Han tog nogle krystaller op af pungen og lagde dem foran ham på bordet. "Det skulle gerne kunne dække et par nætter." sagde han med et smil på læben. Det var 10 karats amatyster, nogle lidt større end andre.
Lestat 28.12.2014 22:49
Lestat så på Jolene med et smil. "et enkelt krus øl mere, ville være rart, men måske man kunne låne et værelse i et par nætter?" spurgte han roligt og begyndte at rode rundt i hans læderpose efter en lille pung. "Jeg har til at betale med." fortsatte han roligt, mens han trak pungen op af posen, hvorefter man kunne høre raslen af krystaller.Han tog nogle krystaller op af pungen og lagde dem foran ham på bordet. "Det skulle gerne kunne dække et par nætter." sagde han med et smil på læben. Det var 10 karats amatyster, nogle lidt større end andre.
Hobbit 29.12.2014 12:59
Jolene nikkede som hun rejste sig op igen. "Det vil jeg mene at vi ville kunne fremskaffe. Vi plejer at havde i hvert fald et værelse ledigt." svarede hun og gjorde sig notis om at hun skulle tage en nøgle med ned, samt et krus øl mere. Jolene tog krystallerne og nikkede. "Det skulle kunne gøre det, og vist også til lidt mere end en øl." Hun lagde nogle tilbage igen, da de var i en del bedre kvalitet, end hvad de ellers blev betalt med. "Jeg henter noget mere øl til dig." og med det, var Jolene gået op mod baren igen.Hun gav krystallerne til ham bag baren og tog sit vante fad og satte frem således øl kunne blive skænket og sat derpå. Herefter gik hun ud bagved og hentede en nøgle til et værelse. Der gik nogle minutter før Jolene havde kantet sig vej tilbage til Lestat igen og satte kruset ned til ham og derefter ragte ham nøglen. "Det er værelse 4 på første sal. Jeg følger dig gerne derop, når du gerne vil til køjs." svarede hun, inden hun begav sig ud på sin rute igen.
Mor til tvillingerne Hellius og Hellia, født 29/09/15
Lestat 29.12.2014 16:39
Lestat så op på Jolene som hun skulle til at rejse sig. De krystaller hun ikke havde taget, lå han roligt tilbage i pungen og kiggede derefter roligt rundt, for at se hvor mange der havde holdt øje med dem. "Du skal have mange tak Jolene." sagde han roligt, inden hun forlod ham igen."Værelse 4 på første." gentog han roligt da Jolene havde fortalt ham om værelset. "Det ville være mig en glæde hvis du gad." sagde han med et venligt smil. Han tog kruset med øl og begyndte stille at drikke, mens han stille og afslappet sikrede sig at hans ting var samlet og klar til at skulle op på værelset.
Hobbit 02.01.2015 18:11
Jolene smilede venligt til ham og fortsatte afsted. Hun gik meget afslappet og med let svingene hofter. Hvilket var ganske normalt at se hos Jolene. Hun var rundt omkring ved de fleste bordere og skænke, snakke let og videreføre bestillinger. Alt i alt, gik der en rum tid, før den rødhårede halvelver var tilbage hos Lestat, som hun smilede venligt til. "Så, nu er min vagt næsten slut. Kom med." sagde hun og lavede et lille sving med hovedet op mod trappen ikke langt fra baren. Som Jolene gik forbi baren, lagde hun bakken fra sig og vekslede et par ord med bartenderen. "Så, første sal, værelse 4." gentog hun, for at være sikker på at hun havde husket rigtigt. Nogle gange havde hun hovedet for fyldt med andre ting. Hun gik op af den let knagende trætrappe og drejede ned af gangen. Hun fortsatte forbi tre døre og stoppede ved den fjerde. "Værsågod, Lestat."
Lestat 04.01.2015 22:06
Lestat tømte sit sidste krus med øl, mens Jolene kom tilbage mod det bord han sad ved. Da hun bad ham om at følge med, rejste han sig roligt og gik stille med, forbi baren og så hen til trappen. "Dejligt at have fri, eller hva?" spurgte han roligt, mere for at holde en god stemning. Mens de gik op af trappen, kunne han høre hende gentage hvilket værelse det var, han havde fået nøglen til.Forbi tre døre og stoppet op ved den fjerde, Lestat kiggede kort roligt på hende. "Mange tak, ven, men vil du ikke med ind?" spurgte han hende med et venligt smil, mens han satte nøglen i døren og låste op.
Han åbnede døren og gik roligt indenfor. Værelset var ikke voldsomt stort, men det var nu heller ikke fattigt. Midt på gulvet stod en dobbeltseng, på hver sin side var der et sengebord. Ved den ene væg stod et bord med tilhørende stol, ved den modsatte væg, et lille skab, hvori man kunne stille kufferter og den slags.
Lestat gik hen og satte sig på sengen og kiggede tilbage på Jolene.
Hobbit 06.01.2015 19:56
Jolene smilede og nikkede. "Hvor meget jeg end elsker mit arbejde, så holder jeg også af at få fri." svarede hun glad, som hun gik op af trappen. Da hun havde stoppet foran døren, havde hun egentlig troet at Lestat ville gå ind for sig selv. Det var ikke alle hun var lige gode til at læse altid. Men da han spurgte om hun ville med ind lyste hun op i et både glad og overrasket smil. "Jo tak, en lille tur ville ikke skade." svarede hun med et lille drillende blik og gik med ham ind efter at han havde oplåst døren.Det var for Jolene, ganske vante omgivelser, selvom hun ikke tit var i værelserne andet end hvis hun skulle hjælpe nogle af søskende med noget derinde, når gæsterne var taget hjem. Jolene lukkede døren efter sig og fulgte med længere ind, som Lestat satte sig på sengen. "Behager værelset dig?" spurgte hun med hovedet let på skrå og lod hendes tanker være hendes egne. Hun ville lyve hvis hun ikke nød hans selskab denne aften. Han var dog også på mange planer anderledes. Noget Jolene absolut intet havde imod.
Lestat 06.01.2015 20:13
Lestat der sad på sengekanten kiggede roligt rundt i værelset. "Værelset behager, men mest nu hvor du står her." sagde han med et lille smil. Han begyndte stille at knappe sin skjorte op. "Hvilke planer har du for aftenen?" spurgte han roligt, mens de sidste knapper i skjorten blev knappet op. Han rejste sig op og satte hænderne i siden og kiggede afventende på hende, mest for at se hendes reaktion, men også for at finde ud af hvad hun havde i tankerne. Hobbit 06.01.2015 21:33
Jolene smilede og havde et svagt løftet øjenbryn. Hun forstod skam godt hvad han mente med den kommentar. "Det glæder mig, at du mener det." Jolene elskede komplimenter. Selv når hun vidste at det var for at manipulere. Noget hun dog ikke opfangede i dette øjeblik, og selvom det var, var hun faktisk ret ligeglad. Hun udnyttede mænd lige så meget som de udnyttede hende.Jolene trak lidt på skulderne og holdte blikket på ham som han begyndte at knappe skjorten op. "Ingen rigtig. Slappe lidt af, læse en god bog - med mindre andet mere interessant melder sig." svarede hun og lagde ikke skjul på at hun betragtede hans overkrop. hun så endda umådelig rolig ud imens. Hun var dog lidt overrasket over at han gjorde det, lige indtil hun huskede noget af det første som han sagde til hende.
Som hendes tanker huskede tilbage i det, brød hendes smil ud til et større tandsmil og en meget svag klukken forlod hendes. "Jeg fornemmer at du mente det, som du sagde tidligere på aftenen." svarede hun og så ikke det mindste skræmt eller ud som om hun ville gå derfra. "Eller følte du bare for at give mig et godt syn inden søvnen meldte sig." der var noget drillende over hendes stemme, men hendes blik var alt andet end uskyldigt.
Lestat 07.01.2015 11:22
Lestat der stod lige foran Jolene, tog nu fat om hende og trak hende tættere ind til ham. Han var et hoved højere end hende, så han kyssede hende blot på panden og drejede dem rundt, sådan at Jolene var tættere på sengen end han."Skal vi?" sagde han blot roligt med et lille smil, der ikke afslørede noget som helst.
skal vi bare stoppe her??
Hobbit 07.01.2015 14:31
Jolene fulgte blot grinende med Lestats bevægelser. Det her var ikke ligefrem nyt for hende, men det gjorde ikke selve processen mindre sjov og spændende for hende. "Nu du spørg så pænt"------
Jolene vågnede op meget tidligt næste morgen, som det morgenmenneske hun nu engang er. Hun strakte sig svagt, for blot at opdage at der lå en tung arm omkring hende. Hun kiggede let tilbage over sin skulder og smilede roligt til den stadig sovende Lestat. Om han var helt sovende, er blot snuende, vidste hun i midlertidig ikke, som hun forsigtigt kæmpede sig ud af hans arm. Det værste var da da hendes nøgne fødder ramte det kolde trægulv, og hun var tæt på at hoppe direkte tilbage i sengen igen. men det gik ikke. Hun havde vagter og pligter at se til nedenunder. Det var nok, ifølge hende mor, slemt nok at hun ikke havde været behjælpelig med at ordne de forskellige opgaver som nogle gange opstod med det store antal søskende hun havde. Jolene gik hen over det let knirkende kolde gulv, og trak det første lag af kjolen over sit hovede og nedover den meget bare krop.
Lestat 07.01.2015 15:25
Lestat vågnede ved at Jolene trak sig stille væk fra ham. Han åbnede øjnene og så mod hende, mens hun trak sin kjole på igen. "Jeg skal nok aflever nøglen når jeg kommer ned om lidt." sagde han roligt, mens han stille satte sig op. Dynen faldt ned i hans skød, mens han strakte sine lange arme. Han lå mærke til at der var nogle umiskendelige hår på lagenet, hår der ikke stammede fra noget menneske. "Jeg har ikke tilfældigvis bidt dig vel?" spurgte han hende, mens han undersøgte hendes krop med øjnene.Han drejede sig ud af sengen og hans fødder ramte det kolde gulv. Det gisnede i hele hans krop på grund af kulden. Stille trak han sine bukser op omkring hans ben inden han rejste sig op for at trække dem helt op. Han fødder havde vænnet sig til det kolde gulv, for selvom at han var barfodet og gulvet var koldt, var han stadig en vareulv.
Hobbit 07.01.2015 18:42
"Helt i orden, ingen hast. Du må også gerne hvile længere hvis du behøver det. " svarede hun, som hun forsøgte at rede sit hår let med fingrene. Eller i det mindste bare få det til at ligge sig lidt mere ordentlig ned. Det var den forbandelse man måtte leve med som korthåret kvinde.Jolene fortsatte med at tage tøj på, men fik et undrende blik over hans spørgsmål. Bidt hende? Se det spørgsmål havde hun alligevel ikke fået før. Hun vendte sig mod ham med et blandet af undrende blik og let morerne. "Øhm.. det tror jeg ikke at du gjorde nej. Hva da?" svarede hun, som hun bandt forklædet fast bag ryggen. "Ville du da gerne havde bidt mig?" spurgte hun drillende, uden at vide hvad han mente med det. Jolene kunne nemlig ikke vide noget som helst om at Lestat var varulv.
Lestat 07.01.2015 19:21
Lestat fik spændt sine bukser og kiggede tilbage mod Jolene. "Nej jeg behøver ikke mere hvile, ville jeg da mene." sagde han roligt og smilede kort, mens han fik samlet sin skjorte op og rystet den et par gange. Han gik barfodet hen mod hende med et glubsk smil på læben. "Faktisk kan jeg godt lide at bide." sagde han roligt og kærtegnede hendes kind et kort øjeblik.
Hans støvler stod henne ved døren, som de ikke var langt fra. "Faktisk tror jeg at en god øl ville være prikken over i'et efter sådan en nat." hviskede han roligt ind i hendes øre, inde han hurtigt bukkede sig ned efter støvlerne ved døren.
Hobbit 07.01.2015 19:28
Jolene grinede lavmeldt og rystede let på hovedet af ham. Hun måtte alligevel indrømme at hun havde moret sig ganske godt med ham. "Skal jeg prøve at huske." svarede hun og blinkede til ham, inden han forsvandt over efter sine strøvler. Hun fik sat det sidste på plads og var egentlig klar til at gå i gang med den friske dag."Og en øl skal du få, når vi kommer nedenunder." svarede hun smilende og gik hen til døren og lænede sig lidt op ad den som hun ventede på at han blev færdig. Derefter åbnede hun døren og gik ud på gangen. Som altid tog Jolene sig ikke rigtig af hvis nogen opdagede at hun havde tilbragt natten derinde, men lige nu var der mennesketomt på gangen. "Ov, hvad med de skin? Skulle jeg tage dem med til min søster? Det afhænger selvfølgelig af hvor længe du er i byen."
Lestat 07.01.2015 20:00
Lestat havde rejst sig igen. og var på vej hen efter sin kappe, mens han blot nikkede som bekræftelse. "Det vil hjælpe på tørken i min krop." sagde han med et kort grin og et bredt smil. Han svang kappen omkring ham og vendte sig mod hende.Han var på vej til at følge hende ud af værelset da hun spurgte til skindende. "Nårhja. Jeg tager dem lige med ned" sagde han og sikrede sig at han havde husket posen med skind. "Jeg er ikke i byen ret lang tid af gangen helst, men kommer her oftere end før." sagde han roligt, så der skulle ikke være noget problem der.
Han svang posen over skulderen, gik mod gangen og Jolene. "Faktisk så har jeg en aftale udenfor byen om nogle timer, men kommer måske tilbage igen i morgen, eller dagen efter." sagde han blot roligt og smilede.
Hobbit 07.01.2015 21:45
Jolene grinede let af ham, som hun gik ud af døren og gjorde sig klar til at gå nedenunder. Han svar til hvorvidt han var i byen undrede hende egentlig ikke. Der var generelt mange rejsene der kom til og fra hovedstaden i tide og utide. Lestat var vel ikke så meget anderledes. Også med tanke på at han havde fortalt hende at han solgte skin når det var ham muligt. men det lød ikke til at der ville komme noget problem."Jeg ved ikke om hun kan være færdig til i morgen, men i overmorgen skulle den gerne være klar. Skulle jeg mene." Svarede Jolene roligt tilbage, som hun ventede til han var ankommet til gangen, og begyndte derefter at gå ned af den for at komme ned i det offentlige område. Der var ingen mange derinde på denne tid af døgnet, andet end få der sad rundt omkring og fik deres morgemåltid. Jolene bestilte med det samme en øl til Lestat og ignorerede bartenderens drillende blik mod hende. "Der kommer en øl til dig lige om lidt. Kan jeg friste med lidt morgenmad? Det høre med til værelsesprisen." tilføjede hun med et smil.
Lestat 08.01.2015 20:11
Lestat fulgte med ud i gangen og fulgte stille med ned til det mere offentlige rum. "Morgenmad lyder lækkert." sagde han roligt, mens han afleverede nøglen til bartenderen og fandt sig et ledigt bord. Posen med skind satte han ved sin side, mens han sikrede sig at han ikke manglede noget. "Jamen, så passer det jo fint." sagde han roligt, mens han tog nogle af de pænere skind op af posen, det hvide skind lagde han dog øverst i bunken. "Jeg kommer inde om et par dage, skindende er lige her." sagde han roligt, mens han satte sig ned og ventede på maden. Hobbit 10.01.2015 12:31
Jolene havde allerede fået øllen gjort klar og fulgte med ned som han fandt sig et bord. her satte hun øllen ved bordet og smilede. Alt imens var han begyndt at finde skinnende frem. De var virkelig pæne. "Det er en aftale." svarede hun og blinkede til ham. Jolene gik tilbage til køkkenet og kiggede ind for at se hvem der var vågen. Hendes mor havde ikke været på bræderne i går, men hun så heller ikke ud til at være er denne morgen. Men maden blev lavet færdig, som Jolene selv stod op af køkkenbordet og fik sig en bid brød. Hun gik straks ud med det til Lestat, som sad ved et bord. "Værsågod, så er der morgenmad." svarede hun smilende.
Lestat 10.01.2015 13:10
Lestat sad roligt og startede med øllen. Han nikkede bekræftende til Jolene, mens han roligt sad og ventede på morgenmaden. Da morgenmaden blev sat foran ham, kiggede han roligt op på hende og smilede venligt. "Mange tak." sagde han roligt og kiggede ned på maden igen. "For alt." aflsuttede han roligt og begyndte at spise. Han havde haft en dejlig nat, og han var sikker på at Jolene heller ikke fortrød det.
Han stoppede med at proppe munden fuld af mad et kort øjeblik, for at række hende de skind der var aftalt. Han holdte dem op med en hånd, afventende på at hun tog imod dem.
Hobbit 11.01.2015 15:24
Jolene smilede til ham og blinkede. "Selv tak." svarede hun med et smil der let afslørede at hun også tænkte på natten. Men også deres samtaler. Det havde været spændende at møde ham og et spændende bekendtskab. Fordelen ved at arbejde på en kro. Man mødte alle typer.Jolene tog imod skinnende som han holdte frem til hende. "Tak, og så ses vi nok igen om et par dage." hun gik tilbage af mod baren og ud gennem en bagdør, hvorefter hun gik op af viderebragte skinnende til sin søster. Herefter vendte hun tilbage til kroen og påbegyndte sit arbejde igen.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1