Under nogle klipper, der rager ud over sandet.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 22:13
Da han holdt bedre fast om hende resulterede det at hun blevet helvet tættere på ham, og var derfor nemmere for ham at kysse. Hun prøvede dog at trække sig væk fra ham, da han såkyssede hende. Men siden hun ikke er så specielt stærk, virkede det ikke helt.
Hun skubbede hårdere til ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.04.2009 22:20
han slap så kysset igen og slap grebet omring hende ide han gik et skridt væk fra hende.
slikkede sig kort om munden, da kysset ikke kun var et kys, men nærmere et snav og han grinte kort.
"det må jeg sige, du er virkelig god" sagde han og lukkede så sine øjne.
hans skjorte knappede han lidt op ca. 3 knapper så lidt af hans brystkasse kom til syne og et rødt kors på hans brystkasse kom frem, som så begyndte at lyse.
han åbnede så øjnene igen og kom nu med et stort kynisk smil ide han blottede sine hjørnetænder.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 22:24
Hun vaklede et par skridt tilbage da Shadow slap hende, da hun blev skubbet tilbage af sin eget 'styrke'. HUn skulle lige til at sige noget, mem forblev stille da han blotte sine hjørnetænder, og hun nu forstod at han var vampyr. HUn havde prøvet alt for mange gange at blive bidt af Hauru, dog uden selv at blive infekseret af vampyrisme, og det var ikke specielt sjovt. "nejh.. hold dig væk" stammede hun, og gik nogle skridt bagud
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.04.2009 22:35
Shadow gik roligt imod hende og rakte en hånd ud for at få hende til at gå hen til sig, men det ville hun nok ikke så han rakte pegede nu på hende og grinte kort igen.
"du er min nu" sagde han og fik hendes egen skygge til at tage fat i hende ide han fortsat gik imod hende.
"du smagte temmelig godt, så jeg håber dit blod også vil være velsmagende og bare rolig, det kan være du for lov til at leve bagefter" sagde han efterfulgt med et grin.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 22:38
Hun ser srkæmt på ham ''nej, hvør sød ikke at.." Hun stopper da hun mærke nogle gribe fat i sig, men hun kan se at Shadow står foran hende. Hun vender sig om, og gisper, da hun ser sin egen skygge. "Lad mig gå!" råber hun, og vrider sig, men uden noget resultat
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.04.2009 22:47
han stopper op da han er henne ved hende igen og kigger hende lige ind i øjnene.
"det kaldes skyggemagi, kan du lide det?" sagde han og kom med et smøret grin.
Derefter gik han om bag hende og lagde en hånd under hendes hage ide han roligt skubbede hendes hovede lidt til siden så hendes hals blev blottet.
"du er virkelig smuk, og det gør jeg virkelig får lyst til at bide dig" sagde han og rykkede så sit hovede tættere på hendes hals ide han så slikkede hende op af halsen, bare for provokationens skyld.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 22:49
Hun ser stadigt skræmt på ham "nej" piver hun lavt, og, prøver at følge ham med øjnene da han går bag hende. Hun får let kuldegysninger da han så slikker hende på halsen "stop!" halv piver, råber hun.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.04.2009 22:53
"du skal bare slappe af, du vil ikke mærke andet en et lille stik i halsen og detsuden gør du en god tjæneste for en sulten vampyr" sagde han ide han så derefter kyssede hende kort på halsen, men så derefter bed til ide han let sugede blod til sig.
Hans hud blev mere farvet, samt mere livagtigt og han blev også mere frist af det, den dejlige smag af frisk blod.
Han havde jo ret i at hendes blod var godt at drikke så han blev ved lidt endnu.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 22:59
hun så bare ud i luften hun havde inset at det eneste hun kunne gøre var at give han sit blod.. "bare du ikke dræber mig" mumlede hun, og kunne mærke en svagt stikkende smerte i sin hals, som snart blevtil en lidt sugende fornæmmelse. Hun kunne mærke at hun blev let svagere, og en smule trættere.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.04.2009 23:03
han lod hendes skygge blive normal og lod den slippe rena, imens han let holdte om hende og slap så bidet lidt efter.
Slikkede sig om munden og kiggede nu roligt ned på hende og smilte nu igen kynisk.
"fordi du var så venlig at give mig blod og nu fordi du er så sød som du er så lader jeg dig leve" sagde han og slap omkring hende ide han gik nogle få skridt væk fra hende.
han vendte sig så om og så på hende igen med et roligt blik.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 23:10
Hun var ikke helt sikker i benene og sank derfor i knæ da han slap hende.. HUn ser stadigt lettere skræmt på ham. "Du kunne ikke bare finde en anden?" Mumler hun lavt, det var ikke rigtig ment som et spørgsmål, mere en kommentar
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.04.2009 23:16
han smilte nu kynisk igen og lagde hovedet let på skrå.
"nej for du er den eneste der lige er til stede her" svarede han ide han så tog sin hånd ind i sin jakke og hev en blå rose frem som han så kastede hen til hende.
"jeg må detsvære smutte nu min søde, men det kunne jo være vi ses igen en anden gang" sagde han ide han vendte om på hælden og gik roligt væk fra stedet og det varede ikke hurtigt før han var væk.

//out

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 10.04.2009 23:18
Hun så bare efter han uden at svare. Da han så var helt væk samlede hun rosen op "den skal da ikke have lov til at dø selvom han er en idiot" mumlede hun lettere surt, og lagde den i sin jakkelomme, og løb derfra, da det nu var helt mørkt, og hun ikke er vil med mørke

//out

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 22:00
Nichols kom til syne bag klippen og forsatte ind under klippe loftet, hans flaske var lige blevet fyldt op med hjemmebryget rom, der var ikke nogen i syne så der var ikke store chancer for at han skulle dele romen som han gjorde med Blain, som der drak den for sig selv.
''så skal der bundes du gamle dreng'' råbte han lavmeldt og bundede halvdelen af væsken ned i halsen. ''ahh....'' udstødte han og satte sig ned på en sten for at lade alkoholden strømme igennem.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 09.06.2009 22:12
Alwyn havde siddet på klipperne og stirret ud over vandet. Nydt stilheden. Roen. Freden. Ja - Nydt livet, lige indtil en højtråbende mand, under klipperne, snakkede i et temmelig højt toneleje.
Alwyn lænede sig lidt ud over kanten af stenen og så på ham. Han var alene, så han talte til sig selv. Eller... Flasken i hans hånd. Hun skubbede sig selv ned fra klippen, og landte på sandet, ikke mange meter længere nede.
Hun betragtede knægten og tøvede ikke et sekund: En pirat parodi. Ligesom Ravii. Hun sukkede højlydt og rømmede sig.
"Undskyld mig, men kan du ikke dæmpe dig lidt?" vrængede hun gnavent.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 22:29
Nichols skænkede ikke Alwyn en tanke og så forsat ud mod vandet.
Han vendte roligt hovedet hen mod Alwyn der kom flyvende fra himlen, ''ta noget rom istedet....kaptajnen gir!'' råbte han mod hende, og kastede flasken hen imod Alwyn, han var ikke i humør til at vrise af folk lige nu, da han ikke havde puset sine knive fint endnu.
''shhh....kan du høre det?'' lyden af en mindre flod kom frem, inde fra klippen.((:O))
han rejste sig op og gik hen imod klippe væggen og lagde øret imod klippe væggen.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 09.06.2009 22:32
Alwyn stirrede på den tilsyneladende retarderede idiot. "HVAD?!" gispede hun overrasket. "Du er jo idiot..." forsatte hun, i samme gispende tone. Hun så temmelig forvirret ud og stirrede lamslået på piraten. Derefter så hun på flasken der lå i sandet. Stadig fuldstændig lamslået.
Hun stirrede på ham igen... "Du er jo... Sindssyg." Hun tog sig til hovedet og sukkede opgivende. "Du må være gal. Der komemr ikke lyde fra en klippe. Det er en klippe!" påpegede hun og lagde armene over kors.
"Men selvfølgelig kan alkohol få én som dig til at høre alt, tilsyneladende." mumlede hun for sig selv.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 22:41
''Faktisk DAME! så hører jeg bedre end folk som dig! OG alkohold har ingen efekt på MIG!'' vrissede han og holdte stadig hovedet op af klippe væggen.
Lyden af en indre kanal inde fra klippen holdte stadig på hans interasse, kan det være det hun fortalte om? han tænkte længe og fik en arindring fra barndommen. Fortivlet rystede han hovedet og gik lidt væk fra klippen da den ikke var helt stabil lige der.
''prøv at gå hen og lyt dame! der er noget''
Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 09.06.2009 23:01
((Må man joine? (: ))