Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.10.2010 17:32
han smiler lidt da han mærker at hun bliver overrasket over hans til stedeværelse.
han vender hovdet hen imod hende "du ved måske mere om mennesker ind som så?" han smiler lidt og
kigger så ud af vinduet "hmm mit navn hvorfor vil alle vide hvad mit navn er eller hvem jeg er?... lad mig vende spørgsmålet
hvem er du? som jeg kan se så er det damen først " han ser undrene på hende er hun mon med i samson's bande
han hopper ned fra vinduet og lander lige nede ved hvor efter han sætter sig afslappet på trappen og ser
stadig af ventene på hende imens han studere hende fra top til tå
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 08.10.2010 19:32
Tara nikkede, hun kunne stadig kun se ham som en silhuet, den eneste grund til hendes åbenhed. "Jeg ved en del om mennesker, det lører man med et liv som mit!" sagde hun, og bed irriteret tænderne sammen over at han ikke ville bekendtgøre sig.
"Mit navn er Tarasika Keen, og De er?" sagde hun lige før han sprang ned forean hende, da stivnede hun, sortelveren, den eneste på hele borgen hun slet ikke havde lydt til at løbe ind i. Hendes familie havde slået generationer af hans slags ihjel, og for den sags skyld omvendt, og nu stod hun der, overfor en af dem, og kunne ikke gøre noget ved det!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.10.2010 22:47
han lytter godt til hendes navn "hmm...elver" han rejser sig op og stille sig op af væggen
han står lidt og ser på hende før han går hen til hende og står og stire hende i øjne "desværre gir jeg ikke mit navn
til hun køn ridser kun mit navn i dem " han vender ryggen tl hende og går hen og stiller sig op af muren
det er første gang han møder en elver her siden han er kommet til så han holder godt øje med hende
"tarasika" visker han imens han står og kigger ned i hans håndflade, han knutter hånden og ser så over på hende
hvad vil samson med hende hun må kunne et eller andet
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 10.10.2010 02:13
Tara vare blevet helt stiv ved synet af ham, ikke fordi hun var bange for ham, nok nærmere fordi hele hans art og hendes slægt samt mange andre af de andre skovelverfamilier havde en meget, meget lang historie sammen.
Et øjeblik lod hun diskret hænderne løbe ned langs siderne på lårene, bare for at sikre sig, at hendes to slanke kortsværd nu sad hvor de skulle. hun kneb kort øjnene sammen mod ham før hun nærmest hvæsede: "Ja selvfølgelig, det har altid ligget til DIN art, og det vil det ikke holde op med, bestialske dyr!" snærrede hun og trådte et skridt tilbage "Desuden behøver jeg ikke dit navn, Samson har fortalt om dig Kravenoh!" sagde hun og nærmest vrængede hans navn. Tara var godt opdraget, og tiltalde aldrig folk som 'du' eller 'dig', men for hende vardenne sorte ikke andet end et simpelt dyr

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 10.10.2010 13:21
han smiler lidt da han finder ud af at samson har fortalt hende om hvad han hedder, "hmm nå så ved du hvad jeg hedder..
så vil du ikke have noget imod at fortælle mig noget om dig ? du kan fortælle mig om dine evner?..
eller du kan visse mig dem " siger han en smule truende. han retter sig op da han er meget opmærksom på
hende man kan aldrig vide hvad sådan nogen kunne finde på, dog er de i samme bande men måske kunne man bare
gøre en undtagelse bare denne ene gang eller hvordan.. mange tanker går igennem hovdet på ham
hvis man nu bare sagde til samson at det var hende der begyndte. han retter blikket imod hende og smiler lidt
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 13.10.2010 00:15
Tara stirrede endnu stift mod Kravenoh, magen til satan skulle man sikkert lede længe efter, i hvert fald hvis man spurgte hende! "Som om at du nu skal til at kende til mine evner, det kan du og din slags glemme alt om!" snærrede hun bidsk af ham, hendes evner fik han ikke af vide, det kunne blive hendes sidste forsvar mod en som ham. Hun trådte endnu et skridt tilbage, hun havde slet ikke lyst til at være i rum med ham, eller for den sags skyld at dele hendes hjem med ham, men der var ikke så mange valg, hun kunne bare håbe på, at Kravenoh havde værelse så langt fra hende som muligt.
"Du kan derimod pile af, og lade mig komme frobi!" sagde hun så bestemt og sendte ham et adverende blik.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.10.2010 16:07
hun er begyndt at gå ham på men hun er jo også elver så hvad havde han regnet med " for denne gang lader jeg da pacere"

//out
((smutter da vi kan skrive næste gang du er på ))
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 16.10.2010 17:13
Tara kiggede sigende på ham da han trådte til side, og gik forbi ham. Det brændte indeni hende, hun havde mere end noget andet lydt til at trække sin ene langkniv og hamre den gennem kraniet på ham, men sådan skulle det ikke være, det ville nok ikke være så vel anset at slå et andet bandemedlem ihjel allerede den første dag.
Hurtigt passerede hun ham og gik op på en af de øverste etager, hvor hun havde fået værelse.

// Out
(yesyes, vi finder på noget)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1