Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Det er alt for nemt når du tigger sådan" beklagede han sig en anelse, tonen bar tydelige præg af en snert af falsk skuffelse. Det skulle dog nok vise sig at komme godt i brug, men det krævede bare at Eamon også selv kunne få noget ud af det, selvom vagten kunne fornemme den fulde sitren i den anden, hvordan det kredsede omkring og bare føjede sig for ham for så simpel en ting. Berøringer var dog ikke så manipulerende, eller det var de vidst så alligevel. 

Munden åbnede let på sprækken og han nød den andens støn som de forlod ham, pirret ham ganske vidst så selv hans bukser spændte en anelse. Men som han skulle vidne den andens klynken, hævede han det ene bryn og rystede en kort gang på hovedet. "Har du set nogen af byens prostitueret? Du vil næppe være det værste de falder over" alt der solgt noget for seksualitet, var prostitueret, skønt de kaldt sig nogle finere ting og lod sig være selv med titler af rang for deres job, så var de intet andet end nogen som solgt sig selv for penge. "Og igen, nogen foretrækker de uerfarne, for så kan man nemmere ride en til," lod han sig fortælle fra sig me den lavmælt stemme. Det var jo lige før det var en vennetjeneste. 

Hånden som tilfaldt hans overarm, fik han til at se skævende mod den. "Ah" udstødte han en smule overrasket. "Du er på bristepunktet?" kommenteret han mere for sig selv, og fik et smørret smil på læberne og valgte at ryk let i hånden for at give den anden den skuffelse eller fornøjelse. 
Det var blot hån og chikane fra Eskilds side af, men han havde vel al ret til at more sig en anelse. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 11.05.2023 20:20
Eamon sank en smule nervøst, den falske skuffelse gik hans næse forbi, hentydninger var ikke noget han forstod sig meget på. " for nemt?" hans spørgsmål var så uskyldigt, han forstod ikke helt den andens ord. Men det var heller ikke nemt at tænke, når man lige nu var i en situation man aldrig før havde befundet sig i. 
Stalddrengen så forundret på ham, ikke helt sikker på om det var en god eller dårlig ting, men måske han burde overveje at være lystdreng? Fik de ikke flere penge, og ofte bedre steder at sove? for det kunne måske være lokkende " tror du virkelig jeg kan det ? "han havde svært ved at tro helt på det var en mulighed, så nok altid sig selv som en stalddreng aldrig troet han kunne være mere end det. 

Drengen stønnede som der blev rykket i hånden, fik ham til at holde lidt mere fat ved den andens arm, mærkede hvordan han var ved at nå sit klimaks om han ville eller ej. Han så på den anden med store øjne, hjertet slog hurtigere og åndedræt blev tungere, imens hans krop skælvede en smule mere, få sekunder gik der før han gispede nydende som han kom i sit eget tøj, dog stadig en smule stiv i den andens greb. En rødlig farve spredte sig i ansigtet næsten flov over det var sket nu. " hader du mig?" spørgsmålet kom lidt ud af det blå, ikke engang sikker på han ønskede et svar. " skal jeg hjælpe dig?" dette var et mere seriøst spørgsmål, hentyd til om han burde røre ved den anden også? plejede begge ikke at skulle have noget?
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Hvordan skulle byvagten dog kunne fortælle den tungnemme staldfyr om han havde det i sig til at være et stykke kød andre ønskede at betale for. Det var uretfærdigt at give ham sådan et spørgsmål, men på den anden side: Eskild betalte sig ikke for sådanne ydelser. De ting faldt normalt i hak med sig selv. 

Men frem for at svare, lod han fokuset falde til det underliv han så fint havde et fast greb om, mens ørerne lyttet så nøje til den andens krop og vejrtrækning. Havde han været et dyr, ville man kunne se hvordan hans øre rettet sig for at høre med og observere alt hvad der foregik. Men da pumpen i hånden gav sig til at dunke, frynsede han stille for sig selv, men rynkede brynene sammen og løftede hovedet en anelse. "Om jeg hader dig?" hørte han sig selv som en båndoptager, men et nyt spørgsmål pressede på og brynene sank en anelse tungt ned og han skævede træt mod den anden. "Rør mig, og jeg garanterer dig for, at du er sengeløs" advaret han ham og slap hans skridt og greb let om hånden som lå ved hans arm for at fjerne den fra sig. 

"Skal du sælge dig selv, så tag til den nedre bydel. Men sørg nok lige for at være bare lidt anstændig før du render derned" kommenteret han med en reference til de beskidte bukser. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 12.05.2023 19:58
Eamon havde for første gang nu, fået udløsning ved berøring fra en mand, noget han ej havde troet ville ske. Men kroppen kunne ikke undgå det, hungrede efter mere selvom han ej, vidste mere omkring hvordan sådan ting forgik. Han var så uerfaren man overhovedet kunne være, det var næsten synd at igen havde fortalt ham om blomsterne og bierne. 

Det var som om kroppen begyndte at slappe af, efter trykket var lettet hvilket betød at lemmet begyndte at blive mindre hårdt, et let suk slap ham som vagten fjernede sin hånd fra ham. Måske det var for det bedste manden ikke besvarede han spørgsmål, for svaret var nok ret klart, som hånden blev fjernet så den unge dreng undrende ud, men stak den i lommen og trådte et enkelt skridt tilbage.  " det her var min straf?" spurgte han forsigtig, mest fordi udløsningen ikke havde føltes som en straf, og han var mere van til at blive straffet med slag. De næste ord fik ham til at kigge en smule ned ad sig selv, kunne godt fornemme en fugtig plet nede ved hans lem, kort overvejede han om der overhovedet var flere rene bukser oppe på høloftet, han ejede ikke ligefrem meget. Derefter så han tilbage på ham, og rystede på hovedet " ikke i dag nej, jeg skal finde et sted og sove" forklarede han ærligt, måske hvis han var meget heldig kunne det være våbensmeden Asger ville lukke ham ind? Men han turde heller ikke bruge manden for meget, for blev han sur ville det ikke være godt. 
" er der flere ting?" lød det spørgende, måske vagten ikke var færdig med ham endnu?
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Håndfalderne blev gnidet mod hinanden, som han ville sikre sig selv ikke at have noget på dem. Men som han fik gjorde det, tog han en overvejende mængde tid før han svaret på spørgsmålet/ene der blev givet i hans retning. Nej, det var ikke straffen, men han skulle endnu finde på en straf til denne person. 

Hvordan truslen fik henover hovedet på den anden var alligevel skræmmende. Måske Issac skulle have fået fornøjelsen af denne person, det ville nok have været en del sjovere i det lange løb. "Din straf er ikke udarbejdet endnu, men det var alligevel ganske sjovt at se hvordan du piv for at blive rørt ved i det sekund du indså kroppen ville" svaret han henkastet og trådt lidt videre gennem stalden som han nåede mod den anden ydreport og stoppede en anelse tøvende op og bankede på træets dørkarm. 

"Find dig et andet sted at overnatte, for næstegang kan det ske en af mine kollegaer kommer og rensager for mulige stjålne genstande" måske en ledetråd kunne blive gjort til det. Men han vendte front mere mod den anden. "Hvorfor tænkte du, at du skulle hjælpe mig?" jo han kendte vel godt svaret, men han var nu alligevel lidt fristet til at høre det fra den mund. Ville han virkelig gerne udforske sin egen seksualitet så meget, at han ville røre ved en anden mand, skønt han så tydeligt havde ytret sin seksualtiet til kvinder og udelukkende kvinder. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 13.05.2023 15:22
Eamon stod lidt og skiftede vægten på benene, ikke helt sikker på hvad han skulle føle eller gøre, følesen efter udløsningen lå stadig i ham gav kroppen en smule ro, skulderne var sænket lidt mere afslappet efter trygget var lettet. Afventende vagtens ord, ikke helt sikker på hvad svaret ville blive. Måske han ikke helt tog de nedgørende ord til sig, fordi han var så van til at hører den slags, det var sjæledent nogen snakkede pænt til en staldknægt som ham, en horeunge var et meget brugt ord om ham. 
Hans blik rettede sig imod manden igen " er det forkert ?" var de første ord der lød, igen med en usikker tone og et svagt suk en let rysten på hoved ad sig selv. 

Knægten fulgte efter vagten, næsten som en lydig hund der ikke turde stikke af fra sin ejer, han var ikke den skarpeste teske i skuffen, men det kunne han vel ej gøre for? Han stoppede op ganske kort fra den anden, blikket flakkede en smule panisk ved truslen om at hans ting kunne blive gennemsøgte, det var bedst det ikke skete der lå ting andre ikke burde se. Han sank en klump i halsen " i skal ikke se mine ting nej, jeg finder et sted for i nat" svarede han stemmen en smule skælvende, hånden gled let igennem det sjuskede hår, blikket fulgte ham som han vendte sig imod ham. 

Eamon trak et skridt tilbage, en rødlig farve spredte sig i kinderne, det var nok meget godt den anden ikke kunne se dette. Han tøvede en smule med at svarer, men fik endelig mod på " skal begge folk ikke have udløsning? er det ikke sådan det forgår ? " endnu engang afslørede han hvor lidt hans viden var på et punkt. Han ville gerne lærer at forstå, han var ung og havde mange lyster selvom han ikke vidste hvad, man gjorde andet end at røre sig selv imens han lurede på de nøgne kvinder.  
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Om det var forkert? Eskild trak en anelse på skulderen: "Hvis du troede du kun var til kvinder og er stærk i den tro, så.." Frederik Ludvik var jo ganske bestemt med, at han kun var til kvinder og fornægtede alt relateret til mænd. Hvert fald i det åbne, i det lukkede der var fik piben en helt anden lyd. Men nu var denne person foran ham jo også trængende, så lod man jo alt berøring påvirke en. Men det behøvede han jo ikke at vide. 

Tændstiksfiguren kom ganske let omkring og han lod det gerne bare ske. Stemmen fortalte alligevel alt han havde behov for at vide, og som det var lige nu, var der intet at vide foruden at han virkelig gerne så, at ingen rørte hans ting. Hans ting eller andres ting, kom vel ud på et. 

Et skridt frem og et tilbage. Tøven og der tog han springet. "Min udløsning skal jeg nok selv sørge for og jeg skal nok tage dine støn med mig som faktorer for at komme," sagde han og trådte hen i mod den anden. "Men ikke altid, nogen gange er det så meget bedre bare at få den anden til at komme.. og ellers når man kan få dem at sørge for at man selv kommer" så vagt et svar som fortælling, det kunne næppe rumme hele Eskild sandhed bag tankerne. Men lidt tvang havde aldrig gjort skade i hans verden. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 15.05.2023 09:51
Eamon havde stadig så meget at lærer, men han var ikke sikker på han helt forstod, hvad vagten fortalte ham tydeligt at vagten var klogere end knægten. Han trak et enkel skridt tilbage da den anden trådte imod ham, alt imens tankerne prøvede at finde mening i de ord der kom, der var stædig en frygt i ham for at få tæsk, det var hvad han var så van til så dette var udover hans komfortzone. 

Alligevel hungrede han efter mere nærkontakt, men vagten virkede ikke til at ville gøre ham mere ? " jeg forstår det ikke sir, men måske jeg en dag lærer at forstå det?" svarede han langt om længe. Et svagt suk forlod ham, imens han gik hen for at læne sig op ad væggen, blikket betragtede den anden mand indgående, prøvede at finde ud af hvad der havde tændt ham? Han blev dog nervøs idet der lød fodtrin nær stalden, var Mester Martin på vej ? " jeg må ikke være her mere" sagde han lidt panisk som han styrtede til døren og skubbe den op, for at smutte ud, ikke sikker på om den anden ville følge med eller ej. Men klar over at så mesteren ham ville der vanke slag, dog stoppede han op ikke så langt derfra, blikket skævede imod døren for at se om vagten fulgte med, eller om han måske lod ham gå for nu ?
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Det virkede så sandelig som om staldknægten virkelig gerne ville lærer, bedre sig og .. have mere fra Eskilds side af. Ville det være så forkert at falde i, så forkert at forråde Stians tillid endnu en gang? Det sitret sådan i ham, og han ville normalt aldrig have haft sine kvaler med sådan en beslutning, men der var så sandelig et træ i spænd hos ham. 

Eskild lod blot hovedet følge med omkring, som han ikke fjernet sit fokus fra personen som gik omkring og med et, så steg hans panik igen. Fyren stak af, men alligevel ventede han på ham. Det var ikke en invitation, men Eskild lod sig dog følge med, vandre efter. Mester Martin kunne ikke tillade sig at være sur over at byvagten endnu ikke var forsvundet, hvis det havde været tilfældet, men nu forlod de stalden og Eskild kom hen til Eamon. "Du kan fornemme bevægelser i jorden og få den til at skælve med din vrede, men har du nogensinde overvejet at kunne føle præcis det samme i et menneske, som du kan med jorden?" spurgte han og greb om Eamons håndled og trak ham en anelse med sig, væk fra mulige nysgerrige øjne. 

De delte ikke evne, men der var fællespunkter for hvad de kunne. Eamon havde dog en langt større mulighed for at fornemme folk på afstand end Eskild. 

Så snart de var lidt væk, trak han knægtens hånd mod sit skridt. "Brug din evner, fortæl mig om du kan fornemme noget igennem det
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 19.05.2023 17:47
Eamon ville altid gerne lærer mere der var så meget, han ved denne verden ikke forstod sig på, men dette var måske ikke en af de gode ting at lære? han var i bund og grund blot et barn, der igen opdragelse andet end tæsk havde fået. Han turde ikke møde Mester Martin lige nu, selvom han sikkert kunne skade manden med sine evner, frygtede han ham så dybt. Havde engang slået igen og efterfølgende ikke kunne lave noget i 3 dage, så han prøvede ikke at gå i vejen eller lave fejl, det sidste var han dog ret god til når han ikke altid fik gennemtænkt ting...

Vagten fulgte efter ham det havde han næsten regnet med ville ske, han turde bare ikke blive i stalden om så selv en konge stod der. Brynene rykkede tættere sammen ved mandens ord, han trak en smule på skulderen, ærligt havde han aldrig rigtig lært at kontrollere sin evne, ofte kom den af sig selv når han var sur, presset eller stresset. " føle i et menneske? hvad mener du ?" spurgte han forvirret så undrende på vagten. Et svagt gisp slap fri som han blev trukket med væk fra nysgerrige blikke, en smule overrasket over handlingen. 

Hånden imod skridtet fik ham til at rødme, imens han mest af alt lignede et omvandrende spørgsmålstegn, men prøvede dog lukke øjnene og mærke efter. Han kunne mærke jorden under dem, men fokuserede han nok, kunne han mærke en dunken, en ting der allerede tændte den unge knægt igen, grebet strammede sig en smule, for at mærke lemmets dunken mere, ikke sikker på om vagten ville blive sur over berøringen. " det dunker, og jeg kan hører hjerteslag" sagde han imens han rystede på hovedet for at stoppet sit fokus og lod øjne glide op, for at se imod manden igen næsten en smule stolt, selvom han ikke vidste hvad han skulle bruge det til?
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Det var ganske gavmildt af Eskild sådan at lære fra sig, det ville næppe ske igen inden for nyere tid. Ikke noget læring der kunne være til gavn for andre på sådan en positiv måde. Men spørgsmålet blev nærmest besvaret som han havde lagt Eamons hånd på sit eget skridt. Der var ingen reaktion på Eskild i form af rødme eller flovhed, hvis det endelige var noget, var det ophidseende og det kunne nok godt fornemmes for den opmærksomme. 

Panden rynkede kort som der blev taget omkring skridtet, uventet på en måde alligevel. Men han blinkede sig tilbage til det han havde haft før. Hånden slap håndledet på den anden og valgt at tage fat om blusen ved brystkassen, som han trak ham en tand tættere. "Du kan ikke hører det, du kan fornemme det" rettet Eskild ham. 

"Brug dine evner til at aflæse folks hjerterytme og lær dem at kende.. man ved jo aldrig om du skulle ende med at miste synsevnen" det var ikke en trussel, men en advarsel for ham. 

Byvagten lod hånden blive hvor den var, hans fokus var alligevel lagt på at lære lidt fra sig, den gæstfrihed som ingen anden ville opleve. "Hvordan tror du ellers jeg vidste at du havde tyvegods eller.. at det ikke var din mester som kom retur?" ikke sagt at han havde jordevner, men det var sagen irrelevant, han havde blot lært at kende folk på de ting han kunne kende dem på. Ligesom med Eamon her. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 20.05.2023 11:02
Eamon var ej helt sikker på hvad han gjorde, men han holdt da ved den andens skridt, en fingre prøvede at føle lidt for at få mere information. Han kunne fornemme en dunken men ikke helt sikker på om det var egen, eller vagtens for knægten var stiv igen, det var tydeligt at se. Et svagt gisp slap som han blev trukket tættere på, blikket undrende men vejtrækningen en smule dybere som lysten igen spillede i den unge knægt. 
Han prøvede at fokusere på den andens ord, men med lysten i kroppen var det svært at forstå det helt, han nikkede dog men fangede ikke advarslen helt " men jeg er da ikke så god" svarede han usikkert, efterfulgt af et svagt støn han ej kunne holde inde, som det dunkede fra hans egen. " det var ikke min mester der kom?" han rykkede brynene undrende sammen. Hånden stadig fat om den andens ædlere dele, kom endda til at klemme lidt mere til. 
Måske han burde træne sine evner mere? den blev mest kun brugt ude af kontrol, men måske han kunne få mere ud af den? men det var noget der nok ikke ville ske så nemt.    
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

De kunne så sådan længe, men denne staldknægt lod sin hånd forblive på hans underliv og tog endda mere til. Et langt suk forlod ham gennem næseborene og han sank en klump for at vende retur til hvor de stod, for han følt beklageligvis sit legeme dunke og gro til det nåede sin fulde dominans. 

Eskild brummede let og spændte grebet om tøjet og holdt næsten hånden tæt ind til sig selv, som han trak i Eamon: "Din mesters fortrin er tunge og korte, selv en blind vil kunne vide hvornår han kom" men selvom det var en så oplagt kommentar, var det ikke langt fra løgn. Blinde havde deres muligheder for at genkende ting - selv dem uden evner for dette. Men det var ikke relevant at drøfte det med en som Eamon lige nu. 

"Hvordan føles slagene i mit skridt for dig? Pulserende og hårde eller som normalt hjerteslag, stille og roligt?" mærk for fanden ordenligt efter. Blodet summede arrigt rundt, og som det dunkede i skridtet, dunkede det i hjertet på ham. Iltert og lystigt, bidsk for at tage fat. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 20.05.2023 13:04
Eamon kunne mærke noget vokse i hans greb, det føltes som hans egen men var det, virkeligt det samme? Han blev trukket tættere på, ikke længere muligt at skjule egen lyste, og en vejrtrækning tydeligt præget af opstemmelse. Ordene hørte han men han var ej i stand til at svarer, med anden en let brummen som ærligt ikke var et svar, mere et tegn på at have hørt det..

Det næste der lød fik dog hånden til at stramme sig mere, han mærkede efter men det var svært at fokusere, men den anden hånd lagde sig imod eget skridt. " det føles hårdt" var de eneste ord han kunne få ud. Grebet af stemningen lod hans sin hånd føle mere imod den andens lem, blev han ej stoppede ville den glide, ind under bukserne for at mærke det stive lem imod egen hånd, et suk ville slippe fri imens han næsten glemte at trække vejret " det er meget stort" tilføj han lidt efter, som om han havde tænkt over ordene...  

Den anden hånd flyttede sig fra eget skridt, for at lægge sin imod mandens talje her for at hvile.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Hvorfor der skulle tjekkes på egen kønsdel for at kende forskel var ikke en taktik Eskild selv havde gjort sig da han lært det i sin opvækst, men det var forskellen på dem, han havde alle dage skulle finde ud af begå sig på anden måde, så det var kommet så naturligt til ham med tiden. Men grebet om hans legeme blev endnu en gang strammet og han brummet et støn og bed sammen og trak på mundvigene så kinderne blev presset let til. Han rynkede let på brynene og slog øjnene op og blinkede lidt over det som skete. 

Hånden som berørte ham mere end blot ved at holde fast i ham blev flyttet på, kom forbi buksens kant og forsvandt under stoffet til den nøgne hud og han lod hovedet tilte vagt frem. 

For fuck Zalans da også. Han burde ikke lade det ske, ikke i uniform og ude i offentligheden, skønt de stod afskærmet, ikke mod Stian. Men ville man virkelig nægte en mand at komme når det var sådan en behandling man fik? Eskild løftet hovedet en anelse op igen og tog nogle overvejende vejrtrækninger og hoved hovedet glide stille fra højre til venstre før han med stille stemme lod ordene forlade hans læber. "Onanere på mig" skaden var alligevel sket. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 21.05.2023 13:42
Eamon hørte ordrerne det var næsten en kommando, men knægten var selv så opstemt at han ej, kunne stoppe selv hvis han ønskede dette. Sank en usynlig klump i halsen, før hånden begyndte at bevæge sig, denne del kendte han til efter mange nætter på høloftet med eget lem i hånd. 

Han tog hårde fat imens hånden lod sige glide frem, og tilbage til tider helt ud over hovedet blottet for at trække tilbage igen. Tempoet steg imens et støn slap fra egne læber, hans blik rette ned imod hvad han gjorde, rykkede sig en smule tættere på for at fjerne afstanden imellem dem. Han lod den anden hånde følge med, greb omkring klokkeværket for at, lade tommelfingeren glide over, mærkede dem i sin hånd vejrtrækningen mere påvirket af stemningen, eget lem dunkedende lysten tiggende om samme behandling. Han ville fortsætte til den anden gav besked...
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Et gipsende åh forlod ham som hans kommando blev imødekommet og den uerfarne staldknægt valgt at gå i krig med det. Det var ikke den ideelle måde at stå op eller gøre det på, men det var sagen irrelevant for nu. Kæben blev presset en anelse frem som tænderne blev presset sammen og han lod hånden .. nej hænderne gøre som de ville. 

Lydig og lærenem for de simpleste opgaver, kunne man virkelig klage omkring det? 
Eskild var dog i en lille vildrede, grænsen til at ville mere og sætte sig selv på hug for den anden, men på en og samme tid var han ikke helt der. Eamon var selv den som havde valgt at tage hårdere og hårdere fat, nærmest tigget for at røre og hjælpe med en udløsning hos Eskild. 

Byvagten lod sit hoved glide let tæt op ad siden på den anden, så hans læber lå ud for øret på Eamon. "Gå på hug og lad mig komme dig i munden" de lange fingre havde sluppet trøjen og gled ganske nænsomt ned om siden på Eamon. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 22.05.2023 13:41
Eamon glemte alt om usikkerhed som lysten tog over, hans hænder ihærdigt arbejdende imens han selv nappede sig i læben, for ikke at komme med en for høj lyd. Men som dens andens hoved kom nær, kunne han ej holde at svagt suk inde, endnu en ordre lød klar over han skulle følge den, men nu begav sig ud på usikker vand. Kort så blikket uforstående ud, men han adlød som den understort han var i sandhed. 

Den nænsomme berøring fik dog et støn til at lyde, han sank ned på knæ foran Eskild, hænderne begyndte langsomt at stoppe deres kæl. Hovedet rykkede sig tættere på, før han trak en smule ned i underklædet for at lade lemmet komme frit. Kort blev blikket nød til at se, før han åbnede munden dog ej helt sikker på hvordan. Han lod sine læber omfavne det andet lem, forsigtig men nysgerrig, lod tungen glide udforskende over før, han prøvede at bevæge munden som han før havde bevæget hånden, alt imens han selv mere opstemt blev, svage lyde kunne høres fra den skæve næse imens han prøvede at finde et passende tempo for den andens skyld. 

Måske dette ikke blev hans første gang med en mand, måske han ville prøve igen, selvom han ej vidste hvad man mere kunne gøre. Men for nu var Eskild den første...
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Fornøjende og villig i et helt andet niveau, det var en rivende oplevelse. End ikke Stian havde været så underdanig i sin tid, omend han var blevet holdt let for struben med sin værdighed i sin tid, havde han ikke været så hurtig til at knæle for sådan en lyst eller trang til at blive dominere. Men det havde så ment også ændret sig siden da. 

Hvordan den standknægten kom ned på knæ og fik trukket ned i klæderne for til sidst at lade sin mund falde i et o og tungen der snoede sig som en slange om grene, sukkede Eskild et nynnende velbehaget mmnghn ud. Helt naturligt fald Eskilds hånd blidt ned i siden af Eamons side af hovedet som han kærtegnede ham for sin ydelse og indsats. 
Eftersom at Eamon allerede havde kærtegnet hans legeme forinden, var det ikke en lang indsats der skulle gøres for at han kom. Hånden som holdt let til hovedet støttede ham let, som han selv begyndte at rykke let med underlivet i rykkende bevægelser for at få lettet trykket. 

"Ah" sagde han som lod den anden hånd finde ned til hovedet af staldknægten for at holde ham i spænd fra at rykke hovedet væk som en pulserende følelse ramte Eskild og med sine ryk fik den saltede substans lod sig rykke ud af ham. Zalans, det var en rar følelse, tiltrængt og savnet. 

Som sidste ryk var blevet givet og sidst stråle forlod ham, lod han ene hånd slippe den andens hoved, mens den anden hånd endnu forblev lidt støttende til at han kunne træk sig ud af munden. "Du gjorde det så godt du kunne, mhm" sagde han med en hvis selvtilfredshed. Lystdreng kunne Eamon nemt blive. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 30.05.2023 20:31
Eamon fortsatte så godt han kunne, han var i det mindste lærernem og det begyndte at blive nemmere, hånden imod hans ansigt fik ham til at sukke imod den andens manddom. Mærkede hvordan lysten steg i dem begge, skævede en smule op imod byvagten for at se om han gjorde det godt nok. Blikket gled dog ned som hånden greb ved hoved, mærkede hvordan den anden begyndte at hjælpe til, hvilket fik ham dybere og tempoet øgede, indtil hovedet blev holdt stille. 

Han mærkede dens andens væske, den saltede smag var anderledes for knægten, men ikke helt klar over hvad han burde med det forblev det i munden, som vagten trak sig ud. Eamon rettede sig langsomt op, imens han lyttede nikkede en smule, men blikket var undrende og munden lukket som han holdt væsken i sig uden, helt at vide hvad man gjorde med det ? 
Afventede næsten at få en nu ordre, eller i det mindste få at vide han kunne smutte, så var næste spørgsmål vel hvor han skulle sove i nat? 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7