Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 22:03
"Du skal ikke kalde mig fra snuske. Og desuden, så har jeg selv skaffet mine svar. Du må også selv skaffe dine svar!" Sagde hun og smilte lidt. Hun så skarpt på ham. "Udover at vide at du ikke har noget håb. Så ved jeg også at du ikke vil finde ud af hvad det er jeg skjuler." Sagde hun og vrængede en smule stemmen da hun sagde skjuler. Hun smilte igen og stormen falmede lidt.

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 22:11
Han retter sig op og bider sig i læben. Han smiler og ler kort. Hans stemme er ganske rolig og nærmest BEroligende. Han placerer hænderne i den lange sorte frakke og tager endnu et skridt tættere på hende. Han smiler. "Jamen der er jo kun én måde for mig at finde ud af det på." siger han roligt og rækker hånden ud efter hende, og greb ud i luften, 10-20 cm fra hendes ansigt, som hvis han fjernede hendes tørklæder fra hendes ansigt. "Hvis du forstår. Så nu må du vælge om jeg virkelig selv skal finde ud af det,"
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 22:17
Uzuri trak hurtigt hovedet tilbage, selvom han alligevel var for langt væk. "Okay.. Jeg kan.. ikke tåle for meget sollys!" Sagde hun så, hvilket jo egentlig var delvist rigtigt. Men også delvist forkert. Hun gik nogle skridt tilbage, væk fra ham, så hvis han nu prøvede igen, skulle han ihvertfald hen til hende. Tordenen begyndte igen og blæsten var endnu værrer end før. Et lyn, kunne også anes et sted i det fjerne.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 22:25
Han smilte og smålo kort. "Så du er en vampyr? Der kan man bare se." han skævede ud af vinduet og betragtede uvejret udenfor. Til trods for at der ikke var så meget at se, da det var meget mørkt.
"Sikke et vejr, det skifter som ..." han holdt en pause og betragtede hende med et hævet øjnbryn. Han spekulerede om hun mon havde noget at gøre med vejrskiftet, men sagde ikke så meget mere til det.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 22:28
"Vampyr?" Sagde hun og kunne ikke holde et lille grin tilbage. "Jo, selvfølgelig. Det siger vi bare." Sagde hun og rystede lidt på hovedet. Hun så ud, da han for anden gang bemærkede vejret og opdagede at det var hendes humør der havde gjort det. Hurtigt fik hun stormen til at stoppe og stod lidt. Hun plejede ikke at gøre det ubevidst, men hun havde været rimelig ophidset, så hvorfor ikke. Men på den anden side. Hun var jo så tit ophidset over et eller andet. Hun rystede på hovedet og tænkte ikke mere på det.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 22:35
Han hævede et øjnbryn og tog et skridt tættere på hende. Han satte hænderne bag ryggen og satte hovedet på skrå. Han smilte slesk. "Så du er ikke en vampyr? Så må du være en form for dæmon." påpejede han og tog endnu et skridt imod hende. "Eller måske er du en race jeg ikke kender til," tilføjede han og støttede hagen med pegefingeren. "Fortæl endelig om dem selv, frk. Lilly,"
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 22:39
Ved hvert skridt han tog imod hende, tog hun et baglæns, indtil hun nåede væggen. "Nej, tak.." Sagde hun og så hen imod ham. Hun var ikke særlig vild med at blive forvandlet. Specielt fordi at en dag henne i kroen, sad en kvinde og græd fordi at et monster havde dræbt hendes barn. Uzuri vidste at det var hende. Hun havde lidt ondt af ham. Han havde ingen idé om hvad der ville ske, hvis han tog nogle af tørklæderne af. Det var selvfølgelig også lidt hendes skyld. At hun ikke lod ham vide det. Men hun havde sagt at det ikke var en god idé at han fandt ud af det.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 22:43
Han gik tættere på hende og placerede igen hænderne i lommen. Han lænede overkroppen en smule tilbage, så han strakte kroppen og stod lettere galant, næsten som en gentle mand.
"Nej tak? Er De bange for mig, frk. Lilly?" sagde han og smilte roligt. Hans øjne var stikkende og langt fra rolige. Vejrets skiften og hendes hemmeligheder, samt det faktum at hun måske kunne læse folk, skræmte ham en smule, men han ville gerne vide hvad hun var for én. Han kunne ikke styre det. Det var hans natur.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 22:48
"Nej, men du burde være bange for mig." Sagde hun så, på ingen måde arrogant eller udfordrende. Tværtimod, helt roligt og en smule bekymrende. "Vil du ikke være sød, at lade være?" Spurgte hun, men vidste måske lidt allerede svaret.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 23:03
Han smilte og gik lidt tættere på hende. Han satte hovedet på skrå og smilte slesk. "Jamen jeg kan jo ikke lade være." sukker han misser med øjnene. Han læner sig op af bogreolen igen og betragter hende roligt.
"Nå - men jeg må vel prøve at styre mig. Så fortæl mig noget andet. Noget mere om hvad du er for noget." mumlede han og lagde pres på ordet "noget".,

( sorry det tog lidt tid )
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 23:08
Uzuri blev glædeligt overrasket, da han ikke gjorde noget, men hun blev hurtigt 'sur' på ham igen. "Jeg er ikke en noget? Og det hedder ikke hvad, men hvem? Hvad er der galt med dig?" Spurgte hun, men koncentrerede sig om, at vejret skulle blive ved med at være, som det var.

(Er lidt fantasiløs ligenu, så skriver nok lidt kort..)

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 23:13
"Hvad er der galt med mig?" han satte hovedet på skrå og smilte igen. "Jamen jeg er bare betaget af dig, min kære." hviskede han roligt, imens han lænte sig lidt hen imod hende.
Han holdt derefter vejret og stilte sig op igen. "Men jeg kan ikke undgå at bemærke at du ikke vil svare på spørgsmålet," siger han og hæver et øjnbryn, stadig smilende. "Er der en grund til dette?"
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 23:18
Uzuri var ved at brække sig over hans 'min kære' og de der ting som at han bare var 'betaget' af hende. Hun himlede med øjnene. "Hvad er det du vil vide?" Spurgte hun direkte for at få det overstået.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 23:25
Han lavede en førende håndbevægelse og "viste" hende over i stolen, hvorpå de begge havde siddet tidligere. "Jeg vil vide alt, så sæt Dem endelig til rette," sagde han roligt. Han smilte roligt og hans øjne blev rolige. Han lavede igen en venlig gestus imod stolen. "De begynder blot når De er klar," sagde han roligt og smilte kort.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 23:31
Uzuri blev stående lidt, før hun satte sig og så mistænktsomt på ham. Hun anede ikke hvad hun skulle sige. 1. Så havde hun ikke tænkt sig bare at give ham hele hendes liv. 2. Hvor skulle man begynde..? Hun smilte lidt, da hun kom i tanke om at han stadig troede at hun hed Lilly. "Frøken Lilly.. Hehe.." Tænkte hun smilende og så over på ham. "Så spørg om noget" Sagde hun lidt efter. Hun kunne ikke komme i tanke om noget.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 23:40
Han smilte og trak på skuldrene. "Okay, så hvis De ikke er en vampyr, hvad er De så?" spurgte han roligt imens han gik tværs igennem rummet. Han hentede en lille træskammel i den anden ende af rummet og placerede den foran hende med et smil. "Og fortæl mig lidt om din race så."
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.01.2009 23:45
"Prøv at hør. Jeg vil ikke tale om det." Sagde hun, lidt overrasket over at han ikke havde fundet ud af det noget før. Hun så lidt på ham. Betragtede ham. Rystede så på hovedet og gabte under de mange tørklæder. Hendes lyse blik hvilede lidt på hans smil, før de langsomt bevægede sig mod hans øjne.

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.01.2009 23:57
Han sad og stirrede hende i øjnene. Han sad med benene spredt og albuerne hvilende der på. Han betragtede hende roligt med et svagt smil. "De sagde jo at jeg skulle finde ud af det selv. Måske ville det være nemmere for os begge hvis jeg bare fjernede dine små lagner."
Han skævede ud af vinduet og betragtede mørket. Man kunne se sneen lyse i månens skær derude. Han så sig om, der var kun nogle få lys i biblioteket. Stedet var jo også fyldt med bøger. Derefter så han på hende igen.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 11.01.2009 00:01
Uzuri sukkede, da hun hørte hvad han sagde. "Fint, men så er det din egen skyld." Sagde hun og så på ham.

(Min computer flipper fuldstændig ud, det er også derfor jeg skrev så kort, så kan ikke skrive mere, men kan vi ikke skrive videre imorgen?)

Uzuri Kinte
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.01.2009 00:09
( Øhh ja det kan vi vel godt xD )

Han smilte henrykt over at have "vundet". Han smilte triumferende og med et stikkende blik. "Jamen så lad os se hvad du gemmer bag gardin nummer ét." sagde han tonløst og satte sig rankt op, og ventede på at hun fjernede sine lagner og så videre.
"Og så husk at fortælle mig hvorfor du har alle de her ting på." påmindede han roligt med en tone af selvsikkerhed.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12