkt. "Det er ærgerligt at jeg snart må tilbage. Der er langt sjovere her."
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 18.11.2015 15:50
"Ja men det er jo ikke alt jeg kan løfte. Jeg har mine grænser." forklarede han og så på hende. "Hvad med at jeg følger dig hjem." tilbød han. Det måtte være ubehageligt at gå rundt selv når man var sådan en lille pige tænkte han.
Makoto fik ryddet det sidste op og gik hen til hende for at tage hende i hånden hvis han fik lov. Og så havde han ellers tænkt sig at følge hende tilbage til skolen hvor den så end lå.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 18.11.2015 15:55
"Altså, det må du godt, men jeg er ikke sikker på at jeg kan finde tilbage. Normalt plejer jeg at få nogen til at sende mig tilbage, eller også prøver jeg mig frem, og nogen gange finder jeg nogen der kan vise mig vejen og andre gange finder jeg frem til skolen alligevel," sagde Kvakket og havde ikke noget imod at tage Makoto's hånd, selvom forskellen på typen af deres hud var forskellig. "Kender du vejen dertil?" Det kunne jo godt være at Makoto kunne vejen, nu når Kvakket ikke kunne den.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 18.11.2015 15:59
"Eh nej.. det gør jeg ikke.." sagde han og kløede sig lidt på hagen. "Hvad med at vi går hen til alle de steder du har været i dag og så ender vi vel vel skolen på et tidspunkt ^^" Forslog han med en venlig undertone selvom hans stemme var en smule afventende. Han var træt efter en hård dag og havde egentligt mest brug for en pause, men han tænkte alligevel at han ville se hvor skolen lå, i tilfælde af at det skulle opstå endnu en situation hvor han skulle dertil.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7