Denaro stoppede op. Han vidste der var mere til spydet en blot dets metal og sandet i kernen, men han kunne ikke huske hvad. En hånd gled til hans hoved, som han prøvede at genkalde hvad det var, men intet dukkede op. I hvad der føltes som lang tid stod han der, med en hånd til panden og tankerne langt væk, men med et skubbede han det væk. Huskede han det ikke var det ikke vigtigt, til trods for en advarselslampe skreg i hans indre.
Han vendte sig imod Samson og smilte. Hans blik var ikke længere hårdt, men muntert. Så længe det var på plads havde han ikke mange krav tilbage.
"I såfald er der kun to andre ting vi skal have på det rene."
Denaro gjorde et udfald med hænderne, som var de gamle venner der hyggesludrede.
"For det første tager jeg ikke imod ordre, jeg giver dem..."
Begyndte Denaro med et legende tonefald.
"Du er øverstbefalende og dit ord er lov, men ud over dig, så vil jeg vide at resten af banden lytter når jeg taler."
Han krydsede hænderne foran kroppen og lagde hovedet let på skrå.
"Det hjælper også til at vi undgår uheld."
Der var lagt et bevist tryk på det sidste ord, og der burde ikke være nogen tvivl om hvad han mente. Han brød sig ikke om at blive modsat, men elskede at kappe hænderne af folk. De to ting spillede kun sammen på en måde.
"Den sidste ting er meget simpel."
Sagde Denaro og lod tungen glide hen over læberne. Dette var hvad han havde set mest frem til.
"slaver, fanger eller hvad end der er muligt. Jeg vil have en sendt til mit værelse ved hver fuldmåne. Ingen spørgsmål stillet og ingen forventninger til de vender tilbage. Hvis du kan give mig de to ting, så har du alt min magi til rådighed."