Langbordsstuen - Folkestuen

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.01.2008 19:19
Han rynkede brynene sammen og stilte glasset fra sig, og lod øjnene glide imod Horisont. Hun havde altid været køn, specielt efter hun havde fået sit lange blonde hår. Hun mindede ham i kort tid om Akito. Han stivnede lidt, Akito. Han var forduftet for hans hukommelse, indtil nu. Han slog blikket ned imod bordet, havde han virkelig glemt ham? Ja åbenbart. Forbandede møgunge! Hvor var han egentlig?
Han fnøs håndligt for sig selv, og knugede hånden omkring vinglasset. Han skævede imod Horisont igen. Han lod sine fingre spidser kæretegne glassets kant.
Minderne luskede frem i hans baghovede, både dårlige og gode. Han halv grinte lidt, ved tanken om dengang han skar Lestas øje ud.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.01.2008 20:38
Hun så først bekymret på ham da han pludselig så ud til at få det dårligt..Eller var det noget andet..? Hun lagde hovedet en anelse på sned. Men hævede så et øjenbryn da han begynte at..le!? Hun glippede en smule forvirret med øjenlågene. Var han gået hen og blevet helt sindssyg siden de sidst var sammen, eller var det hende der var begyndt at blive tosset og derfor ikke kunne huske hvornår han sidst havde siddet og grint. I et suk tog hun den sidste bid kød fra tallerkenen og gjorde en ende på den saftige kødluns's sidste dage.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 30.01.2008 18:14
Han skævede imod Horisont, nu så hun ganske forvirret ud? Han hævede det ene øjenbryn og ignorrede blot hendes blik. Han tog atter omkring glasset og drak den sidste slurk. Og atter engang blev glasset fyldt op igen.
Han slog blikket imod talerknen, maden var der stadig. Han satte glasset fra sig og tog omkring sit bestik. Lidt fik han da spist, et par stykker pasta og noget kød.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 31.01.2008 17:01
(( var der pasta dengang xD ))

Horisont skævede til ham, blidt rystende på hovedet, inden hun tog en dyb slurk af den søde vin. Hvis han ville drikke ville hun da heller ikke holde sig tilbage, heller ikke hvis det var 'upassende' for en kvinde at gøre andet end at nippe til vinen. Det havde egentligt altid drevet hende tl vanvid når hun var til store fester og vvar tvunget til at nippe til vinen som en 'fin' dame. Hun føs kort før hun satte over i et smil. " Hvordan går det ellers?" Spurgte hun blidt i et forsøg på at få en samtale igang.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 04.02.2008 18:15
Han halv smilte lidt og rynkede brynene sammen, hvorefter han atter tog en slurk af vinen. Han satte glasset fra sig og foldede sine behandskede hænder sammen, over talerknen.
Han fnøs let og trak på skulderne, "Det går vel udemærket. Som det altid gør," svarede han hende og hævede det ene øjenbryn. Han lod blikket glide imod hende, "Hvad med Dem? Og Deres barn, har de besluttet Dem?" tillod han sin at spørge.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 04.02.2008 18:38
Der gik lidt tid hvor hun bare sad og så ned på sin store mave, med en enkelt hånd på den. Eftertænksom? Langsomt hævede hun blikket fra maven til ham. " Det går skam fint med mig. Angående barnet..." Hun tøvede. Ja, hvorfor var hun egentligt bange for at miste barnet? Hun havde jo dræbt så mange, i sin færd som vampyr igennem mørket. Så hvorfor? Var det det såkaldte moderinstinkt der fik hende til at ville beksytte hendes ufødte barn? Hun mødte hans blik. " Jeg, Jeg beholder det." Lød det lettere tøvende fra hende. Gad vide hvordan han ville reagere? Vile han mon reagere som sidste gang eller? Hendes holdning var pludselig ikke så afslappet mere, nærmere anspændt, for hvis han kunne finde på at gøre noget imod hende lige nu, så var det bedst for hende hurtigst muligt at flygte.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 05.02.2008 20:07
Han lyttede opmærksomt efter, imens han havde blikket vendt imod rødvinsglassets røde væske. Han slog sine kolde øjne op imod hendes, uden at afbryde hende. Han nikkede roligt og foldede hænderne sammen. Han kommenterede ikke hendes svar, men på en eller anden måde ville man godt kunne se at hans syntes bestemt det modsatte af, hvad hun ville gøre.
Han lagde hånden omkring glasset håndledet så rødvinen kørede rundt i glasset, han tog en slurk og holde hånden oppe,
"Ved De hvad jeg har tænkt på.." startede han, "De magiske kilder, burde de ikkke kunne gøre noget imod.. jah, dette?" sagde han og rynkede brynene spørgende sammen.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 05.02.2008 21:38
Hun kunne ikke lade vlære med at synke en klump. " D-dette?" Hun så spørgende ned på sin mave. Mente han hendes mange graviditeter, eller..? Et lydløst suk kom fra hende, idet hun greb nærmest krampagtigt om glasset og bundede det hele i et langt dram. Hendes mørkegrønne øjne slog direkte fra det hvide loft, over til Morgoths kolde øjne. Hun betragtede dem bestemt, klar over at det her nok ville ende med en diskussion.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 05.02.2008 22:09
Han rynkede brynene sammen, og brød ud i en mild latter. Han rystede på hovedet, "Tag det roligt kvinde. Jeg taler om min spedalskhed," sagde han og holde en hånd frem imod hende. Han lagde den grinende imod sin mund, latteren var bestemt ikke høj, men den var der stadig.
Han rystede lidt på hovedet og stoppede atter med den svage latter. Han lod blikket glide imod hendes øjne,
"Deres graviditet rager ikke mig," sagde han med et isende tonefald, "selvom det alligevel kan gøre mig urolig," konstaterede han dog alligevel og nikkede lidt.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 06.02.2008 10:27
Hun krympede sig kort under hans latter. Hvor idiotisk! Hvorfor skulle hun også være så naiv..? Hun rystede kort på hovedet, og tvang et smil frem på læberne. " Deres spedalskhed..? Det er muligt der kan være en kilde der kunne gøre dem rask. " Hun så et kort øjeblik eftertænksom ud. Mon ha så ville droppe at gå rundt med den åndssvage maske? Hun fnøs. Bekymret..? For min graviditet..? Hun var lige ved at begynde at le, men holdt sig tilbage. Det ville virke lidt underligt pludselig at bryde ud i en latter under en alvorlig diskussion om sygdomme og healing.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 06.02.2008 21:45
"Det ville næsten var underligt hvis der ingen var," mumlede han og trak lidt på skulderne, inden han atter tog en slurk af vinen. Hvor meget havde han drukket nu? Omkring de fem glas ville han tro. Han tog den sidste slurk af vinen og fylde endnu engang op,
"Det er jo en menneskelig sygdom, det gør det mere besværligt at rette op på." sagde han og rynkede brynene vredt sammen. Han slog blikket imod hende, han kunne fornemme på hendes ansigtsudtryk hvordan hun holde et lille latterligt grin tilbage. Han fnøs håndligt og lændte sig tilbage i stolen, alkoholen begyndte at påvirke ham. Ikke fordi han blev direkte fuld, mere beruset. Eller det var han på vej til.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 07.02.2008 13:11
"Nu er De ikke ved at blive vred..?" Spurgte hun forsigtigt da hun så hans rynken med brynene. Hendes indre latter var lige så langsomt forstummet. Hun lænede sig hen over gulvet, og rakte ud efter vinflasken, for at fylde sit eget glas op. Dog var det lidt problematisk at få fat i vinen da hendes mave var i vejen. Hun sukkede tungt og så spørgende hen på Morgoth i en tavs bøn om at han ville skænke hende noget op.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 07.02.2008 17:02
Han rystede på hovedet og mumlede et nej. Han tog endnu en slurk af glasset imens han skævede imod Horisont, da hun ikke kunne kunne nå vinflasken selv måtte han jo hjælpe hende. Han holde en hånd frem og lod vinflasken skænke noget vin op til hende, problemet var bare. Der var ikke mere tilbage? Han havde drukket en helt flaske selv.
Han rynkede brynene sammen og lod flasken falde til bordet igen, uden at der skete noget selvfølgelige. En anden flaske kom flyvende ind i lokalet, sådan lidt svejende. Proppen var allerede trukket af, via telepati, så indholdet gled roligt ned i Horisonts glas,
"Ved De godt.. At jeg har savnet selvskab i langtid? Det her slot er, røv kedeligt. Det må jeg sige Dem,"
lød det fra ham. Hans stemme var som den plejede, kold og håndlig, men alligevel var der noget over den. En gnist af klodsethed. Han lod blikket glide hen imod billederne, inden han atter tog en slurk af vinen. Det påvirkede han alligvel mere end det plejede, det skyldtes sikker at han intet havde spist.
Han slog blikket imod Horisont igen og rystede let på hovedet, "De er smuk, det har De altid været. Ingen ændringer ved Dem." sagde han og pegede imod hende med hans glas, "Ingen rynker, ingen forandringer ved Deres krop.. tsssh, de burde bestemt ikke være utilfreds,"
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 07.02.2008 18:18
Horisont så på ham med et blik ala: oO.. Overrasket over hvordan han opførte sig. Løsslupne ord og noget der kunne minde lidt om starten til beruselse i hans blik. Hun tog et dyb tår af sin vin. " Hvorfor finder De dem så ikke noget selskab? Ansætter nogle tjenere, folk der kan få Dem i godt humør?" Spurgte hun monotont. Hun så let ned af sin krop. " Nogle ting forandrer sig ikke... Det burde De selv at vide.. " Det vampyriske blod der løb i hendes årer vidste hun udemærket var med til at holde hende ung af udseende, i flere år.. Som falsk ungdommelighed der ikke var til at vaske af, end ikke i det varmeste vand.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 09.02.2008 00:03
Han rynkede brynene sammen og rystede på hovedet, "Det er lettere sagt end gjort min kærer," svarede han hende med et hæst tonefald, "tjenere er ikke bare nogen man få fat i. Og for det første, efter jeg var smidt i fængsel dannede der sig nærmest en grimt rygte om mig. Ingen gad spille sit tid, nej.. Nærmere liv på at arbejde her,"
han hævede det ene øjenbryn og slog blikket den anden vej. Han skævede kort imod hende inden han atter vendte bliket den anden vej, "Jeg havde lige glemt, at De var vampyr." mumlede han lavmældt og rynkede brynene sammen
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 14.02.2008 14:19
Hun brødes sig ikke om at han så den anden vej. som om han skammede sig over hvad hun var, og forblev!.. Hun sukkede tungt, og tog en tår af den søde vin. Hun rynkede eftertænksomt på næsen, da hun mærkede et hårdt spark i hendes underliv. Hun bed sig selv hårdt i læben for ikke at give et gisp fra sig. Det barn sparkede da også mere og mere for hver dag og aften der gik. Hun skulede kort mod den, men lod så grimasserne falde og så med et blidt blik hen på Morgoth igen.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 15.02.2008 14:04
Han små grinte lidt på en opgivende måde, "Men hvad betyder det.." mumlede han og slog med hånden. Han sog den sidste slurk af glasset og stilte det fra sig, en flaske også en halv. Det begyndte at svimle godt og grundigt for ham nu, et smøret smil faldt over hans læber,
"Hmm, barnet sparker?" lød det spørgende fra ham, han lod blikket glide imod hende. Fortumlet, uden selv at vide det, rejste han sig fra stolen og vandrede trippende hen imod hende. Han holde en støttende hånd imod bordkanten, i håb om ikke at falde pladask om på gulvet.
Da han nåede hen til hende greb han om hendes stol, rykkede lidt på den så hendes front var vendt imod ham. Han satte sig ned på knæ og lagde hænderne omkring hendes lår og kinden imod hendes store mave. Han kunne mærke hvordan barnet sparkede imod hendes mave, et lille smil bredte sig over hans læber,
"Hmm," brummede han, "barnet er utålmodigt," mumlede han og lod en blid hånd køre over maven.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 18.02.2008 17:15
Hun så let forskrækket på ham, da han vaklende begyndte at gå imod hende. Han havde tydeligvis ikke tålt al den søde vin han havde søbet i sig. Det blev hun endnu emre pinlig bevidst om, da han knælede for hende for at placere hænderne på hendes lår, og kinden mod maven. Hun rødmede, og holdt et kort øjeblik vejret. Nu ville der hvertfald næppe være nogen flugtmuligheder.. Hvertfald ikke hvis han blev ved med at være hende så nær. Hun nikkede sagt til hans spørgsmål. " Ja. Ja det gør det." Sagde hun dæmpet. Overvejede lidt hvordan hun skulle forholde sig til at han var fuld. Skulle hun være rolig og moderlig, eller hvad skulle hun? Hvad ville være bedst for hende og barnets sikkerhed?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 19.02.2008 17:00
Han lukkede øjnene i sukkede efter vejret og aede atter engang hendes mave, "Det minder mig om min søsters fødsel.. Eller da min moder var gravid," sagde han pludselig og knugede brynene sørgmodigt sammen, "Det minder mig om min mor, det var mere det," konstaterede han og nikkede lidt. Hvor han pludselig savnede hende, savnede hendes blide stemme. Men hendes ansigt huskede han ikke, kun at hun var noget af det kønneste han havde set. Hvor var det sørgeligt, han huskede ikke engang hans mors ansigt, personen der havde født ham,
"..gud.. gud forbande det.." mumlede han pludselig og snøftede. Det var så ufattelig sørgeligt, så frygteligt at tårene trimlede op i hans øjne. De mælde deres ankomst og trillede ned, udenom masken, og videre ned af dens kind. De gled ned omkring Horisonts mave og ned i en lille plet på den.
Gråden startede i hans stemme, "Pludselig savner jeg hende.. før var jeg ligeglad, men nu.. forhelvede da også!" han bannede og rejste sig vaklende op fra Horisont.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 19.02.2008 20:29
Horisont sank en klump.. Han..Græder jo.. Tænkte hun lettere forskrækket. Hun halvvejs rejste sig op, idet hun rakte arme ud efter ham. " Det gør altid ondt at savne... Mest ondt gør det at miste.. Folk man har kær.. Ligesom min egen mor.." Hun sukkede stille, og forsøgte at lægge et par arme om ham. Trøstende. Hvis det var det der skulle til ville hun da forsøge at hjælpe ham med en skulder at græde ud ved. Om han så fandt det pinligt eller ej!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat