Bænken, under træerne (11)

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 17:40
Étienne slår hænderne sammen som en anden bedstemor, og kigger henrykt på den lille dame, høj det er hun ihvertfald ikke. Han smiler venligt og gladeligt til hende, og siger;
"Ih, jamen goddag, unge dame"

Leguanfyrens hale slår frem og tilbage, stille og roligt. Den er muskuløs og med takker på oversiden. Det er ikke til at forestille sig hvor hårdt den hale kan slå, hvis det blev nødvendigt. Det har det heldigvis ikke været indtilvidere.

Ètienne fortsætter sin begejstring. Han er tydeligvis glad over at hun gider at snakke med ham. Det sker ikke så tit at folk opsøger ham for det, nærmere omvendt.
- 27årig, kulturinteresseret leguanfyr med kronisk dårlig hukommelse

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 01.02.2009 17:44
Et lille smil kom frem på hendes mund over hans begejstring over at hun kontaktede ham. Han virkede lidt sær, men det var Cennet selvfølgelig også, så det gjorde heller ikke noget. "Jeg hedder.. Cennet.." Sagde hun roligt og gik et par skridt nærmere. Selvom han sikkert sagtens ville kunne gøre hende ondt, så havde hun på fornemmelsen at han først ville gøre det når det var højst nødvendigt. Men det vidste hun jo selvfølgelig ikke med sikkerhed.

Hun smilte lidt og betragtede ham. Hun fandt det meget fascinerende at han var sådan halvt dyr og halvt menneske. "Hvad hedder du?" Spurgte hun en smule nysgerrigt. Sprutten havde vidst alligevel ikke forladt hende helt. Ellers ville hun bare havde stået og ladet ham stille spørgsmålene.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 17:51
Étienne ligger hovedet på skå og blinker adskillige gange. Han glæder sig over hendes smil.
"Goddag kære Cennet, mit navn er Étienne Julien, men du må gerne nøjes med at kalde mig Étienne. Du må også godt kalde mig Étienne Julien, eller bare Julien eller bare Étienne. Jamen dog, har jeg sagt det? Eller..."

Leguanen får stoppet sig selv, inden han går helt i selvsving. Det er egentlig ikke fordi han er nervøs eller utryg, han snakker så kludret. Nærmere for at hun skal vide, at hun ikke skal føle sig forpligtet til det ene eller det andet. Det vil han ikke påsætte folk.

"Hvad laver sådan en ung dame i de mørke gader? Man kan knapt nok vide sig sikker her mere, ved du nok"

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 01.02.2009 17:57
"Jeg er bare på vej hjem. Jeg gik en tur og så blev det lidt senere end jeg troede.. Hvad med dig?" Spurgte hun helt roligt og smilte lidt af hans ord. "Jeg kalder dig bare Étienne.." Svarrede hun med et smil. "Og jeg skal nok klare mig.. Jeg har et våben, mod næsten alt.." Sagde hun så og hentydede til den taske hun bar på armen. Den var fuld af små flasker med brygge i.

Hun tænkte kort på Rex, men ville ikke lade sit humør blive ødelagt. Han var en af de eneste hvor hendes brygge ikke havde reddet ham. Egentlig havde hendes brygge nærmest gjort det værrer for ham. Hun rystede på hovedet og prøvede at tænke på noget andet.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 18:01
"Aha, okay, javel ja"
Étienne smiler endnu en gang og fugter læberne med den lille leguantunge. Han kigger interesseret på Cennet og siger ikke mere, før han er sikker på at hun er færdig. Så rømmer han sig.

"Et våben mod alt? Det lyder fornuftigt. Ja, det gør det da. Hvad er det for et våben, om jeg må spørge? Det lyder dyrt"
Den sidste sætning siger han i en let klukkende latter, men han tøver igen da han fornemmer en vis tristhed hos Cennet.

"Jamen dog, lille dame, er du ked?"
Spørger han hende, uden at give hende mulighed for at svare på det første spørgsmål.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 01.02.2009 18:10
"Årh.. Ikke noget jeg vil bebyrde dig med.." Svarrede hun med et lille, en smule sørgmodigt, smil.. For hurtigt at skifte emne svarrede hun på hans første spørgsmål. "Det er ikke særlig dyrt. Det hele findes i naturen." Svarrede hun og åbnede tasken og viste ham alle bryggene. "Jeg brygger dem selv, derhjemme, så det eneste jeg skal betale for det var gryden." Sagde hun så og håbede at han ville glemme det med om hun var ked af det..

Hun betragtede lidt de mørke gader, men vendte atter opmærksomheden imod ham. Hun vippede lidt, frem og tilbage og lagde armene over kors. Hun vidste ikke hvor hun ellers skulle have armene.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 18:17
Étienne kigger en smule mistænkeligt og gennemskuende på hende, men lader hende selv om det. Hvis hun ikke har lyst til at fortælle ham det, hvilket hun tydeligvis ikke har, så vil han da heller ikke plage hende mere.

"Jamen dog, sådan noget anede jeg ikke man kunne."
Lyder det umiddelbart overrasket fra Étienne. Men i virkeligheden er han ikke meget for sådan noget heksekunst. Det var trods alt en heksedoktors søn der slog ham i hovedet, dengang for mange år siden, og uden ham ville han garanteret ikke have så mange problemer med hukommelsen, som han har i dag.

"Må jeg høre, hvor bor du henne?"
Siger han blidt og prikker sig selv i siden, med sin klo

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 01.02.2009 18:25
"Hm.. Det kan man sagtens, det er faktisk meget let. Man skal bare huske på hvad de forskellige ting gør når de er sammen. F. eks tørrede rosenblade er rigtig god til sår, hvis det er sammen med uglefjer og alger. Men hvis det kommer sammen med græs og aloe vera planter, så er det dødeligt.." Forklarede hun med et smil.. Hun elskede at fortælle folk om hendes kunst.

Cennet rynkede lidt på næsen over hans spørgsmål. Hun vidste næsten hvor alt var. Næsten alt, men hun vidste kun hvad halvdelen hed.. "Ehm.. Det ligger i tusmørkedalen, mere ved jeg ikke.." Sagde hun lidt irriteret over at hun ikke kunne svare ordentligt på hans spørgsmål. Hun var ellers rigtig god til at orientere sig, det blev man når man havde ledt efter nye urter i så lang tid som hun havde. "Jeg ved hvor det er.. Jeg kan bare ikke huske hvad det hedder.." Sagde hun og lød ligesom et lille barn der ikke havde lavet sine lektier.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 18:32
Étienne kigger tydeligt interesseret på den unge, rødhårede dame. han lytter nøje til hvad hun har og fortæller og bliver da også lidt fascineret af det. Det kan ses på hans opløftende ansigtsudtryk.

"Herre gud, det kan da være det samme. Altså, ja. Et sted er et sted, og så er det ligemeget om man kan huske hvad det hedder. Bare man kan huske hvor det ligger. Det er lidt vigtigere"
Siger han opmuntrende, og blinker et par gange i træk med øjnene. Han smiler til Cennet.

"Høm, jeg er heller ikke så god til at huske"
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 18:56
"Nemlig.." Sagde hun med et smil til hans kommentar om at man ikke behøvede at vide hvad det hed.. "Hm.. Man overlever nok.. Så længe man kan huske hvordan man trækker vejret, så sker der vidst ikke så meget ved det.." Sagde hun positivt, med et stort smil. Hun havde fundet ham meget interresant, ham leguanfyren.

Hun smilede lidt til ham, mens hun betragtede ham. "Hvor bor du så?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun ville gerne vide mere om ham. Også det med at han var halvt dyr. Havde han fået det fra sine forældre eller var der nogen der havde gjort ham sådan?

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 19:02
Étienne nikker af Cennet og smiler venligt. Han er glad for hun gider at tage sig tid til at snakke med ham.

"Det har du så evigt ret i, kære Cennet. Det er det vigtigste"
Siger han smilende og let drillende. Og dog, det hun siger får ham til at tænke. Det med at leve kan man godt nogle gange glemme.

"Jeg bor i beboelseskvarteret. Ikke så langt herfra, for at være helt korrekt"
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 01.02.2009 19:09
Cennet nikkede smilende, mens hun lyttede til ham. "Bor du der sammen med din familie.. eller?" Hun vidste ikke hvorfor, men hun 'forventede' lidt at han havde en familie. Hun havde efterhånden set 15-årige der var gift og han virkede ældre end hende, så hvorfor ikke?

Hun betragtede lidt hans skæl og overvejede om det ville være uhøfligt at spørge til hans race. Hun havde på ingen måde fordomme for det at han var halvt dyr, hun ville bare gerne vide mere om den. Hun smilte lidt til ham og trak vejret dybt.

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 19:18
"Altså, nej. Altså. Jeg bor ganske alene. Jeg har rejst meget rundt de sidste par år, men nu bor jeg fast. Og helt alene"
Alt sammen siger han med et let blik i øjet. Han kvæler et gab bag sin skællede hånd.

Han bemærker at hun kigger lidt på ham, og retter hovedet en anelse op. Måske for at se lidt mere stolt og værdig ud. En pludselig rumlen opstår i hans mave, og han kigger overrasket ned på den, lettere genert. Han var sulten. Indtilvidere havde han ikke bemærket det, ikke før nu. Det var også på tide at komme hjemaf, syntes han. Han ville egentlig gerne invitere hende Cennet med hjem på en omgang salat, men syntes ikke at han kendte hende godt nok. Istedet valgte han bare at give hende et venligt blik og et nik med hovedet, og sagde;

"Jeg må til at forlade Dem nu, Cennet. Det har været en fornøjelse at snakke med dem, og lære Dem at kende. Pas nu godt på Dem selv, jeg håber at møde Dem igen!"
Étienne forsvinder over imod beboelseskvarteret. Snart forsvinder også lyden af hans kløer imod brostenene og halen der slæbes efter dem.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 01.02.2009 19:20
Cennet så lidt efter ham, med et venligt blik. "Hm.. Jeg må nok også hellere komme hjem.. Har jeg ikke en halv flaske derhjemme?" Tænkte hun og skyndte sig hjem, for at undersøge det..

//OUT
(Havde ikke lige set at jeg skrev med Uzuri..)

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 9