På stranden

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 21:37
Samson hævede øjenbrynene lidt, og så ned på hende og ventede til hun var færdig med at snakke.

"Skal jeg indrømme ting overfor dig? Og hvorfor skal jeg så lige det? Det er måske vigtigt for dig at vide, HVAD jeg går og foretager mig?" Samson rystede let på hovedet.

"Fint.. Det ville jeg sagtens kunne finde på..,! Er du så tilfreds?" Samson fnøs lidt.

Han lukkede sine øjne lidt, inden han igen kiggede på Sala med en kraftig irritation i øjnene.
Han prøvede at slå hende hårdt tilbage, med sin magnetiske evne, ligesom når to sydpoler går mod hinanden, og frastødes, eller om det var to nordpoler der gjorde det.

Han trak en daggert op fra sine bukser, og holdt den bag sin ryg.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 21:55
"Jeg havde bare lyst til at få mine fornemmelser... bekræftet, hvis man kan sige det på den måde." siger hun og nikker kort til ham, inden hun fuldstændigt uforberedt bliver skubbet kraftigt tilbage af den magnetismebølge, som Samson støder mod hende. Hun lander hårdt i et længere stykke tilbage i vandet, da hun jo havde stået i vand til anklerne, mens hun snakkede med Samson. Hun kommer kort under, og ligger da også under og ømmer sig et øjeblik - og pga. hendes evne til at kunne trække vejret under vandet, bliver hun liggende dernede, indtil hun er nogenlunde klar i hovedet igen.
Hvad fanden var det? tænker hun irriteret og dukker efter omkring et minut op fra vandet - fuldstændig gennemblødt, men hun ser ikke det mindste anstrengt ud og hiver ej heller efter vejret.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 22:02
Samson ser bare længe ud på det sted i vandet, hvor Sala røg under.
Hans ansigt forblev udtrygtsløst. Han skulle lige til at vende rundt for at forlade stedet, men så dukkede Sala op igen.
Det undrede ham dog, at hun ikke hev efter vejret som alle ellers plejer at gøre.
Han lagde dog hurtigt to og to sammen, og gættede sig frem til, at hun havde en eller anden form for evne, der gjorde at hun godt kunne trække vejret under vand! Var det en vandevne, eller måske en luftevne, der gjorde, at hun kunne lave en slags bobbel under vand? Eller bare en lille evne, der gjorde at hun ikke ville kunne drukne?
I så fald. Var Samson sikker på at det var en evne, for ellers ville hun da hive efter vejret nu. Selv hvis det var en dykker, der havde trænet sine lunger op, ville da ikke kunne være forberedt på at komme under vand med så kort varsel!
Samson betragtede dog roligt Sala, med et hævet øjenbryn. Han behøvede da ikke at fortælle at det var fra ham den bølge kom fra!
"Skulle du have en dukkert?"
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 22:13
"Jaeh, der er virkelig ikke noget så forfriskende som en kold, frivillig dukkert. Jeg elsker at stå og fryse bagefter, det er virkelig det bedste, jeg ved." siger hun en kende irriteret med et stort tryk på sarkasmen.
Bare for at provokere Samson mere end nødvendigt, vrider hun sit hår, som om hun ikke holder øje med ham. Hun kan ikke fordrage at være våd, men hun sætter nu alligevel pris på den evne, hun har fået skænket.
Hun fryser allerede, men gider ikke vise det - og om hun gider at nedværdige sig selv til at gå ind på land igen.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 22:20
Samson kunne ikke lade være med at smile lidt over sarkasmen i hendes toneleje.
"Jamen det var da rart at vide..," brummede han lettere overlegen.
Han havde stadig et smil på læben, mens han betragtede Sala.
Det begyndte at glimte henover himlen længere ude, det var et tegn på et lyn der skar henover himlen.
Han så derud, efter lyset havde fjernet sig, og kunne stadig skæmte lyset, selvom det var væk.
Han så så atter på Sala.

"Skal du ikke ind og blive varmet?" Spurgte han mere ligegyldigt, inden han så ind mod skoven, og en bunke pindebrænde kom til ham som en anden magnet, men lagde sig i stedet foran ham. Pindebrændet gik lidt efter op i brænd, og varme spredtes omkring det.
Samson så et øjeblik på bålet han havde fået skabt, inden han igen så ud på Sala.

Den daggert han havde trukket, lagde han tilbage igen, uden nogle store anstrengende bevægelser, så det var svært at lægge mærke til, hvis man anede uråd.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 22:36
Sala ser sig en smule uroligt tilbage, da lynet glider henover himlen - hun har aldrig været meget for lyn og torden, men hun skal ikke blive bange nu! Altså helt ærligt...
Hun ser en smule mistroisk på bålet, som står foran Samson og ryster derefter på hovedet.
"Hvordan kan jeg overhovedet vide, at du ikke har lyst til at spide mig på det bål?" spørger hun så med et hævet øjenbryn - af en eller anden grund føler hun sig sikrere ude i vandet end på land lige nu - men det har måske noget at gøre med den snart to meter høje Samson, som hun jo ikke ligefrem har fået det bedste indtryk af.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 22:41
Samson ser på hende med et roligt blik.
"Det kan du heller ikke vide. Men jeg må indrømme, at jeg ikke er i humør til det. Om du vælger at tro på det eller ej, må du selv bestemme.. Bare du ikke bliver for provokerende overfor mig, som du har været tidligere. Hvis jeg får ydereligere provokation, kan det få alvorlige konsekvenser.. desuden, så tror jeg at du har en eller anden kampgnist i dig." Samson så væk fra hende, og satte sig ned ved bålet.
Han frøs ikke. Han havde svært ved at fryse i det hele taget. Men han kunne godt lide ild, og se ind i dets flammer. Det var nu det, der fik ham til at falde til ro.
Han sukkede næsten lydløst, som tegn på at det beroligede ham. Dog var han stadig vågen over hvad der skete omkring i sine omgivelser.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 23:00
"Aha..." siger hun med et lettere overvejende blik hen mod de varme flammer. Til sidst vandrer hun mod flammerne, og sætter sig overfor Samson, mens hun suger varmen til sig.
"En kampgnist, siger du?" siger hun og lyder faktisk en smule overraskende. Den gnist har hun aldrig fundet i sig selv, så hvis Samson vil forklare nærmere, ville hun blive meget glad.

(frysee :))
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 23:09
Samson retter sit blik op på Sala.
"Lige nu, formoder jeg ikke at du er den stærkeste person fysisk. Men alligevel våger du at sige mig imod med en vis styrke..," Samson retter koncentreret sit blik på ildens flammer.

"Du er ikke bange af dig til at komme til skade. Det vil du kunne komme langt med. Jeg kender ikke til dine styrker, dine evner. Men den ene går jeg ud fra, er, at du på en eller anden måde kan klare dig uden ilt, under vand! En person efter sådan en uventet hændelse, vil ikke kunne klare sig under vandet i 15 sekunder. Du klarede dig i et væsentlig længere tidsrum. Selv en der har trænet sine lunger op, vil ikke være i stand til at trække så meget luft ned i sine lunger, på så kort varsel!"
Samson sad og rodede med en af pindene. Han tog den ud af bålet, og så lidt på flammen der havde dækket den øverste spids med flammer.

"Desuden, viser du tegn på stolthed, og ikke en af dem, der ofrer sig.. Sådan nogle støder jeg på, ja." Han rynkede lidt på næsen, mens han fortsat betragtede flammen brænde sig nedad pinden.

//Frys
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.07.2008 22:15
Sala ser på Samson med et undrende blik - og er virkelig et kort øjeblik ved at grine; det bliver dog til et kort, tørt "ha, ha", inden hun ser en smule tænksom ud.

Hende - Stærk?
Hende - Stolt?
Hende - "Ikke en af dem, der ofrer sig?"

Det er da godt, Samson ikke har set hende, når Kyoshiro har magten over hende - der er hun nærmest som en hundehvalp, der frygter at blive sparket til, og egentlig ved hun heller ikke, hvad der er gået af hende her til aften. Det er meget længe siden, hun er blevet så oprørt over det; men det har nok noget at gøre med, at hun har været længe væk fra den vold, som før stortset prægede hendes hverdag... Topaz gjorde også. Hvor er Topaz?
"Jeg ved ikke, om jeg har lyst til at bekræfte det indtryk, du har fået af mig; lad os bare sige, at det er dig, der har vækket den gnist til live igen..." svarer hun ham så endelig, mens hun stirrer ind i den knitrende ild.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.07.2008 22:25
Samson hæver det ene øjenbryn.

"Så.. du vil hermed sige, at hvis jeg nu gjorde dig ondt, så ville du ligefrem finde dig i det? ER du virkelig sådan en kujon?" Han lænede sig provokerende tilbage, og lod sine hænder støtte ned til sandbunden.
Havde han - Samson fået hende til at være sådan overfor ham?
Egentlig, så skulle det ikke undre ham, men alligevel.. Folk bliver jo også nogen gange bange ved synet af ham, da han jo i sin fremtræden godt kunne se lidt 'frygtindgydende' ud. Sådan en, som folk tog afstand fra, og alligevel så fik han fjender, fordi at de også på nogen punkter var som ham selv!
Den brændende pind som Samson holder, brænder ned til hans hånd, og hans hånd bryder nu også op i flammer, men det gør ikke ondt på ham, men på sin vis kunne det godt se ud som om det gjorde ondt, da det jo var flammer der var på hans hånd! Men da han havde ild evnen, kunne han jo godt 'tåle' det.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.07.2008 22:49
"Jeg ved da ikke ligefrem, om jeg vil finde mig i det," svarer hun ham hurtigt og retter ligeså hastigt sit ansigt mod ham - næsten som om, hun ikke fandt sig i den sætning, som kom ud af hans mund; men et eller andet sted bryder hun sig heller ikke rigtigt om at blive kaldt kujon, selvom det måske er sandheden i det hele.
Hun skal til at sige noget mere, da der udbryder ild i Samsons arm, og hun ser på ham med et lettere chokeret, overrasket blik, men da han sidder helt stille og roligt og kigger på det, konstaterer hun, at han nok besidder ildevnen.
Han minder alt for meget om Kyoshiro.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.07.2008 23:03
Samson ryster let på hovedet.
"Kan du bestemme dig?" han rejste sig op. Flammen på hans hånd gik ud som om et stort koldt pust kom fra et eller andet sted tæt på, og dog var der ingen vind på denne tid af aftenen.
Samson så kort udover det mørke hav, inden han igen så på Sala.
"Så må jeg se, om du har lidt mere.. lad mig kalde det.. respekt?, for mig næste gang, siden du siger, at du har fået den gnist i dag..," Han smilte kort, mens han så ned på hende.
Han vendte sig rundt og gik væk fra stedet med lange skridt, og forsvandt fra stedet.

//out
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.07.2008 23:33
"Tsk.." mumler hun efter Samson og ryster endnu en gang på hovedet. Hun forlanger gensidig respekt, så hvis han vil have respekt, skal hun også have det fra ham - og det virker ikke som om, at han er åben for det..
Hun sidder i lang tid og kigger blot udover havet. Til sidst lægger hun sig dog i ly bag en klit og falder i søvn..
// Sala

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 26.07.2008 17:38
Flemo sidder i sandet, og ser ud over vandet. Han har benene trukket op under sig og har armene lagt om dem.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 26.07.2008 17:41
Felix kommer roligt gående hen ad stranden,
pwyh.. jeg er træt i dag tænker han dovent og gaber, han vender hurtigt hovedet da han fornemmer der er en anden person
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 26.07.2008 17:46
Han ser kort mod Felix, da han hører nogle komme. Han betragter ham kort, før han ser ud mod vandet igen. Han sukker så lavt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 26.07.2008 17:51
han trasker blot vidre hen ad stranden, til at står lidt fra Flemo,
"hey?" siger han lavt, og ser bare på ham
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 26.07.2008 17:53
Han skæver til Felix, smiler så skævt.
"Hej," siger han lavt. Han rejser sig lidt efter op og vender sig mod Felix.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 26.07.2008 18:00
Felix smiler skævt, "mit Navn er Felix.. Dit?" spørger han bare og hlder blikket på ham,
stille fyr, måske er han farlig, eller... god! tænker han og vrænger næse
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12