Jinx 12.07.2023 21:30
"Det har jeg nemlig... På den ene eller anden måde" svarede han ganske kækt. Men det var nu også sande ord, og selvtillid havde Dimitri masser af - alt for meget. Hans ego kunne ikke blive større, og det var næsten umuligt. Han elskede endda når andre styrkede hans ego. Det brede smil voksede, som han lyttede til hendes ord. Han kunne godt lide det forførende smil hun havde på ansigtet, som han bestemt ikke fjernede blikket fra hende."Jeg er ret sikker på.. At du ikke klager" han blinkede til hende. Synet af hende som hun spredte benene fik kun lysten til at stige, og han fik så mange idéer i hovedet. Der var jo så mange spændende muligheder, så det var svært at vide hvor han skulle starte. Han tog det som en glimrende udfordring, og kunne da heller ikke sige nej. En kvinde som direkte spurgte ham om han ville se om hun smagte bedre end flaskens indhold, kunne man da ikke sige nej til. Det ville være dumt.. Især for en vampyr som ham.
Han havde ikke noget imod, at hun drak af flasken lige nu. Han nærmede sig hende, som han nærmest knælede ned på knæ foran hende. Greb grådigt fat rundt om hendes lår. Lod sit ansigt nærme sig hendes underliv"Heldigvis... Tager jeg glædelig imod udfordringen... Så drik du bare af flasken min kære" nævnte han før han nærmest bed i trussen og rykkede den lidt. Så kunne han jo bedre komme til. Han lod tungen glide hen over indgangen til hendes underliv. Kort borede han sine negle ned i hendes lår, for han var vel også nødt til at lade hende mærke han var der, endnu mere.