Rex stivnede da Taylor lod knivbladet røre hendes hud. Hun holdt vejret og klynkede kort. Måske havde alt det her været en rigtig.. RIGTIG dårlig ide? Hun skælvede kort da han snakkede om at dræbe Rex. Ikke pigen foran ham, men mandan han delte værelse med. Taylor ville vel have hævn. Men det skulle han ikke få. Hun ville sige noget, men da han pludselig spurgte hende, om hun vidste hvad der skedte med slaver som hende...? Hun sank en klump men rørte sig ikke. Hun pev kort og forsøgte at trække hånden til sig, eftersom hans greb var hårdt.
"N-nej.... Og jeg tror ikke jeg har lyst til at vide det... S..Slip mig så!" klynkede hun og forsøgte at trække hånden til sig, men uden held. Rex brød sig ikke vitterligt om sin situartion; Taylors blik og pludselige tone- samt emneskift, fik nogle grufulde tanker til at dukke op i Rex' hovede. Hun peb igen.
"Tro mig - du vil virkelig fortryde hvis du ikke slipper mig nu." hvinede hun ynkeligt og forsøgte at vride sig fri.
Hun så sig om, for at se om der var nogle våben hun kunne bruge, hvis Taylor nu begyndte på noget. Hun vidste at hun ikke ville kunne forvandle sig; Hvis Taylor så hende forvandle sig, så ville han straks vide at hun var Rex, og så havde hun problemer. Hun kunne ikke finde noget potentielt våben, andet end en gammel lysestage, som hun alligevel ikke kunne nå herfra. Hun forsøgte at vride sig fri igen.
"Slip mig Taylor! Samson vil blive MEGET utilfreds med din opførsel... Jeg er hans..." hun holdt en pause... "Sø..søster!! Slip mig så, usle, mindreværdige knægt!" peb hun og forsøgte at vride sig fri. Hun overvejede kort om Samson overhovedet havde en søster? Og hvordan han skulle forklare sit brændemærke. Hun klynkede igen. "Slip så..."