Alair værelse [Voksent Indhold]

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 22:42
mens hauru fører sin hånd ned i bukserne og fortsat kysser alair begynder blondinen at stønne. "eh...ah.hvorfor gør du det her ved mig.mhh.?" Hauru har nu fået sine bukse knapper op og alair kigger nervøst på ham. Han ved godt han ikke kan slippe fri og tårerne begynder stille at forsvinde.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 23:01
Hauru stopper kort efter med at kysse ham på halsen, og ser så på ham.
"Fordi jeg har lyst," siger han kort, og smiler roligt. Han trækker hånden op af Alairs bukser, og begynder så også at knappe hans op, mens han med den anden hånd, trækker sine egne bukser lidt ned.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 15.10.2012 02:24
Alair begyndte at nyde Haurus berøring. Langsomt begyndte hans p*k at blive mere og mere stiv og var for alvor nu hård. det kunne jo være.. det bare for en gangs skyld kunne være rart alair begyndte stille at slikke sig om munden for at gøre sig til overfor hauru
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2012 02:37
Hauru smiler lidt for sig selv, da han hører Alairs tanke.
"Når du er sammen med mig... Er det altid rart," siger han lavt, egentlig kun fordi han er så selvglad som han er. Han tager så fat om Alairs buksekant med begge hænder, og trækker hurtigt hans bukser af. Haurus smil bliver kun større, da han ser Alair gøre sig til. Da han har fået sine egne, og Alairs bukser af, ligger han sig forsigtig hen over ham, men bruger den ene arm til at holde sig oppe, så han ikke maser Alair. Kort efter tager Hauru fat om Alairs lem med den ene hånd, og begynder med en rolig og langsom bevægelse at fører hånden op og ned, før han trænger ind i Alair.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 15.10.2012 02:48
Da Hauru trænger ind i alair begynder han straks at spænde. slap af. hvis jeg nu slapper af og gør mit bedste for at gøre ham glad er det sikkert overstået før jeg ved af det. Langsomt som hauru begynder at rokke frem og tilbage bliver smerten mindre og mindre. alair nyder det faktisk. han gør sit bedste for at nærme sig haurus læber, men så slår det klik. Alle minderne kommer tilbage til ham, om de frygtelige år hvor han blev misbrugt. han begynder at stritte imod hauru. men bliver holdt voldsomt fast. manden ovenover ham vil åbenbart ikke lade ham gå med det samme før han er færdig med `arbejdet`.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2012 03:02
Hauru fortsætter i en del tid med at rykke frem og tilbage, og hånden om Alairs lem rykker han hurtigere op og ned, alt imens Alair stritter imod. Hauru vælger dog at ignorere det, da han ved at Alair ikke vil kunne slippe væk. Derefter går der ikke ret lang tid før Hauru kommer, og han trækker sig ud af Alair, rejser sig og trækker sine bukser på igen. Han ser så bare på Alair med et ligegyldigt blik.
"Tak," siger han roligt, med et lille nik der efterfølger.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 15.10.2012 03:25
Alair kigger forskræmt på hauru da han tager sine bukser på og ligger helt stille i sengen. han begraver ansigtet i puden og ønsker sig langt væk derfra. hans bukser ligger i enden af sengen men han tør ikke rejse sig og tage dem, sæden flyder ud i sengen og han føler sig så pinligt over det hele episoden. Han hører hauru forsvinde ud af vinduet og igen begynder de krystal klare tårer at komme..
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2012 16:21
Hauru betragter kort Alair, med hovedet lagt let på skrå. Han trækker så let på skruldrene før han forsvinder ud på balkonen, og ud over kanten.

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1