Samson så på Kinzu, og lavede en lille vrængende grimasse af ham.
Han kunne efter noget tid ikke lade være med at smile et stort fjoget smil af Kinzus reaktion, af at blive ignoreret. Folk kunne bare ikke tage det!
"Sikker på at de skarpe ord var henvendt til mig?... Lille dreng?" brummede han med en lettere slesk stemme.
Samson bøjede hovedet lidt mere ned for at se på Kinzu, end han før havde gjort, bare for at prøve at få Kinzu til at føle sig lille, da Samson jo var de 194 cm høj, og en yderst pumpet fyr, som så en smule for pumpet ud, og så ellers de brede skuldre.
Det lange sorte hår hang ned omkring hans ansigt. Hatten på hovedet var nu også tippet så meget ned mod Kinzu, at han nu også ville kunne se de to smileys der sad på den.
"Holde kæft siger du?" Han begyndte at grine igen, og efter kort at lade sine pupiller være lidt brede igen, bliver de smalle endnu engang.
"Jeg er da ALTID venlig!"
Samson vendte kort sit blik mod Ayoka, men så så tilbage på Kinzu igen.
"Jeg har ikke tid til at vente en hel uge!" snerrede Samson til Ayoka.
"Jeg kan klare mig selv! Kan få fat i de urter meget hurtigere.. Har dog alligevel kontakter..," han fnøs lidt, inden han spændte sin næve og holdt den op for sig, mens han strengt så ned på Kinzu.
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †