Ved nogle æble træer

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:26
Han skal lige til at sige noget, men stivner på stedet, tager sig til hjertet og falder ned på knæ af smerter. "av.." kommer det svagt fra ham. Han ser op på Hauru og hans blik er små sløret. Pis.. jeg kan ikke gøre modstand.. Hidaki!! tænker han skræmt og råber sin brors navn inde i sit hoved. Han prøver at komme på benene igen, inden Hauru kommer for tæt på

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 15:31
Hauru smiler stort, da Kazuki falder ned på knæ, og han går roligt helt hen til ham og sætter sig på hug foran ham, hvorefter han læner sig lidt ind over ham
"Det nytter ikke at kalde på nogen. Der er ikke nogen i nærheden," siger han roligt og griner lavt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:33
Han stivner, da han kan se Haurus sko foran sig. Han ser op på ham og læner sig tilbage, da han næsten havde kysset Hauru. "hold dig så væk fra mig!" siger han vildt utilfreds og ligger halvvejs ned, men holder sin overkrop oppe ved hjælp af sine arme.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 15:35
Han lægger en hånd på Kazukis bryst og skubber ham helt ned at ligge(?).
"Glem det..!" siger han kort og smiler svagt. Han læner sig helt ned over ham og bider sig blidt fat i halsen på ham(?)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:41
Han har ikke kræfter til at holde sig oppe, så han ender med at ligge ned og ser op på ham. "skri.." han når ikke at sige mere, før han mærker Haurus tænder gå gennem sin hud. Han råber op af smerte og prøver meget at få ham væk. "Slip mig! Slip mig så!" han sparker og slår meget, men kan efterhånden mærke noget af hans blod løber fra hullerne i hans hals løber ned af halsen på ham. Han begynder så bare at sætte neglene i Hauru af smerte (?)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 15:45
Han bider ham længe i halsen, men da han mærker hans negle, slipper han hurtigt bidet. Han ser så på Kazuki.
"Tak for det," siger han bare. Han kysser ham så kort på munden(?)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:49
Han ligger og ryster meget, mens han mærker noget af sit blod forlader kroppen. Han er for skræmt til at gøre noget, men da Hauru kysser ham, holder han fast om Haurus hals og lader sig selv gå gennem jorden og han prøver meget at hive Hauru med sig så langt ned som muligt. Han kommer selv op fra jorden efter noget tid og sidder et godt stykke væk fra Hauru, mens han prøver at samle krafter. han tager sig til halsen og ser så på sin hånd. Han ser den er fuld af blod og hans hånd begynder at ryste meget.
Han begynder så at rejse sig op og ser hen på Hauru, men Kazu støtter sig dog til et træ

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 15:56
Hauru slipper hurtigt kysset, da Kazuki tager fat om hans hals, og han kæmper rimelig meget imod for ikke at ryge gennem jorden. - og det lykkedes heldigvis. Han rejser sig så op og ser på Kazuki mens han bare betragter ham.
"Du forsøger stærkt ikke at blive skadet. Men det skal nok lykkes mig," siger han kort.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:59
Han ser på ham. "du kan ikke skade noget du ikke kan se" siger han roligt og betragter ham nøje, da han ikke har lyst til at komme galt af sted igen. "du vil aldrig kunne finde mig, hvis jeg går under jorden, hvem ved så hvor jeg dukker op næste gang?" spørger han roligt og st*nner forpustet. "Jeg nægter at overgive mig til en som dig!" siger han roligt og retter sig så helt op "jeg kan godt klare mig selv" siger han selvsikker

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 16:02
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Sådan en som mig? Hvad mener du da, jeg er?" spørger han kort og smiler svagt.
"Kan du nu også det? Du har lige selv indrømmet at det var din bror der kæmpede alle dine kampe," siger han kort.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 16:04
"Han kæmper dem jeg ikke selv kan klare, men du ser nu ikke ud af meget" siger han forpustet og hans krave bliver mere og mere rød, da blodet bliver suget ind i stoffet. Han har bare mest af alt lyst til at ligge sig ned og sove, men ved at hvis han gør det, ender han med at komme slemt til skade. "hold dig fra mig!" hvæser han så bare

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 16:13
"Jeg ser ikke ud af noget? Jeg kan dræbe dig på mindre end et sekund. Alt jeg skal gøre er, at dræne dig for blod, hvilket ikke er så svært," siger han roligt. Han ser lidt på pilen, han stadig har i hånden.
"Desuden ... kunne jeg også bare stikke den her gennem hjertet på dig," siger han bare. Han ser så på Kazu igen.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 16:16
"Mit hjerte tager alligevel livet af mig.." siger han svagt. Han orker ikke mere og må give efter for trætheden i sine ben. Han sidder bare op af træet nu med ryggen og prøver bare at holde øjnene åbne nu, da han ikke er så tryg ved Hauru. Han tager en pil i sin ene hånd og er klar til at stikke sig selv i låret, bare for at holde sig vågen, hvis det nu skulle gå galt. "hvorfor er du overhovedet efter mig?" spørger han, og ser på Hauru med sine grønne og trætte øjne

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 16:19
"Godt, så behøver jeg jo næsten ikke at hjælpe," siger han kort og smiler stort. Han trækker så let på skuldrene.
"Nogen skal jeg jo være efter, ikk?" siger han bare. Han smiler skævt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 16:21
"Så find dog en anden at være efter!" råber han træt, han tager sig så til hjertet igen og sænker hovedet af smerter, så han ser ned i jorden. Han pandehår dækker for hans ansigt og han bider tænderne sammen. "Hvorfor er din slags altid efter mig? min bror gider i aldrig, men mig vil altid have fat i!" kommer det surt fra ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 16:27
"Det er måske fordi du er den der er nemmest at få fat i. Men du kan da bare fortælle mig hvor din bror er, så skal jeg overveje at lade dig være," siger han roligt og smiler skævt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 16:30
"Jeg fortæller dig aldrig hvor min bror er!" siger han så rasende og rejser sig op "gør hvad du vil med mig, men hold dig fra Hidaki!" råber han og næsten sprang på benene. han er den yngste af tvillingerne, men prøver at virke som den ældste lige nu. Hans krop ryster af træthed nu. "er det forstået?!" råber han utilfreds.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 16:33
Hauru ignorere det første han siger, men han smiler bare, da han hører Kazuki's brors navn.
"Hidaki, hva? Så burde det ikke være svært at finde ham, nu da jeg kender hans navn," siger han roligt. Han står og roder lidt ved pilen.
"Men jeg kan da godt lege lidt med dig først, hvis du er så ivrig," siger han bare.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 16:36
han laver en ild ring om sig, men lader sig gå gennem jorden og ildringen er der stadig, da han bare vil få Hauru til at tro han stadig er i ild ringen. Han tager så pludselig fat i Haurus ben og prøver at hive ham under jorden igen, men bare så hovedet er ovre hvis det lykkes ham. "du holder dig fra ham!" siger han rasende og kravler selv op af jorden og sætter sig lidt væk fra Hauru

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 16:48
Hauru ser kort på ildringen. Han kan ikke se at Kazuki ikke stadig er der, men han prøver at fjerne ildringen, da det er logisk, at hvis Kazu ikke er inde i ringen, vil det være næsten umuligt for ham at styrer den, og så vil Hauru godt kunne nedbryde den. Da han så ser at Kazu ikke er inde i ringen, når han lige nøjagtig at flytte sig, inden han får fat i hans ben.
"Tror du virkelig jeg er så dum?" spørger han kort.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9