Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Caspmik 11.08.2026 16:38
Trixter så på Faith med hovedet på skrå og smilede til hende, da hun komplimenterede ham. "Tak for komplimenten." Sagde han roligt. "Det er ikke hver dag, at en sådan pæn kvinde giver en sådan kompliment til mig." sagde han roligt. Faktisk var han ikke sikker på om det var sket før, fra andre end hans mor, men talte det? Han rettede sig lidt op og så mod deres glas. "Jeg tror den vil have godt af at ånde lidt." sagde han og greb den næste flaske vin som han let og elegant fik proppen pillet ud af.

Han satte vin flasken på bordet, da hun spurgte om han havde andre planer end druk af vin. "Hvilke planer skulle det mon være?" spurgte han hende roligt. Han havde ganske vist andre planer end at drikke vin, men ligenu nød han dette møde og ville ikke ødelægge det. Han så hende igen i øjnene, "Har du da andre planer? Eller andre steder at være?" spurgte han hende stille, mens han tog sit glas og kørte vinen lidt rundt i det.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Jinx 12.08.2026 21:05
"Jamen det var så lidt, jeg synes bare at du også fortjener at få komplimenter" og det ville bestemt ikke være den sidste kompliment, som hun ville give ham. Ved hans ord kunne hun mærke, hvordan hendes kinder blev en smule røde. Hendes øjne fulgte ham, som han poppede den næste flaske. Hun så allerede frem til, at skulle drikke mere vin. Det smagte jo godt, og hun kunne generelt godt lide ting, som smagte godt. 

"Først kan du fortælle mig om du er et menneske, eller om du er et andet væsen" hun blev vel nødt til, at spørge. Hun var også meget nysgerrig. Hovedet lagde hun på skrå, og hun kunne godt lide at tale med Trixter. Han virkede da som en meget flink person. Men hun havde også mødt andre flinke personer, og de viste sig tit at være luskede eller onde. Ikke at hun havde noget imod luskede personer. Hun kunne selv være ret lusket.

Hun rystede så på hovedet, imens hun rettede en smule på sin position på stolen"Nej jeg har ingen steder, hvor jeg skal være. Jeg nyder også at snakke med dig, du er godt selskab. Godt selskab med god vin" hun lod smilet vokse på ansigtet, og strøg hendes finger hen over kanten af glasset.
Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Caspmik 13.08.2026 16:21
Trixter lænedes sig tilbage i stolen, smilede til Faith. "Jeg sætter skam altid pris på en kompliment, især når det kommer fra en så køn som dig, Faith." sagde han roligt til hendes kommentar om komplementer. Han så på hende med et bredt smil denne gang. Selvfølgelig kan jeg da det." sagde han drilsk. Han tog sit glas vin og tog endnu en mindre tår af den, inden han igen satte den fra sig på bordet.

Han tog en finger op til hans tænder og trak lidt ud i overlæben. "Se mine tænder." startede han kort og slap sin læbe igen, "Jeg er en vampyr, en blodsugende, oldgammel igle." sagde han roligt som talte han om vejret. "Jeg har ikke tænkt mig at overfalde dig for at suge dit blod, selvom at jeg er sikker på at du ville smage yderst vidunderlig." fortsatte han afslappet. Han forberedte sig på at hun ville flippe ud, hvilket langt de fleste ville gøre. "Jeg holder mig mest til blod fra dyr, eller hvis nogen frivilligt giver mig deres blod." afsluttede han roligt. Hans blik var stadig på Faith, betagende som hun var.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Jinx 13.08.2026 20:11
Faith kunne ikke undgå, at smile men da hun så hørte hans ord om, at han altid satte pris på komplimenter, især når det kom fra en køn pige som hende, måtte hun rødme en smule. Det var ikke noget hun havde regnet med, at han ville sige. Det gjorde hende glad, som hun lagde hovedet en smule på skrå. Hendes selvtillid fejlede ikke noget, fordi hun vidste godt at hun var en køn pige. Men det gjorde ikke noget, at høre det. 

"Jeg synes også at du er køn Trixter, men jeg ved ikke om du tit får det, at vide. Synes bare du skulle vide det" Hun sørgede helt klart for, at være så ærlig hun kunne lige nu. Rolig greb hun fat rundt om sit krus. Løftede det op til hendes mund, og hun drak en stor tår. En tilfreds lyd forlod hendes mund, over eftersmagen. Det var helt klart en god og lækker vin, også en hun sagtens kunne nyde en anden gang. 

Da han så nævnte at hun skulle se hans tænder, blev hun først nysgerrig. Glasset satte hun ned på bordet, og lænede sig lidt frem imod ham"En vampyr, det er da ret sejt" startede hun med, at sige. Hun havde godt mød vampyrer før, og de havde altid fascineret hende. Hun huskede heller ikke, at være blevet skræmt fra en. Hun rejste sig pludselig op fra sin stol, og gik tættere på ham"Du må da gerne smage mig" kom det fra hendes mund med et bredt smil, og et kækt glimt i øjnene. 
Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Caspmik 14.08.2026 15:37
Trixter så forundret på Faith da hun kom helt tæt på ham og tilbød ham en smagsprøve. Godt nok var hun ikke den første der havde tilbudt ham sit blod, men sikkert den første der havde gjort det så ivrigt og indbydende. Han lagde blødt en hånd på hendes kind for at kærtegne den lidt, mens han så dybt i hendes øjne. Med den anden hånd tog han stille fat i hendes ene hånd, som han roligt rejste sig, for ikke at de skulle banke hovederne sammen. "Det er et farligt tilbud." sagde han til hende, for han ville være sikker på at hun var klar over de mulige konsekvenser.

Da han stod overfor hende, lagde han virkelig mærke til højdeforskellen. Han bukkede sig lidt ned, for at komme i hovedhøjde med hende. Han kyssede hende på munden og håbede at hun ville gengælde det. Han havde alt for ofte før prøvet at blive tilbudt blod fra et frivilligt offer, der lige i sidste øjeblik fortrød.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus , Krystal , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 9