Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 23:18
"Jeg angreb ham" hendes stemme er iskold, som snakkede hun om vejret, hendes blik er blankt. i tankerne gengiver hun hele episoden... smerten fra samsons ild... hans ord.
"jeg... forrådte ham, som han sagde. men.. jeg har aldrig bedt om at blive hans slave" hun ryster på hovedet, og smiler let. det hele er så ligegyldigt for hende. Hun lytter til ham, til ahns ord, og føler sig pludselig helt beruset af hans stemme. Dog forsvinder dette som dug for solen, da han tilbyder hende at overnatte. En nat i samsons borg? En nat i værelse med et bandemedlem, en kvindehungrer? hun tænker sig lidt om. Det ville være usandsynlig dumt ikke at følge sine instinker, og flygte langt, langt væk.
Du må gøre det eneste rigtige tænker hun, før hun smiler, og siger;

"Det vil jeg ikke have noget imod... hvis... jeg da er velkommen?"
Hvad laver du?! sidder og flirter med et medlem af banden? hvem ved hvad han har haft den tingest i?! tag det nu roligt, det skaffer husly... og måske kan han holde mig skjult.. Hun tager sig til hovedet og skærer en grimasse. Hun har det somom en indre krig er brudt ud, og slagmarken er hendes hoved. Nej. Jo. Nej! Jo!
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 23:34
Shak nikker og følger roligt med på hendes ord, selvom de er grusomt kolde.
"Kun forståeligt, ingen ønsker at være slave.. Specielt ikke en af din karakteristik og personlighed.." siger han lidt og smiler tilfreds over hans egne ord.
Blidt mærker han vinden blæse mod hans ryg, så det giver et komfortabelt forfriskning i krop og sind; budt velkommen med et suk.

Han lukker svagt sine øjne og lytter fortsat til hendes svar og smiler igen.
"Jeg vil se om jeg kan finde noget som du kan sove på og med, så." forklare han og rejser sig stille op. Han går mod døren med våd plasken fra hans fødder og træder nøgen udenfor rummet...

Ikke længere end fem minuter efter, kommer han tilbage med diverse puder, fra værelset ved siden af.
Går hen til det areal med mest plads i rummet og stille dem om til at kunne ligge på.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 23:57
Hun betragter ham i tavshed, da han rejser sig op. Ser efter ham, da han går, stadig uden at sige et ord. først da døren bag ham er lukket, lader hun de indvendige kampe slippe ud.

"AAAAARG!" råber hun, og begraver hovedet i hænderne. Hvad havde hun gang i? hvem kunne vide, hvad den fyr lavede om natten? fortvivlet over hendes situation, placerer hun pegefingeren i en af shaks 'fodpytter', og former vandet i forskellige figurer. En fugl. et hjerte. En vandpyt...
Hun hæver blikket, da Shak kommer ind igen, og rejser sig op, da han begynder at ligge puderne til rette. Hun lægger armene over kors, og betragter ham med et skævt, tænksomt smil.
(lidt kort, men... whatever)
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 22.03.2009 00:40
Shak rejser sig op da han er færdig og nikker tilfreds med resultatet.
"Det burde gå, håber jeg..." siger han til sig selv og kigger mod Yang igen, hvor han møder hendes tiltet blik og går roligt hen til hans forrige plads og sætter sig igen.
"Bare sig til hvis der er noget andet jeg kan gøre.. Jeg keder mig en helt del, faktisk.." tilbyder han og gabber halv-stort, med en brummen fra det dybe stemmebånd.

Hans blik falder som altid, lidt længere nede fra ansigtet, når han kigger på kvinder. Men det er ikke den store reaktion fra ham, selvom han åbentlyst lader øjnene glide rundt.

(Lidt kort...)

//Frys\\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 29.03.2009 21:35
Hun lader den lete vind fra det åbne vidue fylde alle sanser, berøre hver en nerve. I et kort, ganske kort øjeblik falder hun fuldstændig til ro, og lukker øjnene.
"Du, shak?" siger hun, kun let tøvende, og slår øjnene op, hvilket får hende til at møde hans blik, der sad LIIIIIDT længere nede end det burde. hun ingorerer det, og sætter sig i havfruestillig, med front imod ham.
"Hvorfor kom du med i banden? jeg mener... hvad fik dig til at slutte dig til..." hun vrænger lidt på næsen
"Sådan en?" Forsigtigt lader hun figerspidserne strejfe hans skulder, og hun smiler venligt. Han havde trodsalt kke sladret, det måtte hun erkende. Måske var han god nok på bunden?

(kort meen... ?)
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 02.04.2009 00:29
Shak fik et mindre grin over hendes spørgsmål og kiggede lidt skævt på hende.
"Tja, det er der flere grunde til.. Men det som lokkede mest var vel det at kunne være et sikkert sted på land jorden... Og så folk som dig" sagde han og holdte sit grin lidt endnu.
Men trak så småt på skulderne, da der ikke var meget andet end forklare; med mindre han skulle til at fortælle hvad han syntes om land jordens kvinder...
Hans blik rykkede sig op til hendes øjne igen og kiggede lidt udfordrende på hende, for at se hvad der var anerledes ved hende, fra de andre, selvom han allerede har et godt billede af hendes personlighed.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.04.2009 21:49
hun ser undrende på Shak, da hans ord er trængt ind. folk som hende? hun lader fingrene kærtegne sin hals, med et tænksomt blik, hvilende på ham.
"Folk som mig? hvis det er folk som mig du leder efter er du mere skør end jeg troede" fnyser hun grinende.
"Jeg er ikke værd at samle på, så ved du det." hun lader blikket glide rundt i værelset, og ud af vinduet, hvor havfuglene breder deres vinger, og svæver på den tynde luft. frie, og uafhængige. hun sukker, og bider sig i læben..
"Du... du er en kvindelokker, ikke sandt?" halvstammer hun, og trækker sig lidt væk fra ham, idet hun ikke ved, hvordan han vil reagere på hendes ord...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.04.2009 21:18
Shak ser mildt på hende, over at hun skuler lidt rundt med et mindre glimt, over freden i hans rum.
Han kommer med et diskret grin over hendes spørgsmål og ryster på hovedet over egne tanker.
"Så det er det udtryk jeg giver..." spørg han med roligt sind og trækker på sine skulder. "Jeg ser mig nu mere som en... Forsker. Jeg studere mennesket; og har vokset en yderst interresse i Kvinden.." siger han som om, mennesker på land jorden er underbegavet...
"I er så... anerledes. I kan kontrolere jer selv. Vrede.. følelser.. lyster. Nær alt, hvad der er muligt"
Shak lader sit blik falder over sin pool/seng; hvor blade stadig flyder rundt; kun bevæget af de bevægelser han laver med bennene, som er små slag frem og tilbage.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.04.2009 21:51
hun ser overrasket på ham, hvorefter hun retter lidt på kasketten med den raske hånd. hendes blik er ikke længere flygtigt, men hviler på hans.
"Ikke alle kan styre deres følelser. og selv hvis de kunne, er følelser altid kompliceret. tag nu mig, for eksempel; jeg har svært ved at styre mine følelser, når jeg bliver fore... vred" siger hun, og ser på ham, i håb om at han ikke lægger mærke til hendes redning. Hun tager sig til hovedet. hvad var der med hende idag?! hun føler sig dybt beruset af hans stemme og latter, og alle barrikaderne bliver sænket.
"Jeg skylder dig virkelig en tjeneste. bare sig, hvad jeg skal gøre" siger hun, og smiler let...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.04.2009 22:44
Shak smiler for sig selv, af at se bladene vippe over bølgerne, fra hans fødders snurren.
Han ler med sin dybbe stemme, da hun siger hun skylder en tjeneste, i det han læner sig op og lader sig glide ned i vandet, uden den mindste plasken, fordi hans krop jo er lavet til at kunne skære gennem vand, fra alle vinkler.
Står på bunden og vender sig om, for at se mod Yang.
"Du skylder mig intet, så længe du ikke ser mig med foragt, som mange. Blot det, er nok" forklare han lidt smigrene, mens han har lænt sit hoved bagover, for at fugte sit hår, som er blåligt, da poolens lys afspejler sig i hans gennemsigtige hår; med en yndig glans, på grund af de tætte skæl, hvert hår er lavet af.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.04.2009 22:52
hun lægger sig på maven, med hovedet i håndfladerne, dog støtter hun ikke på sin syge arm, og betragter ham tavst, da han fugter kroppen. en lav, lettere sarkastisk latter forlader hendes læber..
"mmm, sikkert. en eller anden dag får du brug for min hjælp, og så gælder løftet. trøster det, hvis jeg siger, at du ikke er helt så hæslig, som jeg havde forestillet mig en "forsker"? " siger hun drillende, og møder hans blik. hun flagrer lidt med benene, og ser tænksomt på ham.
"hmm... så lad os kalde det en intern aftale. eller.. er "forskeren" måske nervøs for at jeg ikke er til at stole på?"
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.04.2009 23:08
Shak for et bredt grin over hans læber over hendes noble ord og svømmer lidt tættere på kanten, for kun at ende med at stå lænt oppe mod den, nærmest hoved til hoved, da hun siger hun vil indgå en aftale.
"Hmm. Jeg er vel lidt nervøs, ja. Første gang jeg så dig, gav jeg nok det forkerte indtryk. Så du gav mig en rimelig kold skulder.. Men det kan vel arbejdes på?" spørg han og smiler lidt skævt til Yang; med sit blik fanget i hendes, med de dybbe orange øjne, som alligevel virker varme; selvom det er et rovdyrs form.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.04.2009 23:16
Han råflirter nu- det er ikke til at tage fejl af. så hvorfor ikke lege med?
Hun drejer sit ansigt væk fra hans, og kører hånden igennem sit hår, spiller kostbar.
"En kold skulder? jeg ved ikke om den kan arbejdes væk. der skal virkelig meget til. men det skulle vel ikke være et problem for en forsker?" siger hun, og rejser sig op. hun går hen til vinduet, og læner sig ud af det, nyder den friske aftenluft, før hun skæver bagud imod ham, og blinker let til ham. Hun vender derefter blikket ud af vinduet igen, med et lille smil på læberne...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.04.2009 00:03
Shak for kun et større smil af hendes kommentar og skubber sig ud til midten af poolen, hvor han ligger på ryggen og lader sine øjne hviler over hendes.
Han lader sig selv tag en runde, som går rimelig hurtig; før han stopper igen og sukker lidt fra kanten, bag hende.
Han trækker sig op og går hen til hendes side; for også at læne sig ud. Opmærksomheden bliver straks fanget af havet og dens brussen, med de sult skrigende måger, på kysten.
"Hmhm.. Nej, langt fra. Allerede har jeg lagt mærke til at opfører dig anerledes. Blot det at du er åben nok til at stole på at jeg ikke river dig i poolen... Er vel fremskridt; efter at du har set hvad jeg er.." forklare han dybt, mens hans blik stadigt er fokuseret dybt på bølgerne.
Lidt svært at hører på ham, om han flirter... eller blot giver normale komplimenter, af en art.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 06.04.2009 00:21
Hun spidser ører ved lyden af det plaskende vand, og da hun mærker hans kølige skæl imod hendes hud, vender hun sig om, så de står front mod front, ham en anelse lænet over hende. hun strækker sig, og gaber falsk.
"Jeg er træt. jeg slapper automatisk af, når jeg er træt. Bortset fra det, gav du mig jo ly for natten, så du er vel ikke så slem som du ser ud" hun sætter sig op i vindueskarmen, og berører let sin skulder, med fingerspidserne.
"Åh dog!" gisper hun, og lægger hånden for munden. "Iskold. der skal MEGET mere til, før den tør op..."
hun lægger kasketten i vindueskarmen, og pjusker op i sit nu korte hår. det føles mærkeligt for hende, at hendes hår nu kun når skuldrene, men hellere det, end at hun genkendes.
I det samme tager en kraftig vind fat i hendes kasket, og bærer den ud af vinduet, hvor den hastigt falder, ned imod stranden. Yang følger den med blikket, og sukker.
"Det ser ud til at du hænger på mig- jeg kan ikke gå uden at blive genkendt. men du har vel heller ikke noget imod at jeg bliver lidt?"
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.04.2009 00:37
Shak har stadig et grin om læben, ved hendes kommentar. "Jeg takker..." siger han mens hans blik let følger hendes fingre, ved skulderen.
Hver en bevægelse fra hende, bliver lagt mærke til. Hvert et ord; tænkt igennem og husket.
Han blinker lidt og ser kasketen flyve ned, med vinden og ler lidt for sig selv.
Kigger så igen på Yang da den forsvinder fra hans syn, med grinet lavet til et normalt smil.

"Det er altid rart med selvskab, så selvfølgelig er du velkommen. Jeg kan dog ikke forsørge dig med det helt store, til at du kan blive tør med.." forklare han og står stadidvæk, lidt tæt på hende, mens hun sidder i vinduet.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 06.04.2009 00:48
Hun misser lidt med øjnene, da hun hører hans sidste ord. havde hun hørt rigtigt? et lettere anspændt smil breder sig på hendes læber.
"Næææh nej, du!" griner hun lettere nervøst. det havde lige gået så godt, og nu går alt i stykker for hende, som det plejer.
"Kun se- ikke røre! jeg har været gravid én gang, og jeg skal IKKE være det igen, fordi du ikke kan styre dine mandlige lyster!" siger hun, dog med et let glimt i øjet. hun er ikke vred på ham, slet ikke- det kan jo blive fatalt for hende! hun er bare ikke glad for at lade ham få magten.
tavst lader hun blikket glide ud over værelset. der var langt hen til døren, og selv hvis hun kom ud på gangen, risikerede hun at blive opdaget. så hellere holde spillet kørende, til han sover..
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.04.2009 00:58
Shak hæver et øjenbryn og vender sig om i grov latter, mens han går hen til den højre væg af rummet, hvor han går i knæ, foran små bowls med fisk i. "En ting jeg har lært, som noget af det første, er at kvinder som jer, er komplekse, og ikke falder for noget så let som en redde eller noget sang. Så jeg har også fundet ud af, at i kræver respekt, på vise kanter. Derfor ligger du ikke i vandet lige nu, som mit 'bytte' ..." forklare han, for småt at bevæge samtalen væk fra det perverse igen, da han godt ved, hvor unormal han ser ham som... Også derfor at han ikke har vist noget tegn på... 'længsel' efter hende.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 06.04.2009 01:20
Hun lader et overrasket blik hvile på ham, inden hun rejser sig op, og går hen imod ham. utroligt så meget han ved om kvinder. et mistænksomt smil/grimasse pryder hendes ansigt, alt imens hun stryger sin syge arm.
"Du ved mere om kvinder end selv jeg gør. indrøm det bare- du er kvinde, er du ikke?! jeg ved deeeeet!" det sidste griner hun, før hun kaster sig op på ryggen af ham, på samme måde som søster irriterrer sin bror.
"Mig kan du ikke narre!" hun slynger fornøjet benene omkring hans talje, og forsøger at overmande ham, hvilket er lidt svært med en brækket arm. stemningen var blevet akavet, og det er lang tid siden hun har haft det så sjovt som nu, så det syntes som en perfekt løsning.
"AAAARH! overgiv dig! du har ikke en chance imod YANG! Samsons fjende nr 1!" råber hun, men indser med det samme, at det nok ikke var det smarteste at råbe.
"åh møg!" gisper hun, og slipper ham straks. ude på gangen er der begyndt at blive støj, og støvletramp og smækken af døre kan høres.
"Undskylundskyldundskyld! nu får du ballade!" siger hun, og lukker fortvivlet øjnene. hvad skulle hun også på den her dumme borg?!
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.04.2009 01:39
Shak sidder og strygger let en af de eksotiske fisk, som den nærmest ser ud til at syntes om, da den lader ham gøre det, og bevæger sig ikke ud af stedet.
Det giver et mindre chok i Shak da Yang falder med armene om ham så han må støtte på hænderne.
Han ser over hans skulder og ler lidt over hendes pludselige skift af legesyge.
"Det vælger jeg at tag som et kompliment" siger han og gribber fat om hende, for kun at irrettere hende med at stille sig op.(?)
Han virker dog helt rolig da hun gisper og paniker. Vender sig kun rundt mod døren, mens han holder hende oppe.
Går over til de oplagte puder hvor, han prøver at ligge hende ned, i det, trampene stopper foran døren.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0