Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 09.08.2026 14:34
Blikket faldt på klingen foran ham og verden stod fuldkommen stille i nogle sekunder, før englen begyndte at tale. Igen spændte kæben sig, og han kastede blikket op mod den anden. “Du er skingrende sindssyg…” snerrede han og rejste sig. Han sparkede til klingen, så den ikke var lige foran ham længere. “Ti gange? TI!?” hvæsede han og begyndte at mærke, hvordan hans blod kogte.

Blikket sænkede sig, og han kneb øjnene sammen “Hvorfor holde mig i live så, hmm? Er du i virkeligheden bange for, at Lyset og Aquarin kommer efter dig?” hvæsede han og skævede mod klingen på jorden. Ærligt, så var det nok tusind gange bedre selv at gøre det, end at lade englen gøre det, hvilket var derfor Kaius’ blik søgte over mod klingen igen
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 09.08.2026 14:45
Dagon så mod Kaius og grinede kort. Eller du kan jo prøve om du selv kan komme herfra og ned til vandet igen." sagde han roligt og trådte et skridt nærmere, for at sikre at Kaius ikke kunne bruge hans evner, selvom at ikke kendte dem, var han sikker på at de sikkert havde noget med vand at gøre, eftersom Kaius kom fra vandet. Ved Dagons fødder var en mørk sky begyndt at samle sig. "Men ja, ti gange. Skal du have hjælp med at tælle?" spurgte han flabet.

Dagon så undrende på Kaius da han blev spurgt om han var bange. "Hvorfor holde dig i live, eh? Fordi det er sjovt." svarede han ham, "Lyset, HA. Dem har man ikke set noget til længe efterhånden, så det tror jeg næppe." fortsatte han i samme stil. "Og hvad angår din lille fiskestamme, så nej, dem er jeg ikke bange for. Der er jo i virkeligheden ikke ret mange af jer der kan komme til overfladen, og selv hvis i gør er i svage og skrøbelige." afsluttede han provokerende. Han mente  selv at han var korrekt i hans antagelser om både lyset og aquarin-folket."Tag så og kom i gang." Kommanderede han skarpt.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 09.08.2026 15:56
At komme til vandet herfra var jo håbløst, for hvordan skulle han komme ned, hvis ikke ved at klatre? Ja, eller for den sags skyld flyve, men han kunne ingen af delene, og han tvivlede stærkt på, at englen ønskede at flyve ham der ned, i hvert fald ikke før Kaius havde gjort, hvad der var blevet forlangt af ham… At stikke sig selv 10 gange. Han skar en grimasse og spændte i kæben. “Nej…” svarede han og lod blikket hvile på ham, og da han trådte nærmere, mærkede han hjertet flyve op i halsen.

Selv for nogle år siden havde englen tydeligt nydt at udsætte ham for tortur, og det var nærmest et under, at han havde overlevet med kun et ar på brystet. Lyset havde andre ting at se til; det var han klar over, og desværre havde englen også ret, når det kom til folkene fra Aquarin. De fleste havfolk var svagere på land, og Kaius var et pragteksemplar der.

“Hvis jeg nægter?” spurgte han, velvidende om at det sikkert ville bide ham i røven.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 09.08.2026 19:30
Dagon lod Kaius forstå situationen lidt endnu. "Kaius, Kaius, Kaius." sagde han flabet. "Hvis du ikke gør som jeg har bedt dig om," fortsatte han og trak hans sammenfoldet le frem, der selv foldede sig ud, som var den spændt som en bues streng, "Så er jeg bange for at jeg nok nøjes med at flyve dit hoved ud over havet og smide det der." afsluttede han sin trussel. Det var ikke nogen tom trussel, det mente han nok at Kaius var klar over.

Han stillede sig med leen, klar hvis Kaius skulle finde på at få dumme ideer. "Du begynder at se lidt tør ud, fisk." fortsatte han med provokationen. Han havde ikke haft det så sjovt i længe og begyndte at undre sig over hvorfor han ikke havde gjort noget ligendende i længere tid. Det var jo år siden han sidst havde haft muligheden for virkelig at torturere nogen på en sådan måde.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 09.08.2026 19:53
Navnet fra englens læber fik hans indre til at snørre sig sammen. Han kunne ikke lide den måde, det hele eskalerede på, og hvordan den anden rakte om på ryggen efter den sammenfoldede le, der nu kom til frit skue. Truslen fik ham hurtigt til at spænde op i hele kroppen, velvidende, at den sikkert var reel. Hvordan ville det ikke se ud, hvis hans hoved dukkede op på havbunden, mens hans krop blev siddende på klippetoppen, hvor den kunne blive ædt af alverdens kryb og kravl?

Kaius var stille, men bevægede sig alligevel over og bukkede sig efter klingen, der var blevet skubbet et par meter væk fra ham, da han havde sparket til den. Han tørrede den først af i sine hoser og med skælvende hænder satte han kniven til den ene skulder. De violette øjne var låst fast på englen, før han med en forpint klynkende lyd lod bladet gå ind, og han trak det hurtigt ud igen. Der var stadig 9 tilbage.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 09.08.2026 21:57
Dagon så roligt til mens Kaius gik hen til kniven på jorden og samlede den op. Han strammede grebet en anelse om sin le, for han var ikke sikker på om Kaius ville angribe, eller tage stikkene som en mand. Han skulle ikke vente længe før han havde stukket kniven i sin skulder. Dagon kunne ikke lade være med at smile og le. "Sikke en underholdning." sagde han grinene.

Han stod og holdte øje med hvad han havde tænkt sig at gøre som det næste. "Det var en. Ni tilbage." sagde han roligt til ham. "Tænkt at selv en gammel fisk kan lære nye tricks." sagde han for at provokere ham yderligere.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 09.08.2026 22:18
Kaius skar en grimasse og skævede til såret i skulderen. Hvad skulle han ellers gøre? Han kunne ikke ligefrem angribe, for som de havde fået etableret tidligere, var han ikke i det rette element. Havde det derimod været i vandet, havde englen allerede fået treforken solidt plantet lige i maven.

Gammel… Så vidt han vidste, var englen ældre end han selv, så han skulle nødigt snakke om at være gammel, men i stedet for at kommentere på det spændte han blot op i kroppen og lod øjnene glide i. Læberne splittede, og endnu en forpint lyd undslap prinsen, mens kniven sank ind i den anden skulder, for derefter at ramme længere nede på samme arm.

Hænderne skælvede, mens han trak kniven ud for tredje gang, og han så en smule omtåget på englen foran sig. “Lad mig… Gætte… Det tænder dig, at jeg følger dine forskruede ordrer…” snerrede han og pegede kniven i retningen af englen.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 09.08.2026 22:26
Dagon kunne næsten ikke andet at se til med smil på læben, da Kaius stak sig selv to gange mere. "Jeg ved hvad du tænker Kaius" sagde han roligt, "Du er som en åben bog." fortsatte han, "Du har fuldstændigt ret. Hvis vi havde været i nærheden af vandet, ville du sikkert kunne få vendt situationen til din fordel. Men ak." Han blev ved med at snakke, selvom at Kaius sikkert ikke hørte efter.

Da han trak kniven ud af armen, lå Dagon godt mærke til hvordan Kaius rystede på hånden. "Ved Zaladin da også, du har næsten fat i den lange ende." sagde han roligt og smilede til ham "Det var tre." mindede han ham om, da Kaius pegede på ham med kniven. "Er du sikker på at det er en god ide." sagde han roligt til ham.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 09.08.2026 22:37
Kaius’ kæbe spændte, mens han fortalte præcis de tanker, der kørte rundt i hans hoved. “Hvis du ved, hvad jeg tænker… Ved du også, hvor meget jeg foragter dig,” hvæsede han tilbage. Hvis øjnene kunne dræbe, havde englen fået vingerne flået itu og blevet dræbt igen, i håb om, at han ikke havde chancen for at komme tilbage som engel. Sådan fungerede det vel ikke?

“Hvad… Vil du… Have? Hvis ikke det er mig død?” spurgte han. Han faldt til sine knæ, tårer strømmende ned ad hans kinder, men der var ingen gråd, der fulgte med; det var mere had i blikket og smerte. “Vil du overhovedet få stillet dine syge lyster… Hvis du får lov til at bruge min krop?” hvæsede han og holdt stadig fat i kniven, men uden at benytte den.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 10.08.2026 16:49
Dagon så til mens det virkede allermest som om at Kaius havde mistet modet og lysten til at overleve. "Jeg er komplet ligeglad med om du foragter mig." Sagde han roligt til ham og smilede. "Kan du slet ikke se din mulighed her?" spurgte han ham, "Jeg giver dig muligheden for at udvikle dig selv og overkomme en udfordring." fortsatte han roligt.

Han så undrende på Kaius, bruge hans krop? "Hvad i alverden tror du jeg ville kunne bruge din krop til." svarede Dagon med afsky i stemmen. "Hvad du har af lyster skal du ikke kaste over på mig." Han hævede sin le. "Hvis du ikke fortsætter med at stikke dig, som jeg bad dig om, så må jeg vel bare gøre det for dig Kvajus." sagde han kommanderende.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 10.08.2026 19:16
“Mulighed? Hvordan kan dette være en… Mulighed?” spurgte han en smule omtåget. Nok fossede blodet ikke ligefrem ud af ham, men der kom nok til, at han allerede blev en smule let i hovedet. “Udfordring? Hvad får jeg overhovedet ud af det? Udover ar og livet i behold… Hvis jeg overhovedet overlever,” hvæsede han og så på englen, blikket skarpt.

Han skar en grimasse. Som om det var ham, der havde lyst til at være her i englens selskab; faktisk ville han hellere være fri, men så heldig var han desværre ikke. Hvis han nu stikkede det samme sted 10 gange, gjaldt det så? Hvis han kendte englen ret, så nej… Det skulle sikkert være 10 forskellige steder.

Han skævede mod kniven i hænderne og derefter mod leen. Så hellere kniven. Han lukkede øjnene, stadig med tårer strømmende ned over kinderne i samme spor. “Jeg håber… Du dør igen…” vrissede han og lod igen kniven sænke ind i sig, lige ved kravebenet i hver side. Han faldt forover og mærkede, hvor svimmel han allerede var og det han var kun halvvejs.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 10.08.2026 21:18
Dagon stod og tydeligt frydede sig over Kaius pinsler. "Vidste du for eksempel at mange opnår en mental klarhed, når deres krop er døden nær?" spurgte han lidt retorisk, da Dagon slet ikke regnede Kaius for at kunne vide sådanne noget. "desuden Kvajus, ar giver karakter." fortsatte han formanende, "Noget du trods alt mangler." blev han ved med at provokere. Han sørgede for at holde en afstand der var til hans egen fordel, ikke at han regnede med at Kaius kunne gøre så meget på dette tidspunkt.

Han så hvordan han stak kniven ind i sine kraveben, i begge sider, med et lettere imponeret blik, og hvordan han derefter faldt forover. "Så Kvajus," sagde han provokerende, "Ikke så meget pjat med dig." fortsatte han og satte spidsen af leens klinge ind under hagen på ham. "Kom så, du er jo halvejs nu. Du kan godt." blev han ved med at provokere. Med leen lagde han lidt tryk under hagen, bare for at vise forskellen på at måske overleve og den visse død.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 11.08.2026 17:29
Klarhed? Kaius havde ikke brug for nogen form for klarhed; han havde brug for, at det stoppede, og at han kunne få lov til at vende tilbage til vandet og sit kammer… Aldrig i livet, hvis han tog til Fristhavn, nu hvor han vidste, at englen havde mulighed for at dukke op der. Prinsen skar en grimasse over kommentaren. “Rend mig…” hvislede han og skar tænder, som han mærkede en summen i kroppen. Han var svimmel…

Da leen kom under hans hage, løftet han hovedet. De violette øjne var omtågede, og det virkede næsten, som om han havde drukket. Der blev lagt tryk på leen mod hans hage, hvilket fik ham til at spænde i kæben. Han kæmpede virkelig for at undgå at falde forover igen.

Bleg og med fem åbne sår, satte han sig op, blikket rettet op mod englen “Hvis du virkelig… ønskede mig død… Havde du allerede selv slået mig ihjel…” lød det sløret.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 11.08.2026 17:45
Dagon så på Kaius med et enormt smil. "Se selv, der var lidt klarhed at finde i dig trods alt." sagde han og lo, hvilket fik leen til at bevæge sig lidt under hagen på Kaius.
Han trak leen til sig og begyndte langsomt at folde den samme, for så at pakke den væk bag ryggen igen. "Det har aldrig været min hensigt at dræbe dig, for det havde været for nemt, blot at samle dig op og slippe dig langt over land, eller at tage dig hoved som pynt." sagde han roligt.

Efter han havde pakket sin le væk, så han roligt på Kaius, der tydeligvis ikke kunne klare ret meget mere. "Jeg tror sku ikke at du kan klare fem gange mere." grinede han. "Hvem vidste at du overhovedet kunne klare så mange i det hele taget."fortsatte han, "Det er da noget du kan være stolt af." Han var en anelse imponeret over at Kaius i det hele taget havde kunnet klare så meget. Dagon kendte ikke mange der kunne håndtere så meget blodtab eller smerte. Det kunne være at man skulle lade ham slippe snart.  tænkte han for sig selv.
Kaius Zan'jatar

Kaius Zan'jatar

Kronprins af Aquarin

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Aquarin

Alder / 47 år

Højde / 220 cm

Nyxx 14.08.2026 18:02
Heldigvis for ham trak englen leen til sig og begyndte at pakke den sammen. Dog var det ikke, fordi det betød, at Kaius var i stand til at slippe for den anden, men man havde vel lov til at håbe, ikke sandt? Ja, hvis englen havde haft lyst til reelt at slå prinsen ihjel, så havde han gjort det for længe siden, men her var han og brugte ham som et stykke legetøj i stedet.

Det faktum, at der endnu var fem stik tilbage, kunne godt gå hen og blive et problem, for som englen påpegede, var Kaius heller ikke sikker på, at han var i stand til at holde til ret meget mere, og da slet ikke de fem stik, der stadig ventede. Det faktum, at han endnu ikke var besvimet eller død, var næsten et under, men det skyldtes også, at han kæmpede virkelig hårdt for ikke at kollapse på jorden foran englen.

“Stolt? Hvad er der… At være stolt over?” lød det i en svag snerren, som han forsøgte at holde sig oprejst, bare lidt endnu, bare til han kunne være sikker på, at han havde en mulighed for at komme ned af denne zalans klippe.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 581 år

Højde / 210 cm

Caspmik 14.08.2026 23:07
Dagon så på Kaius med et undrende blik. "Du kan da være stolt over at have overlevet hele fem stiksår på kroppen." sagde han roligt, "Jeg har set folk forsøge at sælge deres egen mor for at slippe, ja endda dø inden de nåede så langt." fortsatte han mens han smilene gik et par skridt tættere på ham.

Han stod ved siden af Kaius. "Okay Kvaj-us," startede han provokerende, "Her er et forslag. hvis du ligger kniven fra dig, skal jeg nok sørge for at du kommer ud til vandet igen." sagde han roligt og rakte en hånd frem, for at tage imod kniven. "Hvis du ikke vil aflevere kniven, må det være fordi du vil tage de sidste fem stik." afsluttede han langsomt, så Kaius kunne forstå det, selvom at han efterhånden har mistet meget blod.
1 1 1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 7