Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 15:10
Uzuri blev siddende og så på ham med et irriteret blik. Hun så lidt ned og så op på ham igen. Et koldt fnys kom fra hende, mens hun overhørte hans lille kommentar om hvor Samson havde fundet hende. "Hvad vil du?" Spurgte hun og rejste sig op. Hun ville bare have det overstået, så hun kunne få fred igen.

Hun så lidt hånligt ned mod den klud Lucia havde gevet hende, men vendte så opmærksomheden mod Taylor igen. Hvorfor skulle hun også være gået ned til havnen? Hvorfor kunne hun ikke bare blive hjemme? Hun overvejede lidt om hun nogensinde ville komme ud herfra, men kom i tanke om at Samson nok skulle bruge hende til et eller andet. Hvorfor havde han ellers slæbt hende herhen?

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 15:24
"Så siger vi det.. Jeg vil væde med at du bare er kommet for at håne mig.." Svarrede hun ham og så ned på ham. Hun smilede lidt. Det var dejligt at kunne se ned på nogen. Normalt skulle hun altid se op på nogen. Hun betragtede hans kniv og mærkede et stik i hjertet, da det mindede hende om Kravenoh. Hun rettede sig dog bare op og ville ikke tænke på det. Sådan en nar skulle ikke styre hendes liv. Hun bed sig blidt i læben og vidste ikke hvad hun skulle gøre med sine hænder. Det endte med at hun bare satte den ene i siden og lod den anden hænge.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 15:41
Hun betragtede ham lidt og lyttede til ham. Hun tænkte kort og satte sig ned og lænte sig op af sengen. Hun rodede lidt i det sorte hår og trak vejret dybt. "Hmm.. Hvad hedder du?" Spurgte hun så.. Hvis hun nogensinde kom fri, så kunne hun ligeså godt lære deres navne at kende så hun kunne melde dem.

Hun nynnede lavt en lille melodi, hun havde hørt for lang tid siden. Hun rystede kort på hovedet. Hun kunne ikke huske hvo hun havde hørt den, men det var egentlig meget god..

(Er meget fantasiløs, ligenu.. =()

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 15:55
"Lilly Brook.." Svarrede hun ubesværet, mens hun betragtede hans fingres arbejde med kniven. "Og så skal du også fortælle dit.." Sagde hun ligegyldigt og vendte tilbage til den lille melodi. Hun digtede lidt mere på og kunne pludselig huske hvor den var fra.

Hendes storebror havde altid nynnet den, når hun stod og malede. Hun smilede lidt og sendte et par kærlige tanker til sin storebror, som nok også var blevet til varulv efterhånden. Hun kunne dog aldrig finde ud af det, for hun turde ikke at vende tilbage til hendes tante og onkel.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 16:09
"Nå.. Jeg har ikke døbt mig Lilly.. Det har mine.. forældre.." Det sidste ord var tøvende og rimelig lavt. Hun så ned et par sekunder og så op igen. "Hvad er dit navn?" Spurgte hun så og hadede når folk ikke ville fortælle deres navn. Hun fortalte ganske vidst heller ikke hendes rigtige, men det vidste de jo, forhåbentlig, ikke noget om.
Det var den eneste gode ting ved Samson. Han havde fortalt hele hans navn. Samson China Oceans. Og hun havde lige fået bekræftet at det var hans navn. Det havde Taylor kaldt ham.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 16:23
"Det er da mit navn.." Sagde hun forsikrende, dog kunne man sagtens høre at hun løj, da hendes stemme dirrede af desperation. Hun ville ikke have at Samson fandt ud af at hun ikke hed Lilly, da hun helst ville være fri, for smerten i brændemærket igen.

"Hvordan f'nden vidste han det?" Tænkte hun frustreret, men prøvede at holde hovedet koldt. Hun var ikke så god i pressede situationer. Hun kunne lige forestille sig at Samson nok ville blive sur, hvis han vidste at hun havde løjet for ham. Hun vidste det selvfølgelig ikke, men hun havde på fornemmelsen at han havde et stort temprament..

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 16:39
Uzuri lyttede til ham og prøvede at lade være med at afsløre sig selv så let. Dog havde hun alligevel på fornemmelsen at han nok allerede havde fundet ud af det. Men han kendte alligevel ikke hendes rigtige navn og så var det da heller ikke gået hel galt..

"Jeg.. ehm.. fik ligsom.. ehm.. sådan et.. mærke.." Sagde hun tøvende og meget langsomt. Hun ville ikke erkende at hun var blevet Samsons slave.. Det kunne da ikke lade sig gøre. Hun havde hørt om nogen der blev folks slaver, fordi at man havde noget på dem. Men hun havde alligevel ikke hørt om nogen der var blevet fanget og så blevet slave.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 16:59
"Jeg er IKKE hans dukke!" Sagde hun med hævet stemme og rejste sig op. "Jeg ved godt at han kan sende et 'jag' af smerte gennem det brændemærke, men jeg kan godt klare lidt smerter!" Sagde hun vredt. Hun vidste nok inderst inde godt at der ikke var noget at gøre, men hun ville aldrig indrømme det.

Hun gjorde hvad hun ville og havde ikke tænkt sig at gøre hvad nogen bad hende om, medmindre det ville ende med at gøre hende godt. Hendes blik rasede, men hun havde for første gang ikke lyst til at få ham til at gå.. Nu ville hun bare bevise over for ham - og Samson - at hun ikke gjorde hvad Samson bad hende om.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 17:21
Hun så lidt skeptisk på ham.. "Hvad kan han bruge mig til? Stjæle noget et eller andet sted.. Uuuh.. Det er da også uhyggeligt.. Dræbe nogen? Jeg tror jeg overlever.. Alt andet end hernede.." Sagde hun og så rundt i cellen, hvor der efterhånden var vandpytter næsten alle steder efter hendes hår. Det var lidt ulækkert. Normalt bevægede hun sig rundt alle steder, men cellen var ikke særlig stor.

Hun rodede lidt i håret og tænkte lidt over hvad Samson kunne bruge hende til.. Det kunne da ikke være så slemt. Desuden ville hun melde ham, ligeså snart hun kom ud derfra.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 17:48
"Næh.." Svarrede hun kort og satte sig ned i sengen.. "Du må nøjes med Lilly.." Tilføjede hun med et smil, da en person kom ned i krypten med et fad med mad på. Det var ikke det mest luksuriøse, men det så egentlig meget godt ud. Fadet kom ind til Uzuri, ved hjælp af en lille bitte låge, hvor der kun lige var plads til fadet.

Hun tog taknemmeligt imod det. Der var noget kylling. Sikkert rester, noget ris og så noget brød. Ved siden af det stod et glas vand. Hun smilede lidt og kastede sig over maden. Hun smilte tilfredst, da hun smagte på kyllingen.

Uzuri Kinte
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 18:10
Uzuri så lidt efter ham, men trak bare på skuldrende og spiste videre.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han kommer ned ad trapperne og kan se lidt ind i krypten. "Miss Lilly?" spørger han ind i mørket. "Mister Samson har sendt mig herned for at tale med dem" siger han da han så endelig står i mørket. han har fået slangeøjne og kan se varmen fra hendes krop og går hen til hendes celle. "Goddag miss Lilly. Eller skulle man kalde dem Uzuri?" spørger han hende og smiler et kort smil.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 09.02.2009 13:35
Uzuri rejste sig hurtigt fra sengen da hun hørte skridt. Hun så imod trappen og betragtede manden. Hun sukkede opgivende, da hun hørte at Samson havde sendt ham. "Hmm.. Måske skal jeg ud?" Tænkte hun og prøvede at holde håbet i live.
Hun lyttede forundret til hvad han sagde. Hvordan kendte han hendes navn. Det var kun Kravenoh der kendte det. Alle andre kendte hende som Lilly Brooks. Havde han mon sladret..? "Hmf.. Det kunne han sikkert godt finde på.." Tænkte hun irriteret og sendte en halvvred tanke til ham.
"Hvor kender du mit navn fra?" Spurgte hun så. Hun ville vide om det var Kravenoh der havde sladret, så havde hun en ting mere hun kunne beskylde ham for, når hun kom ud.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Mister Samson havde fortalt mig det. Jeg mener han nævnte et eller andet med at en prøvede at få dem ud og afslørede deres rigtige navn Lilly" siger han og ser tænksom ud. "men jeg skulle hente dem og flytte midlertidigt ind i et andet rum." siger han og smiler. "Det er lysere end her inde" siger han og vender ryggen til.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 09.02.2009 13:43
Da hun hørte at personen der havde røbet hendes navn, havde prøvet at få hende ud, bredte sig der en dejlig varme i hende. Dog kunne hun ikke se, hvis det havde været Kravenoh, hvordan han havde fundet ud af hun var herinde. Men det var godt nok for hende, at han havde prøvet. For hvem skulle det ellers være.. Det var kun ham der kendte hendes rigtige navn.
Hun betragtede Io, med et mistænksomt blik. Skulle hun flyttes? Hun stivnede lidt da hun hørte at der var lysere. "Hvordan lysere. Er der da vinduer? Eller er det menneskeskabt lys..?" Hun ville aldrig kunne overleve.. Eller hun kunne nok godt overleve, men det ville blive et mareridt, for hende hvis hun skulle bo i et rum, med vinduer. Derhjemme havde hun dækket alle vinduer med 3-4 gardiner, som nærmest var sømmet fast, men Samson havde aldrig fundet ud af hvad det var der skete med hende, når hun blev udsat for dagslys.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"øhm... nej det er bare nogle fakler der hænger i rummet." siger han stille og vender sig om. "men hvis de prøver at undslippe bliver jeg nød til at bide, og jeg har nogle vagter klar hvis de skulle flygte" siger han og smiler. han tager nogle nøgler op af lommen og går hen til døren og ser på hende. han venter lidt på hvordan hun reagerer.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 09.02.2009 13:54
"Hmf.. Tror du jeg bliver bange, fordi at du bider mig?" Spurgte hun skeptisk og grinte hånligt.. "Prøv og her.. Jeg har næsten fået skåret armen af.. Og prøv at kig på mit ansigt. Og min krop er fuldstændig dækket af blå mærker. Tror du så jeg er bange for, hvis du bider mig?" Sagde hun hånligt og pegede først, på den kæmpe betændte flænge hun havde i skulderen og derefter på den flænge hun havde i kinden.
"Bide mig? Helt ærligt.. Hvem tror han jeg er.. En lille bange pige, der er blevet væk fra sin mor.." Hun havde siddet alene i langt over en uge og det gjorde at hun havde en del undertrykt vrede imod Samson og vagterne, som et par gange kom og hånede hende, og den vrede ville hun med glæde lade gå ud over Io..

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han åbnede sin mund på vid gab og blottede nogle sylespidse tænder der næsten dryppede af gift. "Det er ikke klogt at ligge ud med en giftslange" siger han og smiler ledt. han låser døren op og åbner den. "Kom så miss Lilly" siger han og venter på hende og er klar til hug. han stirrer på hende med sine slangeøjne.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 09.02.2009 14:03
Uzuri stirrede irriteret og besejret på ham. Hun vidste godt at det nok ikke var en så god idé at svare ham igen. Ikke når han havde de gifttænder. "Skal vi udenfor?" spurgte hun irriteret, mens hun var på vej ud af cellen. Hendes våde hår, lavede et lille spor, efter hende. Men det var ikke ligeså vådt som det plejede. Det dryppede en smule, men ikke ligesom det plejede. Hun fik en underlig følelse af at hun aldrig ville komme fri og det var nok også en af grundende til at håret var begyndt at tørre lidt, selvom det normalt var vådt 24/7.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"nej vi skal ikke engang ud af krypten" siger han og smiler til hende. "vi skal lidt op ad en trappe og så ind af en dør og så er vi der allerede" siger han og begynder at gå. han begynder at gå lidt op ad trappen og stopper op ved døren og venter på Uzuri. "Kommer de Miss Lilly" siger han til hende mens han kigger på hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat