Træ, stål og en forfriskning

Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 157 cm

Sunny 18.07.2023 20:20
Oisin lagde godt mærke til at Asger kiggede en gang imellem på ham, men det var vel normalt når man mødte en ny person. Man lagde vel mærke til hinandens bevægelser. Det var kun naturligt at være nysgerrig. Han gjorde ikke noget væsen af sig. Folk blev tit forlegen når han lagde mærke til at de kiggede, men han gjorde det ikke sværere for Asger. Ved guderne, så skulle han da bare have lov til at kigge, og et godt stræk kunne han altid bruge. Derfor blev strækket også en smule længere end det burde.
"Adelige er altid et interessant folk at møde. Om det er under arbejdet eller steder i byerne. Altså jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg havde alle de krystaller. De bruger utrolig meget på dyrt tøj, og det er hvert fald ikke et sted jeg har lyst til at smide krystaller efter. Jeg er født med det jeg har brug for."
Adelige var virkelig en kilde til undren hos Oisin. Det samme med magikere. Det var nok aldrig folk han rigtig kom til at forstå til fulde. 

Han smilede bredt til Asger. Det var sjovt som han blev imponeret af Oisins driftighed. Flere syntes han lavede for meget, så han var glad for at der var andre end ham der var glad for at bruge en masse tid på andre projekter.
"Det lyder også til at du har dit at se til med smedjen, men jeg er sikker på at du kan finde dig et hobby hvis du gerne vil. Er der noget særligt du tænker? Måske kender jeg en som kunne hjælpe dig i gang."
Han hjalp altid gerne folk med deres projekter hvis han kunne. Efter tyve år i Dianthos, så kendte han hvert fald en god håndfuld af folk, så mon ikke at han hvert fald kunne give et fingerpeg om hvor Asger kunne tage hen.

Det gav god mening at Asger skulle oftere i Badehuset. Smedjer var kendt for at være ret osede. Det var noget helt andet med håndværkere. Jo, savsmuld og stenstøv var han ofte dækket i, men det svinede ikke helt på samme måde i følge ham selv. Det kunne børstes ud af pelsen. Det værste var sveden, men det kunne en kold spand fra den nærmeste brønd sagtens klare. 
"Hvis du går så tit i Badhuset, så skal jeg da med glæde følge med en af dagene. Det er noget tid siden jeg sidst har været der, så det ville ikke være dårligt."
Det var altid hyggeligt at gå i Badehuset med andre folk. Man fik altid nogle gode snakke når man slappede af i vandet.
Asger

Asger

Våbensmed med egen værksted

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 18.07.2023 22:44
Asger kunne ikke tage blikket fra kroppen som den strakte sig, var manden begyndt at prøve at lokke ham? for det begyndte at føles meget sådan " mhh Oisin, jo mere du strækker den krop, jo mere giver de mig en syndig trang" en fin hentydning til enten at stoppe, eller rent faktisk måske gå et skridt videre, smeden var ikke flov over at være til begge køn. 
Smeden brummede en smule til samtale, drak lidt øl og lod sig klø i nakken " der er sikkert også nogle flinke imellem, men der er også folk så som Hecate Reier , den kvinde undgår jeg meget gerne.... Jeg forstår heller ikke deres dyre tøj, havde jeg den slags ville det sikket gå i stykker hurtigere end mit eget" sagde han og lo en smule. 

Han lod sig trække på skulderen, og smilede en smule til ham " jeg ved ikke hvad det skulle være, en ting er sikkert ikke noget med drage eller bøger" sagde han, selvom det måske kunne virke lidt mærkeligt at nævne drager. Lod sig sig drikke mere øl, og prøvede kort at overveje om han enlig, havde andre talenter end at lave ting af jern og metaller, det var det eneste han de sidste mange år havde brugt tid på, nogen ville måske mene det var trist, men han havde det vel fint?
Åh ja en smed kunne blive beskidt, faktisk på rigtig mange måder, et smile gled let over læben imens han tog lidt øl og brummede let " så er det vel en aftale? det burde kunne lade sig gøre en dag tænker jeg" sagde han. 
lod sig læne tilbage igen, kløede sig en smule i skægget og nød enlig bare at have lidt fri, dagen var alligevel ikke så slems om forventet..

Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 157 cm

Sunny 18.07.2023 23:04
Først kiggede Oisin forvirret på Asger, da han kom med en kommentar om hans krop. Han blinkede et par gange og lagde hovedet på skrå. Så brød han ud i en høj latter og kastede hovedet tilbage. Det tog ham lige nogle øjeblikke at opfange hvad der var foregået. Han slog hånden i bordet og den anden hånd op til sin pande. Han vidste ikke hvorfor, men han blev altid overrasket når folk kommenterede på hans krop, med en lysten tone. Han vidste godt at folk var vante til at satyrer var kendte for at være liderlige bukke, men det havde han aldrig forstået.
"Jeg er smigret Asger!", sagde han og tørrede en tåre væk fra sin øjenkrog. Han smålo stadig en smule. "Du kigger bare, hvis det gør dig glad."
Han havde absolut ingen problemer med at folk kiggede på ham. Det skulle de da være så velkommen til. Det var der jo ingen skade i. Gode venner skulle da altid give hinanden komplimenter. Han var dog overrasket over hvor hurtig at Asger havde været åben om sine tanker. Det var dog intet problem for ham.

"Jeg ved nu heller ikke så meget om drager. Jeg tror det er folk på paladset der gør sig i den slags ting. Men hvis du vil se på noget træarbejde, så siger du bare til. Jeg har altid syntes at det er hyggeligt med et lille snitteprojekt i de stille aftener. Det er en skøn fornemmelse at forme træ mellem sine hænder med hvert træk fra kniven."
Han viste nærmest med hænderne hvordan han kørte kniven over en kævle når han snittede, og det var tydeligt på hans blik at det var en af hans lykkelige steder. Det virkede til at han nærmest fortabte sig i tankerne af det.
"Men det skal jo være helt op til dig."

Asger virkede nu meget kær. Der var noget tøvende og alligevel frembrusende over manden. Han var godt bygget og havde et fornuftigt arbejdssind. Hvor end han måtte være kommet fra, måtte han da have været populær. Det virkede ikke til at Asger var gift eller havde forbundet sig til en partner, hvilket lidt overraskede Oisin. Men mon ikke at han nok skulle finde sig en kone, eller en mand tydeligvis. Det skulle Oisin ikke blande sig i.
"Selvfølgelig er det en aftale!" Han rakte igen kruset frem for at skåle med Asger og tømte sit andet krus. Han kiggede på sit tomme krus og stillede det på bordet. "En runde mere?" Oisin ventede ikke på et svar, inden han nikkede til Asger, sprang ned fra sin stol og selvsikkert sprang hen til baren med lette spring. For en så kraftig bygget mand, så havde han overraskende nok stadig en del af en satyrs elegance.
Ikke længe efter kom han ned med seks krus øl. Tre til hver. 
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 19.07.2023 22:14
Asger havde ikke helt forventet latteren, et par sekunder var han ikke helt sikker på, hvad han skulle gøre af sig selv. Havde han sagt noget forkert ? man kunne næsten fornemme hvor meget, tankerne arbejde bag de altid intense øjne. Men langsomt begyndte han at slappe af igen, og snuppede en slurk af sin øl før han lænede sig tilbage og trak i et smil " Så det var en afvisning eller?" forhørte han sig om, mest af alt for at kunne skubbe syndige tanker væk, hvis de alligevel ikke ville ske. 

Smeden måtte lige mentalt skubbe sine tanker væk, før han lytte til den anden og nikkede en smule. Kløede sig i skæget og sendte et skævt smil " det er vel et forsøg værd? " indrømmede han, dog ikke sikke på om det var noget han kunne finde ud af, men det ville være godt i det mindste at prøve noget nyt ikke sandt? Han havde ikke været særlig populær i sin hjemby, mest fordi hans far havde ønsket at alle sønner, skulle være god til kamp, og til at hjælpe til med alt det hårde. 
Asger var mere venlig og havde et stort hjerte, han havde ikke evner til at kæmpe eller lysten til at skade andre, ikke engang en lille mus. Men livet havde da heller ej været nemt, slet ikke når han stadig følte skyld over hans brors død, selvom han intet kunne have gjort, for det var ikke noget de havde været forberedt på ville ske...

Han nåde ikke rigtig at sige den anden imod, før han allerede var i fuld spring op efter mere øl, måske smeden så kunne glemme sine pinlige ord? Dog måtte han hæve brynet som han kom tilbage, med tre øl til hver måske Oisin var ude på at drikke ham unde bordet. Greb dog ud efter en, for at tage en slurk og slikkede skummet af læber samt skægget " hvad er de ude på at drikke mig under bordet?" spurgte han, før han ikke kunne lade være med at bryde ud i en varm latter, for så at skåle og tage en tår mere. Lod sig læne lidt frem igen og lod blikket vandre lidt rundt. 

Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 157 cm

Sunny 20.07.2023 10:39
"Som sagt så kigger du bare, det skal du være velkommen til," sagde han stadig med lidt latter i stemmen. Han havde ikke helt forstået Asgers spørgsmål, fordi han så ikke hvordan han kunne være involveret på andre måder end blot til skue. Han var altid meget fascineret hvordan folk kunne se på folk og bare have lyst til sex. Mest af alt at det er den person som gjorde det for dem. Der var så mange flotte folk, men hvorfor stak nogle folk ud mere end andre? Det havde han stadig svært ved at forstå. 

"Man kan altid prøve," sagde han og nikkede til Asger og hævede sit krus til ham. Det var sådan han var kommet igennem sit liv. Prøve sig frem og så finder man ud af at nogle ting er mere ens ting end andre. Musikinstrumenter havde aldrig været hans ting, men træ talte bare til ham. "Hvis du vil, så har jeg værktøj du kan låne. Godt værktøj er ret væsentlig når man arbejder med træ, og så skal jeg nok også vise dig hvilket træ der er nemt at arbejde med i starten." Han elskede at lære folk nye færdigheder. Det var ikke så tit at han mødte folk udenfor sit arbejde han kunne lære noget. De fleste havde ikke lyst til at lære fra en gemen håndværker.

Han sprang op på sin skammel efter at have placeret krusene på bordet, og det så voldsomt ud for kun to mænd, men det var en festlig aften. Stemningen i rummet var tydeligvis steget, og der begyndte at være fællessang rundt om nogle af bordene. Latteren var blevet højere og folk talte højere sammen. "Hvis det er hvad resultatet bliver, så skal jeg nok sørge for at få slæbt dig hjem," sagde han med en drillende tone. 
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 20.07.2023 21:52
Asger skubbe lidt den tanke væk, sendte et skævt smil før han nikkede " vi kan måske bare starte ud med, jeg ser dig lave lidt, det ville være æreligt at slæbe alt med, for så at indse jeg er elendig" sagde han muntert og sørgede for at tømme sin øl. Smeden var selvsikker omkring de ting han kendte, han var i bund og grund nok en vanes mand, der ikke lavede meget andet end hvad han plejede. Det mest spændende der skete for ham på en dag, var kunderenes historier eller når han fik sig en med i kanen. 

Smeden måtte le muntert " hvordan Zalans havde du tænkt dig, at slæbe min krop hjem?" spurgte han. Asger var en stor mand på mange måder, og han vejede da i hvert fald en halv ko skulle man spørge ham. Tøvede dog ikke med at snuppe en og skåle, før han lod sig læne tilbage og brugte håndryggen til at tørre lidt sved af panden det var jo varmt, med alkohol og de mange folk, men stemningen var lige som den burde. Han kom her ofte og underholdte med historier, eller for at få sig en at dele natten med, dog virkede den del til nok ikke at ske. Som de sad der og drak, kom en køn kvinde hen og satte sig på smedens skød, han klappede hende lidt på låret" Rosalind  ikke i dag, min smukke rose" brummede han let til den smukke brunette. 
Hun placerede et let kys imod hans pande, før hun smilede til Oisin og smuttede så sin vej igen, for at finde andre kunder.
Asger så kort efter den let vrikkende røv, hun var da en ung charmerende kvinde, måske for ung for ham. Han drak lidt øl og så tilbage imod sin ven " beklager, hun tror altid jeg ønsker hende, når hun ser mig " forklarede han sig. 
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 157 cm

Sunny 20.07.2023 22:19
Han lo. Asger var meget betænkningsfuld over at ikke få Oisin til at slæbe alt for mange ting. Slet ikke fordi det var hvad han gjorde det meste af tiden. Men Asger var sgu en god mand. "Bare rolig. Vi vil bare starte med en kniv og noget birk. Det kræver ikke så meget at starte med." Han prøvede at forsikre Asger at det virkelig ikke var en stor ting at prøve at starte på at arbejde med træ. Han vidste selv ikke hvordan det var at arbejde med metal, men det var nok en eller anden finesse omkring det at arbejde med træ. Hvis man ikke passede på kunne man sagtens komme til at skære sig, og over de sidste tyve år havde Oisin fået sin del skader. Hans ar fortalte den historie tydeligt.

Det ville ikke blive nemt at slæbe rundt på smedens store krop, men han var overbevist om at han nok skulle kunne gøre det. "Jeg tager dig over skulderen og bærer dig af sted. Jeg kan ikke garantere at jeg ikke vil slæbe dine fødder efter dig." Han viste med sin gestik hvordan han ville trække Asger op over sin skulder og gå med ham. Det fik ham til at flekse hans ene arm, som han viste hvordan han ville holde om livet på en potentiel bevidstløs Asger.
Den flotte kvinde, tydeligvis kaldet Rosalind kom forbi og tydelig viste sin interesse i Asger. Oisin var ikke overrasket over det. Der var kvinder som søgte efter mænd på Dianthos mange kroer. Nogen gange for selskab og nogen gange for penge. Ikke noget han dømte en eneste mand eller kvinde for. Det var deres valg. Han var ofte imponeret over folk der arbejdede med sex. Oisin kiggede også efter Rosalind, og jo, hun var en ganske køn kvinde. Hun vidste hvordan hun holdte sin krop, og det gjorde hende virkelig behagelig for øjet. Sikkert nogle kunstnere godt kunne tænke sig at male hende.
"Man kan da ikke dømme hende for at prøve. Jeg vil ikke være overrasket hvis du ofte får tilbud til det ene og det andet i nattelivet," sagde han og blinkede til Asger mens han tog en stor slurk fra sin øl.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 22.07.2023 10:44
Asger sendte et skævt smil, så måtte de vel bare se hvordan det gik? det måtte da minde lidt om hans eget arbejde bare en smule, men han var dog ikke helt sikker " det lyder som en fin start, og sig da til vis du en dag, gerne vil prøve noget metal eller jern" sagde han tilbydende. Det var dog også farligt fordi det havde høje temperature, og man skulle være fokuseret, smeden havde en del brandsår det kunne ikke undgås.  

Smeden lo lidt af den lille opvisning, før han trak på skulderen og tog en slurk øl " ellers ville et værelse på kroen nok være nemmere, så der sikker nogen der vil hjælpe" sagde han muntert, havde dog ingen plan om at blive for fuld. Normalt plejede han bare at drikke 3 øl på hverdage, men mon ikke det nok skulle gå? Han kunne ikke lade være med at smile en smule mere, efter den unge kvinde havde været på hans skød. Hun var en kløgtig kvinde og han nød hendes selskab, selv bare det med at sidde og snakke var fint, men det blev ikke denne aften mon ikke hun nok skulle prøve en anden dag. 
Han lænede sig let frem, og drak lidt mere imens han lytte til Oisin " ah så populær er jeg skam heller ikke, Rosa har jeg kendt et års tid, hun er en god kvinde" sagde han ærligt, det var ikke altid nemt at skaffe en senge partner, måske fordi han var en ret stor mand, det fik folk til at vælge ham fra, eller også blev de skræmte over de altid intense øjne. 

Asger lod tungen fjerne lidt ølskum, blikket gled imod Oisin det var nu alligevel svært at lade være, når manden sådan sad i bar overkrop. " hvad med dem ? de må da også få en del tilbud?" forhørte han sig, og hævede brynet let med et drilsk smil på læben. 
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 157 cm

Sunny 02.08.2023 18:40
"Hvis du er villig til at risikere din smedje med en uerfaren buk, så siger jeg da ikke nej. Det lyder hammer sjovt!", sagde han ivrigt. Det lød da ganske spændende at prøve det. Mon ikke der var et eller andet let arbejde eller noget hvor han ikke ødelagde metal af alt for høj værdi hvis han skulle prøve det. Det ville ikke være dårligt at have lidt mere erfaring med metal end bare hvordan man sliber en sløv æg. 

"Hvad er der sjovt i det? Det er da mere underholdende at prøve at slæbe dig gennem gaderne. Folk plejer hvert fald at glo at når en lille fyr som mig slæber rundt på noget stort. Så har de noget at snakke om." 
Oisin kunne hvert fald se det sjove i at få slæbt rundt Asger. Manden var et stort brød, men Oisin skulle nok kunne bære på ham. Det eneste problem var at manden ville ligge som en kludedukke, hvilket aldrig var nemt at håndtere. Sække med kartofler og andre løse genstande var altid et forfærdeligt hyr at slæbe rundt på.

Asger var tydeligvis meget beskeden. Han var en flot mand. Måske meget intens i sit blik, men han havde et godt udseende. Der var sikkert rigelig folk der godt kunne tænke sig en tur i høet med smeden. Midsommerfesten startede jo snart, og dem som ikke tog på slottet plejede at feste i byen. Og der var hvert fald flere der fandt sig mørke kroge for at tage sig en intim ridetur med hinanden. Asger var sikkert eftertragtet den aften.
Det var en behagelig følelse han havde i maven som øllen fyldte den. Han blev altid så godt tilpas af den brusende følelse, og varmen der steg til kinderne. Han kunne godt mærke at hovedet var begyndt at snurre, men ikke så meget at han tvivlede på sin evne til at gå. "Det sker da en gang imellem. Åbenbart også når jeg ikke lægger mærke til det," sagde han med et bredt smil. "Jeg har før været ude og drikke med resten af sjakket og fået at vide at der er nogen der helt sikkert havde lagt an på mig. Jeg havde slet ikke opdaget det. Men folk har det også med at være så kryptiske når de lægger an på andre. Kan man ikke bare være direkte og sige man gerne vil i bukserne på hinanden. Altså til folk der har bukser."
Oisin havde ofte moret sig over folks kurtisering, fordi det var sjældent at det gav mening for ham. Alle mulige måder at hentyde til at man havde lyst til en anden, i stedet for bare at sige det.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 04.08.2023 11:57
Asger lo en smule og rystede lidt på hovedet af ham,  der var sikkert noget han kunne vise ham der ikke var så farligt, han blinkede let til ham " bare rolig vi finder på noget, jeg er sikker på der er noget du kan prøve" sagde  han venligt. Smeden drak derefter lidt mere øl, dog endnu ikke påvirket af det, men hans krop var også stor og det ville kræve en del at blive helt beruset, dog fortrak han stadig for det meste at holde sig til 3 øl, det satte sig jo på sidebenene, han vejede rigeligt i forvejen. 

Oisin var meget opsat på at skulle bære smeden hjem, på en måde var det vel lidt sjovt ? Han trak i et bredt smil " ja men tror dog også jeg ville have pænt ondt i ryggen dagen efter så, og kunder skal jo helst kunne tage mig seriøs" sagde han, før han lod sig drikke lidt mere og lænede sig frem igen for at hvile armene på bordet. Problemet var ikke smedens ydre, mere det med at folk undgik at knytte sig til ham, det var ofte kun en enkel stund sammen og så var de videre, med årene kunne han mærke hvor stort et behov der var, for at få sig en fast partner gerne en der også kunne sætte ham lidt på plads, og sikre sig han ikke dræbte sig selv med alt det arbejde.

Asger forstod ham godt, det var ikke alle der var gode til at udtrykke det, selv havde han jo indrømmet han gerne ville den anden mand. Men nogle folk skjulte det så godt at det var umuligt at se, han nikkede en smule og kløede sig let i skægget " ja der er bare nogen folk der pakker det meget ind, selv vil jeg heller være ærlig, ligesom jeg sagde til dig tidligere" svarede han muntert, og tømte sin øl før han kom til at slå en bøvs, efterfulgt af et varmt grin. Blikket betragtede manden lidt igen, imens han overvejede hvad der ellers var at snakke om? Kløede sig let i nakken og lod blikket derefter vandre lidt rundt før det fandt tilbage igen " er du så klar til Midsommerfesten?" spurgte han muntert, det var altid en festelig ting at se frem til. 
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 157 cm

Sunny 07.08.2023 20:03
Det var altid godt at have en hobby at afprøve. Han fik utrolig meget ud af at dele erfaringer med andre håndværkere. Han ville nok ikke lægge livet om på grund af det. Det var ikke ligefrem nemt at få sit eget værksted, og han elskede nok duften af træspåner og granitstøv til at kunne give afkald på det liv. Desuden elskede han livet i et sjak for meget. Men det skulle da ikke forhindre ham i at afprøve en smule metalarbejde.

"Det går jo heller ikke," sagde Oisin muntert. Han kunne godt forestille sig Asger der ømmede sig ikke ville være det bedste indtryk for potentielle kunder der skulle have deres våben lavet hos ham. "Men jeg er nu sikker på at jeg sagtens kan bære dig, uden at ødelægge din ryg." Oisins ord var meget selvsikker. Han vidste at han var pokkers stærk, men han var også måske en smule påvirket af de par øl han havde fået drukket. Men det var også meget længe siden hans selvsikkerhed havde fejlet noget.

Oisin drak af sin øl, og da han sank kruset tørrede han skummet ud af sit skæg med et skævt smil. "Jeg synes det er meget forfriskende at du er så direkte. Det kan jeg meget bedre forholde mig til. Så ved jeg at det er noget du har tænkt på." Hvis Asger fortsatte med at være så direkte så var Oisin da meget glad, fordi så var han ikke i tvivl om at Asger faktisk sagde hvad han mente. Så skulle der ikke tolkes hele tiden. Det var måske meget tidligt i deres bekendtskab, men ved guderne så var det hvad det var. Folk havde deres drifter, og det skulle de da have lov til. Oisin var ikke den der skulle stoppe folk i deres lyster. De var trods alt meget fascinerende, og han ville da lyve hvis han ikke havde draget nytte af dem en gang imellem.
"Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvad jeg vil foretage mig," sagde han og kiggede lidt eftertænksomt i sit krus inden han tømte det. "Jeg tror ikke jeg tager på paladset. Alle de fornemme folk er ikke rigtig mit selskab."
Oisin kløede sig lidt på brystet. Hans bryst hår skinnede af sved af at være i den lumre krostue. Stemningen var også blevet mere livlig. Folk sang og nogle dansede på bordene. Endnu ikke et slagsmål. De plejede også først at komme senere når folk var alt for fulde. Nu var de bare fulde nok til at smide nogle af hæmningerne. 
"Umiddelbart ender jeg nok på en kro et eller andet sted. Den her stemning er meget bedre end de fornemme haller med de blanke sten gulve. Jeg tror deres dørhåndtag er mere værd end hele mit hjem," sagde Oisin spøgende og lo højlydt.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 10.08.2023 22:28
Asger drak lidt mere øl imens han lyttede, et smil gled over læben og det ene bryn hævede sig en smule " det vel bedre at sige det fra start af, end at gå og håbe på noget der måske ikke sker" erkendte han før han lo en smule muntert, og blinkede let til ham " men så ved du der er et tilbud, skulle du en dag få lyst til at prøve en smed" sagde han en smule kækt før han tog en stor slurk øl mere og endte med at slå en. Han kunne dog også mærke at dette måtte blive den sidste øl, hvor sjovt det end lød ville han helst ikke bæres igennem byen og der var et arbejde at tænke på dagen efter, så han burde være fornuftig havde allerede drukket mere end normalt. 

Smeden kløede sig i skægget imens han lytte, før han selv lo en smule og nikkede en smule ivrigt " jeg tror heller ikke jeg skal på paladset, ville også bare føle mig malplaceret og bange for at ødelægge noget, jeg er ikke ligefrem en lille mand" sagde han muntert. Han passede ikke ind så fine steder, det ville bare føles meget forkert og folk ville sikkert undre sig, nej det ville være bedre at fejre det med resten af byen, og måske smutte forbi dette sted. " jeg tror også jeg holder mig til byen, og så senere slår mig ned her, har planer om at holde lukket tre dage så der er tid til at lade op igen, og til at nyde det lidt, men nu må vi se jeg er elendig til at holde mig fra arbejdet" sagde han, før han smilede og drak mere øl til kruset var tomt. 
Han skubbede kruset let væk og lod en hånd løbe igennem det korte hår, en smule svedigt måske han burde se om badehuset stadig var åbent på vej hjem? " jeg tror ikke jeg kan klemme flere øl ned, skal helst kunne arbejde ordenligt i morgen" erkendte han med et let suk. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1