Kazoya så overvejende på Luca, men smilte så blot med et lille grin.
"Fin handel; men jeg vælger at gemme Deres tid til et andet tidspunkt; medmindre De altså ønsker at tage med på jagt?" han strakte sig kort, skuttede sine skuldre.
"Jeg vil opsøge Dem igen, så vær beredt." lød det advarende fra ham med endnu en af de der lattere nedefra mellemgulvet af.
"Men ham De skal søge er ingen ringere end Lysets konge... Ja jeg tror da nok han stadig er konge?" Kazoya så pludselig ud til at være i tvivl, men trak da bare på skuldrende.
"Hans navn er Cassa G. Nova.." Kazoya smilte let i en udfordrende mine.
"De kan finde ham der hvor folk har brug for ham. Han siges at være smuk, så De er nok ikke i tvivl når De ser ham."
Det var alt Luca fik at vide. Selv havde Kazoya aldrig set eller mødt den omtalte, men det var svært ikke at vide noget om den slags folk, når man nu havde været efterlyst så længe...
Kazoya trådte helt hen til Luca igen, og med et solidt greb i den andens hage, plantede han et kys på hans læber, som dog hurtigt blev sluppet igen.
"Ha´det så længe." lød det så som det sidste, inden de mange horn skød ud over alt fra huden, neglene voksede til lange klør og de sorte aftegninger viste sig på hans krop. uden et eneste ord mere, satte han i løb, og forsvandt op af en mur, op på taget og væk. De lange sorte klør var blevet brugt som redskab til at komme helt op på taget.
//out

-Drik hans blod, og du dør... det er etsende på vampyrer, og giver blodforgiftning hvis det kommer ind i kroppen.
//Kazoya