Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 22:11
falco ser på ihsan " så må du snart lærer det for det hele afgøre af dig " han ser på maki som næsten er helt op i hovedet på ham, han griber fat om hendes hals " slap af og hvis jeg var dig vil jeg snart hører efter det er jo mit blod du skal bruge for at overleve "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 22:14
Ihsan fjerner hans fingre og trækker Maki lidt bagud, hvor hun møder hendes blik.
"Jeg aner ikke hvad, jeg skal gøre, Maki, men jeg vil gerne forsøge for dig. HVis det er det der skal til. HVis bare jeg vidste hvad, han mener." Hun siger det lavt, er ligeglad med, Falco kan høre det hele.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 22:16
''Lige nu er jeg totalt ligeglad med din mening! Du skal ikke røre min veninde!!'' Hun stirre ondt på Falco, før hun forsøger at falde lidt ned, og kigger trist på Ihsan.. ''Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare dig hvad det er, du behøver ikke..'' Hvisker hun stille.. ''Jeg skulle være kommet alene..'' mumler hun.

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 22:35
falco træder et skridt tilbage " her er jeres valg 1. jeg for det jeg vil ha, også for maki det hun vil. 2. ikke nogen af jer for hvad i vil og jeg smutter her fra. valget er jeres men husk maki du har nok omkring 2 - 4 dage tilbage at leve i "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 22:43
Ihsan holder om Makis overarme et øjeblik mere, mens hun knurrer ad Falco.
"Vis mig hvad, du vil have, jeg skal gøre, så skal jeg gøre mit bedste," siger hun fast besluttet på vitterligt at gøre det - for Makis skyld. Hun vender sig mod Falco og skubber Maki lidt om bag sig i sikkerhed. Hun overvejer kort at følge deres gamle plan, men det lader til, Maki har glemt alt om det, og hun vil ikke angribe på egen hånd. Maki har det tydeligvis ikke godt med situationen, og Ihsan vil ikke gøre det værre end det allerede er.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 22:46
Maki hvæser af Falco og har mest af alt lyst til at fare i flæsket (XD) på ham.. ''Tak.'' mumler hun i øret på Ihsan.. Hvis ikke Ihsan havde taget fat i hende, var Maki nok blevet slået ihjel.. ''Hvorfor er du så ond..'' siger hun stille og stirre stift på Falco... ''Kan du ikke bare lade det gå ud over mig!? Ihsan har intet gjort dig!!'' snerre hun..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 22:55
falco ryster på hovedet " nej maki denne her gang er det ihsan tur til at nyde, så smut ind i skoven med dig nu eller jeg selv smutter her fra " han ser over på ihsan " når maki går som kom her hen "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 22:58
Hun knurrer lavt, men nikker accepterende til Maki.
"Jeg skal nok klare mig ..." Så ser hun mod Falco igen. "Men så må hun også få dit blod før hun går! Ellers er hun jo væk og kan ikke få det, go du siger selv, hun snart er død. Giv hende blodet, så bliver jeg." Og med henblik på at nyde, tænker hun iltert, så skulle han komme til at nyde en lige i synet hvis han prøvede på mere end hvad hun havde lovet ham nu.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 23:02
Maki kigger forvirret på Ihsan.. ''Jeg har ikke lyst til at gå fra min veninde... Så hellere dø!'' siger hun bestemt.. Hun klemmer Ihsans hånd, og trykker sig helt tæt op af hendes ryg..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 23:09
han smiler ide han hører maki " super du vil heller dø maki " han ser på ihsan " nej aftalen havde været at du fik det med i et glas til hende, men maki har valgt" han smiler lidt og skal lige til at gå der fra
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 23:14
"Maki, sludder!" udbryder Ihsan hurtigt og vender sig angst mod sin veninde. "Det er i orden Maki, jeg skal nok klare mig." siger hun beroligende og betragter Maki angst for hendes liv. "JEg skal nok få fat i det blod til dig, vær ikke urolig for mig." Hun krammer Maki med et opmuntrende smil, der ikke når det hårde, stålfaste blik, der fortæller Maki, Ihsan ingen nåde vil have med Falco.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 23:17
''Ihsan.. Jeg vil ikke have der skal ske dig noget! Du har set hvad det monster har gjort ved mig!!! Jeg vil ikke have det også skal ske for dig!!'' Hun gengælder blidt krammet, før hun hopper over til Falco.. ''Forresten min skath..'' siger hun spydigt.. ''Så skal du være far...'' Hun kigger intenst på Falco, og afventer hans reaktion og svar..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 23:28
falco ser på maki " åhh okay tror jeg men smut med dig eller så smutter jeg " det var ikke gået op for falco hvad der blev sagt men han var snart på vej væk derfra
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 23:31
Ihsan stirrer på Maki efter hendes udmelding og kan slet ikke fatte, vhad hun lige har hørt, eller at Maki har slynget det ud på den måde. Da Falco ikke reagerer, ler hun usikkert.
"Åh Maki," griner hun, "Han hørte dig ikke en gang!" Hun ler lidt mere og peger på Falcos ryg.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 23:33
Hun vender sig halvt mod Ihsan.. ''Han tør bare ikke tro på, at det er sandt... Men sådan er det.. Ikk falco!?'' siger hun spørgende, og tager blidt fat i hans skulder... ''Glæder du dig ikke bare!? '' hvisker hun til ham..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 23:35
falco ser blot på dem begge " tiden er gået " han smiler kort og går der fra uden at tænke på at han var far til et barn
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 23:41
Ihsan glipper med øjnene og betragter så Falcos ryg som han går uden at have hørt noget som helst. Så skynder hun sig hen til Maki og tager hende i sine arme bange for Makis reaktion på hans ligegyldighed. Hun kan enten blive bange og ked af det eller rasende, og i begge tilfælde vil det måske være godt at have hende i sine arme.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 23:46
Maki står hos Ihsan i to sekunder, før hun vrister sig fri, og springer efter Falco, hun springer ind foran ham, og står helt op i hovedet på ham.. ''Hørte du overhovedet efter...'' siger hun vredt, og ligger hånden på sin mave.. ''Det er DIN! skyld, jeg er gravid.. DU skal være far! så skal du ikke reagere på den måde! Du ønsker måske både at dræbe mig og DIT barn!?'' råber hun vredt.. hun trækker vejret hurtigt og overflødigt, og stirre ham ind i øjnene.

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 23:49
han ser på hende med et smil " bare rolig barnet i dig spiser dig op indefra så det er ikke mig der slår dig ihjel, find mig når ihsan har lært at kysse med følser, og husk i har kun 4 dage "
han forsvinder hurtigt der fra

//out
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 19.12.2011 13:10
Satira kommer gående i det at Maki fortæller Falco, at hun er gravid, med hans barn. Den forstyrrelige nyhed, får hende til at se rødt, men hun når ikk at gøre noget før at Falco forsvinder. Du kan bare vente til jeg får fingrene fat i dig Falco! Hun ser sig oss vredt på Maki, men vælger ikk at gøre noget ved et nu. Men hun vil elske at flå barnet levende ud af skødet på hende og glæder sig til det. Satira forsvinder ind i en sort sky af røg, før hun kan nå at blive opdaget.

// Out. <3
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3