"Klanen er egentlig lidt hemmelig, hvis jeg sådan selv skal sige det, men siden du er en elemental, går jeg ud fra at du ikke mænger dig med mennesker så tit, har jeg ret?"
Mens han ventede på at hun svarede, fortsatte han.
"Det er i hvert fald en gruppe af folk, der ikke har lyst til at lade Mørkets Lord, hans krigere, Lysets krigere eller Inkvisitionen bestemme over sig. Vi lever lidt afsondret, hvor de tumper ikke kan finde os, uden alle de trykkende regler og love, som byen og dens beboere har smidt over os. Vi tager vare på os selv og hinanden, og hvis en af os kommer i problemer, hjælper de andre vedkommende. For at sikre at der ikke opstår problemer, har vi en person, der holder styr på folkene, men han fungerer ikke som en leder."
Argon undlod indtil videre at nævne, at han var 'lederen'.
"Men vi er faktisk som én stor familie, set med andre øjne. Vi passer på hinanden. Nogle af vores medlemmer er også undslupne slaver, andre bliver forfulgt af Inkvisitionen, og nogle igen af Mørkets krigere. De søger ly hos os, og det synes jeg at de skal have lov til. Hvis du kommer i problemer, er du selvfølgelig også velkommen," tilføjede han, selvom hun ikke just så ud som om hun var i problemer lige nu.

"It's been a looooong time... missed me?"
[musik]http://files.podsnack.com/iframe/embed.html?hash=azclgmfj&wmode=window&bgcolor=FFFFFF&t=1330780827[/musik]