Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer
1 2
træning ved stranden
Lestat 24.03.2011 22:33
Úlairi blev siddende med lukket øjne. Mit navn er Úlairi. sagde han med en rolig blid og venlig stemme. Han var ganske rolig og bevægede sig næsten ikke. Kun hans mave, når han trak vejret. Han lignede en der mediterede, på den måde han sad på, med lukket øjne og det hele.fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Htqz 10.04.2011 21:41
Hun blev ved med at stirre på ham, betragtede nysgerrig og vagtsomt hans bevægelser og lyttede til hans stemme.." Undskyld jeg spørger men... Hvad laver De? Hvor i landet er De fra?" Hun knejsede let med nakken. " De er vel ikke ude på at gøre øens hersker ondt..?" De lysende, skærende blå øjne blev en anelse smallere.
( argh ude af træning og ideer wtf >>' )
Lestat 11.04.2011 15:41
Úlairi sad stille og overvejede sit svar. Det var aldrig klogt at fortælle for meget for tidligt. Jeg sidder blot her og slapper af, efter en god omgang træning. sagde han roligt og uden mimer. Hvis De siger det. sagde han med en gladerer stemme og smilte. Han rejste sig op og så på Zidiac. Og hvad laver De så? Om jeg da så må spørge. De er vel ikke ude på at gøre mig ondt. sagde han roligt med samme glade stemme. Hans blik begyndte at vandre op og ned af den blå dæmon. Han havde da hørt om dæmoner, men aldrig havde han set en før, før nu altså.fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Htqz 11.04.2011 19:53
Hun rystede på hovedet. " Kun hvis De skullehave ondt i sinde imod min herre." Med disse ord satte hun ligesom streg under at hun havde en hersker, selvom hun ikke ligerem var bundet med ordet og navnets magt var hun bundet af brændemærket på hendes venstre ankel. " Jeg blev sendt ud på en mindre opgave. Ikke en af de helt store, men den er da dejligt afslappende." Hun smilte kort. Når hun havde fundet de diamanter Samson havde spurgt efter, kunne hun selv spise et par stykker, og få mere næring i sin krop. Det var jo ikke ligefrem fordi glas var det mest næringsrige for hendes slags. Og jo længere tid hun blev væk fra borgen, jo længere tid behøvede hu ikke tænke på, eller for den sags skyld være barnepige, for Ompries. Lestat 12.04.2011 15:46
Úlairi så på Zidiac med et venligt smil. Jeg er ikke ude på at skade nogen eller noget. Det er oftest dem der vil mig ondt. sagde han bestemt, men med en venlig stemme. Hans grålige øjne så på hende, med et meget spørgende blik. Undskyld mig, men jeg har aldrig set en som dig før. Jeg ved ikke en gang hvilken race du er. sagde han roligt, for han mente jo intet ondt med det og hvis hun ikke ville svare, gjorde hun det nok ikke. Han trak sin overtrøje af og satte sig ned på den. Stille gik han i gang med at strække ud, efter sin træning.fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Htqz 04.08.2011 22:13
" Dem der vil Dem ondt?... " hun smilte kort, det mindede hende lidt om hendes stamme. Forsigtigt fløj hun ned og landede på et klippestykke.. Min slags..Min race...?" Hun sukkede kort... " Jeg er en krystaldæmon." hvad race indebar kunne han jo nærmest høre ud fra navnet. " vi er ikke sælrigt mange tilbage da folk gennem tiderne bare har udnyttet os og sultet os, holdt os i fangenskab.. Det er ikke god trivsel.. Så vi holder os så vidt muligt fra at blive opdaget af andre racer..." hvorfor hun fortalte ham dette vidste hun ikke helt.. Lestat 07.08.2011 21:47
Úlairi så smilende på Zidiac. Ja, dem fra mørket, og måske også dem fra lyset, samt mange uvidende elvere. sagde han kort mens han blev færdig med at strikke ud. En Krystaldæmon. sagde han lavt til sig selv. Han lettede sig fra trøjen og rystede den hurtigt, så alt sandet fløj af den. Så har vi to noget til fældes. sagde han let grinende og med et lille smil. Forstår du, jeg er nok den eneste af min slags, da det næppe vil ske igen, at en sortelver og en bjergelver finder sammen. fortsatte han roligt.Han tog trøjen på og så på hende med et lille smil. Jeg overvejede egentlig at se om ikke jeg kunne få fat på en hvis hr. China. Ved du i hvilken retning han måske kunne være? sagde han roligt med et lille smil.
fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Htqz 09.08.2011 21:42
Hun tiltede hovedet en smule på skrå, betragtede ham nærgående." Ah, så De er en blandingrace?..Lyder som om De må have haft noget af en opvækst..? Forskellige kulturer og sådan.?" Hun fjernede en smule af hedes hår fra ansigtet som vinden fra vandet blæste et imod hendes ansigt." China.?" Straks var hun på vagt igen, rejste sig straks op og stirrrede opmrksomt på ham. " Hvad vil De min herre? " Ikke at hun tvivlede på at Samson sagtens kunne forsvare sig selv, men stadig var hun opmærksom på fremmede. Måske var denne Ulairi en der ville Samson noget ondt, en spion eller noget.. Men det kunne jo også være at han bare var en der bare ville opsøge banden for at blive en del af den.
Mentalt sukkede hun, stadigt stirrende på Ulairi.
Lestat 10.08.2011 16:35
Úlairi så forvirret på hende, da hun havde rejst sig op og begyndte at stirre på ham, som var han en mutant eller noget. Så du kender ham? spurgte han hende roligt. Han lagde sig ned på ryggen og slappede af. Jeg vil ham intet ondt. Blot snakke lidt med ham, drøfte nogle ting. forklarede han roligt og helt afslappet med et lille smil.Han havde ikke lige forventet at finde nogen der kendte ham personligt, så hurtigt allerede, men det siges jo at han havde indtaget øen og holdt byvagten væg uden problemer.
Forstår du, jeg har noget information han måske kunne drage nytte af, men det er ikke noget jeg vil fortælle til alle. Kun ham. sagde han roligt til hende, mens han ventede på at hun ville slappe af igen.
Htqz 11.08.2011 00:21
"Information..? Hun stirrede lidt på ham inden hun slappede af igen, hun satte sig ned men var stadig på vagt overfor ham mens hun gned sit brændemærke. " Jeg ved godt hvor han holder til.. Hans borg er hvor jeg også bor, ikke at jeg synes s godt om at bo i et tårn men det var det bedt sted han kunne finde for mig." Hun sukkede en smule." Men hvilken slags information er det? Noget der vil komme ham til gavn? Haster det?" Hvis det hastede kunne hun lige så godt skynde sig videre og hente de diamanter, så hun kunne flyve tilbage og advare Samson på forhånd.
Lestat 11.08.2011 16:29
Úlairi så på Zidiac med et lille smil. Jeg ved ikke om det haster eller ej, jeg ville bare men at han nok ville kunne drage nytte af det. Det' det hele. sagde han stille og roligt, mens han rettede sig op.Han kunne ikke lade være med at tænke på hvad hun var for Samson, og ligeledes omvendt. Hvad mon det var for et forhold der var mellem dem.
Han slog tanken ud af hovedet og smilede til hende. Nå, men du sagde at du var blevet sendt ud på en opgave, så hvis det er en vigtig opgave må du vel hellere komme videre. sagde han stille til hende, mens han kiggede op på den klare himmel. Så burde jeg nok også få fundet Samson, som han jo kaldes, og få afleveret den besked. fortsatte han inden han havde fået rejst sig op.
Han så på hende igen og smilede til hende. Det er altså ikke fordi jeg ikke vil snakke mere med dig. vi mødes nok igen, på et tidspunkt.
Htqz 18.10.2011 16:11
Hun tiltede hovedet en smule på sned som hun lyttede til ham." Nej så vigtig er den heller ikke det er bare min herre der er lidt.. " Hun ville have sagt grådig, men grundet hendes brandmærke turde hun det ikke. Det var jo trods alt et ord der kunne skade ham og hun vidste aldrig om han lyttede eller ej.
Nej, det var bedst at holde sig i skak.. I det mindste var han ikke lige så grådig og sadistisk som hans søn.
Så istedet endte sætningen i en lille skuldertrækning.
Hun strakte sin ryg som det så ud til at samtalen havde fået en ende. Med et stod hun op og fik sin dæmoniske udseende frem igen som hun fløj et par meter op. " Vi tales eller ses vel igen hvis min herre finder dig og din info interessant." Et lille smil strejfede hendes læber som hun gav ham et lille vink inden hun igen fløj ud for at finde de diamanter Samson havde spurgt efter.
//out
1 2
Chatboks
IC-chat▽