Lees underjordiske bo.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 19:10
Imens hun talte bredte sig et stort smil over hendes ansigt. Da hun var færdig lo han højlydt. Han rømmede sig en smule og rystede på hovedet.
"Ja, okay. Men du kan da ikke gå rundt og jage. Du kan jo komme til skade." mumlede han og hævede et øjnbryn. Han sukkede kort og bed sig i kinden. Han rettede sig op og satte hovedet på skrå.
"Så du vil kun fiske med hænderne, men vil ikke stikke armene i søen." han sukkede, "Hvad med planter? Det skal du ikke jage. Brød, salat og sådan?" brummede han og hævede et øjnbryn. Han skiftede vægten fra det ene til det andet ben og betragtede hende med et roligt blik.

( Gah har lige fundet ud af at vi skal ned til mine bedsteforældre kl. 6... Så jeg tager lige et hurtigt blad. Det tager nok kun 5 minutter (: og så skal du lige finde ud af om du vil fryse til kl 10 eller om du vil smide ham ud eller noget ^^ )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 19:17
OOC: det ville være synd at smide ham ud... OO han ville jo ikke ane hvor han skulle hen xD jeg fryser bare, min mor er også sur på mig fordi jeg 'ikke har noget liv udover dencomputer, og det er faktisk enormt irriterende' hvilket betyder at jeg skal til at lave noget andet xD

IC:
Da han griner, griner hun også lidt, men da han påpeger det med at komme tilskade, trækker hun på skuldrene.
"At komme tilskade er ikke så slemt. jeg har kendskab til urter og sådan, og jeg kan godt klare mig." hun skar ansigt da han nævnte andet mad.
"Jeg har prøvet. Det smager virkelig dårligt, i hvert fald når man er vant til råt kød." hun mente ikke, at salat hørte ind under de urter hun tog engang imellem. det begyndte faktisk at dunke lidt i hendes hovede, fordi hun ikke havde taget noget siden igår. det var hun ikke vant til.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 19:47
Han trækker på skuldrene og betragter hende med et mildt smil. "Grønsager er vidst ikke lige dig." sagde han roligt og bed sig lidt i læben.
"Så du spiser kun råt kød." brummede han og smilte roligt. Han trak på skuldrene.
"Sådan er det vel. Det er jo okay. Så ved jeg at jeg ikke skal spise middag hos dig." lo han og kløede sig i nakken.

( sorry kort svar ... o.o )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 19:54
"Jeg kan ikke fordrage grøntsager, nej. Og Det ville nok være lidt akavet hvis du skulle det." hun grinte. hendes dunken i hovedet bleve forværret en smule i det øjeblik, men forsvandt lidt igen da hun holdt op med at le. hun kunne godt forestille sig hvordan det ville se ud. Af ren vane begyndte hun igen at klikke med metalfingrene. hun måtte egentlig have rengjort dem på et eller andet tidspunkt. og lillefingeren var stadig bøjet og ridset efter at hun nær var faldet ned fra et tag.
"Nå, dete er vidst ikke nogen ordentlig rundsvisning hvis vi bare bliver herinde. kom." hun rejste sig, smilede, og gik forbi ham, ud igen.
"Pas på du ikke slår dig igen!"

//FRYS

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 01:43
Rex åbner munden for at kommentere hende, men da hun pludselig vil forsætte rundvisningen, må han se sig med at han er nød til at følge efter. Han forsøger omhyggeligt at undgå diverse 'fælder' og lignende, så som sengekante, bordben og hvad der nu ellers kunne finde på at angribe ham og sende ham i gulvet.
Han manorerede sig op på siden af hende.
"Jeg har altså haft lyst til at spørge længe, og nu må jeg da også få det ud; Den... Handske-hånd-ting? Hvad er meningen med det?" han lavede en akavet og lettere kejtet bevægelse med hånden, imod hendes finger-knække-hånd. Hvordan han ellers skulle beskrive den vidste han ikke.
Han så skiftevis fra hendes hånd til ansigtet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 01:51
Hun pegede ind imod forrådskammeret.
"Det er forrådskammeret. Lige i øjeblikket, er det tomt." hun gik videre til roderummet, og tog en fakkel fra væggen, og tændte den (... jeg gider ikke beskrive proceduren xD) og viftede lidt med den foran sig, før hun trådte ind, over en væltet, gammel gyngehest. Hendes lille rum fuld af skatte. Da hun var mindre tog hun altid herind når de andre var dumme.
Hun smilede af hans spørgsmål, og så på hånden.
"Den er faktisk meget nyttig. Man klatrer bedre, og det hjælper med at nedlægge dyr. og det hjælper til selvforsvar. så behøver jeg ikke at åbne munden hele tiden. Og den holder også nysgerrige folk væk." Hun fejede nogle gamle sko til side. de var til små børn, men hun tvivlede på at hun selv havde gåt i noget der lignede, nogensinde.

OOC: undskyld hvis jeg svare lidt langsomt, ser panic room samtidig xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 02:00
( Fair nok ^^ Skal også selv finde en film at sætte på... hmm )

Rex fulgte efter hende i tavhed og betragtede først forrådskramret med et smil. Tanken om at rummet sikkert plejede at være fyldt med saltet kød og lignende, morede ham en smule. Hvorfor, bør den kære læser ikke blive indforstået med.
Han fulgte dernæst efter hende ind i det såkaldte roderum. Han betragtede kort gyngehesten på gulvet, før han trådte henover den, hvorefter hans blik gled rundt i lokalet. Det var i sandhed et roderum. Der var alle mulige sære ting derinde, diverse ting og sager der tydede på at der havde levet en familie her engang.
Han vendte ansigtet imod hende. "Så, siden du ser dig selv som et dyr, så har du så skaffet dyret kløer." mumlede han og nikkede for sig selv. Han betragtede handsken med et vagtsomt blik, og fastholdt blikket i øjnkrogen da han gik videre ind i rummet.
"Hvad er alt det her?"
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 02:11
Da han nævner det med hendes kløer, smiler hun, og klikker kort med dem.
"Det kan man vidst godt sige. Og det er ting og sager som vi har fundet i skoven igennem tiden. Ting vi ikke har smidt ud. Ting jeg har samlet selv siden jeg begyndte at begive mig ind til byen..." hun tav lidt.
"Resten er skrammel. foreksempel den her..." hun tog en sok op med to hæle. "Jeg aner ikke hvor den kommer fra." Hun sagde 'vi' for at symbolisere sin familie og de generationer der var før dem, og før dem, og før dem igen. Ovre i hjørnet stod et gammelt skab. hun gik med store skridt hen over det overfyldte gulv, og åbnede det så meget hun kunne, før al det raglse der lå på gulvet ikke gav sig mere.
"Sært. jeg mener at der faktisk var en lignende handske herinde. jeg sad herinde nogengange, og... ja, så fik jeg ideen da jeg så den.." hun førte faklen så tæt på skabet som hun turde, men det var tomt.
"Ligemeget. den er sikkert røget ud."

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 02:19
Han betragtede hende imens hun talte og da hun gik dybere ind i 'hulen'. Han smilte for sig selv og rystede svagt på hovedet.
Han så på gulvet. Betragtede gamle bøger, sko og jeg-ved-ikke-hvad ligge og flyde overalt. Der havde sikkert været orden i det engang, men så overtog Leara kommandoen og BANG... Uorden.
Han smilte ved tanken og så på hende igen. Det fortalte noget om hende - Hun var ikke noget ordensmenneske, i modsætning til ham selv, der altid havde en plan at gå efter, og altid, eller i hvert fald ofte, skulle have tingene så perfekte som muligt, så der ikke kom noget unødvendigt i vejen for hans planer.
Han begav sig igennem masserne af ting og sager, og placerede nøje sine fødder for ikke at træde på noget der kunne gå i stykker. Han stilte sig ved siden af hende, trak faklen og hendes hånd lidt væk fra skabet, der trods alt var lavet af nu temmelig hult og tørt træ; Det ville kun tage et sekund før hele rummet ville stå i flammer, og det ville jo ikke være så ønsket.
Han betragtede skabet, der i grunden lignede resten af rummet; Den eneste forskel var at skabet havde fire vægge, der indrammede de forskellige ting. Han smilte og trak på skuldrene.
"Så må du lave en ny," kommenterede han, "så har du også noget at få tiden til at gå med." lød det optimistisk fra ham.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 02:26
"Det er altså underligt... Men jeg kan godt forestille mig at Da... Min bror tog den i sin tid. Han var måske dyrisk, men drilsk var han fandme også." hun sukkede opgivende. Ray (ja, det har hun besluttet hun vil kalde ham >:3) fik hende til at tænke så meget over sin familie. Det havde hun ikke gjort længe, sådan var hun kommet videre, men nu mere hun tænkte, kunne hun mærke at der faktisk var ting hun savnede. De opvejede måske ikke det dårlige, men de evar der. Gode ting.
"Nå, inden vi sætter ild til alting... Skal vi gå videre?" hun holdt faklen væk fra skabet, og skubbede døren i med fodet, hvilket gav hendes en smule overbalance. Denne gang faldt hun bare ikke, selvom hun havde tendens til at være uheldig. Hun hoppede let og elegant over gyngehesten, men sørgede for at holde faklen inde i rummet for at Ray kunne se noget.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 02:43
Rex rettede sig op og gjorde klar til at gribe hende, hvis hun nu faldt. Han smilte skævt og lod tungen glide over læberne. Han fulgte efter hende med et smil. Dog da han kom til gyngehesten blev han uopmærksom og skvattede akavet over hesten. Han genvandt hurtigt balancen og rettede sig op. Han rømmede sig og rettede hurtigt på sit tøj. Han sukkede og rystede på hovedet.
"Jeg bør udskifte mine ben," brummede han.
Han så sig om og trak på skuldrene. "Kan stedet være større? Eller har jeg set alt nu?" Han så sig om og hævede et øjnbryn.
Han kunne mærke hendes duft og den berusede ham en smule. Han rømmede sig og så rundt for at få sin opmærksomhed et andet sted hen.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 02:53
"Du skal ikke udskifte noget. Det er mig der burde rydde op, og jeg plejere faktisk at have alt den tid jeg behøver. det må du undskylde. Og selvfølgelig er der mere. Jeg har et lille bibliotek, et badeværelse, et opbevaringsrum... hvor der er ORDEN i tingene, men det er mest fordi jeg sjældent kommer derind." det suser svagt i iltningsanlæggene, og hun tænker kort over hvad hun egentlig skal gøre hvis de stopper til. hun lærte aldrig noget.
Hun nævnte ikke noget om sit tomme rum, hvor hun sad med sine urter. Det var vel ikke så interessant, og hun havde det som om at det var noget hun faktisk IKKE skulle involvere ham i. hun vidste at mange havde noget imod den slags.
"Denne vej." sagde hun og pegede ligeud foran sig med faklen, før hun gik hen til en åbning i væggen. Der hang en masse drabeligt udseende våben derinde, der var en slibebænk, og ovre i hjørnet stod noget der kunne minde om en bunke af tøj.
"bare rolig, våbene er kun til pynt. jeg tvivler på at de er nemme at håndtere, og... Hvor gammel er du egentlig?" en pludselig indskydelse fik Lee til at skifte emne. Hvor gammel var han egentlig? Ældre end hende, så meget var sikkert.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 03:05
Han trak roligt på skuldrene af hendes forklaring. Han smilte og betragtede rummet en sidste gang; Det var det rum hvori han kunne lære alt om hendes slægt. Man lærer folk at kende på deres ting og sager.
Han lader tungen glide over læberne. Han følger efter hende ind i det næste værelse. Han ser sig om og betragter våbene på væggen. Han synker en klump.
"Våben er som regel ikke så nemme at håndtere, kun hvis man ved hvordan man - hvad?" hendes spørgsmål kom en smule bag på ham. Det var i grunden noget underligt underligt at spørge om.
Han smilte for sig selv. "Jeg er sikkert dobbelt så gammel som dig, Leara." påpejede han og så sig om. "Hvad er det her for et rum?"
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 03:11
hun satte den ene hånd i siden, da hun jo holdt om faklen med den anden, og helst ikke ville risikere at brænde sig.
"Sig mig, hvor gammel tror du da jeg er?" hun så en smule fornærmet ud, som om han havde sagt til hende at hun var ti år gammel. Han virkede ikke som en på... hun prøvede at lægge det sammen, men det gik ikke. hun kan ikke regne. hun ved, at 10 plus 10 giver tyve. så hvis det passer, er han i hvert fald meere end de tyve år, hvis han er dobbelt så gammel som hende, som han påstår.
"Og jeg kalder det et opbevaringsrum. jeg bruger det ikke, våbenene er overflødige og kun skabt for at indgyde frygt. Det er mere de... nødvendige ting der røg ind her i sin tid."

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 03:21
Han betragter hende og placerer en hånd under sin hage. "Du ligner en på..." han holdt en pause. "Jeg overdrev måske. Du ligner en på. Jeg ved ikke ... 18?" Han holdt en pause og så på hende. Han smilte og trak på skuldrene. "I så fald ville jeg være 6 år ældre end dig." påpejede han og trak på skuldrene.
Han tog endnu et skridt ind i rummet og så sig om. "Så her opbevarer du flere ting." han brød ud i en mild latter "Du har altså meget ragelse." Han smilte og rystede på hovedet. Han så på hende i nogle sekunder og rømmede sig. Han havde svært ved at sætte fingeren på hendes alder, og han havde svært ved at fokusere på andet nu hvor hun havde sat sig selv i hans tankespind.

( skal nok sætte farten op nu o.o )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 03:27
OOC: for min skyld behøves det ikke... jeg ser National Geographic Channel, og traumatiserer mig selv med deres program om flystyrt xD

IC:
"Arh, okay. jeg er 16. Ellers tæt på. Og jeg kan altså ikke regne at du ved det. jeg kan sige 1+1, 10+10 og sådan, men ellers ikke mere. Så du er..?" hun lod hånden sænke sig igen, og grinte let.
"Og det har nok ret i... Men jeg har jo ikke rigtig noget andet sted at gøre af det. hvis du finder noget du kan lide, må du gerne tage det, jeg bruger det nok ikke."

OOC: ... koooort... <<

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 03:37
Han lo mildt. "24." svarede han roligt og smilte til hende. "Du er altså en lille spirrevip." påpejede han og kvalte en latter.
Han så sig om i rummet og gik lidt rundt. "Men så fortæl mig noget mere. Fortæl mig om dig selv. Måske noget mere muntert denne gang." bad han, som et lille barn. Han lod tungen glide over læberne og vendte sig imod hende, efter at have stilt sig lidt længere ind i rummet. Han betragtede hende indgående, men kom frem til den konklusion at hun ikke lignede en på 16. Hun var en af de personer der bare ikke havde en alder, så at sige.
Han placerede hænderne i lommerne og overvejede hvad mon klokken var blevet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 03:44
OOC:... jeg flyver ALDRIG i et fly igen OO

IC:
Hun kneb øjnene sammen og rakte tunge af ham, før hun gjorde tegn til at han skulle følge med hende. han skulle se hendes bibliotek.
"Tja... jeg interesserer mig rigtig meget for historie og sådan." hun trådte ind i rummet, og holdt faklen lavt nede. heldigvis var den ikke så stor, så hvis hun passede på brændte hun ikke noget af.
"Og her er beviset. Jeg har skrabet en del til mig i løbet af sidste år..." hun smilte, og rykkede et par bøger lidt længere ind. bøgerne herinde lå også hulter til bulter på nogle underlige, halvskæve hylder og der var stor forskel på deres udseende. nogle var store og prangende, andre var små og næsten blevet til støv.
"og... Jeg har også en anden evne. men den er nok ikke helt så... interessant, som min første." hun smilede, men det blegnede lidt da hun tænkte på hvordan hun opdagede den.
Perverse stodder...

OOC: muahaha... indlæg nummer hundrede xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 03:53
( Det sagde jeg også da jeg så de programmer xD Nogle af tingene er mega-scary og man fatter ikke hvodan det kan lade sig gøre osv. )

Rex trådte ind i rummet og hans øjne blev store. Han holdt vejret og tog nogle skridt ind. Der var bøger overalt. På gulvet. På væggene. Det ville ikke overraske ham hvis der også sad bog-rester i loftet. Han lod fingrene glide over bøgernes omslag, tog nogle op og vendte og drejede dem i hænderne. Han læste hvad der stod bagpå, hvis teksten ikke var slidt væk. Han var fuldstændig forgabt i dette rum, så det faktum at hun havde en anden evne, var i hans øre kun som en tåget hvisket.
"Virkelig? Hvad da?" spurgte han tåget og betragtede bøgerne. Han var helt sikker på at han ville kunne finde unikke, gamle skrifter herinde. Det var jo et paradis.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 04:04
OOC: præcist. næste gang min familie og jeg skal på ferie med fly, bliver jeg hjemme OO

IC:
Hun smilede over at tydelige begejstring for biblioteket.
"Et skrig der kan springe dine trommehinder. Meget nyttigt faktisk. Især mod gamle mænd." hun går hen til ham og kigger på en af bøgerne han tager op. Da hun blev stående nogenlunde ved døren er han gået foran hende, så hun stiller sig på tæer og kigger bare hen over skulderen på ham.
"Finder du noget spændene?" hun sørger for at holde faklen væk fra ham, men samtidig væk fra bøgerne.
"hvis det er, så tag nogle med ud foran pejsen, så du kan læse dem senere. Mine nerver er ude på tøjet når jeg står med den fakkel i hånden, omgivet af alle de bøger." hun ventede på hans svar. Han virkede glad for bøger, ligesom hun selv var. Men så ville han nok, ligeså lidt som hende, bryde sig om at komme til at futte stedet af.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1