Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Mættende og umættelig, øjnene snak let og øjenlågene gled roligt ned. De havde grunde til deres tvivl, grunde til deres mistroiskhed over for hinanden, men ingen forklaring til hvorfor de tænkte som de gjorde. Finneas kunne i sandhed ikke forklare sig, det var alt sammen undskyldninger gang på gang i sidste ende; ikke at halvkatten var bedre selv. 

Finneas rejste sig langsomt fra stolen, så det ikke længere var ham som skulle se op, se beklagende for sig, men i stedet kunne sende de bløde øjne nedad. "Fortæl mig.." lagde han langsomt ud, men tøvede som han så hvordan ørene lagde sig. Det var en anden sandhed som de ikke talte om. Men han sagde intet til det, men snakken faldt alligevel til det og i sidste ende på hvordan det var endt. 

Han kiggede med nedover Enzels hånd som han blottede de to små huller der flød henover den arret hånd. Finneas øjne gled lidt rundt, men i sidste ende tog han nyt tag under hagen og presset halvkattens hovedet tilbage indtil det stødt mod brystkassen og han lagde et kys på panden som så mange gange før. "Er det ikke dumt at faldefor en udødelig?" såvel som det var dumt at falde for en dødelige. Men han var tæt på tom for ord. 

Men han havde aldrig fået fortalt hvad Enzel skulle fortælle ham. Hvordan skulle han? 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel følte sig næsten lige så skrøbelig igen som førstedagen efter han og Finneas skiltes ad for en uges tid siden. Men for alt i verden orkede han ikke at græde nu, og heldigvis var hans krop enig med ham. Der var ingen tårer tilbage.

Han hørte dårligt nok at Finneas rejste sig, men mærkede ham komme tættere på, og blev da trykket ind mod ham og kysset på panden. Fik han endelig den omsorg han var kommet efter? Hvorfor skulle de absolut nå ud til et punkt, hvor Enzel skulle være ærlig og afsløre alle sine private tanker og følelser, før han måtte få den?

”Jo… nej… Det ved jeg da ikke,” Svarede han med et skuldertræk, og kiggede stadigvæk ned i sin hånd, som han strøg sin finger hen over arrene, og genlevede bidet igen og igen. Det gjorde skam ikke ondt, men han huskede følelsen lige så tydeligt. Det havde både været uhyggeligt, men også pirrende, på en eller anden måde… ”Du vil altid være der, i modsætning til… dem.” Llyon, Nicola… og Phillippe… Der var sket mange ting på få dage. Ting som han ikke havde snakket med nogen om, for han vidste hvordan han ikke kunne se det, da det stod på. Men udødelig eller ej, så havde han jo mistet dem alle uanset hvad.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Læberne begravet sig lidt i håret på halvkatten og næsens tip flugtede med panden på den anden. Sminken måtte blive sniffet op hvis det var hvad han måtte gøre. 

Hovedet løftet sig let som hovedet rykket sig han og han valgte at lægge hovedet oven på Enzels og lod armene glide nedover overkroppen på halvkatten, lagt i et kryds og trykkede ham let ind mod sig selv. Tyngdekraften måtte hjælpe ham lidt der, tynge halvkatten fra at gå. "Jeg vil være der til din død, er det hvad du prøver at sige?" for det var jo sandheden. Han ville ende med at kunne være der til han kunne lægge halvkatten i jorden selv, eller få ham i aske til urnen. 

"Prøver du at tage patent på mig?" ville han beslaglægge vampyren, eller ville han bare have tiden og opmærksomheden der kunne gives når det endelig var. Men ville de kunne se øje til øje med det i længden. Finde en mellemgrund, eller ville de altid være så tvære. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Ja… og efter min død vil jeg leve videre i dig.” Tanken var skræmmende for en måned siden, men ikke mere. Hvis Enzel kunne give sig selv fuldstændigt til Finneas, i stedet for at spilde tiden med at være tro overfor en mand der aldrig havde elsket ham, måske, så kunne han måske få et fornuftigt liv under Finneas’ beskyttelse. Den beskyttelse Llyon havde lovet ham, indtil han selv blev til et monster.

Enzel følte sig godt beskyttet lige nu, fanget i Finneas’ arme og vægt, og han formåede at lukke øjnene og hvile i tanken om en lykkelig afslutning på livet, sammen med ham.

”Du skal være min, for ellers bryder jeg det løfte jeg gav dig.” Sagde han monotont. Enzel var ikke længere ligeglad med hvad Finneas valgte at gøre med andre småkravl, såsom menneskedrengen, som Finneas holdt meget af. Han ville gøre ham eller hvem som helst anden fortræd, hvis han fandt ud af nogen sidespring. ”Du må kun være sammen med mig… Når jeg er død kan du gøre hvad du vil. Ville du kunne gøre det?”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Vejrtrækningen ophørte, den nødvendighed var unødvendig for ham. Helvede skulle alligevel finde sin vej ind på en anden måde og han behøvede ikke tænke over det, selvom det ikke var noget som krævede noget af ham i sidste ende. Han lyttede til ordene, hørte hans krav. Men der var en fejl i kravet. En løft som de nok aldrig ville kunne udfylde. 

Det krævede at Enzel var villig til at trække alle sine skeletter ud af skabet, alle monstrene skulle frem. 

For Finneas kunne godt opgive alt, gøre alt for at kysse de sårede vener i halvkatten, få freden til at lægge sig og fortælle ham, at alt nok skulle blive godt. Men kunne Enzel leve med vilkårene af livet der lå forude. Stol aldrig på et kønt ansigt, for helvedes herre har et ham selv. "Jeg er ikke en ejendel Enzel, jeg står ikke på rad og række for at føje mig ved siden af to andre, skønt den ene nok dør længe før den anden..." - "Jeg har al ret til samme frihed som du hungre for". Det var ikke for at være på tværs for en gangs skyld. Finneas havde bare ikke lige 20-40 år i sit liv at spilde på noget, hvor han gik i kort snor. 
Enzel ville vide hvor han var, og hvor han skulle hen. Han ville gå fra at være en som kunne passe sit job uden problematik, til kun med ren og skær problematik. 

Men han løftede brystkassen op med en vejrtrækning og vendte Enzel så de stod front mod front, for at sætte sig selv på hug foran ham: "Min loyalitet er på sin retmæssigeplads, mine venner er baseret udelukkende på troskab og tillid" venner som Enzel aldrig havde mødt, men varulven var blevet nævnt tidligere. 

"Jeg er bare ikke et objekt, vil du have min hengivenhed, må du accepter at vi skal have de samme vilkår " stemmen var mild. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Finneas sagde noget, Enzel ikke brød sig om at høre. Det bedste ville jo være, hvis Finneas uden protest gik med til hans ordning om evig troskab, men han syntes at kunne høre mellem linjerne, at Finneas ønskede at bedække andre. Det kunne han da ikke mene? Enzels historie ville gentage sig, ville den ikke?

Han blev vendt rundt på et tidpunkt hvor Enzel havde svært ved ikke at se slukøret ud, og blikket søgte først til siden, indtil Finneas placerede sig på hug for ham, nærmest som en far der forsøgte at nå i øjenhøjde med sin dreng, eller måske en mand der friede til sin kone. Bare hvor det ikke føltes som et frieri, overhoved. Enzel så ned på ham med skepsis, og brystkassen hævede og sænkede sig tungt på ham, fordi tanker og følelser hærgede ham indvendigt.

Det var ikke til at vide, hvad Finneas ville. Om han gik virkelig meget op i lighed, eller om han bare havde tænkt sig at bruge ham for sjov skyld. Han kunne ikke forstå det, for han troede at Finneas følte meget mere for ham.

”Hvem vil du da gerne parre dig med, udover mig?” Enzels ene øjenbryn løftede sig. Meget tydede på at denne her samtale ikke behagede ham det mindste. Men den skulle tages. Finneas vidste ikke at Enzel faktisk var villig til at gå med til hans betingelser, og han vidste heller ikke, at Enzel havde en slags es hengemt i ærmet. Eller skulle man sige… inderlommen?

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hvordan end Enzel måtte betragte hans valg af position på, kunne Finneas ikke gøre noget ved. Hans eneste formål for nu, var at få Enzel til at lytte og se ham i øjnene så de kunne have en ærlig dialog. Men samtidig ville han heller ikke benægte hvad end Enzel mistænkte ham for at ville. 

Men et opblødende smil faldt til og så med overbærerne øjne: “Det er ikke hvad det handler om, Enzel” lød det. De ting skete jo bare, en gang hver syvende super måne eller noget. Men selv når han mæskede sig i blod fra andre på stedet, kunne Enzel finde det forkert. Betragte det som utroskab med den tæthed Finneas kom på. 
Hvis jeg opgiver min frihed til dig, vil du forlange kontrol over min tid og mine ophold udenbys - ikke sandt?” Spurgte han. Hænderne lagde sig ved rundingen af Enzels skuldre og overarme.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

"Det er lige præcist hvad det handler om," Enzel krydsede sine arme, og afventede en god forklaring på hvad det mon så handlede om. For Enzel var det en altafgørende faktor. Hans blik studerede kritisk det smil på Finneas mund. Finneas' svar kom ham i forkøbet. Enzel havde ikke tænkt over hvor kontrollerende han selv kunne være, når først han havde fanget en i sit spind. Men man skulle nærmest tro at Finneas kendte den side af ham allerede, siden han ramte så godt. 

Enzel sukkede udmattet fra irritationen der udviklede sig og fik det til at flimre ud til fingerspidserne af ham. "...Hvis du ser på det sådan... at du opgiver din frihed, så ja. Så ville der være et behov for kontrol." Enzels arme blev slappe og gled ud af den stædige krydsning af armene, og hans hånd søgte op på Finneas' ene hånd og lod den glide af sig. "Jeg troede at du kunne tilbyde mig det som de andre ikke kunne give mig. Men det er min fejl. Jeg fejlvurderede dig." Han trådte et skridt tilbage, for at indikere at han ikke skulle røre ham og forsøge at lokke ham til overgivelse. Fysisk berøring var en svaghed for Enzel. 

Enzels hånd fiskede ned i inderlommen. Han var endnu ikke velkendt i det nye tøj endnu, så det var svært for at lokalisere inderlommens indhold. Han trak et sammenfoldet pergament op og foldede det ud og begyndte at læse op af den velkendte håndskrift han kendte så godt, efterhånden. "Nicola. Håber Enzel ikke er for hård. Pas på dig selv..." Papiret foldede han sammen igen og bevarede den i sin hånd, som så blev krøllet en anelse, da hans fingre knugede sig sammen "...Fra Philly"

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

De talte forbi hinanden. Finneas interesse lå slet ikke i at parre sig med andre, som Enzel så fint kaldte det. Det var ikke just parring i hans verden, eftersom han var et omvandrende lig. Det var vel tæt på at være en dialog omkring hvad det i sandhed var. Nekrofili var bare ikke samtale emnet værdig. 
Hverken nu og hverken aldrig. Men på et tidspunkt alligevel.

Vampyren så blot op på ham, knugede let i hans overarme med sine fingre. Hørte ordene, hvordan det skar, men hvor det skar mest og hvem, kunne han ikke vurdere. 

Havde han haft et bankende hjerte, ville det hamre arrigt fra sig. Slå i brystkassen som når fyrsternes vrede opstod og skulle tøjles af deres hustruer og elskerinder. Det handlede ikke om at Enzel ville have en tredje på rækken, men en som ikke gik bag om ryggen på ham. Og han havde valgt at gå til Finneas for en garanti af loyalitet og troværdighed

Finneas tav lidt, men alligevel ikke helt. Hans øjne som havde udspillet sig selv, smallede en snert og uden helt at gøre sig for mange tanker, jah. Jah.. Hans hænder havde mistet Enzel fra sig, men aldrig i sit, hverken levende eller døde, liv havde han forventet at handle som han gjorde nu. Impulsivt. 
Hånden fløj kæben på Enzel, mens den anden faldt om taljen på ham. Op fra sit hug i samme hug , det var tæt at deres hjørnetænder blev slået sammen, men han stjal sig til indvandrende og intensive kys, at han næsten kunne have skubbet Enzel bagover, hvis ikke han selv havde holdt igen med hænderne. 

De kunne tale videre om lidt, men først der. Enzel skulle nok få hovedet over vande igen, finde ud af hvordan de kunne mødes på midten til et fælles kompromis. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var ikke til at vide hvad det var han havde sagt, eller ved brevet, der bevægede Finneas. Om det var medlidenhed eller begær, der fik ham til at træde frem og låse hans ansigt i hans hånd. Deres hugtænder stødte mod hinanden som klinger, fordi kysset var så tæt og lidenskabeligt. Enzel havde stadig vrede følelser indeni, men de var for en gangs skyld ikke rettet mod Finneas, men mod Nicola og Phillippe. Finneas afvisning før havde været til at forstå, mens hans ægtemand og elskers hemmelige forhold havde været et decideret bedrageri!

Finneas gav ham hvad han var kommet efter - Omsorg. Intet kunne trøste ham bedre end et begærligt kærlighedskys fra en, som han vidste elskede ham. Man skulle tro at Enzel ville være træt af mænd lige nu, men han var trods alt en meget liderlig gadekat.

Modstandsdygtigt og taktisk havde Enzel tråd et skridt tilbage, så han kunne holde sig selv fra at sakke bagud og ramle ind i vinskabet længere bagude. Han havde nærmest grebet Finneas i sine arme, der trods spinkelheden var ret stærke. Han sukkede og stønnede nydende imellem hvert et kys fra Finneas og knugede sine hænder mod hans bryst – udenpå vesten og skjorten. Finneas var så fin i tøjet. Han lignede en der skulle giftes, men det her var blot arbejdsklude.

Et næsten krøllet brev forlod hans hånd og dalede ligegyldigt ned ved siden af hans fødder. De vrede følelser blev gradvist erstattet af de følelser som Finneas delte med ham.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Terningerne rullet, kortene givet og spådommen spået. De var nat og dag, men alligevel den samme side af natten. Enzel var mere kat end menneske den største del af tiden, levede sit liv om aftenen og forfalskede sin tilstedeværelse om dagen med denne menneskelige persona. Finneas så ikke lige igennem ham, og det ville han nok aldrig komme til. Men de mødtes på i midten af det hele, forsøgte da. 

Selvom tænderne havde haft deres fægten, hindret det ikke tunger eller læber i at smelte sammen. Måske lidt upassende et tidspunkt. Men selv de mest upassende tidspunkter havde de mest passende åbninger. 

Finneas lod hånden slippe Enzel, for at gribe lidt fat om hans hånd der hev i tøjet og skilte deres læber, men ikke deres hoveder. "Ingen ejerskabsfornemmelse, okay?" første krav. Spørgsmålet lød med en form af stakånde og lavmælt intimitet. Det var en dialog med et ulmende begær under sig. Men ikke et de skulle føje sig for. 
Lidt voksne måtte de godt være. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hans spinkle håndled blev fanget i Finneas greb, og fik ham villigt til at slippe og dermed krølle skjorten yderlige til. Enzel trak vejret hurtigt, men nu hvor kysset var blevet brudt, blev det hurtigt roligere. Ingen ejerskabsfornemmelse, var hvad Finneas kaldte det. Han så åbenbart negativt på troskab og tryghed... Enzel havde ikke lyst til at svare Finneas på det, selvom han jo var nødt til at lystre. Han kunne jo ikke tvinge Finneas til noget som helst, og at skabe sig ville bare give bagslag. Det vidste han desværre af erfaring.

"Du var så vred på mig..." Hviskede han og så lidt til siden "Da du hørte at jeg havde besøgt min elsker i flere uger." Mon Finneas selv ville kunne klare tanken om at Enzel var sammen med andre? Mon ikke han ville blive jaloux, præcis ligesom ham? Enzel flyttede blikket tilbage på Finneas, for at spotte om det overhoved var noget han havde overvejet. "Du kunne få mig helt for dig selv... Uden at skulle dele mig med nogen. Jeg har ikke haft sex siden du tog mig i kareten." Finneas måtte tro på ham eller lade være. Enzel havde et krævende behov for at blive elsket, men i den første del af ugen havde han været for svag, og den anden halvdel havde han været edderspændt rasende på Nicola og Phillippe. Indtil nu havde han gået med det hele selv. Lukas vidste nok at der var noget på færde, men Enzel tænkte også at han var lidt dum og ikke opfangede så meget... Og så var der Finneas, som han havde valgt at læse direkte op af brevet fra.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Det petite håndled blev sluppet og skønt varmen spredte sig og efterlod hans hånd varmere, som når han fik det kropstempareret blod. Men hånden lagde sig på sin faste plads omkring kæben. Pege- og tommelfinger lå langs linjens, mens de resterende fingre lå som støtte under hagen. 

Finneas tillod kun øjnene blive væk fra ham, men hovedet afholdt han fra at flytte sig. Lyttende til de hviskende ord, men fortrak ikke mange miner. Alene det, at han ikke efterlod meget til fantasien eller helhedsindtrykket, smallede hans øje mildt, men han bar ingen vrede i sig, den skeptiske fortvivlen flød over i bægeret. "Jeg var ikke vred over du var afsted for at ses med ham.." svaret han med en stille stemme, stille kærtegnede tommelfingeren kæbelinjen. "Jeg var rasende over du løj og skød skylden på en du mistænker mig for at knep som det var utroskab.. og din manglende melding om afrejse.." så måske en snert alligevel utilfreds med han var afsted, men blot meldingen havde været fin. Han var ligeglad med hvad han lavede med sine elskere, sine mænd og slaver. Det havde været tydeligt fra andet dog af, at Enzel ikke kunne tæmmes og ike skulle tæmmes. 

Vejrtrækningen ind var lydhør og han presset det ene ben i mellem benene på halvkatten, men uden at støde noget. "Ville du kunne undvære sex i uger og måneder, for jeg rejser mere når mørket tillader det" -- og ville han kunne accepter at han var i fællesskab med andre, brugte tiden i deres hjem og havde sine festmåltider med dem. 

Finneas var ikke i tvivl om troskaben Enzel ville give ham, men skulle han bruge de næste tyve år af sit liv på at tilfredsstille en passioneret kat, ville katten blive stærkt skuffet over at ejeren havde en anden forståelse for troskab og loyalitet. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzels sorte, tynde øjenbryn løftede sig en smule overrasket over, at han havde mistolket årsagen bag Finneas vrede. Han forventede at Finneas havde været misundelig, fordi det var sådan han selv ville reagere. Jeg gjorde jo kun hvad du gjorde mod mig, tænkte han, overvejende om et modsvar, der kunne fjerne lidt af skylden fra sig selv. Men han sagde det ikke, da det kun ville vise mere af Enzels grimme sider frem. Når sandheden skulle frem, havde han jo rejst i al hast, så snart hans menneske inviterede ham. Han huskede at han var så glad og lykkelig, for endelig at se en tydelig respons på den mand han havde valgt at elske. Og nu? Nu fik tanken om sin egen naivitet næsten hans indvolde til at visne… Han var så rasende, og skamfuld, at han kunne blive helt syg og dårlig af det.

Med sit ansigt fikseret mod Finneas, fordi han holdt ham i et simpelt greb, kunne han ikke undgå at mærke benet nærme ham mellem sine ben – et fejt kneb at bruge, under en meget betydningsfuld samtale, syntes han. Finneas var så tæt på, og det var stadig nyt og uvant.

Det spørgsmål han stillede ham, vækkede ængstelige følelser i ham. Uger og måneder ligefrem? I flertal!? Der fik Finneas øjenkontakt med Enzel igen. Øjnene blå sitrede utilpas indtil de blev matte og opgivende. Han mistede helt modet. ”En måned er måske et øjeblik for dig, men det er en evighed for mig.” Svaret var… i den grad… at det ville han nok ikke kunne. Enzel kunne dårligt huske hvor længe han havde holdt uden sex derhjemme. Nicola havde dømt ham til ufrivillig cølibat, og nu, allerede, ville Finneas gøre det samme? Hvordan skulle han så være anderledes fra de andre?

”Elskov er min drivkraft… Og jeg tror ikke at du kan holde mig varm alene ved breve i ny og næ. Jeg har allerede slidt mine fingre op af at skrive så mange breve til en anden, og i alle de måneder var jeg til grin.”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Som to måneder der kredsede om den samme planet, men aldrig ville de helt stå på linje af hinanden. Fysikken tillod det ikke, men drivkraften hang og deres snor var lang og stærk. En ubrydelige fejder. Finneas lod de overraskelses træk der måtte skylle op på den andens ansigt være. Han havde set det hele, men havde endnu en hel verden at udforske når det kom til stykket. 

Hånden slap ikke ansigtet og havde ikke helt i sinde med det. Knæet lå stille i mellem Enzels ben, klar til at presse sig let op for at vise at der skulle holdes kæft eller leges. Men lige nu var det en seriøs samtale, det blev bare ikke på Enzels præmisser eller kriterier. Han skulle for en gangs skyld lære at der var to om at bestemme slagets gang mellem to. Mellem tre og fire. Det ville gøre ondt, egoet skulle dog nok komme sig på ny. 
Munden lagde sig mod Enzels pande, et lille kys, men læberne lå endnu mod huden. "Evigheden er noget du må have med dig, når det er mig" for han var evighedens forlænget arm og intet tegnede sig til, at den havde i sinde at slippe ham ude af syne lige foreløbig. 

"Jeg ved godt du har ramt muren og har brug for et strejf af mirakel," summede han stille som munden strejfede panden som han talte. "Jeg lader dig ikke i stikken, men jeg har et arbejde, og du skal have muligheden for at kunne have al den sex du har brug for, jeg ejer dig ikke, men jeg er her når du har allermest brug for mig, mhm.." fortsatte han stille, lagde et kys og løftede læberne fra den andens pande og at se ned på ham. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel lagde på sine ører og lukkede øjnene, da han blev kysset på panden. Brød sig ikke om at han blot skulle acceptere det hele. Men han var heller ikke i en tilstand hvor han kunne stille særlig mange krav. Han var helt alene. Nicole var måske derhjemme, uvis om hvad Enzel kendte til, men det ændrede ikke på, at han var uelsket af ham. Det kunne aldrig blive godt igen, og han havde ikke lyst til at dele sin seng med ham mere…!

”Et strejf af mirakel…” Fnøs han og surmulede, tydeligt utilfredst. Havde halen været fri fra sine pinsler, havde den uden tvivl viftet faretruende fra side til side. ”Der skal mere til, tror jeg.”

Blikket så anklagende op på den blonde vampyr, der tydeligvis var kold nok hele vejen igennem, til at være ligeglad med en halvkats behov. Enzel kunne ikke forstå, hvorfor et arbejde kunne være så vigtigt, at det kom i første række. At han kunne sige nej til så smuk og tiltalende en kat som ham.

”Hvad så hvis jeg har allermest brug for dig i midten af måneden? Kommer du så farende hjem til mig?”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et lille smil lå skråt over det ellers mimikløse udtryk han ellers bar så ofte. "Jeg er ikke dit strejf af mirakel, jeg er din frynsegode" for at korrigere sig selv og halvkatten. Finneas var mange ting, men ikke Enzels frelser for ulykke. Han var en genvej til døden i sidste ende. 

Finneas rykkede lidt på Enzels hoved, fra side til side, ned og op, så næsen peget op mod himlen. "Så er du med mig" så nemt var det måske ikke, men virkeligheden var jo ganske simpel. Vampyren var langt oftere fanget i byen i sommerhalvåret, men så snart mørket var til hans fordel, var han rejsende. "Jeg ville ikke bede dig ofre din tid på hverken værthusene eller bordellet for at være med mig efter mørkets frembrud, Enzel.. og nok kan jeg ikke læse dine kattelige mimikker .. endnu, men du kan ikke få din vilje i alt" og måske det lå for fint pakket ind, men det var første indikation i at halvkatten fik den i noget. Hvis han altså tillod at munden ville være at finde på folks kroppe for blod
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel løftede lettere uimponeret over at Finneas prøvede at sælge sig selv som frynsegode, når det tydeligvis ikke var sådan han så det. Men han lod det være ved det. Lod Finneas… styre ham lidt, før han måtte sætte kløerne i. Han gjorde et ryk tilbage i hovedet, for at komme fri fra hans legende greb, og daskede ligeledes til hans arm. Stop det!

Men Finneas havde i det mindste budt ham noget fornuftigt. Han tillod ham at komme med ham… Men Enzel vidste ikke lige hvor ellevild han var efter at rejse den tur han havde rejst, for at komme til Phillippe. Især ikke set i baglyset af, at hjemturen endte så voldsomt den gjorde, at han blev berøvet fra sit tøj, og at Phillippe skulle vise sig at være en svindler og en hjerteknuser…! ”Okay så…” Lød det opgivende fra ham. ”Men du må vel læse nogle bøger om katte så… Eller lære at lytte til hvad jeg siger og kræver.” Alle omkring Enzel syntes at have nedsat hørelse.

”Og give mig hvad jeg vil have, når jeg vil have det…” Hvor svært kunne det være…

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hånden slap og satte sig på væggen bag Enzel. 
Lyttende, men alligevel afvisende. Det var noget de kunne blive ved med hele natten det her og sikkert til den sene morgen, for solen var på sit laveste disse grå morgner. "Jeg er ikke din underståt" kommenteret han, og trak benet væk under Enzel og trådte et skridt tilbage, slap væggen. 

Hvad han ville have, når han ville have det, at han ikke selv kunen se sine krav var, at Finneas levede og åndede for ham, som intet andet gav mening for tilværelsen. 

Finneas valgte at træde yderligere væk, vendte rundt for at finde hen til stuen og lod sig sætte på sofabordet. "Er det et forhold du vil have eller en ejendel?" for kendsgerningerne var jo, at Enzel ikke kunne give afkald på sine vaner. Mennesket havde været hans ejendel, ægtemanden var hans ejendel. Hans ansatte piger var hans ejendel, og Finneas skulle ikke lege med på det. Han vendte gerne det blinde øje til, at Enzel nægtede sine ansatte frihed for at leve deres ejet liv, sin ægtemand mulighed for at være sig selv og menensket hvad end han havde at tilbyde foruden sex. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Som Finneas forlod Enzel i den selvsamme krog han selv havde trængt ham op i og vente ryggen til ham, løsnede det på det pres, der var i kroppen på ham. Enzel himlede op med øjnene, krydsede sine arme og lænede sig nonchalant tilbage mod væggen med skulderen, og vægten hvilende på hoften.

”Hvor er min passionerede edderkop blevet af? Den edderkop som lovede mig en bedre tilværelse, hm?” Spurgte han, nu smilende og med varme toner i sit stemmeleje ”Jeg vil ikke have at du skal være min undersåt. Heller ikke min ejendel eller et led i et tilfældigt forhold…” Smilet fortrak sig i alvor og blikket fæstnet på den ryg der var vendt mod ham endnu ”Du ønskede specifikt at bide mig i hånden… Da du var rasende fantaserede du åbent om det. Hvorfor det? Er det ikke fordi du ønsker at være min. Enten at objektivisere mig, eller selv blive objektiviseret… af mig, Finneas?”

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat