New people (Rinne)

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 22.01.2015 23:26
'Herude? Det er lang tid siden jeg har været i Hovedstaden, så jeg har ikke længere ... nogenlunde styr på hvor folk er henne.' Hun blegnede lidt under tatoveringen, da han nævnte en drage. Rinne havde en irrationel frygt (eller, det var ikke irrationelt at være bange for en overvokset øgle, der kunne spise dig i en mundfuld. Frygt kunne faktisk forlænge dit liv mange år) for drager. 'Det ved jeg ikke ... vi fandt ligesom bare hinanden. Vi havde alle brug for hjælp, eller i hvert fald nogen at støtte os til. Siden vores forældre ikke var der til at gøre det, ja så måtte vi jo bruge hinanden. Der var folk der lærte mig at overleve, da jeg var yngre, og senere kunne jeg så lære videre,' sagde Rinne næsten ømt. Hun holdte meget af børn, og de yngre gadebørn havde, efter hendes mening, været meget sjovere at være sammen med, end de ældre. Der var mindre risiko for, et barn ville stikke en dolk mellem din ribben, for at få den bedste soveplads.
Rinne grinte kort, 'ja, jeg oplevede hvor hård, og ubarmhjertelig kulden kan være på denne tid af året. Helt ærligt, så forstår jeg dig godt. Det er vel endnu koldere i tysmørkedalen, ikke?'

name me mountain, name me sickening, name me
goddess almighty.
this is my home, i am daughter of fire and air.
i do not exist to make your day sunny. i will be ice storms
and tempests if i choose to be.
this is my home, i am daughter of water and earth
i do not exist to silently agree. i will be
the passion of thunder, the crack in mirrors,
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 23.01.2015 19:58
Dorín kiggede lidt undrende på hende. Hun virkede ikke særlig begejstret for at høre om en drage. Det var i hvert fald hvad han mistænkte var grunden til at hun blev lidt mere bleg i ansigtet. Forståeligt nok, taget i betragtning hvad man havde hørt om de store ildsprudende væsner! "Ja, en lille grøn en. Den skulle være meget sky og er nok også taget videre, hvis den overhovedet har været her." forklarede han og smilede beroligende til hende. "Kan også være svært at holde styr på hvor folk er, når man ikke er lige i nærheden hele tiden." medgav han hende. Dertil tog det også lang tid at rejse frem og tilbage i Krystallandet.
Dorín smilede og kunne egentligt godt lide ideen om hvordan det var foregået dengang. Desværre var det nok ikke lige så nemt og ligetil, som et lød nu. "Det var altid noget at der var nogen til at hjælpe. Og at i kunne hjælpe hinanden. At være efterladt alene er langt fra nemt, specielt når man er et barn."
Dorín tænkte lidt over det, som røg fortsatte med at sprede sig i rummet. Var der egentlige koldere i tusmørkedalen? Han huskede nogle oplevelser, og med det samme løb det koldt ned af ryggen på ham. "Der er koldt, men det er mere omgivelserne udenfor bjerget der bringer den kolde stemning der er at finde. Så vil nok sige, at der er koldere i Tusmørkedalen!" medgav han hende. Det var et specielt sted. Dertil gik der meget snak på hvor mange vampyrer der fandtes nede i byen. Endnu en ting som fik det til at løbe koldt ned af ryggen på dværgen.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 23.01.2015 22:22
Måske var det bare Rinne, men hun synes helt klart, at hun hørte vingeslag uden for hytten. For at distrahere sig selv fra sin til tider livlige fantasi, spurgte hun Dorín: 'Hvad er det du laver? Altså, når du ikke hjælper halvdrunknede kvinder op fra floder, de var dumme nok til at falde i? Medmindre det er det du gør, og så regner jeg ikke med, at du har særlig meget at lave.' Hun sendte ham et skævt smil, og tog et stort sug af piben. Hun lod langsomt røgen sive ud mellem halvåbne læber, stadig mens hun kikkede nysgerrigt på Dorín. Hun havde lagt mærke til bøger i hytten, men siden Rinne ikke kunne læse, havde hun ingen anelse om hvad det var for nogle. Hun kunne se nogle tegn på at han var jæger, men det kunne jo selvfølgelig kun være for at skaffe mad på bordet. Hun havde dog svært ved at forestille sig, hvad man ellers kunne lave midt ude i skoven.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 23.01.2015 23:25
Hun virkede lidt mere distraheret efter at havde fundet ud af dragens tilstedeværelse. Eller mulige tilstedeværelse. Dorín var faktisk ikke sikker på om den overhovedet nogensinde havde været der! han havde i hvert fald ikke set hverken den eller spor fra den, på sine vandringer rundt i skoven. Dorín lyste dog op i et muntert smil, som en latter forlod ham. "Jeg er ellers god til det, vil jeg mene." kom der let drillende fra ham, som han blinkede ligeledes drillende til hende. Nej, det var ikke lige hver dag at han hjalp folk op fra floden. "Jeg er jæger, egentlig ret selvforsørgende herude. Men tager nogle gange til byen og sælger skin. Kunne godt tænke mig at få mere forstand på urter og planter. Samt få mere erfaring hvad healing angår. Men det kræver at jeg tager herfra i længere perioder." forklarede han hende. Han ville gerne vide mere og være mere end bare jæger. Ikke at jæger var en dårlig titel! langt fra! han var glad for det, og ikke mindst god til det. Men han ville gerne kende mere til sin evne, til den del af ham, som den jo er. "Desværre er bøger ikke helt nok til at opfylde hvad det behøver." han trak let på skulderne og holdte piben lidt væk fra sin mund. "Hvad med dig? Hvad laver du til hverdag, når du ikke møder kvindereddende dværge i skoven." spurgte han i den muntre tone og kiggede ligeledes nysgerrigt tilbage på hende. Hun rejste, det vidste han. Men hvad hun egentlig tjente sig brød med, var ham ikke kendt endnu.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 24.01.2015 00:31
Rinne lagde begge hænder på bordet, og lænede sig frem. 'Hvordan ved du, at det ikke er det jeg laver.Det kunne da være en meget lukrativ måde at bruge min tid på. Hvem vil ikke redde en skønjomfru i nød? Før du ved af det, er du klædt af til skindet, og jeg er ved at finde mit næste offer.' Hun lænede sig frem, og sendte ham et nærmest udfordrende smil. Egentlig var hun ikke sikker på, hvad Dorín ville sige til hvad hun gjorde. Ja, hun hjalp folk, dem der ikke kunne hjælpe sig selv. Men hun både dræbte og afpressede dem der fortjente det. Men hun havde ikke lyst til at fremmedgøre ham; hun nød virkelig hans selskab.
'Er der virkelig så meget at lære om healing? Altså, er det ikke bare magi? Enten har man det, eller så har man det ikke,' prøvede hun at skifte emne. Siden hun ikke havde nogen magi selv, havde Rinne egentlig ingen anelse om, hvordan man blev bedre til det. For var det der ikke bare i nogen?

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 24.01.2015 00:38
Doríns opmærksomhed havde været på hende hele tiden, mens om hun lænede sig hen over bordet og så mere direkte på ham, måtte han alligevel se en smule overrasket ud. Specielt ved hendes ord, som hans øjenbryn løftede sig. Hans overraskede ansigtsudtryk gled dog hurtigt over i et smil og instinktivt vendte sig så han sad med fronten mod hende og lænede sig let frem, afventende til hendes tale var færdig og han bare kiggede på hende. "Virkelig? Er du sikker på at du kommer videre efter at havde afklædt mig?" svarede han lige så udfordrende tilbage og holdte smilet på hans læber. Hun kunne nemt var en som forsøgte at rulle ham, tage hvad han ejede og havde. Men den fornæmmelse havde han bare ikke af hende. Nok lidt naivt at tænke, men han følte dog også at hendes svar var et forsøg på at undgå det egentlige emne, eller også at udfordre hans grænser. Hvilket hun da skulle være mere end velkommen til.
"Se det troede jeg også. men åbenbart skal det trænes med teknikker og rigtige bevægelser. Samt megen koncentration. Gjorde jeg også med den første. Healingsevnen er rimelig ny for mig." svareed han. Han havde brugt megen tid på at træne sin jordmagi, men han havde alligevel tænkt, at healing vel mere var berøring, tanke på hvad man healede og så var det klaret. Der tog han grulig fejl.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 24.01.2015 01:05
Rinne fnøs, og løftede et øjenbryn. 'Hvad får dig til at tro, at det bliver så nemt, at holde mig her? Husk på at jeg voksede op blandt tyve og svindlere. Jeg ved hvordan man forsvinder i nattens mørke.' Hun smilede stadig, det halv udfordrende, irriterende smil. 'Du ville ikke engang kunne se, at jeg har været her ... ud over dine manglende ejendele selvfølgelig.' Rinne var udmærket klar over, hvordan man kunne opfatte hendes ord, noget hun ikke havde tænkt på, før hun sagde dem. Men det var sagt, og Rinne valgte bare at køre med det. Desuden var hun også meget bedre tilpas, når det var hende der flirtede.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 24.01.2015 01:14
Dorín grinede og rystede på hovedet af hende, som han lænede sig tilbage i stolen igen og genfandt piben, som næsten var gået ud af pausen. "Men jeg ved jo at du har været her, Rinne." svarede han hende med hovedet let på skrå. Han hørte hendes ord, forstod hvad de betød, men havde stadig svært ved at tro på det. Og skulle det vise sig at være sandheden at alle hans ting var borte.. det som nu vidste sig at være af værdi for hende. Men det måtte tiden jo vise frem for alt. Ellers. Lod han tvivlen komme hende til gode.
han pustede en røg sky ud og kiggede på hende med hovedet let på skrå. "Fortæller du altid dine hensigter til dine ofre før de er begået? Eller er jeg bare heldig?" spurgte han roligt, stadig med let udfordrende og drillende smil på læberne.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 24.01.2015 01:46
Rinne slog ud med hånden, i en affejende bevægelse. 'Detaljer, detaljer. Jeg er ikke en taktiker, at du ved det,' sagde hun, og tog et drag af piben, der næsten var gået ud.
'Hmm,' sagde hun, og bed sig i læben, mens hun så på ham med et tænkende udtryk, 'du har en god pointe. Jeg tror det var din rogueish charme, der fik mig til at røbe det hele.' Hun grinede, mens hun kikkede op i luften. Hun overvejede stadig, om hun skulle sige, hvad hun egentlig lavede.
'Jeg ... hjælper folk, der ikke kan hjælpe sig selv,' sagde hun, og kikkede tilbage på Dorín. Hendes blik var blevet mere alvorligt nu. 'Som for eksempel ... bønder. Mange af dem arbejder for en herremand, der tjener penge på deres arbejde, mens han får lov til at leve i luksus. Det er når han ikke behandler dem ordentligt, ikke giver dem mulighed for at gro deres eget mad, eller ikke beskytter dem mod banditter, at jeg kommer ind i billedet. Jeg tager en snak med ham eller hende. Og det plejer som regel at virke. Ellers, så må jeg prøve noget andet.' Hun nævne ikke, hvordan disse snakke kunne være alt fra en trussel, til en pil i hjertet. Det kom helt an på, hvor afskyvækkende forbrydelsen var, og hvor modtagelig adelsmanden var over for venlige råd. 'Det er svært at gå imod en, der praktisk talt ejer dig, eller som kender din familie, og som kan ødelægge dit liv. Men jeg har ikke noget at miste, så det er nemmere for mig, at tage mig af de store, stygge bøller.'

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 26.01.2015 00:18
Dorín kunne ikke afholde sig fra at brummegrine fra bag sin pibe og kigge morerne på hende. Hun var meget speciel i sin måde og være på, og det bragte virkelig et smil frem på dværgens læber.
Endnu et grin måtte forlade hans læber ved hendes ord og måtte denne gang fjerne piben fra sin mund. "Se det kan nemt tænkes." Dorín tænkte over hvordan han så ud eller om han desideret var charmerende. Men han var altid frisk på at være med i joken og drillerierne som de tydeligt lige nu holdte lidt kørerne.
Dorín faldte tilbage i lidt mere passende folder, selvom han stadig smilede til hende, men lyttede til hendes ord og forstod alvoren i dem. "Det lyder som et ganske nobelt arbejde, som alt for få erhverver sig." svartede han ud med at sige. For det eksempel hun gav, var et vitterligt stort problem mange steder i krystallandet. Vold var dog ikke altid den bedste løsning, men desværre nødvendig i nogle tilfælde. Hvad Rinne gjorde ved disse folk var stadig for Dorín uklart, men hendes ord om at hun måtte prøve noget andet når en snak ikke virkede, fik ham svagt hen på sporet. Ikke at det så ud til at genere ham. Nogen skulle lærer det på den hårde måde. "Du har dit liv at miste - men med det sagt, forstår jeg udemærket hvad du mener. Du går ikke imod den en som ville kunne skade din familie, eller som du ikke vil vinde over. Det er i hvert faldt ikke nogen god ide." det var et lidt dystert emne, men han var alligevel glad for at hun havde været ærlig overfor ham og fortalt det, selvom det måske var et ret atypisk arbejde. "Hvordan fandt du ud af, at du ønskede at leve dit liv sådan? At være lidt den hjælpende hånd som folk havde brug for på vejen?" Der var naturligvis penge i det. Men faktum var, at eksempelvis bønder ikke særlig tit havde mange penge at gøre godt med i forvejen, så Dorín måtte indrømme at han regnede med at der nok også var lidt andet bag.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 26.01.2015 23:02
Rinne så tænkende på Dorín et par sekunder, og overvejede om hun ville fortælle ham det. Hun var generelt meget åben om sin fortid, alt hvad hun havde gjort var for at overleve. Men der var noget hun ikke ville snakke om, om Baronen der tog hendes mor fra hende. Bare tanken om det fik Rinne til at stramme grebet om sin pibe. Det var det Rinne fortrød mest, at hun ikke var modig nok, til at prøve at redde Valysa tilbage.
Rinne prøvede så godt hun kunne, ikke at lade de dystre tanker vise sig på hendes ansigt. Hun smilede, men for hende var det en anelse stift, 'jeg havde nogle problemer med en baron da jeg var ung. Han gjorde ikke ligefrem livet nemt for mig, og det har nok givet mig en negativ indstilling mod de fleste adelige. Da jeg så rejste fra Hovedstaden, faldt jeg over en herremand, der tvang folk til at arbejde for ham uden løn. Der var flere, som besvimede af udmattelse hver dag. Jeg tog en snak med ham, og landsbyen slap endelig for den plage. De gav mig lidt penge, de havde nu ikke meget selv, og mad og husly. Jeg ved, at hvis jeg får problemer, kan jeg aldrig vende tilbage til dem.' Rinne smilede blidt, ved tanken om landsbyboerne, der havde været så taknemmelige. 'Så jeg tog videre, og det varede ikke lang tid før jeg igen fandt et sted, der blev styret af en tyran. De har ikke altid penge, men så får jeg føde og husly. Og gør en god gerning, hvilket heller ikke er helt slemt,' sagde hun med et smil, og prøvede at få en munter stemning tilbage.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 27.01.2015 00:15
Dorín lyttede til hendes fortælling og kom med små hovednik i enighed med hvad hun fortalte ham. Det lød absolut ikke rart, og hun syntes også at virke anspændt den korte tid hun talte om en baron. Hvad han end havde gjort ved hende, havde det absolut ikke været rart. Han kunne ikke få sig selv til at spørge ind til det, og det blev skubbet bagerst i hans hovede som samtalen fortsatte. "Selvfølgelig. Efter min mening er det langt bedre at skabe venskaber på sin vej, end fjendskab. På den måde har du også mange at gå til hvis tingene skulle brænde på. Folk husker sådanne ting." folk huskede også dårlige ting. Nogle gange desværre bedre end det gode, men når det kom til stykket, så huskede folk de mennesker som havde været gode og flinke ved dem. En som havde reddet dem fra en tyran, som Rinne lød til at havde gjort et par gange.
"Det lyder til at give et smil på læben til slut på dagen. men.." begyndte han men fik stoppet sig selv igen lidt ved at kigge på ilden. "Men savner du ikke at være det samme sted? At bo et sted, at havde et hjem?" det var nok hvad der ville nage ham mest. Ikke at havde sit eget sted, ikke at havde et område som man kendte lige så godt som sin egen baglomme.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 30.01.2015 23:25
Rinnes pibe var gået ud, og hun lagde den fra sig på bordet. Mens hun lyttede til Dorín, prøvede hun at skjule et gab bag hånden; det var hårdt, sådan at falde i en flod og få et ordentligt slag på hovedet. Varmen og tobaksrøgen gjorde det heller ikke bedre.
Hun så op i loftet, mens hun overvejede hans spørgsmål. 'Tjoh, det gør jeg måske. Nogle gange. Men sådan som jeg ser der, så er der mange steder jeg hører til. I Hovedstaden og i byerne. Det kan være jeg ikke har et decideret hus at vende hjem til, men så længe der er folk til at tage imod mig ... så kan det ikke gå helt galt.' Hun havde egentlig aldrig tænkt på sin nomadelignende status. Det var over 10 år siden, at hun havde haft et sted at kalde hjem. Siden da, der havde hun boet hvor der var plads. Hvor det var varmest at sove, eller hvor det var nemmest at undgå byvagterne. Så det var ikke fordi, at det var så anderledes nu.
'Får du aldrig lyst til at tage ud og rejse? At komme ud og se verdenen. Måske tage til Dragorn.' Hun vendte blikket tilbage til Dorín.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 31.01.2015 00:31
Røgelsen i Doríns pibe slap op og til sidst gik den sidste gnist ligeledes ud i hans pibe. Som hun talte, lagde han den roligt fra sig på bordet og lænede sig tilbage i stolen igen. Han bemærkede godt at det var ved at være sent og selvom han var ved rigtig godt selskab, kunne han ikke undgå at mærke en svag træthed. Han forsøgte blot bare at undgå at fokusere på den, så godt som det nu engang var ham muligt.

Det var stadig svært for ham helt at forstå hvordan det var at være uden et bestemt sted at være, at kalde sit hjem. Hun kom med en god forklaring på hvordan hun havde det. Hvordan hun følte det var at være uden det bestemte sted som Dorín fandt meget betryggende i sin tilværelse. Det lød nu ikke så slemt, når hun talte sådan om det. Han var dog stadig en smule skeptisk. Han mærkede hvordan han sank lidt mere ned i stolen og sukkede dybt. Ja, havde han egentlig tænkt på det. "Måske.. altså.. Jo, jeg har tænkt tanken. Jeg er bare aldrig kommet afsted. Jeg tog afsted fra mit barndomshjem, fyldt med ideer om at se hele krystallandet.. men.. jeg nåede her til, og nåede derefter aldrig længere." svarede han hende ærligt og vente blikket mod Rinne. Han ville gerne videre, men han manglede det rette skub for at komme ud.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 01.02.2015 20:49
Rinnes tekrus havde efterland en lille ring af vand, som hun nu brugte, til at tegne mønstre på bordet. Hun kikkede ned i bordet, men lyttede stadig til Dorín. 'Dengang jeg rejste fra Hovedstaden, var jeg skrækslagen for, hvad der ville ske med mig, i den store, stygge verden. Men så da jeg faktisk oplevede alle de nye steder og mennesker, kunne jeg ikke drømme om at blive boende i Hovedstaden. Fri sjæl og alt det der,' sagde hun, og sendte Dorín et skævt grin, før hun igen begyndte at tegne mønstre, 'alt bliver pludselig nuanceret. Det er ikke bare byvagter og gadebander, men noget meget mere. Noget meget vigtigere. Og det tror jeg ikke man kan finde, hvis man bliver det samme sted hele livet ...' hun stoppede og kikkede op på Dorín. 'Men hvad ved jeg om det?' Hun havde ikke prøvet at insinuere, at Dorín ikke vidste noget om verdenen, bare fordi han ikke var ligeså omrejst som hende. Det var bare, at da Rinne første gang trådte ud af Hovedstaden, der følte hun sig virkelig fri. Og det synes hun også, at andre skulle prøve.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 01.02.2015 21:32
Det var faktisk nemt at relatere til Rinnes ord. Dorín havde selv været ret nervøs for hvad mødte ham. Måske havde han endda været skrækslagende, men nok lidt for stædig til nogensinde at indrømme det. Af mere end en årsag faktisk. Men Dorín var endnu ikke nået til punktet af ubeskrivelig frihed. Dorín følte sig fri her, og han følte sig mere levende end i bjerget, men dette var stadig ikke oppe på et punkt til at Dorín ikke ville kunne leve med at komme ned i de kolde huler og gange igen, som var at finde i bjergene.
Dorín havde kigget på hendes fingers bevægelse det meste af tiden, men havde løftet blikket og så tilbage på hende. Et smil kom hurtigt frem ved hendes sidste ord. "Du ved nok mere end andre, vil jeg gætte på. Jeg forstår din følelse og noget af det som du har været igennem. Men jeg er endnu ikke nået så langt som dig. Jeg elsker mit liv her, elsker at være fri fra bjergens mørke og gange.. Men jeg vil stadig kunne vende tilbage. Jeg har nok ikke været ude i lang nok tid. Eller ikke helt fået blod på tanden over de mange områder jeg endnu ikke har set." svarede han hende og kom endnu engang til at tænke på, hvor lidt han rent faktisk havde set. han så lindeskoven, og hovedstaden. Det var de to steder han var. Ikke andre. "Jeg har rent faktisk set meget lidt af min omverden." kom der eftertænksomt fra ham som han lænede sig godt tilbage i stolen. Måske skulle han tage afsted. Måske..

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 02.02.2015 20:23
Rinne spidsede munden, og så tænkende på Dorín. 'Du kunne tage med mig,' sagde hun efter et par sekunder, 'altså, ikke for evigt. Men du kunne tage med til Topalis ... eller vi kunne tage til Dragorn. Din hytte vil jo stadig stå her, når du vender tilbage.' Jo mere hun tænkte på det, jo bedre en idé synes hun det var. Hun elskede at rejse med andre, og hun havde på fornemmelsen, at Dorín var en god rejsemakker. De havde i hvert fald nok at snakke om.
Rinne var begyndt at føle ensomheden på vejen. Måske ikke når hun var alene, men når hun, som nu, sad i god selskab, så begyndte hun, at tænke på hvad hun missede. Det var måske ikke så slemt, at rejse med en i en tid.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 02.02.2015 21:35
Dorín havde siddet stille og nullerede med nogle grove tæpper og tænkt over hvad han havde set, da Rinnes stemme ramte ham. Et tydeligt overrasket ansigtsudtryk malede sig i hans ansigt som han vendte blikket imod det. Det var kommet som en overraskelse, specielt fordi tanken slet ikke havde ramt ham før. Han forholdte sig meget overrasket i sit ansigtsudtryk som det hele sank ind. Hun havde ret. Hans hytte gik ingen steder, hans arbejde var kun for hans egen overlevelse, så der var heller intet problem der.
Dorín fik et smil på læben. "Mener du det?" han tænkte over hvordan det ville komme til at være, og indtil videre så han intet der talte imod ham for at tage med. De talte godt sammen, de fandt ikke den anden kedelig, han gjorde i hvert fald absolut ikke! Og de havde højst sandsynligt begge ret stor bekendtskab til at overleve i naturen. Dertil kunne Dorín slippe væk fra sin ensomhed herude i skoven for en stund. Den ensomhed som tit smertede ham, ved at havde valgt som han havde. "Okay.. Ja, jeg.. Jeg vil gerne med." det var ikke svært at se at han var glad for hendes tilbud. Glad for at han havde fået chancen, glad for at noget nyt skete ham i stedet for den daglige rutine.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 02.02.2015 22:14
Rinne kunne ikke lade være med at fnise, da hun så Doríns overraskede ansigtsudtryk. Hun var faktisk lidt nervøs for, at han skulle sige nej. Det var ikke alle, der havde lyst til at pakke sammen, og rejse uden omsvøb.
'Selvfølgelig mener jeg det. Ellers ville jeg ikke have spurgt,' sagde hun med et lille, næsten tøvende smil. Da han sagde ja, blev hendes smil kun større. 'Fantastisk! Hvor vil du gerne hen? Der er Dragorn og Topalis. Eller Rubinen, det er så lang tid siden jeg har været der.' Hun var begyndt at plapre lidt, i sin begejstring.
'Du ved nok også meget om, hvordan man overlever i naturen. At opvokse i en by, gør ikke meget for at fremelske ens evne for overlevelse i naturen. Og jeg har aldrig rigtig fået lært det. Så nu har jeg en til at lave bål, og bære min taske.' Hun sendte ham et grin, for at vise at hun ikke mente det. Hendes evner til at overleve i naturen, var måske ikke de bedste, men hun var ingen byrde. Hun foretrak dog at sove i en kro, i stedet for et koldt buskads.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 03.02.2015 21:13
Se det burde han havde sagt sig selv. Overraskelsen havde dog været nok til at Dorín alligevel har spurgt efter om det kunne passe at hun tilbød det. Dorín var faktisk stadig en fremmed for hende, som alligevel havde vist tillid nok til at byde hende ind i sit hus og generelt ikke skjule sig fra hende. Måske det også havde en indvirkning på hendes valg i at spørge ham.
Dorín havde svært ved at tage stilling til hvor de skulle hen eller hvad han egentlig helst ville se først. Som hun snakkede løs i sin begejstring kiggede han blot smillende på hende og begyndte at tænke over de forskellige steder, stadig usikker på hvad der skulle vælges før det andet. Generelt lød det hele som en god ide.
Han begyndte varmhjertet at grine og rystede drillende på hovedet. "Egentlig er jeg et ganske godt pakæsel, nu vi kommer ind på emnet." drillede han hende varmt tilbage. Han var vant til livet i naturen. At sove ude og overleve der. Det ville absolut ikke blive et problem for ham.
"Men hvor vi skal starte og slutte, har jeg ingen anelse om! har ikke været nogle af stederne og synes de alle tre lyder som gode valg." egentlig sagt, at hun måtte vælge. Og hvis hun valgte alle tre, ville det skam også falde i ganske god jord hos dværgen.

Tidligere dværg

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12