Nu hvor Varinas tanker berørte den tid de havde til rådighed, så kom Kira selv med en kommentar. Varina havde heller ikke de store planer om at lægge deres telepati-træning efter mørkets frembrud. Hun yndede at bruge de mørke timer til at sove. ”Efter mørkets frembrud er måske også lige sent nok,[/color]” indrømmede hun med et grin. ”Jeg kan vel bare holde fri fra boden et par timer... Det er lang tid siden jeg sidst har haft en rigtig fridag,[/color]” fortsatte hun med et forbavset udtryk på hendes ansigt. Det var ikke gået op for hende præcist hvor lang tid siden det var.
Teknisk set var hendes liv hendes arbejde. Hendes rejse fra havet til Hovedstaden og tilbage hver uge, de tre dage hun havde boden åben og hendes udforskning af skibsforlis... Hun burde virkeligt tage et par fridage en gang imellem...
”Hvis det ikke vil være til besvær, så tror jeg det er bedst at være hos Dem,[/color]” indrømmede hun med et lille smil. Det var jo ikke ligefrem fordi Varina havde nogen bolig på overfladen, og hun regnede ikke med at de bare kunne sætte sig på et gadehjørne og øve telepati. Det var lige lovligt ambitiøst nok for det første stykke tid.