Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 30.11.2010 21:11
(elsker dit 'blah!' xD)

Der var blide fingre, der strøg hendes hud. Hun opfattede det svagt i sin bevidsthed, men tænkte ikke videre over det. Bare det at blive nusset fik hende næsten til at sukke af fryd. I modsætning til hvad Ray frygtede, havde hun ikke haft nærvær med nogen mænd i det halve år han havde været væk. heller ikke med kvinder, for den sags skyld. Hendes 'plejefamilie' var ikke dem der omfavnede hinanden i tide og utide, og når det en sjælden gang skete var hun som regel ikke involveret. Så det var med stor fornøjelse at hun tog imod hans blide kærtegn.

Hun trak let på skuldrende til hans lettere spørgende udbrud. Ja, hvorfor skulle de ikke danse? det var trodsalt kun en halv svingom de fik før, og så man på de andre par ville man hurtigt bemærke at de havde taget mindst fem danse ind til videre. Det var trodsalt det et bal var til for- at danse. det var derfor der var dansegulve, musik og store kjoler. ellers kunne folk jo bare havde kommet i deres kedelige gevandter for at æde og drikke som svin. og jovist var det da hyggeligt nok, men det satte altså lige prikken over i'et når man fik sig en dans.

Hans ordvalg overraskede hende. En gudinde? hende? Gudinder vaskede ikke op eller mugede ud i stalden. de skænkede ikke vin til andre, og de vaskede ikke gulve. Gudinder lå bare og.. ja, hvad lavede en gudinde egentlig? badede i mælk og spiste druer, var det første hun tænkte på. klassisk. Hun smilte lidt af tanken, mens Rex elegant førte hende ud på dansegulvet. Han undervurderede sig selv; der var intet mere vidunderligt i verden end at danse med ham. Hun tænkte for hundredesyttende gang den aften over det valg hun havde taget for et halvt år siden. det virkede dybt åndssvagt nu, men hun indså at var det blevet til noget imellem dem den gang, ville det nok ikke have holdt.
bedre sent end aldrig, kan man vel sige.
Advarslen var til ingen verdens nytte. Yang havde vugget halvt rundt i sine egne tanker, og fik først fokuseret helt på Rex, da hans læber mødte hendes. et øjeblik blev hun fuldstændig overrumplet, men der gik kun et øjeblik, før hun besvarede hans kys. det var lettere end at trække vejret- hun havde ikke glemt teknikken endnu...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.12.2010 22:14
Ray slap Yangs hånd, for at holde hende om livet med begge hænder. Han nød hendes smag, duft og blødhed. En vidunderlig krop, lige her i mellem hans hænder. Nogle vidunderlige læber, lige her hos ham. Han trak hende helt ind til sig, lagde den ene arm om hendes krop og den anden bag hendes hoved. Efter et ubestemmeligt antal sekunder forlod han hendes læber, men kun ganske kort, for blot at give hende et nyt kys - et kortere dog.

"Du smager virkelig dejligt," mumlede han og rynkede næsen, efter at have hørt ordene højt. Egentlig noget underligt noget at sige, men i sidste ende var det sandheden. Han ville kysse hende igen, men holdt sig tilbage, for atter at tage danse position med hende. De dansede videre.

* SPOLE ?* (fordi jeg ikke gider beskrive en lang danse-...seance?)

Der var snart ikke flere mennesker på dansegulvet. Musikkens tempo var sat en del ned. Ray havde en anelse ondt i fødderne, men det var intet problem. Ikke lige nu. Ikke når han var hos Yang. Alt virkede så perfekt. Så vidunderligt. De dansede tæt. Han holdt om hende og vippede hvileløst fra side til side, i takt med musikken. Der var mere nærheds-behov over dem end dans, syntes Ray, men det var ikke noget som bekymrede ham. Han puttede sig ind til sin elskede, og gemte sit ansigt i hendes silkebløde hår.

"Skal vi ikke flygte herfra? Eller måske skulle jeg bortføre dig." mumlede han med et suk, for derefter at kysse kvindens kind. "Vær hos mig i nat," hviskede han kort efter. (4 sechs)
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 07.12.2010 21:25
læber mod læber. krop imod krop. De stod som var de smeltet sammen midt på dansegulvet- som to tinfigurer der langsomt smelter sammen og bliver til ét. Hvis folk bemærkede Yangs ringløse finger, ville de himle højt med øjnene, og der ville komme en masse sladder om krokonens nye pige. selvom det ikke var forbudt ved lov at være sammen med en mand før ægteskabet, var det langtfra velset. nå, men hvem lagde også mærke til en ring, når salen var så fyldt med lys og glitter allevegne?
Hun smagte åbenbart dejligt. Yang smilede, og lod en hånd glide om bag hans nakke. hun elskede hans sølvhår- det var så uendeligt blødt og fint, som spunden sølv. hendes fingre gled forsigtigt igennem det- det gav en underlig form for ro i kroppen.
"Du tager fejl, kære herre- DU smager dejligt. vidunderlig, faktisk" sagde hun, og tog hans hånd, da han gjorde mine til at danse igen.

*SPOLE* (i understand u.. )

Der var lunt og godt i Rays favn. Yang havde ladet sit sjal glide ned, så det nu hang ved hendes albuer, hvor det svingede blidt fra side til side i takt med deres vuggeri. Hun puttede sig gensidigt ind imod ham- det var det bedste hun vidste; fordi hun var et hoved lavere end Ray, passede hun lige i højden til hulningen under hans kæbe.
Hun priste sig lykkelig for sine mudrede støvler, for havde hun haft stilletter på, havde hendes fødder ikke holdt til så meget dans. Hun lod blikket glide op til hans ansigt, og opdagede, at han stadig havde sin maske på. Hun vidste at det var ham, men alligevel- det var mere rigtigt, hvis hun kunne se hans ansigt.
Uendeligt blidt skubbede hun masken op i panden på ham (?) - man kunne stadig ikke se hans brændemærke i panden, men nu var hans øjne synlige. et smil bredte sig på hendes læber.

"Meget bedre" smilede hun, og kyssede ham mildt på næsetippen. hun hørte hans tilbud om bortførsel, hans bøn om hendes selskab i nat, og hun skævede et kort øjeblik til det store ur der hang på salens sydlige væg. den var lidt i midnat, og hun havde lovet kromutter at komme hjem. hendes blik flakkede tilbage til Rex. Der var ikke nogen tvivl- skideballe eller ej.

"En bortførsel? jeg tror min læremester vil blive meget bekymret. Men en flugt kunne måske arrangeres" sagde hun, og strøg ham over kinden.
"Selvfølgelig. Du får skam ikke lov til at gå endnu"
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.12.2010 18:49
Ray holdt sin kvinde tæt ind til sig. Duftede til hendes hår og aede hendes ryg. "Jeg skal nok aflevere dig tilbage igen imorgen." hviskede han og kyssede hendes hals. "Sent i morgen." tilføjede han kort efter og lod sine hænder rykke lidt nedad. "Måske først i overmorgen."
Han holdt hende tæt og gemte atter ansigtet væk i hendes bløde hår. Med lukkede øjne, og en sejlende beævgelse, dansede de videre henover det blanke gulv. I takt med at minutterne gik, forsvandt menneskerne fra dansegulvet. De fleste kastede sig frådende over mad og drikke, mens andre blot gav sig til at snakke om det sidste nye sladder. Højrøstede stemmer, larm og latter fyldte rummet. Og alligevel hørte Ray intet. Han hørte kun Yangs åndedræt. Hendes hjerte. Hendes skridt. "Jeg elsker dig," hviskede han og kyssede atter hendes hals. "Jeg har altid elsket dig."

Efter 10 minutters tid tog han hendes hænder og trak hende med sig væk fra dansegulvet. (?) Han førte kvinden hen til en dør, som førte dem ud til en balkon. Han førte hende til kanten af balkon, hvor han lagde armene om hende og så ud over byen. Natten blev oplyst af en smuk fuldmåne.

"Jeg er glad for at du har haft det godt, imens jeg har været væk." sagde han roligt og betragtede den mørklagte by. Han var ikke sikker på hvad han ellers skulle sige. Han ville vel gerne møde kro-familien. Det burde han.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.12.2010 20:51
Yang smilede af hans lille 'løfte', og vrikkede drillende sin bagdel ud af hans greb, så hans hænder gled hen på hendes hofter istedet for.
"Du må vente lidt min ven" smilede hun, og plantede et kys på hans læber. Han skulle tirres lidt, blot en anelse. Desuden stod de midt på dansegulvet! Yang kunne ikke lade være med at fnise over denne såkaldte 'forbudte' kærlighed de havde gang i. Det var på en gang skræmmende og spændende, og hun var meget fristet af tanken af bare sådan at løbe væk med Rex- væk fra festen og folkene, og med et sejrsskrig styrte ud i skovens dunkle mørke, til alles store undren og forbløffelse.
"Jeg elsker også dig" svarede hun, og blinkede for at få drømmeskæret væk fra hornhinden. det lykkedes ikke helt- måske var det vinen, måske var det tidspunktet. Det var sent, meget sent endda, i hvertfald for hendes standarder den sidste tid. hendes krop var ikke vant til at feste natten lang.

Pludselig mærkede hun et let træk i armen, og lullet hen af vinen og Rays blide vug, fulgte hun med ud på balkonen. En kold vind kom hende i møde, og hvirvlede sig rundt om hendes bare arme. Hun skyndte sig at trække sjalet op, pludselig slået tilbage til det eventyr af en virkelighed som hun var midt i.
Fuldmånen hang på himlen, stor og bleg imod det dybblå mørke. enkelte stjerner var drysset med kyshånd rundt omkring den, og de blinkede sagte fra deres tavse hjem. Enkelte lys fra byen besvarede stjernernes kald, men ellers var alt mørkt.
Yang vendte sig rundt, så hun stod med ryggen imod balkonens gelænder. hun lyttede opmærksomt efter hans ord, mens hun rystede de sidste rester af søvn ud af sindet.

"Jeg har haft det fint. Først nu har jeg det rigtig godt" sagde hun, og legede med hans jakkekrave, da et kraftigt vindpust nærmest bar hende hen i hans favn. der var noget underligt ved vinden her til aften. ikke at hun klagede.
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 27.12.2010 19:57
Ray lagde armene omkring hende, for at holde den spinkle krop varm. Hun skulle ikke fryse. Det tillod han ikke. Med blikket vendt imod byen, nikkede han blot til hendes svar. Et smil var plantet på hans læber. Han kunne ikke få det væk. Det var som brændt fast. Intet kunne få ham til at falme. Intet kunne gøre ham ondt nu. Lykken var Yang. Yang var i hans arme. Lykken var i hans arme. Kunne det blive bedre?

En kold vind kom ind fra siden. Ray gøs og krummede tæer. Måske burde de gå ind igen? Han vendte blikket op imod himlen og betragtede månen. Den var over halvvejs i sin vandring over nattehimlen. Det var over midnat. Han kyssede hende på kinden.
"Det er sent. Lad mig følge dig hjem." hviskede han og aede hendes arme, for at få lidt varme overført til hendes krop. Han lagde derefter armen omkring hende igen og førte hende indenfor igen. "Du er træt og kold min kære. Jeg vil ikke have at du bliver syg. Og jeg tvivler på at jeg bliver populær hos din familie, hvis jeg holder dig ude hele natten."

Han førte sin elskede prinsesse ned i aulaen, hvor de tidligere på aftenen havde mødt hinanden. Genmødt? Han kyssede hendes hænder og modtog deres overtøj fra en butler. Han iførte Yang sin... Frakke? (Idk) og tog sin egen over armen. Dernæst førte han hende ud i den mørke nat, ganske roligt og galant. Han stoppede dog med korte mellemrum, for at kysse hendes smukke ansigt. "Er du klar over hvor meget jeg elsker dig?"
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 27.12.2010 20:59
Hun ville ikke hjem. ikke endnu, hvertfald. Det betød nemlig at de skulle sige farvel. Og nok var hun træt og kold, men det var hun ikke klar til. Hvad hvis hun ikke så ham igen i lang tid?
Det følelsesmæssige sår der var opstået dengang hun havde sendt ham væk, var næsten helet. Nu mærkede hun det springe op igen, bare en anelse.
Posa.. Yang lukkede øjnene og kvalte angstfølelsen der havde vokset i hendes bryst.

"de vil sikkert forstå det" sagde hun, i et forsøg på at ændre hans mening. På den anden side VAR hun træt, og de krystalisianere der ar tilbage til festen havde allesammen taget godt for sig af de våde varer. Hun fulgte tavst med Rex ned i aulaen, mens hun betragtede de sørgelige rester der var tilbage af festen. utroligt hvad alkohol kunne gøre ved folk. Med et let smil til butleren, tog hun sin frakke på, og lod den tykke uld varme hendes forfrosne krop.
De steg ud i natten, tog mørket på. I mørket bliver alle katte grå, og det samme gælder for funklende kjoler og eventyr. Men fuldmånen lyste deres vej op, og et lille skær fra hendes kjole besvarede lyset.

"Der er mange ting jeg ikke er klar over helt præcist. en af de tinger hvad du tænker- og hvornår du tænker det." sagde hun med et smil, og besvarede hans kys. "Men jeg ved, hvor højt jeg elsker dig!" hun vendte sig imod månen, og pegede.
"Kan du se den stjerne? den lige til venstre for den nordlige aftenstjerne. jeg elsker dig hele vejen op til den og ned igen så mange gange at det ikke er muligt at tælle." hun huskede hvordan hendes moder havde ønsket hende godnat på den måde da hun var lille. de ord jagede monstre og skygger på flugt, og de havde altid svøbt hende i en døs af kærlighed (det var det min mor altid sagde da JEG var lille, faktisk :) )

Hun kom i tanke om at hun havde glemt sin maske, men blev enig med sig selv om at lade det være sådan. hun havde fået noget meget bedre med hjem..
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2011 22:12
Ray Eric Xulfor følte sig så lykkelig, at han ville lade denne nat vare evigt, hvis han havde mulighed for det. Selvom det var koldt og deres ånde viste sig for dem, som små måne-oplyste skygger, så følte han sig så godt tilpas, at det ikke kan beskrives med ord. Han havde endnu armen om sin kære Yang og stoppede op, da hun ville udpege sin kærlighed for ham. Han fulgte hendes pegende finger og smilte. Derefter kyssede han hende på kinden, og hviskede i hendes øre, at han elskede hende mindst lige så højt.

De fortsatte deres gang i stilhed. Efter hans mening, behøvede de ikke tale. Natten talte for dem, stjernerne, månen. Hele verden talte, og ak de behøvede ikke sige et ord. Manden indåndede den kolde aftenluft og mærkede hvordan kroppen langsomt hengav sig i en blanding af udvendig kulde og indvendig varme. Han vendte ansigtet imod kvinden ved sin side, og betragtede hendes skinnende øjne, imens de gik. Ubevidst begyndte han at smile.
"Tror du din kro-familie vil kunne lide mig?" spurgte han pludselig, ud af det blå, efter et par minutters tavshed. "Jeg vil gerne gøre et godt indtryk."
Det var en ny start for dem begge. Hvis de kunne få et liv - en fremtid - sammen. Ak det ville være fantastisk. Der var intet han hellere ville, end at være sammen med sin elskede. Hans tanker vandrede en smule; skulle de så bo på kroen, med hendes nye familie? Eller skulle de flytte ind i byen? Måske oppe nord på. Så ville hun kunne møde hans familie, tænkte manden lykkeligt. Han var ikke i tvivl om at alle ville elske hende. Han overvejede dernæst, om de skulle gifte sig, men skubbede straks tanken fra sig, uden held. Ægteskabsidéen lå som en klump i halsen på ham. En lænke om foden. Et sværd mod struben. Han valgte at stoppe sine tanker, før de blev for skræmmende.

Da han kom til sig selv stod de foran kroen, hvor hun havde slået sig ned. Bygningen i sig selv udstrålede varme og tryghed. Der var et svagt lys i et af vinduerne, men det tydede ikke på at der var mange gæster indendørs. Det var sent og der havde været fest. Det ville ikke undre ham, hvis der havde været kort på gæster i aften.
Han overvejede om man bankede på hoveddøren, bare gik ind eller om der var en helt anden dør, til familien af kroen. Han tøvede kort. Måske skulle han ikke møde dem. Hvad hvis de ikke brød sig om ham? Hvad hvis de ville udspørge ham? Og hvis han ikke kunne svare, hvad så? Hvis han ikke var rig nok, flot nok, god nok? Han kunne mærke en let sitren i kroppen. Nervøsitet.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 09.03.2011 21:08
Yang indsnusede den kolde natteluft, der bragte en lille snert af duften af mos med sig. hendes fingre flettede sig ind i hans, og de gik i tavshed i nogen tid, mens månen spredte sit sølvhvide lys over landskabet. hun bemærkede svagt hvordan lyset ændrede sig, da de gik ind i skovkanten, men det var kun ganske svagt, da alle hendes sanser fokuserede på hendes elskede der gik dér ved siden af hende.

"Jeg er sikker på at de vil elske dig!" smilede hun, og gav hans hånd et varmt klem. Det glædede hende, at det var så vigtigt for ham at gøre et godt indtryk- han havde så meget moral, ikke som nogle af de perverterede stoddere, der fløjtede liderligt efter hende når hun var nede i byen. det var blandt andet det, der tiltalte hende så meget. nå ja, det og så duften af ham, lyden af hans stemme, dybden i hans utrolige øjne.

De gik ud af det lille skovbryn igen, og kom til den brede grusvej, der førte hen imd byen, og kroen. Der var tusindvis af stjerner på nattehimmelen, og det føltes som om de alle smilede og blinkede ned til netop dem. gruset knasede under deres fødder for hvert skridt der blev taget, og alt syntes fredeligt og problemfrit.
Hendes hjerte sprang et ekstra slag over, da hun så lyset fra kroens vinduer. Det var nu, at han skulle møde krofamilien. Hvis han da ville møde dem? hun stoppede op, og tog hans anden hånd, så de stod med front mod hinanden.

"Jeg tror ikke der er nogen vågne på dette tidspunkt" smilede hun, og hentydede til at klokken hvertfald var over midnat, "men du har sikkert en lang vej hjem, og jeg har ikke lyst til at sige farvel nu." hun stillede sig på tæerne, og kyssede ham lige så blidt som en sæbeboble.

"Vil.. vil du med ind?"
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.03.2011 22:22
Bygningen tårnede sig op over ham. De mørke mure voksede omkring ham, jorden sank under hans fødder. Han skumpede. Hele verden voksede ham overhovedet. Især kroen foran ham. Lyset fra vinduerne kiggede bebrejdende på ham, målte ham med de firkantede øjne og stirrede ind i hans krop. Den så alt. Alt det dårlige han havde gjort og reflekterede det hele, så han selv kunne få sin fortid at se. Manden sank en klump. Sitrede af nervøsitet. Lyset fra vinduerne blev kastet ud over karmen og mængede sig med gruset på den kolde jord. Noget bag ruderne fik de mørke gardiner til at bevæge sig. En brise? Et menneske? Skæbnen, som forsøte at få den arme mand, som stod udenfor, til at føle sig utilpas og syg? Han fik en sitrende lyst til at vende om og løbe. Kunne han ikke møde dem i morgen? Nej. Nu. I aften. Nat. Dag. Morgen? Måske var det i morgen allerede. Oh God, oh man!

Ray vendte sig imod kvinden, som stod og så ganske køn ud ved hans side. "Hm? Åh. Nej de fleste sover nok." istemte han. Det var han ikke i tvivl om. Alle sov. Hvorfor sov de ikke selv? De kunne sove lige her. På jorden. Han skulle nok holde hende varm, og tage forkølelsen som en straf for sin frygt. Han ville tage straffen med lodret pande og røde øjne. Oh God, oh man!
Det tog ham yderligere et par sekunder at falde til ro. "Ja. Nej." svarede han åndsfraværende, og stirrede på vinduerne, som for et øjeblik siden, havde sendt ham hadefulde blikke. Et ganske let kys på næsetippen fik ham til at falde helt til ro. Måske for meget. Han blev næsten for afslappet. Hvad var det han ville sige?
"Jeg mener nej. Eller jo. Eller... Jeg vil meget gerne med ind." Han sendte hende et bredt, men usikkert smil. Han kunne mærke hvordan håndfladen blev varm og klam. En ubehagelig fornemmelse. Bemærkede hun det mon også? Han håbede at hun ikke ville lægge for meget i hans nervøse træk. At møde en piges forældre havde aldrig været et problem før - mest fordi det nok aldrig havde været et seriøst møde. Det var det nu. Dette møde kunne have stor betydning i fremtiden. Kunne det ikke? Han sank en klump.
Hvad hvis de havde en helt anden politisk holdning? Hvad hvis de gik ind for diktatur? Hvad hvis de arbejdede for Samson? Eller Morgoth!? Hvad hvis de havde noget imod gråhårede mænd?! Hvad nu hvis-- Han åbnede døren og stivnede midt i bevægelsen. Det var som om en ukendt del af ham, havde taget beslutningen og åbnet døren. Nu stod han så der, men Yang i hånden i døråbningen og stirrede ind i kroens svage lys...
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 10.03.2011 21:02
Han var nervøs, det var let nok at se og mærke. hver en muskel sitrede jo i hans krop. Yang blev bekymret- måske havde det været en fejl at invitere ham med ind? han kendte trods alt ikke familien, og måske havde det været et alt for stort pres at lægge på ham, måske skulle hun..
"jeg vil meget gerne med ind" hendes ustyrlige tankegang holdt mund, og hun smilede varmt til ham. det betød meget for hende, at han ville med ind, også selvom kro-familien ikke var blodbeslægtet med hende. Måske mest fordi hun havde en utrolig lyst til at få ham med ind.

Han åbnede døren, og varmen slog imod dem som en mur. Yang så afventende på Rex, der nu så ud til at tøve igen- gad vide hvad han tænkte på? hun ville ønske at hun stadig havde sin gamle evne, så havde det været som at stjæle slik fra et barn.

"skal vi gå ind?" hun tog føringen, og trak ham blidt med ind i krostuen. der var helt stille, og hvert et skridt de tog skabte en knirkende lyd fra det udpinte trægulv. Yang lukkede døren, og stillede sig med ryggen op af den. Hun betragtede den kønne mand foran hende, hendes mand, hendes Rex. Hun mærkede, hvordan vinen og situationen steg hende lidt til hovedet, og hun fnes, da hun tænkte på hvordan de skulle snige sig over det knirkende gulv, uden at vække nogen.

"kom med" hviskede hun, og listede op af trappen til 1. sal. det var utroligt, så meget det hus dog larmede!
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 13.03.2011 23:19
Knirk. Nej. Knirk. Nej! KNIIIIRK!! Fandens!
Han bed sig i læben og fulgte så forsigtigt han kunne efter Yang. Hun bevægede sig afsted på listetå, hvor han derimod larmede som syv vilde hest og et par larmende ryttede, der skreg og jublede, fordi de kunne se deres hjemby og derved tænkte at nu skulle de hjem og spise asparges efter mange ugers ridt igennem en tør og gold ørken. For hvert et skridt han tog, skreg gulvet af smerte. Hele huset var da imod ham! Først facaden med de onde øjne, så det skrigende gulv. Hvad blev dog det næste? Rex kunne ikke forestille sig hvad det næste ville blive. Det hele var ret overvældende.
Han overvejede hvad han skulle sige og gøre hvis nogen så dem snige sig afsted. 'Godaften, jeg sniger mig ind i kroen med denne skønhed, men bare rolig. Vi er ganske uskyldige og jeg skal bare følge hende hjem... Og sikre mig at hun komme i seng... Og så går jeg igen!' Man skulle da være godt dum - eller træt måske - hvis man ville tro på at han ikke havde andre tanker i hovedet. Jo jo, han skulle nok få Yang i seng. Det var helt sikkert. Et sagligt smil bredte sig på hans læber men han fik kun lov til at nyde sine tanker i et kort sekund, for straks skreg gulvet op igen, i sin skingre og umenneskelige stemme.

Han fulgte kvinden ovenpå og betragtede de lukkede døre som de passerede. Han var tavs, hvilket nok var bedst. Lod blot hende føre an. Det var trods alt hende der vidste hvor de skulle hen. Han ville sikkert bare lede dem ind i et helt forkert værelse - måske endda kromutter og -fatters værelse. Se [/u] ville det blive en meget... akavet aften. Han sank en klump og klamrede sig til Yangs hånd. Han ville ikke efterlades på kroens gang, med det klynkende gulv og de onde øjne.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 14.03.2011 22:20
For første gang siden hun var flyttet ind i huset hér, lagde hun mærke til hver en detalje. Hvordan tapetet boblede nogle steder hvor der havde været fugt, hvordan tæppet trængte gevaldigt til en kost, og ikke mindst hvordan gulvet knirkende afslørede dem. Hendes kinder blussede op, og hun fandt det pludselig meget skamfuldt at vise kroen frem til Ray. Det passede ligesom slet ikke til ham, sådan et sted hvor alting knirkede og trængte til mere end bare 'en kærlig hånd'. Nå, i det mindste var værelserne isolerede, og varmen holdt. Og hvis ikke skulle de nok finde på noget. Ray var trodsalt fra bjergene, han burde have nogle tricks.

Selv i mørket der omgav dem og skjulte dem, kunne hun finde vej til sit eget værelse. Hun stoppede op, og var nødsaget til at slippe Rays hånd, idet hun fumlede efter nøglen der lå på karmen. Hun fik fat i den, og stak den i nøglehullet. Et højt KLIK bekendte at døren nu var åben, og så langsomt som overhovedet muligt når man er halvfuld og ved at dø af grin over noget man egentlig ikke ved hvad er, trykkede hun messinghåndtaget ned. Et højt skrig mindede hende om at hængslerne trængte til olie, og hun skyndte sig at trække Ray ind på værelset og lukke døren før hele huset vågnede.
Da døren blev lukket, var det som om en tung sten forlod Yangs bryst, for kromutter og -fatter havde altid respekteret hendes værelses privatrum. Det virkede også som om gulvbelægningen i værelserne var mere gennemtænkt- i hvert fald knirkede det kun en lille bitte smule, og kun på visse, uheldige steder.
Skodderne var slået for værelsets eneste vindue for at beskytte imod kulde og træk, og det eneste lys i værelset var derfor placeret i små, tynde striber, som var de malet med en pensel der kun havde ét hår. Yang lod sine støvler falde ved døren, og trissede hen til kommoden, hvor et ældre, revnet spejl var placeret. Hun lod hænderne glide om bag nakken, hvor hun løsnede sølvspændet, og derved også hendes viltre krøller. Spændet blev pænt lagt på kommoden, før hun vendte tilbage til sin elskede.

"Tja, det er ikke meget, men det er mit helt alene" hun lavede en fejende gestus ud over værelsets møblering der kort fortalt bestod af en enmandsseng, et mindre bord, en stol og så den føromtalte kommode. Yang smilede en smule nervøs over hvad han ville sige- tænk hvis det ikke var godt nok til ham, tænk hvis han havde haft en forestilling om at hun boede et flot og fancy sted med stakit og hele molevitten, hvad så?
Hun tog forsigtigt hans hånd, og lod sine fingre flette sig ind mellem hans.

"sig noget" bad hun, og lod sine hænder glide op bag hans nakke, hvor de kærtegnede ham så blidt som sommerfuglevinger...

(... kunne jeg bliver pladderromantiker eller hvad?!)
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 14.03.2011 23:21
Da Yang slap hans hånd stivnede han og stirrede forfærdet på hendes ansigt. Rex blev dog beroliget da han så kvindens smukke ansigt, de røde læber, mørke øjne. Et smil gled henover hans læber. Vinen boblede i hans hoved. Han fulgte hurtigt efter hende ind i rummet. Da døren blev lukket efter dem, var det som om luften atter blik lukket ind i deres lunger. Han trak vejret dybt og smilte for sig selv. Han vendte ansigtet imod Yang, betragtede hende som hun gik rundt og pillede - eller hvad hun nu lavede. Han smilte. Hun tog hans hånd. Han følte lidt at han fløj. Med en hånd bag hendes hoved, trak han hende ind til sig, for at kysse de røde læber.

"Jeg elsker dig Yang." hviskede han og trak hende helt ind til sig, for at kysse hende et par gange endnu. "Jeg har altid elsket dig." Han sukkede og pillede lidt ved hendes beklædning. Han ville gerne fjerne hendes tøj. Det ville gøre det lettere at holde hende ind til sig, mente han. Og så var der selvfølgelig andre grunde også. Selvfølgelig. Han kyssede hendes hals og sørgede for at efterlade et lille rødt mærke. Kun ét, dog.
"Der er lidt små-koldt herinde," påpegede han med et smil. Han kyssede hende igen. "Måske skulle vi... Varme hinanden lidt." foreslog han dernæst. "Jeg har forresten hørt at man overfører varme lettest, ved mindst mulig beklædning."
Han trak på smilebåndet og nussede hendes hånd. Han tog fat om hendes skulder med sin frie hånd og puffede hende imod den lille seng. Han fik en umættelig lyst til hende. Han kyssede hende igen. De skulle ikke larme for meget, mindede han sig selv om. Det skulle nok kunne lade sig gøre... Han så på døren. Jakken kunne nok tage den værste lyd, og hvis værelset var en smule lydisoleret så ville det nok ikke blive så slemt. Han smilte skævt og så på kvinden foran sig igen.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 22.03.2011 21:29
Det var utroligt at hun overhovedet havde kunne leve uden Rex i næsten et halvt år- tanken stod hende så fjern. Hun kunne ikke forestille sig, nu hvor hun stod i hans favn, ikke at være sammen med ham. Hun gengældte hans kys, og gøs af nydelse, da han plantede sine læber på hendes hals. Den mand kunne virkelig få hende til at smelte som smør.

"Jeg elsker også dig. Jeg fatter ikke at jeg har kunne overleve et halvt år uden dig." hun indsnusede hans duft, og strøg sin kind op ad hans. Hun overvejede ganske kort at tænde for vokslyset, men hun ville ikke forlade hans favn, ikke nu. Desuden ville det sikkert bare være til besvær, når det skulle slukkes..
Hendes læber skiltes i et spillende spil, da han nævnte sinlille 'visdom'. Selvfølgelig var han ikke den eneste der havde haft den tanke, tværtimod. Yang selv havde haft hele scenarier på turen hjemad, hvorfor det havde passet hende fint at de ikke havde snakket- så var hun garanteret brudt sammen, rødmende og lettere fnisende. Åh, alt den vin var ikke godt for hendes fantasi.

"Åh, jamen dog, min kære, det lyder da yderst interessant. Det må vi hellere afprøve" hun lod sig frivilligt guide hen til sengen, og vendte sig om mod ham igen, da de nåede hen til den.

"Jeg ved jo, hvordan du har det med knuder" smilede hun, og førte hænderne om bag på ryggen, hvor de begyndte at løsne snørerne i kjolelivet, langsomt og omhyggeligt, så der ikke gik kludder i det.
"Men det kan altså godt være at jeg får brug for en hjælpende hånd. hvertfald med den sidste del"
Hun løsnede den sidste snøre, og lod kjolen faldetil gulvet, så hun nu kun var iført en silkeblød underkjole. hun samlede kjolen op, og lagde den forsigtigt på en stol, før hun vendte sig imod sin elskede igen.

"Såeh.. hvor kom vi fra? nåh ja!" hun puttede sig ind i hans favn igen, og pressede sine læber imod hans for 117. gang den aften. alle bekymringer om lys og knirkende gulve eller døre der ikke var lydtætte var forsvunde som dug for solen. det var kun hende og Rex, Rex og hende.
Et halvt år var lang tid, men det betød sandelig ikke at gnisten og kemien forsvandt. tværtimod.
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 12.04.2011 20:23
Ray Eric Xulfor kunne ikke forestille sig noget bedre tidspunkt lige nu. Intet bedre sted. Ingen bedre tilværelse. Intet kunne nogensinde måle sig med dette øjeblik. Disse enestående minutter. Disse unikke sekunder. Kvindens silkebløde hår, hendes bløde, røde kinder, de dybe og hemmelighedsfulde øjne, de lange, bløde ben og perfektionistiske hænder. Hvis der fandtes en gud, så måtte denne virkelig have gjort sig umage for at bygge denne vidunderlige kvinde. Alle de skønneste ydre træk var sammensat på hendes fejlfri krop, hendes bevægelser var som havets blive vuggen, hendes stemme var som naturens kærlige morgensang og hendes berøring, var som silke snefnug, der dansede henover huden. Hun var i sandhed det mest fantastiske væsen, der nogensinde ville vandre på denne jord. Det var Ray ikke et sekund i tvivl om.

Ray placerede begge hænder om Yangs liv, og kyssede hende et utal af gange. Silkekjolen var - i hans verden - det eneste som holdt deres kroppe fra hinanden - det faktum at han endnu selv var fuldt påklædt kunne der hurtigt blive lavet om på. Og dog. Han nænnede ikke at slippe hendes spinkle krop. Tænk hvis hun forsvandt. Hvis det hele blot var en drøm. Så hellere nyde øjeblikket. Han fik hende ganske blidt manøvreret ned på den bløde seng, som gav et kærligt knirk fra sig. Han var hurtigt over hende, og forsøgte med den ene arm at få sin skjorte af. Førnævnte samt vesten blev hurtigt flået af og kastet ned på gulvet - under hele dette forløb havde Rex ikke forladt Yangs læber.

Han kunne mærke sit hjerte hamre hårdere end før - blodets pumpen kunne mærkes i tindingerne. Hans hænder trak en anelse op i silkekjolen. Flere kys blev placeret på Yang bløde læber, hendes hals og dernæst resten af overkroppen, hvor han kunne komme til. Han trak derefter sit ansigt lidt væk fra hendes, så hende i øjnene og smilte roligt. Han strøj hendes kind, og hviskede til hende, at han elskede hende.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 12.04.2011 22:27
I mørket var det svært at sige hvem der beundrede den anden mest. Yang var dog overbevist om at ingen, absolut ingen i hele den vide verden kunne være mere perfekt end Ray. Hun fulgte hver eneste af hans bevægelser med et hungrende blik. Eller, det vil sige, når hun kunne komme til det - hun var så tæt på ham at hun ikke kunne fokusere, og desuden var det så mørkt i værelset, at hun kun kunne skimte hans silhouet i det svage måneskær fra vinduet. Ikke at hun klagede, tværtimod. Hun brugte istedet sine hænder som øjne, lod dem udforske hver en afkrog i hans krop, hans smukke, smukke krop.

Pludselig, uden at Yang rigtig nåede at opfatte hvordan de var endt dér, lå de på sengen- med kroppene flettet sammen, mere yndefyldt end nogen billedhugger nogensinde ville kunne gøre det efter. Deres åndedræt synkroniserede sig, mens hud mødte hud og læberne bevægede sig harmonisk mellem hinanden. Det var som poesi- som et digt hvor hver en strofe og hvert et vers passede sammen.

Og alligevel var der en lille, irriterrende stemme i Yangs baghoved, der nævenyttigt blev ved med at kræve hendes opmærksomhed. For hvad var det egentlig de havde gang i, og hvad havde hun at sige til sit forsvar, hun, en ugift kvinde, der nu lå i kanen med en mand hun ikke havde set i et halvt år. Det slog hende, at stemmen tilhørte hendes søster, og hun viftede den irriteret væk, for hvem var Yin at udtale sig om den slags?!
Det plagede hende at hun nu ikke kunne nyde øjeblikket helt så meget som hun gerne ville, og da Rex slap hendes læber, var hun et øjeblik bange for at han kunne mærke hendes indre debat. Men så hørte hun de ord fra hans læber, de ord som ikke kunne gøre hendes blod så brusende hvis det ikke var kommet fra hans læber, og enhver tvivl forsvandt som dug for solen.
For hvad var ægteskab, egentlig? det var vel egentlig bare offentlighedens bevis på at to mennesker elskede hinanden. Og hun kunne dybets set godt undvære at offentligheden skulle have et bevis, så længe hun havde et selv.

Hun kærtegnede blidt hans kraveben, og lod derefter hænderne glide ned til hans buksekant. Hendes fingre fumlede usikkert med knapperne, men efter et stykke tid sprang den sidste op, og det tog ikke lang tid før også Rex's bukser lå på gulvet. hun smilede skævt til ham, og kyssede hans kæbelinie med små, pirrende kys.
Hun ville gøre alt for denne mand, om det så betød at hun skulle følge ham til verdens ende..
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.04.2011 14:35
Deres åndedræt var den eneste lyd, der var at høre i rummet. Ray følte sig beruset af hendes nærvær. Hjertet hamrede voldsomt, og han frygtede at hun kunne mærke det, nu de lå så tæt. Hendes kropsvarme var som et euforiserende stof, der pirrede under huden, jog kuldegysninger ned ad hans rygrad og gjorde hans blik tåget. Han lod fingrene kærtegne hendes krop, og trak hurtigt den bløde silkekjole af den smukke kvinde. Deres nøgenhed. Deres åndedrag. Han lod fingrene kærtegne hendes bløde hud, kælede for hende og nussede hendes inderlår.

(Lii kunne ikke mere...)
Censur

Næste morgen vågnede Ray ved solens første stråler. De varme lyssøjler kærtegnede hans nøgne ryg. I sin favn lå Yang, hans elskede, som han natten forinden havde haft en uforglemmelig aften med. Aldrig før havde Ray følt sig så lykkelig. Han vidste med sikkerhed, at denne kvinde var dét eneste menneske, som han ville tilbringe resten af sit liv med.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 22.07.2011 21:44
Princippet 'tid' er en sjov ting, for man siger jo, at tiden flyver, når man har det sjovt.
Dagen forinden havde været som et kort glimt for Yang, der vågnede glad og fro, dog en smule mørbanket af at have ligget to i den smalle seng, i Rays trygge favntag. Hun mærkede hans blik i ryggen, og vendte sig om, missende med øjnene mod sollyset.
Hun smilede til ham, sin elskede, og strøg fingrene igennem hans silkebløde sølvhår.

"Godmorgen" smilede hun med søvn i stemmen, "Sovet godt?"

Lydniveauet steg nedenunder, og Yang blev pludselig meget opmærksom på det stærke sollys. Hvad i alverden var klokken?!
Hun satte sig op, og kravlede ud af sengen med et undskyldende blik, uopmærksom på sin nøgne skikkelse. forsigtigt, for ikke at vække opmærksomhed, listede hun hen til vinduet, og kiggede ud. solen stod allerede højt på himlen, så klokken var mange. ALT for mange.

"Åh, gud, kromutter slår mig ihjel!" udbrød hun, og begyndte lettere febrilsk at lede efter sit tøj. Hun stoppede et kort øjeblik, og så på Rex.

"Det beklager jeg VIRKELIG!"
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 22.07.2011 21:57
Ray Xulfor betragtede sin elskede. Lyttede til hendes stille åndedrag, som hun endnu lå der i hans arme. Han mærkede hendes silkebløde hud, det duftende hår og det hjertet som hamrede dybt inde. Da hun vendte sig, smilte han straks. "Godmorgen," hviskede mildt. "Ganske udmærket, jo tak." Det var en underdrivelse. Bestemt. Efter nattens......... leg, havde søvnen taget ham i sine kløer og holdt ham nede uden barmhjertighed. Han havde sovet som en sten.

Da Yang pludselig gav sig til at kravle ind over ham, for at komme ud af sengen, bredte hans smil sig yderligere. Hun skulle da bestemt ikke undskylde for noget -- Åh, måske undskyldte hun for at hun skulle gå? Han satte sig op og betragtede hende. Solen fik hendes hud til at blusse op og håret til at skinne.

"Beklager du at kromutter slår dig ihjel? Det burde du sørme også beklage." Han smilte stadig, og fulgte hende i sin påklædningsproces. Hvad så nu? Han rynkede næsen. Burde han gå? Hun havde jo tydeligvis et arbejde at vende tilbage til, og han havde vel holdt hende længe nok. Han skævede ud ad vinduet og betragtede morgendagen derude. Det var ikke løgn - det var knap morgen længere. Der lød trin på trappen udenfor. Ray rejste sig, fulgte Yangs eksempel og beklædte sin nøgne krop med tøjet fra aftenen forinden. Der gik ikke lang tid før han var fuldt påklædt. Han vendte atter blikket imod kvinden i rummet. Han tog nogle hurtige skridt hen til Yang, løftede blidt hendes ansigt med hænderne og kyssede hendes røde læber.

"Jeg må hellere gå."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8