Rex' værelse

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.02.2009 20:20
Rex hæver et øjnbryn og smiler skævt. Han holder vejret og smiler skævt. Han smiler svagt og lader tungen glide over læberne. "Du... er ækel." hvislede han, men fastholdt sit smil, der kun blev endnu bredere.

"Hvad hvis jeg så fortalte dig, som jeg har fortalt så mange andre nu; at jeg ikke har kærlighed i livet." Hans stemme er ru og tonløs. Hans øjne er åndsfraværende og han har sit sædvanlige reserverede udtryk i ansigtet. Han smiler forsat.
"Men Taylor, du kan ikke rigtig skade mig. Du kan ikke straffe mig." mumlede han tørt og missede med øjnene. Han smilte stadig.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.02.2009 20:38
Rex bed sig i læben og så op i loftet. "Tjah... Sort repræsenterer jo ondskab. Og rød er jo kærlighed... Og blod." han nikkede for sig selv. "Rødt. Men ikke den der lyserøde, som den tråd du er syet med, den er så fimset. Hellere blodrød." svarede han og nikkede imens han talte. Han vendte blikket imod Taylor og smilte forsat. Han missede en smule med øjnene og trak på skuldrene. "Du ved hvor svært det er at vælge." mumlede han og lod tungen gide over læberne.

Han tog et skridt fremad imod Taylor. "Du vil bare have dit blod tilbage. Nu skal du ikke være så knotten." brummer han og blinker til ham. Han smiler forsat. Han betragter Taylor med et roligt blik. Hans smil forsvinder og han betragter ham med et vurderende blik.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.02.2009 21:17
"Hi hi hi," smålo han hæst og rystede på hovedet da Taylor havde forladt rummet. Han lukkede øjnene og tog en hånd til hovedet. Han smilte for sig selv og sukkede opgivende. Han smilte som sædvanlig. Det var blevet en dejlig vane.

"Sikket' fjols," mumlede han for sig selv og sukkede. Han betragtede sin beskidte skjorte. Han rodede lidt i nogle skuffer og fandt sin hvide jakke frem. Den var krøllet, men sådan var det. Han tog den over sig og forlod derefter rummet. Han havde noget blod han skulle eksperimentere med.

Out.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 23:30
Døren gik op og Rex trådte usikkert ind. Hun havde løjet sig ind på borgen, for at slippe for vagter og snushaner. Hun så sig om og bemærkede i første omgang ikke Taylor det lå i sengen. Døren blev lukket med et lavmeldt klik og hun åndede lettet op. Endelig i sikkerhed. Nu skulle hun blot vente til Caime fik snakket med healeren og de fik kortet, så hun kunne blive sig selv igen. Hun gik et par skridt ind i rummet og lænede sig op af væggen, for omhyggeligt at lukke de høje, lange, beskidte støvler op, så hun kunne få fødderne ud. Hun havde netop fået den første støvle af, før hun tilfældigvis retter blikket imod sengen og opdager Taylor. Hun stivner og taber støvlen på jorden. Derefter peger hun febrilsk på Taylor og åbner munden for at råbe noget af ham. Dog tøver hun i nogle sekunder, før hun får sat en ordentlig historie sammen.
"En mand! Hvad i himlens navn laver De på mit værelse! Skrup af, perverse stodder!" råbte hun af ham og pegede fingre. Et eller andet sted, fandt Rex det komisk; Nu skulle han drille Taylor.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 23:46
Rex så helt paf ud i ansigtet. Hvad troede han dog om hende? At hun var en simpel ... Uff den!

"Hør her, jeg ved ikke hvem du tror du er, men dette er mit værelse. Jeg fik det anvist af din overordnede hr. ..."

Rex tøvede. Hvad var Samsons efternavn ?

"Hr. Samson. Så pil af med dig; Jeg mænger mig ikke med pøblen. Du er for lav rang for mig. Smut så!" vrængede hun irriteret og lagde armene over kors.

Hun stirrede på ham med et skarpt blik og forsøgte at fnyse hånende af ham. Hun rykkede skiftevis vægten fra det ene ben og til det andet, så hendes krop svejede let, som et siv, eller hvad man nu kunne beskrive hende som.
Rex fandt det yderst fustrerende at Taylor skulle være her lige på nuværende tidspunkt. Kunne han da ikke være her en hvilken som helst anden dag? Hvorfor lige nu? Hun havde ikke overskud til at skulle håndtere ham lige på nuværende tidspunkt. Rex forsikrede sig selv om, at hvis han ikke havde haft kjole på, så havde han sparket Taylor. Et ordentligt spark i sylten.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 00:09
Rex stirrede vredt på ham og pegede på ham.
"Jeg er ingen slave! Din... DIN!" Rex lod begge arme strække ned langs siden. Hun så irriteret på ham og fik røde kinder af raseri. Hun anede ikke hvad hun skulle sige. Hun pegede på ham og bed tænderne sammen.

"Din... Dumme... Iih! Skrup ud af mit værelse! Nu!" vrængede hun, fustreret og rømmede sig. Hun gned sig i øjnene og betragtede ham irriteret. Hun stirrede blot vredt på ham , og var egentligt meget irriteret over at hun ikke havde noget at sige.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 00:38
Rex blev pludselig meget ukomfortabel i situartionen. Hun pegede på døren og rømmede sig forvirret. "Dér... Dér er døren. Smut så!" brummede hun, men rørte sig ikke ud af flækken. Hun rømmede sig og lukkede øjnene i nogle sekunder. Hun lod tungen glide henover læberne og rømmede sig igen.

"Skal jeg virkelig sparke dig ud af døren? Du forstår måske ikke krystalliansk?" vrængede hun irriteret og stampede i jorden. Rex følte sig ydmyget og irriteret. Han skulle bare klare sig et par dage som kvinde, og så ville han blive normal igen. Og nu skete det her ?
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 00:56
Rex stoppede op og missede med øjnene. Hun holdt vejret og stirrede på ham.

"Du.... Smut! Gå! Væk! TAYLOR! Forsvind!" vrængede hun højlydt og stampede i jorden. "Vi deler ikke værelse!"

Hun overvejede kort om hun skulle finde en anden at dele værelse med og både Leara og Yang kom frem i hans tanker. Han overvejede det kort, men valgte at holde ud lidt endnu.

Hun stirrede på Taylor i nogle sekunder. "Du har bare at opføre dig respektfuldt overfor mig." brummede hun og rynkede næsen.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 01:23
Rex rettede sig op og missede med øjnene. Hun lod tungen glide henover læberne. Hun bed sig i læben og gik hen til Taylor. Hun hævede et øjnbryn og hævede en pegefinger af ham.

"Lyt så efter knægt, smut ud fra det her værelse, så jeg kan få min søvn!" vrængede hun og pegede forsat på ham. "Eller så... Så...."

Hun anede ikke hvad hun skulle sige. Hvis hun brugte sine evner, så ville han vide at det var Rex. Det måtte ikke ske. Ingen måtte vide at denne ynkelige tøs, var Rex. Ingen.
Hun skyttede sig og stirrede vredt på ham og rynkede næsen.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 11:25
Rex udstødte et halvkvalt piv, da han skubbede hende imod døren. "Slip mig! Av! Slip!" Hun begyndte at slå med den anden hånd for at få ham til at slippe. Hun følte sig ynkelig og irriteret. Hun forsøgte at rive sig fri og blev ved med at slå på ham skuldre og arme, for at få ham til at slippe. Indtil hun så hans lange syning ned langs maven. Så smilte hun tilfreds.

"Hvad har du lavet? Gik du i stykker og måtte lappet?" spurgte hun og missede med øjnene. Hun smilte slesk og fniste kort. Hun rømmede sig og rettede sig op. Derefter gik hun igen igang med at forsøge at få hånden fri igen. Hun forsøgte at hive sin hånd til sig.
"Slip mig så, dit store brød."

Hun sukkede og lod tungen glide over læberne. "Slip mig, Taylor! Ellers vil du fortryde det!"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 12:09
Rex stivnede da Taylor lod knivbladet røre hendes hud. Hun holdt vejret og klynkede kort. Måske havde alt det her været en rigtig.. RIGTIG dårlig ide? Hun skælvede kort da han snakkede om at dræbe Rex. Ikke pigen foran ham, men mandan han delte værelse med. Taylor ville vel have hævn. Men det skulle han ikke få. Hun ville sige noget, men da han pludselig spurgte hende, om hun vidste hvad der skedte med slaver som hende...? Hun sank en klump men rørte sig ikke. Hun pev kort og forsøgte at trække hånden til sig, eftersom hans greb var hårdt.

"N-nej.... Og jeg tror ikke jeg har lyst til at vide det... S..Slip mig så!" klynkede hun og forsøgte at trække hånden til sig, men uden held. Rex brød sig ikke vitterligt om sin situartion; Taylors blik og pludselige tone- samt emneskift, fik nogle grufulde tanker til at dukke op i Rex' hovede. Hun peb igen.
"Tro mig - du vil virkelig fortryde hvis du ikke slipper mig nu." hvinede hun ynkeligt og forsøgte at vride sig fri.

Hun så sig om, for at se om der var nogle våben hun kunne bruge, hvis Taylor nu begyndte på noget. Hun vidste at hun ikke ville kunne forvandle sig; Hvis Taylor så hende forvandle sig, så ville han straks vide at hun var Rex, og så havde hun problemer. Hun kunne ikke finde noget potentielt våben, andet end en gammel lysestage, som hun alligevel ikke kunne nå herfra. Hun forsøgte at vride sig fri igen.

"Slip mig Taylor! Samson vil blive MEGET utilfreds med din opførsel... Jeg er hans..." hun holdt en pause... "Sø..søster!! Slip mig så, usle, mindreværdige knægt!" peb hun og forsøgte at vride sig fri. Hun overvejede kort om Samson overhovedet havde en søster? Og hvordan han skulle forklare sit brændemærke. Hun klynkede igen. "Slip så..."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 13:01
Rex blev bleg da Taylor kom tættere på. Hun havde lyst til at skrige men kunne ikke få en lyd ud. Hun frygtede det værste og følte sig lammet af skrækken for hvad der skulle ske.

"T..T...." hun rystede og forsøgte febrilsk at skubbe sig væk. "Slip mig... Din... Perverse stodder! Du vil fortryde hvis du rør mig. Slip!" pev hun og forsøgte at skubbe sig fri. Hun hamrede ham i brystet og vendte hovedet væk. Hendes krop rystede af vrede og skræk. Hun begyndte at overveje om det måske var muligt at en af kilderne i bjergene kunne slette hukommelser? Hun sank en klump og kunne mærke at hun snart var ved at blive træt i kroppen.
Hun stirrede forfærdet på ham.

"Ind..Indvige..? Så er det godt, slip mig! Forsvind med dig! Iiih!" hendes krop rystede og hun forsøgte at skubbe sig krampagtigt fri.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 13:40
Rex forsøgte at vride sig fri fra hans greb og pev lavmeldt. "Tay...lor... Slip mig. Tro mig, du vil ikke gøre det her..." peb hun og skælvede en smule. Da hans læber rørte hendes hud, var hun ved at besvime.

Hvorfor gjorde han det her? Hvorfor .... Skulle hun sige det? Hvad ville han gøre hvis han fandt ud af at hun var Rex? Hun rystede og skræk. Hun følte sig tør i munden. Hun skulle ikke have forladt skoven. Hun skulle være blevet med James og hans lille ånde ven. Hun sank en klump og forsøgte at sige noget, men hun kunne ikke få et ord frem.

Hun åbnede og lukkede munden, og forsøgte at få nogle ord ud. "S...Stop..." hviskede hun tonløst. Hun skælvede mere og mere. Hun lod tungen glide over læberne igen, rømmede sig og stirrede ham ind i ansigtet. "Taylor. Dette er din sidste chance..." hviskede hun, stemmen knækkede. Hun rømmede sig og skælvede forsat.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 14:38
Rex vred sig for at få kroppen fri. "Taylor! Jeg slår dig ihjel, hvis du ikke hopper af, lige nu." peb hun og forsøgte at få fat i nærtliggende lagner og lignende, til at trække over sig. Hun skælvede og sprællede, for at komme fri. Hun skælvede og borede fingrene ned i sengen. Hun skælvede og fik en underlig fornemmelse i kroppen, da nogle tårer pressede sig på i øjnene. Hun trak vejret i små, korte stød og hulkede svagt.

"Og se nu. Nu tuder jeg sgu også. Taylor... HOP AF, ELLER JEG DESIKERER DIG IGEN!" hvæste hun og hentydede til hans syning i maven. Hun missede med øjnene og bed efter ham med et bidskt udtryk og et stikkende blik.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 15:12
Rex peb. Hun turde ikke fortælle ham hvem hun var. Så kunne situartionen måske blive værre? Hun rystede og valgte ikke at stritte imod. Hun lukkede øjnene og bed sig i læben. Tårene trillede ned af hendes kinder.

"Vær barmhjertig. Jeg beder dig... Lad mig nu være!" sukkede hun og borede fingrene ned i sengen. Hendes vinkel var faktisk forholdsvis god, hvis hun ønskede at gennembore hans krop eller kappe hovedet af. Hendes arme kunne hun let trække fri, og med en hurtigbevægelse, og armens forvandling, ville hun let kunne gøre ham et hoved kortere.

"Gør det ikke.." peb hun og lå helt stille i sengen, og stirrede op på ham. Hun begyndte at tænke på, hvorvidt man kunne åbne menneske-hovedet og pille ved deres hjerne? Taylor kunne jo heale, så måske kunne man gøre det på ham, uden at han døde? Men det var nu hende selv hun ville have til at glemme dette her. Hvis Taylor ikke genkendte ar og brændemærker, så ville hans situartion ikke være så slem.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 20:08
Rex ville skrige, men var lammet af skræk. Tårene trillede ned af kinderne, da hendes krop overgav sig: Den var træt af at vride sig for at komme fri. Hun klynkede og bed tænderne hårdt sammen. Han lovede sig selv, at dette skulle koste Taylor livet. Det SKULLE det.

*CENSUR* :0
*spole XD*

Rex peb og hev efter vejret. Hun klynkede og lå som bedøvet i sengen. Hun havde stoppet med at græde efter et par minutter. Hun havde haft en underlig fornemmelse i kroppen og havde gentaget i sit hovede, op til flere gange, at hun ikke nød det. Hun forsikrede sig om at hun ikke nød det.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 20:31
Hun lå ganske stille og tænkte igennem hvad der var sket. Hun rømmede sig og tog en dyb indånding. "Okay. Så tar' jeg den her seng." sagde hun kort. Hun ville egentlig helst op i sin egen seng, men lige nu turde hun ikke rejse sig. Hun rystede en del og tog fat i et lagn. Hun trak lagnet ind over sin nøgne krop og sank en klump. Bare en dag... Én dag. Kom du Caime. Skynd dig!
Hun satte sig op og viklede det hvide lagn omkring sin tynde krop. Hun betragtede ham med et roligt blik og skubbede håret om bag ørene. Hun forsøgte ikke at tænke på det der lige var sket. Hun rømmede sig og sukkede.
Hun betragtede Taylor med et mut blik. "Hvad foregår der inde i hovedet på sådan en som dig?"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 21:01
Hun smilte for sig selv og stirrede på ham med et blik der kunne dræbe. Hævnen stod malet i hendes ansigt. "Så må jeg vel bare åbne dit hovede og finde ud af det." hviskede hun for sig selv. Hun rejste sig og stod og betragtede ham, stadig med lagnet omkring kroppen. Hendes blik stak.
Hun fik lyst til at slå ham brutalt ihjel. Han skulle dø. Den mand... Skulle dø.
"Du er et monster Taylor. Og jeg har ondt af dig." brummede hun køligt. Hun gad ikke sige mere til dette. Hun hadede ham. Rex hadede ham.
En enkelt tanke var hamret op bag hans øjne: Mord mord mord. Hun ville se Taylors hjerteblod, skære ham op og lave en dukke af ham, som hun kunne sende til hans familie som afskedsgave.
Vreden blussede som en lille flamme i hende. Vrede... Mere vrede. Mest vrede.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.03.2009 21:55
Rex tog imod slaget og udstødte et kort suk. Hun vendte derefter ansigtet imod ham og stirrede vredt på ham. "Jeg er ikke bange for dig." hviskede hun og knugede hænderne sammen. Hun rynkede næsen.

"Jeg har set helvedes inderste cirkel, mærket ondskaben på min bare hud. Jeg er ikke bange for nogen så simpel som dig."

Hun smilte til ham og lod tungen glide over sine læber. Hun tog et par langsomme skridt imod ham.
"Du er bare en lille.. Ubetydelig.. Mand." sagde hun og lavede nogle dansende bevægelser imod ham. Rex havde en plan, der kunne få ham ned med nakken.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 30.03.2009 17:32
Rex missede med øjnene og lod sig sætte i stolen. Hun stirrede ham ind i ansigtet og smilte skævt. Taylor skræmte ham ikke. Lige på noget der skræmte hende på nuværende tidspunkt.

"Javel. Jeg er bare en lille ubetydelig slave, som du vælger at bruge din tid på." hvislede hun og stirrede ham ind i ansigtet. Hun smilte skævt og lagde armene over kors. Hun holdt lagnet ind til sin krop. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun havde fået kontrol over sin vrede.
Hun smilte forsat til ham og ignorerede hans ublide berøringer. Hun sad og arbejdede på en plan, så hun kunne få ham ned med nakken.

"Du ler sørme meget." konstaterede hun og vippede hovedet lidt bagover, imens hun smilte forsat. Hun så op i loftet og smilet falmede. Hun stirrede omtåget op i loftet. Hun kunne ikke være mere ligeglad med ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat