Illusiane 11.04.2009 19:24
Hun mærker hans frygt, lige så tydeligt, som hvis han stak af. men et lille håb breder sig i hendes krop, da hans ord trænger ind.
Du er ikke den eneste der har dræbt et familiemedlem hun spærrer øjnene op, og ser på ham. var han i samme situation? og hvis han var, hvorfor slap han så så let over det? Hvorfor skulle hun trækkes med en kæmpe le, og vinger, der skræmte alle og enhver væk? hvorfor skulle hun have en psykopat af en bror, der gav hende mareridt hver nat? og mest af alt; hvorfor kunne hun ikke lære at elske et andet menneske? Det havde været tæt på med Live, men skæbnen ville dem åbenbart noget andet, for krigen bredte sig hurtigt, og håbet om at se Live igen blev mindre og mindre...
"Det.." glæder mig at høre at jeg ikke er den eneste? nej..
"Det gør mig ondt. Døden er altid hård..." hun kan ikke få sig selv til at bede om historien. Han ved hvordan hun har det, og det er egentlig også nok. hun synker en klump i halsen. hele stemningen synes pludselig lidt mærkelig for hende. hun ser ned i jorden, hvor en lille blomst er skudt frem. årets første rigtige forårstegn. Hun smiler let, og puster lidt hår væk fra øjnene.
"Er du sulten?" spørger hun pludselig, men kommer straks i tanke om, at han jo nok spiser noget liiiidt andet end det hun kunne tilbyde. eller gør han? hun kigger på sin pulsåre, hvor blodet pumper rundt. Kunne hun få sig selv til det?
~Don't try to catch me, you gonna' loose me.~
LIFE ER BLEVET EN NORMAL PIGE, TAKKET VÆRE LIVE! <3
~billeder kommer~