Ved et væltet træ på et frodigt sted

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.10.2010 14:13
Samson lukkede øjnene lidt. Han kunne godt mærke, at efter al den eftertænksomhed havde fået ham til at gå op i limningen fordi det plagede i hans hovede nærmest fra da han havde stået op, til han gik i seng dagen for inden, og det selv samme havde været sådan i dag også, indtil nu. Tom havde ret.. Han måtte slå kold vand i blodet, men sandheden var, at han på en måde følte sig truet. Både mht. sin stilling, for det krævede en del at vælge de rette til opgaven. Dels fordi han vidste at der ikke var meget tid, for de to skulle også nå at lære hinanden og deres evner at kende.

"Beklager Tom.." Det var ikke nemt at sige dette for Samson, det var sjældne ord, men han satte pris på Tom og hans udtalelser i dette øjeblik. Hvorfor skulle Tom også stikke ham i ryggen?

"Det er blot lettere deprimerende at tænke omkring det samme emne en hel dag, dagen forinden denne, og så også hele dagen i dag, fra da man stod op og så til nu. Det begynder at gå en på, når modstanderen har sværere evner, som kræver en del eftertænksomhed og ikke nok med at det er svære evner, men han er også stærk med disse." brummede Samson.

"Havde endda tænkt på at jeg skulle tage en forvandling, for at kunne troppe op selv, men det bryder de regler, som der er blevet sat." Samson åbnede atter sine øjne mens han så dybt ind i Toms øjne for at vise, hvor meget han mente det han sagde.
"Jeg stoler på dig Tom, men så forstod jeg ikke hvad du mente med at have frihed? Og jeg er ganske interesseret i at vide, hvad du forlanger, for jeg er interesseret i at have dig med!" Samson lod sig ikke nage af at Tom begyndte at rakke lidt ned på Samsons kommentarer. Det hele blev ganske vidst bare besvaret med et 'beklager', efterfulgt af en forklaring, hvilket Samson godt kunne se, var nødvendig.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 27.10.2010 22:27
Tom hissede sig ned og trak på skuldrene, det var nok ikke noget at blive så sur over, nu hvor Samson havde så travlt. ,, Det går nok Samse, men skal jeg hjælpe dig lidt med at slå koldt vand i blodet? " spurgte han med et stille smil.
,, Altså det med frihed, der mener jeg at jeg vil ikke være bundet af for mange regler, jeg vil ikke have at nogen kommanderer med dig, udover dig når det bare er begrænset. Og så min frihed til at kunne gå når jeg vil " sagde han med rolig, dog klar stemme.

// Undskyld ekstrem korthed -.-
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.11.2010 11:33
Samson kunne mærke at han allerede var hisset ned. Dette havde sprutten hjulpet ham med, selvom det havde været en begrænset mængde.

"Jeg har slået koldt vand i blodet" Brummede Samson og skulede kort væk, men så så atter efter lidt tid, tilbage på Tom.
Samson havde stadig ikke forstået, hvad Tom mente med at kunne gå hvis han ville, hvilket i sig selv var en meget vigtig del.

"Udemæket... men når du siger, at du vil kunne gå når du vil, mener du så at melde dig ud? Eller blot at kunne forlade Borgen hvis du ønsker det, sådan så det ikke virker som et fængsel på dig?" Samson løftede sine øjenbryn og lavede et alvorligt udtryk i ansigtet. Man kunne tydeligt høre på ham, at det første ikke var acceptabelt hvorimod det sidste var. Det var netop ved denne sætning, at alt ville blive afgjort.

//det er så i orden, der var jo alligevel noget at svare tilbage på trods alt :P Dette blev heller ikke lige et af de længste xD
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 5