Chibi 28.03.2011 17:28
Hun har hele tiden bare ville lade det gå ud over Satira, men da han skubber hende væk endnu engang, bliver Saint rasende fordi han ikk bare kan gøre som hun vil have ham til. Selv om at Falco kaster hende gennem en sten, kommer hun hurtigt op på benene og bliver hurtigt sig selv at se på. "Når du nu ikk vil danse efter min melodi, må jeg jo bage give den andre toner" Griner hun, i det hun afsender en lang stråle af ild mod ham, som en flammekaster. Hun går roligt væk fra stumperne af stenen, som om intet var stet, selv om at hun har en enkelt flæge hist og her på hendes perfækte og nøgne krop. Saint er ligeglad med alle de skrammer hun får, det er Satira som skal bøvle med dem.
KraveKage 28.03.2011 17:38
Falco ser på hende da hun rejser sig op og ligger lige nu mærke til hendes nøgne krop, falco havde aldrig set sådan en fræk krop før, men så fokuseret ud ide en lang stråle ild kommer imod ham smiler han lidt " ikke denne gang skat " han bruger sin evne til at forudse, til at undvige den varme af ild der kom imod ham. han fjerne sig 2 meter til den ene side og rykker hurtigt imod hende, han er nok lige så hurtig som hende på nuværende tidspunkt da han havde fået blod.
han dukker op henne ved hende og tager fat om halsen på hende " du er nu meget ond alligevel " smiler han og presser hende op af muren og kysser hende på munden
Chibi 28.03.2011 17:51
Hun ved ikk hvad han vil, men hun lader ham komme helt tæt på sig. Da han tager fat om halsen af hende, skal hun lige til at gøre modstand, men da han presser hende op mod muren og kysser hende, ligger hun armene om ham og gengælder hans kys. I det hun lukker øjnene og lader som om at hun nyder det, lader hun Satira komme frem igen. Først fatter hun nada og bliver stående, lige ind til at de går op for hende hvad der er sket. Hun kan ikk røre sig ud af stedet, så hun er tvunget til at kysse ham og kan ikk lade være med at storrødme og slet ikk da det går op for hende, at hun ingen tøj har på. Hendes hjerte banker hurtigere og hurtigere og hun rødmer mere og mere. En faldene tåre på hendes kind og hendes hådt bankene hjerte, afsløre at Saint har ladet Satira tage dette kys. Og med en grund. Jo mere Satira bliver såret, jo nemmere har Saint ved at komme frem og jo stærkere bliver hun. Tíl sidst vil Satira ikk være i stand til at kunne kontrolere sin egen krop og derfor overdrage den til Saint.
KraveKage 28.03.2011 18:01
Falco åbner sine øjne kort og ser lidt at det ikke er den ond kvinde men mere den søde og uskyldig, han fjerner og kysset og hiver hende i håret og trækker hovedet tilbage hvor efter han bider hende i halsen igen, jo mere blod han for jo mere ophidset bliver han og jo mere kan han ikke styre sig selv og jo mere ond bliver han.han holder hende tæt ind til sig sådan han kan få en masse blod fra hende.
Falco er et nemt offre så længe der er blod, for så kan han ikke styre sig selv og er næsten klar på at dræbe hvad som helst
Chibi 28.03.2011 18:11
"Okay okay, jeg giver op." Græder hun "Jeg ber dig, lad mig gå" Satira er helt væk i hvad der lige er sket. Et eller andet sted blev hun mere såret og et andet sted fik hun lige hvad hun ville have. Hun bliver tavs. Han kyssede mig? Nej, han ville kysse Saint, ikk mig.. Ingen ville kysse mig med vilje. Hun begynder at sparke med benene for at komme fri. Jo mere hun bevæger sig, jo mere gør det ondt i hendes hals, hvor han bidder hende. Hun føler sig pludselig meget svag og tænker kun på det kys han gav hende. Hun stor rødmer og går næsten i trance, hun lukker bare øjnene og lader det ske.
KraveKage 28.03.2011 18:43
falco slipper hendes hals og trækker sig lidt tilbage, hendes blod er over det hele på ham, hun er ikke død men hun har brug for at komme på hospitalet eller et eller andet, falco er helt op at køre nu " så varmt " han flåer hans bluse af og blodet render ned af hand krop han ser over på satira imens han står og puster ud, hans tænder er fremme stadig. Chibi 28.03.2011 18:53
Hun falder sammen med det samme han flytter sig fra hende. Blodet løber ned over kroppen på hende. Hun kigger op på ham, med de flotte grønne øjne. Langsomt og besværlig for hun rejst sig op og går langsom over mod Falco. Skridt for skridt bliver hun mere svag og da hun endelig når ham, falder hun om halsen på ham. "Falco..." Får hun hvisket frem. "Er j.. jeg.." Hun bliver stille et øjeblik mens hun lukker øjnene og kigger så op på ham. "Køn" Hun er meget svag og ved at det her kan være enden for hende. Derfor vil hun gerne have hans mening, nu hvor det er ham som slår hende ihjel.
KraveKage 28.03.2011 19:14
Falco ser på den svage satira " tsk nej du ligner lidt mere en der har brug for noget blod " falco har mistet følserne han næsten lige havde haft, fordi han havde fået et indre bust af blod, som havde gjordt ham til et ondt menneske.Falco sætter sig på hug " sig mig satira vil dø eller hvad vil du ? og leve er ikke et valg" spørger han undrene
Chibi 28.03.2011 19:18
Hun lukker øjnene af afsky for sig selv da han siger at hun ikk er køn."Jeg vil ikk dø" Siger hun lavt, men "Jeg vil heller ikk leve mit liv sådan her." Hun klamre sig ind til ham så godt hun kan. Hun er ved at være meget bleg og meget svag.

KraveKage 28.03.2011 19:53
han ryster hende af benet og træder lige tilbage men kunne ikke modstå alt det blod så han tog fat i hende og sugede det sidste blod ud af hende. en masse smerte vil komme igennem hendes krop underforvandlingen og når hun er forvandlet er hun svag og har brug for blod fra den der forvandlet hende, falco vender ryggen til hende og sætter sig over på en sten for at se hende lide Chibi 29.03.2011 15:09
Satira har aldrig været så så svag som hun er lige nu og glider derfor direkte af ham, da han rejser sig op. Da han sætter tænderne i hende igen, kan hun ikk holde et smertefyldt skrig tilbage. Efter lidt tid falder hun helt til ro, selv om at det gør ond i hele hendes krop. Da Falco rejser sig op og går væk fra hende, starter hun med at ligge helt stille og bare stirre op i luften, men pludselig brænder hele hendes krop og hun kryber sig sammen i smerte. Hun gør alt hvad hun kan for at prøve at få det til at stoppe, men Satira er for svag til noget som helst.
KraveKage 30.03.2011 17:49
Falco som sidder på stenen har et smil på læben han ser på hende " nåh lille ven hvordan synes du selv det går " hans stemme er rolig og for engangs skyld more Falco sig over at se andre lide inden de bliver til vampyr, men det kræver at man for blod ellers bliver man bare et dødt menneske, han rejser sig op og går hen og sætter sig på hug foran hende, og tager fat i hendes hovede " sig mig Satira frygter du døden eller frygter du livet " han ser på hende afventene Chibi 30.03.2011 17:56
Den hjælpeløse pige prøver at fokusere på hans ansigt, men hun er så svillem og svag at hun må lukke øjnene. Hun kryber sig sammen af smerterne i hendes krop. Da hun endelig slapper lidt af i kroppen kan hun svare ham. "Livet har været mit helvede og derfor frygter jeg ingen af delene." Hvisker hun. Hun fuldstændig bleg og hendes hjerte pumper næsten ikk mere. Inden for et par minutter, vil hun være død.
KraveKage 30.03.2011 18:06
Falco lænder sig lidt tilbage " hmm...ingen af delene siger du " han ser undrene på hende " du ved godt du snart dør ikke? " smiler han og forsætter " men jeg vil hjælpe dig men kun hvis du hører efter hvad jeg siger til dig, jeg vil hjælpe dig med at jage med at finde de rigtige mennesker som skal dø, men hvis du ikke gør vil du dø også selvom du er vampyr " smiler han selvsikkert " men mærk mig mine ord " jeg skabte dig og jeg kan gør en ende på dit liv. " Chibi 30.03.2011 18:12
Satira er ligeglad med om hun er ved at dø, hun har ikk noget at leve for alligevel. Hun nikker svagt, da hun forstår hvad han tilbyder hende og hvad konsikvenserne er. Det går op for hende, at det bliver hendes chance for at hævne sig på folk som har gjort hende ondt igennem årene. Hun trækker næsten ikk vejret længere og er ved at være helt blå om munden.
KraveKage 30.03.2011 18:24
han smiler lidt " skønt " han sætter sig tæt på hende sådan hun sidder op af ham, han bider hål i hans håndled og sætter håndledet hen til hendes mund " drik så drik hvis du vil leve " Falco vidste at hun vil blive en god brik i hans spil men hun vil også være en som han ikke lige vil miste.Falco sidder helt afslappet og venter på hun vil blive forvandlet.
Chibi 30.03.2011 18:39
Hun tager fat i hans arm, med en let og rolig bevægelse, mens hun langsom begynder at drikke af hans blod. Det er som om, at jo mere blod hun får ind i munden, jo ivriger bliver hun for at få mere. Blodet løber ned af hagen på hende og ned over hendes nøgne brystkasse. Uden at flytte muden, bevæger hun sig om på knæende og sidde og holder godt fast i hans arm. Hun har ikk lyst til at give slip på hans arm igen, men bliver nød til det for at kunne få luft. Satira retter sig op i siddene stillen, stadig på knæende. Blodet løber hele vejen ned af maven af hende. Føst sidder hun med lukkede øjne, men så kigger hun har i øjnene med de utrolig smukke og tydelige grønne øjne. Langsom forsvinder farven og bliver en lige så klar is blå farve. Satira sidder og hiver efter vejret mens hun kigger ham dybt i øjnene.
KraveKage 30.03.2011 18:51
ide hun drikker af hans hånd og bliver ved med at suge blod, ser han på hende " rolig nu " han ser hende i øjne og smiler " så det godt " siger han og forventer at hun slipper ham, men da han ser blod løbe ned af hendes krop, kan han ikke lade være med at få lyst til blod, i et ryk ligger hun ned på jorden imen hun stadig har hans hånd ved munden men falco er over hendes krop hvor der er blod, han slikker hendes krop for at smage på blodet Chibi 30.03.2011 19:03
Satira ligger uder Falco med lukkede øjne, mens hun trækker dybt efter vejret. Han han ligger hen over hende og slikker blodet af hendes krop, er noget hun virkelig nyder. Pludseligt åbner hun øjnene og skubber ham væ fra hende med en stor kraft. Hurtigt får hun rejst sig op, men falder sammen på knæ og bukker sig frem over i smerte. Hun ligger hænderne over sit ansigt og udbryder pludseligt et smertefuldt skrig, hvor efter at to store dæmon vinger vokser ud af ryggen på hende. Hun sidder stille og hiver efter vejret, mens at hun basker med vingerne for at vænde sig til dem. Hendes hun bliver gradvist mere lille med nogen tatoo lignende mærker og hendes øre vokser til en elverlignende stil. Hun bukker hovdet bag over i fuld oprejst siddende stillen og skriger endnu engang. Da hun sænker hovdet ned igen, har hun fået to horn i panden og en lilla hale. Satira havde godt undret sig over hvor Saint pludseligt blev af, men det fik hun så svar på nu, de er blevet en person. Satira's nye udsene er Saint's dæmoniske udsene. Hun sidder atter og hiver lidt efter vejret, basker roligt med vingerne og bevæger halen. Det eneste som ikk var en del af Saint, er de tydelige vampyr hugtænder som sidder i hendes overmund. Hun lukker øjnene og prøver at få smerterne til at forsvinde.
KraveKage 30.03.2011 19:18
ide falco bliver skubbet væk rammer han lige ind i en sten med ryggen, stenen går i stykker og falco for en lille rifte i ryggen men ikke noget der betød noget for ham, han rejser sig op og bøster skidtet af tøj falco ser på satira og ser undrene på hende som om det var hans blod der havde gjord det, men hans tanke forsvinder igen.Falco ser på satira igen " er du okay min nye tilkommenne " smiler han lidt, han kunne mærke at hun var blivet meget stærker, for han kunne mærke hendes aura på hans hud.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu: Muri Læremester, Erforias, Krystal Administrator, jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 6 | I dag: 10
Lige nu: 6 | I dag: 10