det store kammer.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 01:20
"du kan sige stop så meget du vil.. men jeg stopper ikke forløbig <3"
Eclipse ser lidt på sin far med et kattet smil om læberne, for så at kysse ham ned ad halsen igen, og slikke ham kort.
"Mhmn, synes du slet ikke det er behageligt?"
Eclipse var nu kommet ovenpå sin far, og stod nu på fire overham,
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 01:25
Med et kort fnys ud mellem læberne, ser han stramt op på sin søn, har placeret begge hænder mod den yngres brystkasse, for at skubbe ham helt væk.
"Nej! Det syntes jeg ikke! Stop det!" han taler en meget bestemt tone, som lyder halvadvarende, skønt det bare er for at dække over at Eclipse faktisk skræmmer ham

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 01:28
"far.." Eclipse ryster svagt på hovedet, og sætter sig ned på ham, (så det ikke gør ondt xD) imens han tager fat om Elizpeh's håndled, og lader dem føre ned på sengen igen, og holder dem fast.
"på et eller andet punkt må du da synes det..." Eclipse's øjne er ændret fra det barnlige til .. et skummelt, ikke læseligt blik.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 01:31
"Eh! Stop det så!" kommandere han og ser snævert på sin søn.
"Du ved godt jeg er aseksuel! Og selv hvis jeg ikke var, ville det her stadig være sygeligt og forkert! Stop det nu inden du gør et eller andet du fortryder!" han forsøger at vride sine håndled fri.
"Slip så!"
egentlig blir alle de komandoer slynget afsted for at dække over noget andet. En af de eneste ting Elizeph er virkelig bange for, er nærkontakt.

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 01:35
"Hmf.." Eclipse sukker, og giver sin far et hurtigt kys på læberne.
"du lyder som en skræmt lille dreng.. det da ikke engang fordi jeg er grim..?"
Eclipse sukker endnu en gang, "du kan vil gerne være i nærheden af Amaya.." Eclipse ser ned, "men mig.. hader du bare.."

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 01:38
han drejer hovedet ud til siden med et ryk da han blir kysset kort.
"Amaya opfører sig som min datter! Men det du gør nu, vil jeg ikke mene er særlig meget far-søn agtig!" påpeger han og ser op på ham. han taler markant, men let sløvt da ahan stadig er under indvirkning af det tidligere.
"Jeg hader dig ikke, men det som du har gang i nu, det foragter jeg!"

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 01:41
"Mhm.." Eclipse bider sig hårdt i læben og ser såret på sin far.
"kan.. kan jeg gøre for at jeg er forelsket i dig...?" eclipse giver slip på sin fars håndled, men sidder stadig oprejst på Elizeph.
"Amaya, er ikke engang din rigtige datter.. når hun bliver gammel nok.. så.. så finder i sikkert sammen! eller et eller andet!"
Eclipses øjne var blevet let våde, og han nænnede ikke at blinke.
"jeg.. jeg går ud og drikker mig fuld.. og finder en eller anden fremmed mand, jeg kan være sammen med, og du kan ikke stoppe mig!" nu ville Eclipse frygtelig gerne have at hans far havde sagt et eller andet imod, men.. mon han ville gøre det? Elizeph var sikkert ligeglad..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 01:45
"Amaya er min rigtige datter! Måske ikke biologisk, men trods alt min datter! Og jeg kan forsikre dig om, at det er ikke tilfældet!" siger han fast.
"Og nej, du drikker dig ikke fuld!" nu sætter han sig op, så godt han nu kan.. så det blir kun halvt siddende med albuerne mod madressen.
"Alkohol smadre din hjerne, og du skal ikke udnyttes af en eller anden! Du holder dig fra alkohol!" siger han fast

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 01:49
Eclipse ser betuttet væk,
"hvis det ødelægger min hjerne er det vel bare rart.. så kan jeg ikke tænke, og så .. er jeg ikke sådan her ved dig.."
han bed sig i underlæben, og så ned.
"far... hold.. om mig.." han ser forsat ned, forventer ikke en reaktion fra sin fars side af.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 01:52
"Eclipse..." han skubber ham af sig med en kraftovervindelse, sætter sig ordenligt op ved siden af.. han lægger stille armene om ham på en faderlig måde. sådan så Eclipse kan læne sig op af ham.
"Slap nu lige lidt af, okay? Tag den med ro.." siger han dæmpet

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 01:55
Eclipse kunne tabe hovedet og løbe hele krystallandet rundt af bare overraskelse. hans far.. holdt rent faktisk om ham..
"Uhm.." han blinkede let med øjnene, og lagde forsigtigt armene om sin far.
"ja.." han blinkede nogle ekstra gange med øjnene, så et par tårer, gled ned af hans kinder; hvilket ikke var meningen.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 01:58
"Dit sind virker til virkelig at stå i kog for tiden.." siger han roligt.. sidder bare stille uden at røre sig yderligere.
"Har du.. psykiske problemer som går og driller dig?" en typisk forældre til barn samtale...
Elizephs arme ryster en smule.. hans tale er lav.. i det hele taget er det tydeligt at han er umådeligt svækket...

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 02:01
Eclipse løfter sin hånd op til sine øjne for at tørre de små tårer væk.
"det... " han trak på skuldrene og lagde igen armene rundt om sin far.
"jeg har ingen anelse.." han lukkede øjnene i, måske søvnmangel? han sover jo ikke så meget, som man egentlig burde..
"...."

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 02:05
Elizeph sidder lidt.
"Men.. i ald fald, så har du brug for at få dine tanker i orden.. Og de sære følelser du har, det er sikkert en form for bivirkning af forvirret sind... Tror du ikke?" han ser lidt ned på sin søn.. hans tale er blevet mere sløv.
"... uhm.." Elizeph lukker sine øjne i, synker sammen i alle ledene endnu engang, sådan halvt sidelæns.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 22.11.2007 02:08
Eclipse mærker at Elizeph er sunket mere sammen nu.
"Uhm.. hvem.. ved.. det kunne vel godt ske.." han bed sig svagt i underlæben, og blinkede lidt med øjnene for at de blev klare igen.
han holdt om sin far, og lagde ham roligt ned igen,
"du må hellere hvile dig lidt, når du nu er så sl-"
Eclipse himlede med øjnene og med et suk, besvimede han lige ved siden af sin far.. dvs. han faldt i søvn.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.11.2007 02:12
Elizeph ser let omtåget på sin søn, som skvattede i søvn ved siden af ham.
Han ligger selv kort inden han tvinger sig op at sidde igen.. trækker Eclipses støvler af, samt sine egne, inden han trækker dynen hen over Eclipse.
Han selv lægger sig bare uden dyne over ved siden af, men et godt stykke væk.. 1½ meter omkring, da sengen jo er stor nok.
Han skæver lidt mod Eclipse.
... Mit eget kød og blod... tænker han, sukker svagt, inden han triller en halv omgang så han ligger med ryggen til sin søn.. sådan falder han så sløvt i søvn.. sover tungt.

//Og så sover de XD

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1